Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sboristky: Kulínský chodil v noci na dívčí pokoje

Bývalé členky Bambini di Praga se u soudu svěřují s dalšími podrobnostmi o údajném zneužívání Bohumilem Kulínským. Z vypovědí dívek a žen vyplývá, že je sbormistr nutil chodit nahé do sauny a po večerce je navštěvoval na pokojích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BingoXX

už končím

tak se zamyslete jestli nejste svými názory náhodou pořád někde v 19 století ;-)

0/0
13.11.2007 17:17

Muroň

Re: už končím

A ty se zamysli, jestli tvé názory a praxe nepatří za zdi diagnostického ústavu.

0/0
13.11.2007 17:23

Muroň

Re: Re: už končím

To bylo nepřesné, pardon. Lepší je toto:

http://portal.gov.cz/wps/portal/_s.155/7226/_s.155/10202?docid=110952

0/0
13.11.2007 17:28

berunel

Re: už končím

Ty se zamysli jestli se svými názory nejseš někde ve středověku a ještě k tomu v úplně jiné kultuře, tohle co ty hlásáš tak pochází od nějakého Mohameda. Akorát že tam určitě měli nějaké zásady že ten souhlas rodiny tam být musel, kdo to nerespektoval tak to šlo o život a ne o nějakých pár let ve vězení.

0/0
13.11.2007 18:01

habit

... milý Bingo, tvůj problém je v tom...

... že vnímáš sex jako čistě technickou záležitost - pouhé šťouchání něčím do něčeho, což v ideálním případě vyvrcholí oboustranným vodotryskem... ale tak to ve většině případů není - sex by měl být vyvrcholením daleko hlubšího vztahu, jedině potom je plnohodnotný a přináší oběma partnerům daleko hlubší uspokojení...

.... ty holky mají sice normální tělesné touhy, ale v prvé řadě mají představy, vesměs romantické, nějakého toho prince, se kterým se budou vodit za ručičku, časem třeba nějakou tu pusu nebo dovolit jeho zvědavým rukám prozkoumat další oblast... a teprve někde v nedohlednu je samotný sex...

...a hodný pan sbormistr jim ukáže zkratku, naučí je, že když ji holka zlobí, je nejlepší jít za prvním kdo se namane, aby ji uspokojil... tohle vidím jako jeho největší sviňárnu těchhle učitelů sexu...

0/0
13.11.2007 16:44

BingoXX

Re: ... milý Bingo, tvůj problém je v tom...

ani jednou jsem o šťouchání nepsal a to že by měl sex být jen vyvrcholením nějakého vztahu je jen taková pověra, sex může existovat plnohodnotně a přinášet velké uspokojení i bez toho hlubokého vztahu, faktem je, že vztah založený jen na sexu dlouho nevydrží

v druhém odstavci s tebou souhlasím, sex myšlený jako soulož má asi jen 15% děvčat před 15 lety, háček je ale v tom, že i to zvědavé zkoumání je stejně trestné jako samotné souložení a to vidím jako tu nejšpatnější část dotyčného §, vzhledem k tomu že většina dívek má za partnery kluky 15 let

ve třetím odstavci s tebou nemohu souhlasit, protože nevíme jestli je učil to co říkáš a dnes jsou i mladé holky natolik sebevědomé, že nepoběží ze svědivou frndou za prvním chlapem kterého uvidí ale vlezou sii do vany a pomocí sprchy protočí pořádně vodoměr...jestli máš taky nějakou dceru tak si vodu ohlídej

0/0
13.11.2007 16:54

Muroň

Re: Re: ... milý Bingo, tvůj problém je v tom...

no jo, to je jen taková pověra, která rozbije ročně pár tisíc rodin, sebere dětem víru ve funkční vztah a iluze o věrnosti...

Copak ty necítíš žádnou odpovědnost za druhé a myslíš si, že 12ti letá holka si chce jen vyzkoušet sex bez vztahu a ví, co jí to přinese a co vezme?

Asi Ti manželství dlouho nevydrželo, když jsi musel zaučovat puberťačky...

Neber to jako osobní útok, mě do tebe nic není, ale mám trochu obavy o tvé žákyně, které zaučuješ s neochvějnou sebejistotou, že oba víte, co ten váš sexuální kontrakt znamená.

0/0
13.11.2007 17:12

Muroň

Re: ... milý Bingo, tvůj problém je v tom...

Naprosto souhlasím, přidám jen pár poznámek.

Pro dva dospělé lidi, kteří chtějí jen fyzickou slast a vědí, co od toho očekávat, může být sex bez vztahu. Třeba vztah odmítají nebo neudrží a jde jim jen o ukojení. V tom případě je ten sex o dost ochuzen, ale když do toho oba svobodně jsou a ví, co citově i fyzicky očekávat, tak je to jejich věc (pokud někomu nezahýbají a někoho jiného tím nezraňují). Ale 12ti letá holka, která neměla žádnou sexuální zkušenost, vůbec neví co chce. Třeba pana "mistra" miluje a myslí si, že ho tím získá, netuší, jak to bere on a co jim tím způsobí. Ale on to ví, přesto do toho jde, to je ten hnus. On navíc tohle praktikoval vícekrat a s více dívkami, proti jejich vůli, kterou ony nebyly schopny (a to není jejich chyba) projevit dostatečně odmítavě.

0/0
13.11.2007 16:59

BingoXX

Re: Re: ... milý Bingo, tvůj problém je v tom...

probíráme pořád 12ctky i když jich se asi ta diskuze týká jen obecně, skutečně jich bude jen na prstech jedné ruky co tak brzy začnou i  jen s těmi doteky natož souloží jako Karolina, co přitom prožívala ví jen ona a nakonec se u ní jen projevila vrozená ženská vlastnost použít tělo pro získání něčeho, jak je známo ze všech oblastí života to ženy umí dobře...v manželství nakonec také,bolest hlavy nebo únava versus sladká odměna

0/0
13.11.2007 17:08

Muroň

Re: Re: Re: ... milý Bingo, tvůj problém je v tom...

ve 12ti to není použití "ženské vlastnosti", ale dětská naivita...možná by ses s ní měl sejít, aby ti řekla, co pak prožívala...třeba by se změnil tvůj pohled na sexualitu puberťaček

0/0
13.11.2007 17:16

berunel

Re: ... milý Bingo, tvůj problém je v tom...

Jasná záležitost, s tímhle co je přirozený vývoj mám dvojnásobnou zkušenost, holky jsem nijak v tomhle směru nevychovával, akorát jsem se staral aby nevyrostli na ulici mezi nějakým pouličním póvlem a bohudík ani jsme nenarazili na "pedagoga" typu Kulinského. Obě holky jedna tak v 15 letech druhá v 17 letech si našli vážnou známost s klukem srovnatelným věkem a po nějakém tom přiměřeném čase zahájili. Kdo chce tvrdit že 12 holky myslí na to jak by se někde někomu nastavily tak žije zcela mimo realitu nebo v nějaké romské komunitě. Jinak připomínám že nejsem žádný puritán Bravo jsem ani nehlídal kdy to začaly číst a tu televizi tu jsem taky prakticky nehlídal.

0/0
13.11.2007 17:06

BingoXX

Re: Re: ... milý Bingo, tvůj problém je v tom...

to co teď píšeš jsou jen tvá slova já je nikde nepsal, mluvím vždy všeobecně a o tom že sexuální vyspělost se dostavuje od těch 12 do 15 a to neznamená že všechny holky chtějí ve 12 souložit, to jsou jen vaše domněnky...připomínám, že pod sexem vidím vše co s ním souvisí, tedy i líbání a hlazení nejen pohl. orgánů...ty jen hned soulož..a že se holky už ve 12 líbají a masturbují snad připouštíš

0/0
13.11.2007 17:12

Muroň

Re: Re: Re: ... milý Bingo, tvůj problém je v tom...

Sexuální vyspělost není jen vyvinutí pohlavních orgánů. Nejde tady o nějaké sexuální poznávání dvou puberťáků. Bavíme se tu o vedoucím sboru, který zneužil desítky dívek, využil jejich bezbrannost a strach. To je trestný čin a on si toho byl moc dobře vědom. Nejde tu jen o porušení nějakého paragrafu, ale způsobil těm holkám hrozná traumata a ovlivnil jejich život. Když tolik znáš puberťačky, zkus se jich s odstupem zeptat, co pro ně znamená první sexuální zkušenost, první vážný vztah. Myslíš si, že když se vyspí 14letá holka se 40letým chlapem, který ji pak nechá (bral to jen jako sex, nebo má rodinu atd...), tak jí to dodá radostné sebevědomí do života?

0/0
13.11.2007 17:22

berunel

Re: Re: Re: ... milý Bingo, tvůj problém je v tom...

Osobně jsem nějaké sexuální zájmy ani nepozoroval, do 15 let se většinou stýkaly jen s kamarádkama , hrály si na počítači nějaké nevinné hry, chodily veslovat, malovat, do baletu, psaly si deníčky kde určitě o sexu není ani zmínka. Takže spíš bych řekl že ten zájem o sex mohly mít tak nějaký okrajový.

Nějaké setkání s předčasným "pedagogickým" sexem to je zločin za který bych dával 10 let natvrdo, to musí mít nějaké pozdější následky, třeba sklon k promiskuitě, problémy ve vztazích s muži atd.

0/0
13.11.2007 17:28

berunel

Tak abych to nějak shrnul

Takže podle jakéhosi BingoXX každý pedagog na základní škole má svaté právo si metodami mistra Kulinského, popř. skrytým zvýhodňováním nebo vydíránim (které jak tvrdí Bingo XX je zcela neprokazatelné) udělat z dívčí části třídy jakýsi soukromý harém a může si zde libovolně provozovat promiskuitní sex, stejně jako si to zařídil "mistr" Kulinský. 8-o8-o

Hezká snová představa ale totálního úchyla:-©

0/0
13.11.2007 16:08

habit

Re: Tak abych to nějak shrnul

....bingo!!!;-D

0/0
13.11.2007 16:12

BingoXX

Re: Tak abych to nějak shrnul

na to můžu jen  já shrnout, že totální úchyl berunel by se měl nejdříve naučit číst a pak si taky to přečtené v hlavě přeložit co to znamená aby nepsal totální kraviny

0/0
13.11.2007 16:13

berunel

Re: Re: Tak abych to nějak shrnul

Ne to se mýlíš to je poctivé a reálné shrnutí toho co jsi nám tady v těchto odpoledních hodinách chtěl sdělit. :-)

0/0
13.11.2007 16:19

berunel

Re: Tak abych to nějak shrnul

Akorát rozdíl praxe "mistra" Kulinského od představ mistra BingoXX je v tom že "mistr" BingoXX žádá zcela odstranit tu čekací lhůtu 15 let a nahradit ji pojmem "po první menstruaci":-)

0/0
13.11.2007 16:23

Muroň

Re: Re: Tak abych to nějak shrnul

Když to bude sama chtít, tak může i dřív, ne? Zákon ani morálka plná tabu jí o to nesmí připravit :-P (upozornění: tento příspěvek nevyjadřuje názor autora, nýbrž paroduje příspěvky nejmenovaného diskutéra).

0/0
13.11.2007 16:34

zbynek._s

Re: Tak abych to nějak shrnul

Jiná z dívek naopak včera uvedla, že celý případ je spiknutím proti sbormistrovi. O žádném obtěžování ve sboru prý neví, ale to, že nahé chodily na soustředěních do sauny, potvrdila. Na rozdíl od jiných dívek na tom však neviděla nic špatného. Sama sbor stále navštěvuje.

"Ani já jsem tehdy neviděla v tom saunování nic špatného. Až dnes si uvědomuji, že to bylo špatné," tvrdila naopak Čecháková. Soudce Miloslav Ježek hlavní líčení odročil, aby vyslechl všechny sboristky, které jsou v obžalobě. Chce také předvolat další svědky a soudní znalce.

0/0
14.11.2007 15:21

Muroň

Re: Re: Tak abych to nějak shrnul

No a co? Že pár dívek neosahával neznamená, že neosahával nikoho. Co je tohle za argument, Zbyndo? Když Kájínek řekne: Podivejte se na pani soudkyni - je mrtvá? No neni. Takže žije a nezabil jsem ji. Pak nejsem vrah. Neni to absurdní, co?

0/0
14.11.2007 20:57

berunel

Právní pětiminutovka pro mladistvého BingoXX

Pohlavní zneužívání

§ 242

(1) Kdo vykoná soulož s osobou mladší než patnáct let nebo kdo takové osoby jiným způsobem pohlavně zneužije, bude potrestán odnětím svobody na jeden rok až osm let.

(2) Odnětím svobody na dvě léta až deset let bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 na osobě svěřené jeho dozoru, zneužívaje její závislosti.

(3) Odnětím svobody na pět až dvanáct let bude pachatel potrestán, způsobí-li činem uvedeným v odstavci 1 těžkou újmu na zdraví.

0/0
13.11.2007 14:56

BingoXX

Re: Právní pětiminutovka pro mladistvého BingoXX

nevím proč to sem dáváš?..ten kdo se o tuhle problematiku jen trochu zajímá ho zná dokonale, a nic toinemění na mém tvrzení že jsou to § zastaralé a mají být zrušeny

0/0
13.11.2007 14:58

habit

Re: Re: Právní pětiminutovka pro mladistvého BingoXX

... učitel tělocviku?

0/0
13.11.2007 15:02

Muroň

Re: Re: Právní pětiminutovka pro mladistvého BingoXX

To není argument - že je zákon zastaralý. Můžou mě chytnout na dálnici ve 200km/h a nepomůže mi, že řeknu, že je zákon špatný, že moje auto je při 200 bezpečné. Dítě pod 15 let není schopné se v naší civilizaci o sebe postarat a plně nést následky svého jednání, proto je chráněno zákonem.

0/0
13.11.2007 15:04

BingoXX

Re: Re: Re: Právní pětiminutovka pro mladistvého BingoXX

nemáš pravdu, přečti si komentář k těmto §...osoby do 15 mají být chráněny před předčasnou sexuální zkušeností (ale zárověn se má sexuální výchova v plné šíři už učit v 6 třídě) a ne před následky, přece vše si může dotyčná užívat s partnery pod 15, zákon to nezakazuje...a myslíš že kluk 14,8 let bude zodpovědnější než 20-30 ? nebo já ? logika toho zákona je v 19 století, kdy bylo nutné zachovat sexuální i fyzickou nedotčenost dívek aspoň do 14 kdy se mohly vdávat, sex byl tolerován  jen v manželství

0/0
13.11.2007 15:11

berunel

Re: Re: Re: Re: Právní pětiminutovka pro mladistvého BingoXX

A kde to jako píšou že když mu je pod 15 let tak to zákon nezakazuje 8-o8-o

To není chlapče žádná pravda to je jako tvrdit že nezletilci zákon nezakazuje  vraždit, znásilňovat nebo loupit. Nic takového v zákoně není pokud se nezletilec dopouští něčeho co je pro zletilce trestným činem tak může skončit  v diagnostickém ústavu.

0/0
13.11.2007 15:19

BingoXX

Re: Re: Re: Re: Re: Právní pětiminutovka pro mladistvého BingoXX

bohužel sám ten zákon pořádně nečteš...vraždění a loupení je o tom, že někoho připravíš o majetek nebo život, tento  § je výjimečný v tom, že v případě když jsou ti dva oba pod 15, tak zde není pachatel a oběť, všimni že já pořád mluvím o sexu dobrovolném a pro oba přínosném, takže těžko je lze soudit, že se vzájemně zneužili, nehledě k tomu, že jak správně říkáš do 15 jsou trestně nepostižitelní a do ústavů putují jen ti, kteří toho druhého opravdu zneužili nebo přímo znásilnili, což je ovšem trestný čin, který se dá postihovat i podle jiných §, takže zde je tento úplně zbytečný

0/0
13.11.2007 15:29

habit

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Právní pětiminutovka pro mladistvého BingoXX

... ve vztahu mezi pedagogem a nezletilou žákyní nelze v žádném případě mluvit o dobrovolnosti - pedagog už jen váhou své autority víceméně vykonává násilí - a k tomu zneužívá jejich naivity a důvěry (pan sbormistr by přece neudělal nic špatného),

0/0
13.11.2007 15:36

BingoXX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Právní pětiminutovka pro mladistvého BingoXX

když se na to díváš z úhlu pohledu beranala, že dívky nic nechtěly ale Mistr je donutil, tak to tak může vyznívat...já to ale vidím ze strany nadržených dívek navíc umocněných přeci jen uměleckým okolím nabitým emocemi, že si o jeho pozornost říkaly samy a bez nucení

0/0
13.11.2007 15:51

habit

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Právní pětiminutovka pro mladistvého BingoXX

.... nadrženejch holek běhá všude kolem - znamená to, že mám každou vojet, když jí to kouká z očí? ... ty holky čerstvě dozrály tělesně, ale duševně jsou to ještě děti - uvědomují si, že mají tělo a představují si, jaké možnosti jim to skýtá, ale zatím to ještě nedokážou v plné míře ovládat... ale naštěstí je tu hodný strýček, hodný pan učitel, hodný pan sbormistr, který přece ví... že?:-P

0/0
13.11.2007 15:59

berunel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Právní pětiminutovka pro mladistvého BingoXX

To bych se docela divil že když nějaký 14 letý absolvent pasťáku začne proškolovat nějaké 11 leté slušné dívky v promiskuitním sexu tak že by tady nebyla oběť.

0/0
13.11.2007 15:41

BingoXX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Právní pětiminutovka pro mladistvého BingoXX

i slušná 11ctka už může mít sexuální touhy a představy...ale pochybuju že by o ní měl nějaký 14ctiletý grázl zájem..kdyby ale sama řekal o školení pak jistě nemůže být oběť, zde je ale větší možnost, že o ně za rok dva požádá strýčka nebo bratrance, tak to v životě totiž také chodí

0/0
13.11.2007 15:48

habit

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Právní pětiminutovka pro mladistvého BingoXX

.... ty jsi vážně trouba k pohledání - stejně tak desetiletej kluk má touhy a představy, co všechno by dokázal třeba s kalašnikovem - takže ti, co desetiletejm klukům dají kalašnikova, jsou čistí a bezúhonní občané, ty děti přece vraždí dobrovolně...

0/0
13.11.2007 15:53

BingoXX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Právní pětiminutovka pro mladistvého BingoXX

invektivy když už není co říci...porovnávat sex, věc která je nedílnou součástí života člověka a chutí a touhou zabíjet, může dělat opravdu jen trouba a to trouba poznamenaný dlouhověkým tabuizováním sexu a skutečnost, že třeba i 12ctileté holky mají nějaké sexuální touhy a představy je pro něj nepochopitelnáRv

0/0
13.11.2007 16:11

habit

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Právní pětiminutovka pro mladistvého BingoXX

... ty touhy jsou zcela přirozené jako je přirozená agresivita a touha prosadit se toho 11letýho kluka - a jsou stejně málo vyzrálé a stejně málo ovladatelné vůlí - a úplně stejně snadno zneužitelné...

... p.s. sex netabuizuji, koupelna u nás byla vždycky otevřená, takže náš mladej od malička věděl, jak vypadá dospělej chlap nebo ženská, o technické stránce sexu se taky včas dozvěděl...

0/0
13.11.2007 16:21

BingoXX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Právní pětiminutovka pro mladistvého BingoXX

sex je normální touha ...touha zabíjet normální není ani přirozená...tabuizace v sexu není o tom, zda jsou otevřené dveře do koupelny, ale o tom že byl donedávna prohlašován za něco špatného, hříšného a nečistého i  u dospělých, teď ještě zbýva ho odtabuizovat i u těch mladších v pohledu starších generací, ti dnešní mladí si s tím již hlavu vůbec nelámou...a o tom to je

0/0
13.11.2007 16:32

Muroň

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Právní pětim

No jo, lidi se chtěj chovat, jako by nebyli zvířata. Chlápek občas zahne a hned si žena myslí, že ji nemiluje, žena má pár milenců a hned ji jeji mužskej má za běhnu. A chudáci děti - chtěj si užívat a pak za to souději jejich "učitele", kteří jim chtěli splnit touhu...8-o

0/0
13.11.2007 16:37

BingoXX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Právní pětim

nevím proč sem motáš zrovna učitele...to může splnit jakýkoliv mužský od 15 výše a je jisté že ty bys to dceři schválil tak nejdřív v 25 a ve 13 je to pro tebe nepředstavitelné, nebo není ?

0/0
13.11.2007 16:44

Muroň

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Práv

Dal jsem učitele do uvozovek, protože myslím "učitele" sexu. Toho obětavého altruistu, který plní holkám největší přání - připraví je o panenství ve 13ti letech a vybaví je skvělou schopností si užívat sex bez vztahu a citů. A ony budou celý život sexuálně svobodné a nebudou se trápit nějakými omezeními. S vděčností budou vzpomínat na svého dobrodince.

Bavil si se někdy doopravdy s ženou, co pro ní znamená vztah a sex? Nebo jste šli rychle na věc a pak každý po svým?

0/0
13.11.2007 17:34

Muroň

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Právní pětiminutovka

12 holky sexuální představy mají a kluci taky...fyzicky pro to můžou být připraveni. Ale ne mentálně a sociálně. Raná sexuální zkušenost je natolik závažná událost, že člověka velice ovlivní v jeho dalším sexuálním i partnerském chování. A před tím zákon děti chrání.

0/0
13.11.2007 16:22

BingoXX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Právní pětiminutovka

na sex není třeba sociální nebo myšlenková vyspělost, stačí u děvčat vyspělost sexuální a emocionální, obě mají ukončený vývin mezi 12-15 lety samozřejmě s výjimkami....brzká sexuální zkušenost dobrovolná ovlivní život spíše kladně, násilná vždy špatně...kdybys měl pravdu, tak je nás naprostá většina v blázinci, protože erotické hrátky začínají již v předškolním věku, ty jsi možná výjimka a hrál sis až v 25 s manželkou? prostuduj si nějakou odbornou literaturu než začneš psát tvrdé soudy 

0/0
13.11.2007 16:40

Muroň

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Právní pětim

Tvrdé soudy nepíšu. Ale pozoruju lidi a mluvím s něma a Ti, kteří začali sexuální život velmi časně, na to nevzpomínají v nejlepším a většinou mají více partnerských problémů než ti v mládí zdrženlivější. O to v naší debatě ale nejde. Jde o to, že v rané pubertě v oblasti sexu jedinec nedokáže posoudit, co chce a co ne, protože to vzhledem ke své nevyzrálosti nemůže vědět. Kulínský nikoho neznásilnil, ale zneužíval. Kdyby sboristkám bylo 30, tak od většiny dostane facku (v lepším případě). Ale 12 letá holka se bojí, navíc když je on obdivovaný pedagog a autorita. Jestli si vážně myslíš, že 12tiletá holka je emocionálně vyspělá (tím nemyslím slastné vzdychání), tak jsi možná už napáchal hodně zla.

Erotické hrátky v předškolním věku nemají se sexem nic společného, protože děti ani nemají sexuální orgány vyvinuty. Ty jsi vážně diagnóza. To neber jako útok, spíš obavy o následky pro osoby, kterým chceš kladně ovlivňovat život, když jim je 12-15..

0/0
13.11.2007 16:50

BingoXX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Právní pětim

napsal jsem že jsou sexuálně a emočně vyspělé mez 12-15 lety, tedy ne ve 12, ale některé  tak vyspějí až třeba ve 20...a není to můj výmysl, to píšou odborníci sexuologové stačí se jen začíst do příslušné literatury, pak se třeba dozvíš že něco jiného říkají v mediích a něco si pak píší ve svých publikacích...a s čím mají erotické hrátky společného když ne ze sexem? holky mají orgasmus i od 3 (slovy tří let) věku a rády si ho navozují...masturbace není sex??? doplň si vzdělání ...zneužít se dají i ty 30cítky jestli si myslíš že ne, tak jsi úplně vedle...jinak já pod slovem sex vidím vše co s ním souvisí a ne jen samotnou soulož aby bylo jasno

0/0
13.11.2007 17:02

Muroň

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Práv

Tebe vzrušují 3 (slovy tří letá) batolata? A co nenarozené plody a pupeční šňůry, ty taky?

Zřejmě máš svůj spolehlivý zdroj literatury, zkus si k tomu navíc popovídat s holkou, která sexuální (nemyslím autoerotické) zkušenosti sbírala v 12ti letech (tím myslím soulož). Budeš se možná divit a třeba i přehodnotíš tvůj přístup k rozdávání slasti puberťačkám.

0/0
13.11.2007 17:40

Pan Navratil

.

Všechno, co někdo napíšeš překroutí tak, jako by to sám dělal. S tebou se diskutovat nedá. Ani se nedivím, že máte problémy v rodině.

0/0
14.11.2007 15:40

Muroň

Re: .

Dědo, jsem profesionální vyjednavač a pouzívám prověřené argumentační strategie. Zrovna od vás, člověka tak bystrého a nadneseného, bych tenhle komentář nečekal.;-(

0/0
14.11.2007 21:05

berunel

Re: Re: Právní pětiminutovka pro mladistvého BingoXX

To sem dávám protože níže jaksi tvrdíš že sex s nezletilcem je legální když je dobrovolný. Já nemůžu tušit že ty si zaměňuješ realitu se svými  představami. :-)

0/0
13.11.2007 15:13

BingoXX

Re: Re: Re: Právní pětiminutovka pro mladistvého BingoXX

nic takového jsem nepsal...jen poukazuji na rozdíl mezi zneužitím skutečným a právnickým pojmem "pohlavní zneužití" které se týká i skutečnosti když oba aktéři spolu se stýkají dobrovolně a ješět si to užívají...proto když vše bylo mezi Kulínským a dívkami dobrovolné v mých očích není ani úchylem natož zločincem, úchylný a zločinný je ten dotyčný §

0/0
13.11.2007 15:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.