Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Skandály posílily Čunkovu oblibu. Bude demonstrace

Bývalý vsetínský starosta a dnes už bývalý ministr i vicepremiér Jiří Čunek je pro zástupce Vsetína i velkou část občanů nedotknutelnou osobností. Aféry Čunkovi na popularitě neubraly. Naopak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

celtic

je tady někdo, kdo by si nemyslel že se jednalo o kampaň..?

která měla zakrýt mnohem větší svinstva ostatních politiků...?:-)

0/0
12.11.2007 18:58

5alfa

Re: je tady někdo, kdo by si nemyslel že se jednalo o kampaň..?

A pokud byla placená, tak si zkus zaplatit odhalení těch větších svinstev ostatních politiků... :-)

0/0
12.11.2007 19:08

Ahaman

Re: je tady někdo, kdo by si nemyslel že se jednalo o kampaň

souhlas, byla to kampaň, jsme na jedné lodi, soudruhu;-D

0/0
12.11.2007 19:09

iDaddy

Zbyněk Horváth je bezvýznamný pitomeček,

kterému říkáme "hlupoň". Asi stejný, jako Čunek. Nechá se zamést pro 5 tisíc. Oba jsou hlupoňové.;-D;-D;-D

0/0
12.11.2007 16:33

slatin

Re: Zbyněk Horváth je bezvýznamný pitomeček,

Tak tedy jinak.Myslíte si,že HORVÁTH MÁ PRAVDU? Znáte ho osobně? Nazvat ho hluponěm,to je argumentace?

0/0
12.11.2007 17:26

Jan Žižka z HK

Měli by to ohlásit, aby je LangerStasi

v sobotu 17. listopadu v 16 hodin v Praze v dolní části Václavského náměstí nerozehnala...:-)

0/0
12.11.2007 15:20

Martin Kostera

Re: Měli by to ohlásit, aby je LangerStasi

Jasně, estebáku...

0/0
12.11.2007 16:09

inzinierbula

Bratr Čunek možná neublížil, ale rozhodně neprospěl

Navíc se vymlouvá hloupěji než žáček první obecné. Což svědčí o určité porci másla na jeho hlavě. Brát se za něj mi proto připadá zpozdilé a velmi pošetilé.

0/0
12.11.2007 15:12

babacek

Ještě k likvidaci Jiřího Čunka !

Jeho další neodpustitelnou vinou je, že sáhl na výnosný byznys tzv. rasových hochštaplerů. Ti se naučili vydělávat na romském problému, aniž by měli zájem ho řešit. Do světa samozřejmě halasně vykřikují pravý opak. Čím hůře tím lépe. Pro ně.

Předpokládám, že už jich bude více než samotných Romů. Vždyť sedí všude, od „horní-dolní“ až po Prahu. O čem to svědčí ? Že ti, kdo ostře kritizují netoleranci, zřejmě patří k těm nejvíce netolerantním. Pan Čunek se stal jejich exemplární obětí. A co na to daňový poplatník ?

Ten z toho, pokud to tak půjde dál, dozajista zčerná. Budiž nám chabou útěchou, že to není český vynález.

V této souvislosti odkazuji na knihu P.Buchanana Smrt Západu.

0/0
12.11.2007 14:39

ChorcheCh

Re: Ještě k likvidaci Jiřího Čunka !

Tak tak, čím víc problémů s romy, tím víc dotací a grantůR^  Čím je větší bordel, tím je horší kontrola. 

0/0
12.11.2007 16:12

babacek

Re: Re: Ještě k likvidaci Jiřího Čunka !

A to šibalům vyhovuje.

0/0
13.11.2007 5:50

duhastrecht

:))

 "znepokojeni nad způsobem a prostředky, kterými byl z vrcholových funkcí odstraněn Jiří Čunek."

Znepokojeni nejste jen vy, na tu manifestaci v Praze přijdu, metodám Paroubkovy mafie se musí postavit každý slušný člověk, ne pouze Vsetíňák, nebo volič lidovců.

0/0
12.11.2007 14:29

lumad

Re: :))

Taky tam půjdu, nelíbí se mi, jak náhle utichl šum okolo Grosse a jeho melounů a jak se pomalu a jistě likviduje policie a to včetně těch schopných.O zkorumpovaných nemluvím, ti tam už dávno nemají co dělat. Dále se mi nelíbí jak pracuje naše zkorumpovaná justice. Jak žijí drobní podnikatelé a jaké priority mají státní zaměstnanci - ti s rozhodovací pravomocí ještě navíc v nesčetně případů zkorumpovaní. Jedním slovem - jsem nespokojený člověk a jako OSVČ už toho bordelu v tomto státě kdy byrokrati cizopasí na těch produktivních, mám plné zuby.

0/0
13.11.2007 8:41

ChorcheCh

nechápu

Co proti němu někdo má. Vždyť se chová líp jak stálá smečka.

0/0
12.11.2007 14:27

Voyager999

V dobe kdyz bral Cunek 50,- na bydleni

se povl, ktery ho chtel odstranit pakoval desitkama tisic na nezdanenych nahradach!!!! Tenhle ppoliticky proces ukazal, kdo tady vladne, krome popravy totiz presne kopiroval praktiky z dob normalizace, kriminalizace v mediich, pochopitelne bez dukazu, ktere dodnes nikdo nepredlozil, ani neprokazal. Navic se stihani Cunka zastavilo. Ikdyz je obnoveno, tak se s tim neda nic delat, nejde prokazat na tvrzeni jedne osoby ze se neco stalo. Penize rodina Cunkovych mela, tot vse, tak co chteji soudruzi dokazovat?? Tech 700 miliard z EU je dostatecnej duvod k odstraneni..:-©:-©:-©[>-]

0/0
12.11.2007 14:19

Fanatic.Dz

Tak a je to tady, já věděl že se dočkám ...

 známému občanskému aktivistovi a písničkáři Vlastovi Horváthovy konečně hráblo:

 "Na mysli máme především snahu o likvidaci jeho osoby za každou cenu, třeba i pochybným apelem na morální hodnoty těmi, kteří je sami mají poněkud pokřivené," tvrdí neadresně Horváth.

"Vyzýváme k okamžitému odchodu politiky, kteří jezdí hromadnými dopravními prostředky za peníze daňových poplatníků, ač berou královské platy, bydlí v nájemních bytech s regulovaným nájemným, jsou jejich příjmy nadprůměrné, ač schvalují zákony, které volené zástupce zvýhodňují na úkor ostatních občanů," hřímá Horváth.

;-D Ryba nebo rak? ;-D

0/0
12.11.2007 14:05

jardahorak

Re: Tak a je to tady, já věděl že se dočkám ...

Smutne je ze ma pravdu.. A dost komicke je v tomto ohledu Kalouskovo: "Normální chlap, který má dvě zdravé ruce, nečerpá sociální dávky, když má miliony na účtech"... Chtelo by se dodat ze normalni chlap, ci zena, co bere plat poslance ci ministra, nebydli v regulovanem najemnem, nejezdi zdarma MHD ci nezneuziva poslanecke nahrady...

0/0
12.11.2007 14:09

5alfa

Re: Re: Tak a je to tady, já věděl že se dočkám ...

Souhlas a je jen dobře, že jeden místopředseda vlády alespoň tohle neustál. Pusť se do dalších...

0/0
12.11.2007 14:12

jardahorak

Re: Re: Re: Tak a je to tady, já věděl že se dočkám ...

Viz to co pisu nize...

Bud ted novinari ustvou a vystvou i vsechny ostatni. Anebo ze sebe uz nikdy nesmyji podezreni ze delaji co jim kdo poruci a zaplati... :-/

0/0
12.11.2007 14:17

5alfa

Re: Re: Re: Re: Tak a je to tady, já věděl že se dočkám ...

Naštěstí nejsi strana a vláda, abys přikazoval a ukazoval, kdy má Vesecká co zastavit a kterej novinář může koho uštvat a kterej nemůže. Ani nebudeš psát seznam, koho mají teď skřípnout. Staň se novinářem a dělej. Naštěstí už nemusíš poslouchat stranu a vládu... Ale MŮŽEŠ, nikdo Ti nebrání.

Ano oni to podezření nesmyjí, stejně jako Vesecká "uz nikdy nesmyje podezreni ze dela co ji kdo poruci a zaplati"... :-(

0/0
12.11.2007 14:23

jardahorak

Re: Re: Re: Re: Re: Tak a je to tady, já věděl že se dočkám

Takze tim ze ukazes na nekoho jineho, ted Vesecka, zbavis novinare veskereho podezreni? 8-o Tim ze to delaji jini, (Vesecka) novinari mohou take a ja mam drzet hubu?

V tom pripade nechapu proc jsi tak nadseny z odvolani Cunka... 

0/0
12.11.2007 14:27

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak a je to tady, já věděl že se dočkám

Nezbavuji, jen bych to nazval (nepřiměřenou) obranou proti státní zvůli...

Copak jsem Ti někdy napsal, že máš držet hubu? 8-o

Já nejsem nadšený, jsem jen spokojený, že se stalo to, co by ve vyspělé demokracii proběhlo o mnoho měsíců dříve. Budu první, v případě, že občana Čunka soud osvobodí (ne Vesecka, ale soud), kdo mu bude fandit.

Prostě žij v reálu Celtíkův odpor a nadšení některých jsou jen krajní hodnoty. Existuje ještě mnoho variant MEZI. Pokud Ty jsi zvyklý setrvávat v extrémech, já nikoliv. :-)

0/0
12.11.2007 14:36

jardahorak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak a je to tady, já věděl že se

"Já nejsem nadšený, jsem jen spokojený, že se stalo to, co by ve vyspělé demokracii proběhlo o mnoho měsíců dříve." jsi spokojeny ze novinari ustvali Cunka a ted branis ostatni, co delaji uplne to same co Cunek, a omlouvas je trapne napriklad tim ze nejsou ve vlade... Takze to chapu dobre ze ti nejde o princip, nejde to o politiky, slo jen o osobni averzi k Cunkovi. 8-o

0/0
12.11.2007 14:40

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak a je to tady, já věděl že se

Ale nikoho nebráním - Ty popletený mysliteli! První kolo, aby Ti co "zneužívali" sociální dávky a vypadli z vlády - je v pohodě za námi. Všichni co tak, činili jsou z vlády pryč. :-P

Další kolo tedy může začít a můžeš vyhazovat lidi ze sněmovny a ze senátu. Tedy Křečka, Paroubka a Čunka. ;-D;-D;-D 

Goog luck!  R^R^

0/0
12.11.2007 15:44

jardahorak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak a je to tady, já věd

Ja vim ze nikoho nebranis. To jen ja si neco domyslim. :-)

0/0
12.11.2007 15:55

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak a je to tady, já věd

Je tedy dobře, že to už víme oba dva. ;-D

0/0
12.11.2007 16:05

jardahorak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak a je to tady

To byla ironie, hlupce... :-)

0/0
12.11.2007 16:17

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak a je to tady

;-D;-D Ja jsem věděl, že tohle nerozdýcháš ;-D;-D R^

0/0
12.11.2007 18:01

5alfa

Re: Re: Tak a je to tady, já věděl že se dočkám ...

Čili jinými slovy, ať všicni ministři a místopředsedové vlády (co "zneužili" sociální dávky) odstoupí. Čunkovi se zatím nic více nestalo.

Nechtěj, aby odstupovali poslanci a senátoři kvůli MHD zadarmo, to Čunkovi vaz nezlomilo a post v parlamentu snad nepouští.

Zase se zbytečně domýšlíš a zbytečně (hloupě) spekuluješ... ;-D;-D;-D

0/0
12.11.2007 14:18

jardahorak

Re: Re: Re: Tak a je to tady, já věděl že se dočkám ...

Dobre, poslancum a senatorum MHD zdarma necham... Co ale absolutne nenecham a pokud novinari opravdu chteji jit po politicich kteri zneuzivaji postaveni a statni prostredky, tak to jsou napriklad Krecek v regulovanem najmu. Paroubek v byte na ktery dostal dotaci atd... Proste jasne a neoddiskutovatelne pripady zneuzivani davek a dotaci politiky...

0/0
12.11.2007 14:25

5alfa

Re: Re: Re: Re: Tak a je to tady, já věděl že se dočkám ...

OK, ať Křeček a Paroubek nestraší zatím ve vládě. Žádný další a horší krok pro Čunka nebyl, než že opustil "placené místo" ve vládě.

Na to je mé oblíbené: "Mlho, už to rok a půl řešíme, že Paroubek není ve vládě a Křeček tam snad ani nebyl"

Je velice dobře, že teď tam není ani jeden z těch tří... :-)

0/0
12.11.2007 14:29

jardahorak

Re: Re: Re: Re: Re: Tak a je to tady, já věděl že se dočkám

Aha. Takze politik si muze delat co chce jen kdyz nebude ve vlade? 8-o

Naprosto jasne zneuzivat dotaci ci socialniho systemu a projde mu to? A ty jen pokrcis rameny? Protoze neni ve vlade? A teprve az se do vlady dostane tak to zacne vadit? btw Paroubek uz ve vlade byl. Takze to chapu tak ze tehdy jeho dotovany byt vadil, ted nevadi a az se pripadne stane premierem, zacne zase vadit? 8-o To se ti zda normalni?

0/0
12.11.2007 14:37

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak a je to tady, já věděl že se dočkám

Áááá jsme doma! Neee,  to jsem někde napsal Ty magornej domýšliteli? 8-o

Kde? ;-D;-D;-D

Zbytek už polemizuješ jen se svou chybnou úvahou. Ale nadáváš si (mi ? ;-D) zvesela. Nemá cenu reagovat zda se mi zdá normální, když vydedukuješ něco blbě a pak to rozvíjíš.

Tedy BEZ KOMENTÁŘE... :-)

0/0
12.11.2007 14:41

jardahorak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak a je to tady, já věděl že se

"že Paroubek není ve vládě a Křeček tam snad ani nebyl" a ja se te ptam jestli pro ustvani novinari za jasne zneuzivani davek ci dotaci je podminkou ucast ve vlade? 8-o

0/0
12.11.2007 14:51

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak a je to tady, já věděl že se

První malinký krok jsme udělali a klepnuli se přes prsty ty, co jsou ve vládě. Tento krok je úspěšný a ani Čunek ani Paroubek a ani Křeček nejsou vládnoucí lidé...

Pokud chceš, je možné jít dál a za "zneužívání" začít vyhazovat ze sněmovny a ze senátu. Jenom nevím, jak to uděláš, když tam byli zvolení a neodejdou sami...

Ale přeji Ti hodně štěstí v tomhletom úsilí, aby i zakonodárci se začali chovat normálně. Já jsem rád, že "alespoň vláda" ukázala cestu... :-)

0/0
12.11.2007 15:50

jardahorak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak a je to tady, já věd

"Pokud chceš, je možné jít dál a za "zneužívání" začít vyhazovat ze sněmovny a ze senátu." ja chci? 8-o To preci zacali novinari. Ustvali Cunka ne dukazy z korupce. Ale tim ze pobiral davky. Takze snad budou pokracovat u ostatnich politiku, jasne zneuzivajicich dotace a socialni system. Viz Krecek ci Paroubek. Nebo snad nebudou pokracovat? A proc ne? A proc se omezit jen na lidi ve vlade? Ostatni nejsou politici? 8-o

0/0
12.11.2007 15:53

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak a je to tady, já věd

Ne, novináři si postavili mnohem menší cíl. Očistit vládu, tam kdyby Čunek neodstoupil, mohl ho ještě Topolánek odvolat.

Další boj, jak je vyštípat z poslaneckých a senátorských lavic, je marný, pokud nebude u politiků reflexe a nezabalí to sami. A Čunek té sebereflexe moc neukázal, jistě by mu Paroubek a Křeček v tomhle zdatně sekundovali... :-(

Takže jen další volby to mohou vyčistit. Snaha kriminalizovat poslance stejně k ničemu nepovede. Z ostudy kabát tam má mnoho expertů, ale když je tam voliči chtějí a není to tak tresné, že by měli jít do krimu, je to jen bouře ve sklenici vody.

Proč se tedy omezit? Protože dál to demokraticky nejde a ten člověk dál musí odejít sám. Jsou politici a budou teď "trpět" stejně jako Čunek, na postech obyčejnejch řadovejch poslanců a senátorů.

Jako začátek to není špatný.

0/0
12.11.2007 16:04

jardahorak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak a je to tady

Novinari rezignovali na svoji roli... Rozhodli se vyuzit sveho vlivu a ustvat cloveka ktery se jim stal nepohodlnym. Ted je na nich aby ukazali zda jim slo o ocisteni politicke sceny nebo to dostali od nekoho jako zakazku... Pokud jim slo o to prvni, maji dalsi cile mezi politiky, jasne zneuzivajici socialni system. Pokud skonci pouze u pripadu Cunek, zdiskreditovali sebe a svou praci.. A je smutne ze se najdou takovi kteri jim za to jeste zatleskaji... :-(

0/0
12.11.2007 16:17

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak a je to tady

Tvůj názor. ;-D  Rozhodli se proti státní zvůli donutit mistopředsedu vlády k odstoupení. Už mnoho měsíců působil nevěrohodně a v některých situacích lže - kudy chodí, tudy práší. Nebo jen chtěli, aby to Vesecká zase nepomáhala zastavit a donutit ji případ alespoň znovu otevřít. Kdo to ví?

Prostě stejná možná zakázka jako u Vesecké. Jen u protivníků. Se zlem se někdy bojuje stejnými prostředky, na hrubej pytel hrubá záplata. Třeba jen (nepřiměřená) obrana. Nechť nesou svou zodpovědnost, pokud se ukáže, že je někdo zaplatil a objednal...

Pokud by Čunek rezignoval v době, kdy mu Topolánek zaručoval návrat na své posty, pak sklidil můj potlesk Čunek. Neudělal to a jako Standa se dál zaplétal a mlžil. Proto dopadl takto a bohužel potlesk zbyl pro někoho jiného.

I když může být nakonec nezasloužený...

0/0
12.11.2007 18:11

jardahorak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak a je

Rozhodli se ustvat cloveka ktereho si odsoudili a oznacili k odstrelu. Coz by nebyl problem. Kdyby se nadale stourali v jeho korupcni kauze, odkryvali jeho korupcni jednani a prijimani uplatku. a usvedcili Cunka z korupce a prijimani uplatku. Touto cestou se ale novinari nevydali. Najednou zniceho nic vytahli nejake socialni davky... Proc? Z jakeho duvodu? A jakou to melo spojitost s uplatky? Proc najednou zahodili korupcni aferu? Proc uz se dale nepidili po podrobnostech toho jak dana korupce probihala? To ze neco Vesecka zastavila nemelo pro zadneho z novinaru zadny vyznam. Oni Vesecke podrizeni nejsou...

Navic se ukazalo ze na socialni davky mela Cunkova rodina narok... Pokud je pobirani socialnich davek a zneuzivani socialniho systemu tak strasny zlocin ze vede k odstoupeni, jak to ze se novinari uz drahna leta nepousti do Krecka? Jak to ze byl premierem nekdo kdo vlastni byt na nejz dostal dotaci? Co delaji novinari?

0/0
12.11.2007 18:51

jardahorak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak

Proste v teto kauze novinari trapne selhali. Nebyl z nich hlidaci pes demokracie, jak se tak strasne radi oznacuji. Byl z nich liny cokl, ktery se jen valel u kamen a cekal kdo mu jakou kost hodi... Kde je ta mravenci prace investagitivniho novinare? Kdyz musi cekat kdo mu doda material ohledne Cunkova uplatku a pak zase ceka az dostane nejaky material ohledne nejakych jeho davek... Zadny osobni prinos, zadna invence...

Novinari selhali a hlavne zkompromitovali sebe a svou praci... Kdo jim ted bude verit ze jsou nezavisli a ze nejednaji na zakazku toho kdo jim zaplati? Kdyz meri ruznym metrem a jedinou jejich snahou je odstranit cloveka ktereho si vyhlidnou? Tuhle kauzu nezvladli a spolu s Cunkem potopili i sebe... Rv

0/0
12.11.2007 18:55

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak

;-D;-D Jen k té poslední větě, možná máš pravdu a zcela v zoufalém teroristickém duchu, když neviděli jedinou možnost, jak to vyřešit slušně a bez krve, rozhodli se odpálit se v blízkosti Čunka... :-P:-P

0/0
12.11.2007 19:11

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak a je

No to platí jen to lidovecké "A proč odstupoval, když měl vše v pořádku? Asi nemá čistý svědomí!" Jako u Grosse.

Vše, co řekl potom, jak se bránil potom, mohl učinit v dané reportáži. Tam se ho ptali "Rozhodně nebral", pak "nevím, že jsem bral" - ale zažaluji vás, protože vím, odkud to uniklo...

Nakonec novináři měli 100% pravdu BRAL a milióny MĚL. Jen to z něj zase lezlo jak z chlupatý deky. A pokud se důsledně vyhýbali označení NEOPRÁVNĚNĚ bral, pak ho doběhli a vycukali zlomyslně a v souladu s jeho inteligencí. A kdyby ho to nepoložilo, tak se jelo dál, jak to, že v ČR dokáže přežít rodina s 23,30 na člověka a den, když ŽM je 3x větší. A ne nějakej měsíc, ale po dobu 9 let...

Nebylo to čisté, ale možná v právní mluvě bych se pokusil o obhajobu třeba stylem, "že není trestné nějaké velké škodě zabránit i za cenu trestného činu"

Takže novinářin teď odpočívají. Prostě uběhli solidně osmistovku a Ty se nechceš smířit s tím, že nehodlají pokračovat v celém Maratónu stejným tempem.

0/0
12.11.2007 19:07

Kavka

Re: Tak a je to tady, já věděl že se dočkám ...

nejedná se o Vlastu Horvátha, ale nějakého Roma ze Vsetína.:-)

0/0
12.11.2007 17:11

Zmuda

Správně Valaši...

..je třeba do toho řádně šlápnout ! Blíží se osudový rok 2008.Sockomanči připravte se,bude vám předložen účet a budete platit. Bohuši a Jekkundo,honem rychle valte do Severní Koreje, a madgwérta sebou,tady budete končit...;-D

0/0
12.11.2007 13:54

bohuš 555

Re: Správně Valaši...

Ty neznáš mapu, tak val,val val.

0/0
12.11.2007 14:03

Fanatic.Dz

Re: Správně Valaši...

Koukám polovojenské bojůvky "modré šance" již byly aktivovány. Teď asi jen čekáte na přidělení prostředků z CO, nafasování munice a ... něco je špatně? Že by staré milicionářské instinky selhaly? Není možná ... sice tedy není rok '68, ale jste stále připraveni očistit národ od jeho škůdců.

R^ ;-D R^ 

0/0
12.11.2007 14:08

jekkal

Lepší

parodii nemohli valaší vymysleti, král Boleslav z nich nutně musí míti převelikou radost

0/0
12.11.2007 13:20

stovik

Re: Lepší

nešahej nám na Bolka, ani na Jirku a Vsetín....on nám ho vyčistil od vředů a to se dnes prostě cení...a v tá VELKÉ politice, prostě nečekal, že jsou tam ještě větší hajzlové než ON.;-D(Y);-D

0/0
12.11.2007 13:24

bohuš 555

Horváth na Hrad !

 V údolí prázdných makovic je Horváth jediný kandidát na prezidenta,který Vsetín může navrhnout.

0/0
12.11.2007 13:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.