- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a to jako díky kamerám se přestane bourat
hodinu...a pěkně se to klouzalo
určitý počet obětí odpovídá stavu české mentality, stavu českých silnic, hustotě provozu, stavu českého značení. S prvními třemi nelze krátkodobě nic zásadního dělat. Represe to nevyřeší, zvláště když český policajt umí dělat pouze dvě věci v tomto odvětví. Stát někde za bukem a měřit tam, kde o nic nejde ale úlovek je jistý a měřit alkohol. Alkohol je v pořádku, ale měření rachlosti tohoto typu je pouze buzerace a výdělěk. U takových tutových radarů je policajtů mnoho, taky jsem napočítal 7 u jednoho. Pak, že je jich málo. Ostatní věci je nezajímají. Šimonovský slíbil při zavedení bodů poloviční počet obětí, buzerace je šílená, výsledek nikde, kdo zruší nesmyslné zákony které se neosvědčilyCo se třeba na zkoušku vrátit v předpisech do šedesátých let? Jsem si jist, že nic zásadního by se nestalo. Nikdo na silnicích neumírá schválně!
Ne že bych si myslel, že tím něčemu pomůžu, ale vyjadřuji svůj 100%-ní souhlas. Když se někde nedodržuje šedesátka, tak se tam dá padesátka. Když se stane bouračka na křižovatce s předností v jízdě, tak se tam dá stopka. Když někde někdo chce, aby se opravdu dodržovala padesátka, tak tam dá třicítku. Kdyby životy zachraňoval alibismus, tak máme na silnicích nejnižší úmrtnost na světě. Taky už dost pamatuju...
Ta statistika je dost zavádějíci stejně jako průměrný plat. Mělo by se vypíchnout jaké procento jakých řidičů mělo nehody, kolik bylo chodců, kolik kolistů a další podrobnosti. Pro úplnost opravdu nestačí jen počet mrtvých.
Ale stačí.Ukazuje to na jediné.Jezdíme a chováme se jako kdybychom byli nesmrtelní.A je jedno jestli to je člověk na kole nebo chodec či řidič tramvaje.Ale na druhou stranu zase jestli takovými 18 letými blbovi nevadí že se vyseká a zabije třeba o strom tak proč ne, že?Každý strůjcem svého štěstí.A většinou si pak řeknu dobře ti tak.A ti co si sednou vedle něj když je třeba nalitej tak taky vědí do čeho jdou.Takže taky dobře jim tak.Bohužel.
Tak nám to povinné svícení nějak nepomohlo, paní Mullerová.
Tolik obeti nema ani US army za srovnatelne obdobi v iraqu. A to jsme se jeste nedozvedeli, kolik bylo ranenych a kolik zustane invalidnich.
Silnice v Cechach jsou v dezolatnim stavu, navic pretizene.
Jako jedine reseni vidim, za prve omezit nakladni dopravu, vyhnat je na koleje. Za druhe snizit rychlostni limity na, dejme tomu, 50,70,110. Zvysit tresty za rychlou jizdu a povazovat ji za obecne ohrozeni. Bylo by to hodne nepopularni opatreni, ale mohlo by pomoci. Vzdyt uz pomalu kazdy koho znam ma ve svem okruhu znamych nekoho kdo umrel na sinici. To je prece silene!
Není všechno černobílí a proto i to co navrhuješ není tak jednoznačný jak vypadá
Zarážející na tomto faktu je skutečnost, že někteří usmrtí i opakovaně z minimálním trestem.
A ještě více zarážející, že tyhle nezodpovědní pokusy o řidiče sami většinou přežijí.
Třeba takový Paroubek, který svištěl do Ostravy rychlostí 200 km/h.