Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rekordní oprava nádraží přiblížila Londýn k Evropě

Osm set milionů liber zaplatili Britové za opravu železniční stanice, která je o desítky minut přiblíží kontinentální Evropě. Rekonstrukce nádraží St. Pancras v centru Londýna byla nejrozsáhlejší svého druhu v dějinách země. Dnes se stanice otevírá veřejnosti. Lidé se odsud dostanou do Paříže za 2 hodiny a 15 minut.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

captain cook

cestovat Eurostarem z Londyna

mezi Londynem a Parizi a Londynem a Bruselem v porovnani s leteckymi spojenimi, jak je zmineno v clanku, je v praxi jeste rychlejsi. Clanek totiz neuvazuje, ze nejdriv se jeden musi dostat z Londyna na jedno z letist a pak diky bezpecnostnim kontrolam tam jeden musi byt dost dlouho pred letem, po pristani se musi cekat na kufr a pak zas z CDG cesta do stredu Parize; pod. v Bruselu. Na rozdil od letist nadrazi jsou prakticky ve stredu mesta, na kufr se neceka, tak jen kontrola pred odjezdem. Kdyz jsme odjizdeli jeste z Waterloo International pred 3 lety, bezpecnostni prohlidka moc narocna nebyla, ale pocitam, ze po 7/7/05 se tohle asi zmenilo.

0/0
14.11.2007 18:03

Jerry97

Re: cestovat Eurostarem z Londyna

To už od 09/11/01. :-/

0/0
14.11.2007 18:35

osmera

Re: cestovat Eurostarem z Londyna

Jel jsem do parize pred mesicem a na waterloo byli uplne stejny kontroly jako na letistich, koupil jsem si kafe a nepustili me s nim pres detektory, ze ho bud musim vypit nebo tam nechat.

Clovek tam stejne musi byt tak 30 minut pred odjezdem jako na letisti jinak ma slusnou sanci ze se tam nedostane.

Ale je naprosto jasne ze je daleko pohodlnejsi jet metrem v centru londyna, pak v parizi hned vystoupit bez cekani na kufry a nasednou v parizi zase na metro. S dopravou na letiste a cekanim vyjde cesta nejmene 2x tak delsi nez vlakem.

Ale take je eurostar znacne drazsi nez nez nejaka malonakladova aerolinka (az nekolikanasobne).

0/0
14.11.2007 19:24

Bonelord

To je cena jako

kdyby to dojednaval Cunek, Bem a Paroubek dohromady! :-P

0/0
14.11.2007 12:39

l e o

???

Jezevci v centru Londyna??? Haaa ha haaaa ha ahhhh   haaahahaha!

;-D;-D;-D

0/0
14.11.2007 12:34

roba21

Re: ???

To mě taky překvapilo, možná tak říkají bezdomovcům??? ;-D Pelech dobrej, i když je pro jezevce.

0/0
14.11.2007 12:41

chose0007

Re: Re: ???

Hmm, v berline maji zase problemy s divokymi prasaty... :-)

0/0
14.11.2007 13:11

ja_david

Re: ???

jezevcu je k videni celkem malo, jeste jsem je nevidel, ale pry tu jsou. Zato lisek je tu k videni opravud hodne. Jakmile se setmi neni problem je potkat i primo v centru mesta. Taky tu diky, sice stale hnusnemu, ale celkove mirnemu pocasi, prezivaji ulitli papousci. Mozna by jste se divil co za faunu se da v Londyne potkat. :)

0/0
14.11.2007 13:12

ov_puskin

Re: ???

No, za poslednich 5 let jsem je tady videl primo v centru dva. Coz sice, pripoustim, neni mnoho, ale v CR jsem za 30 let nepotkal ani jednoho - takze bych rekl, ze ve srovnani s Ceskem ze Londyn jezevci jen hemzi... :-)

0/0
14.11.2007 15:25

singlemalt

Takových peněz na přiblížení se něčemu, co za to nestojí.

0/0
14.11.2007 12:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.