Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Neonacisté podali kvůli pochodu další žaloby

Mladí národní demokraté nevzdávají svůj boj s pražským magistrátem. U soudu podali další dvě žaloby kvůli zákazu sobotního pochodu ve výročí křišťálové noci. Mobilizují ale i jejich odpůrci. Na případné nepokoje bude v sobotu připraveno 1400 policistů a strážníků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Flat Vamp A.V.T .

Uz se nemuzu dockat, az si zahajluju.

Heil Hitler R^

0/0
7.11.2007 12:29

Flat Vamp A.V.T.

Re: Uz se nemuzu dockat, az si zahajluju.

...můžeš to tam zkusit. Dostaneš do držky a pak před soud...

0/0
7.11.2007 16:49

Flat Vamp A.V.T.

...ad Sedlatschek :)

http://www.nsec-88.org/posledni-generace/index1.htm

0/0
6.11.2007 16:32

oId fashioned Vince III..

tuc, bum, tong, kazooom

a večrním šerem se ozývaly duté zvuky násadami od lopat a krumpáčů  tlučených tupých dutých obézních lebek hnědých poloopic;-D;-D;-DR^

0/0
6.11.2007 16:20

Pan Navratil

.

Nemluv takhle o našich spoluobčanech!

0/0
7.11.2007 12:24

pppaaa

Nedovedu pochopit

Nedovedu pochopit, jak si může banda plešatejch blbečků dovolit protestovat proti válce v Iráku. Vždyť pokud potkají u nás araba, černocha, asiata atd. a je jich na něj víc tak mu daj v lepšim případě pořádnou nakládačku. Tak buďte alespoň jednou nácíčkové za chlapy a přiznejte o co vám jde. je mi z vás na zvracení:-©:-©:-©:-©:-©:-© 

0/0
6.11.2007 15:23

Pan Navratil

.

No, asi o to, aby arabové, černoši byli doma a amíci taky?

0/0
6.11.2007 16:28

xmalas

rozhodnutí soudu

Autor článku zapomněl uvést jednu důležitou věc ohledně rozhodnutí Nejvyššího správního soudu. Ten sice zamítl kasační stížnost magistrátu, ale zároveň uvedl, že pochod nebyl řádně nahlášen, takže magistrát ani zákaz vydat nemohl, páč neměl co zakazovat. To podle mého názoru není prohra magistrátu, páč NSS nerozhodl ve prospěch nácků, ale vlastně ve prospěch magistrátu, který námitku o neplatnosti ohlášení uvedl ve stížnosti.

0/0
6.11.2007 14:52

Flat Vamp A.V.T.

Re: rozhodnutí soudu

...průměrně inteligentní lidé to chápou, jen na některé zdejší nácky je to trochu složité, takže se tu už včera radovali jako malí Bormánkové...;-D

0/0
6.11.2007 15:11

suntikous

mne se libi "neonaciste" kdo cesi?

;-Dsvata prostoto!

0/0
6.11.2007 13:40

iuos

hmm

už se naučili podepsat jinak než (hákovejma) křížkama?

0/0
6.11.2007 13:39

Req52

žaloba

*strany

0/0
6.11.2007 13:25

suntikous

Re: žaloba

rikam ti frantisku, nechlastej!R^

0/0
6.11.2007 13:32

Req52

žaloba

Já bych podal žalobu konkrétně na Židovskou unii, která úmyslně nabádá k nepokojům a k násilím, ke kterému jim televize pomáhá... nejdříve jim šlo o židovskou obec a ted i jim jde o celou Prahu! Oni vyhledávájí konflikt tam kde vůbec být nemůsí... MND si zařve že ČR nechce podporovat USA v Iráku a tím by to haslo... takhle se to nafouklo do strašné aféry a je to zbytečně vyhrocený... Platí heslo NÁSILÍM MYŠLENKU NEZLOMÍTE... tak proč to tak chtějí řešit strani, které hlásají toleranci a humanismus... že by jen pro vybranou sortu lidí?!:-©

0/0
6.11.2007 13:24

hcportos

Re: žaloba

Bohužel žijeme ve státě, kde nevládne spravedlnost ani právo... Ale v tomto s ouřady souhlasím

0/0
6.11.2007 13:31

hcportos

Re: Re: žaloba

hmm, chtěl jsem napsat ALE, ne ani

0/0
6.11.2007 13:31

suntikous

Re: Re: Re: žaloba

bez na zkusenou do zahranici aby jsi poznal co je svet! Ja uz toho ma dost po 18 letech a tak mazu zpet do vlasti sneku.

0/0
6.11.2007 13:36

hcportos

Re: Re: Re: Re: žaloba

No pan byt asi drsna kluk še byt dlóho f cizina.

Ja neříkám že jinde je líp, jen říkám že tady to není dobré. Moje představa spravedlnosti se od tohoto hodně liší.

0/0
6.11.2007 13:43

hcportos

Re: Re: Re: Re: žaloba

BTW žil jsem několik let různě po celé evropě, tak nesuď když víš P.R.D

0/0
6.11.2007 13:44

Vosta Jindra

Re: žaloba

Myšlenku jistě násilím lámat nelze. Ale to je něco, co se mězi nácky stejně nevyskytne. Kdyby myslet mohli, tak by nebyli náckové. A náckové samozřejmě nemají právo hlásat své bláboly nebo někudy pochodovat, co je na tom divného?

0/0
6.11.2007 13:34

Pan Navratil

Re: Re: žaloba

Toť jistě pravda, ale to, že magistrát USOUDÍ, že určití lidé jsou neonacisté a že jim tedy PREVENTIVNĚ odepře schromažďovací právo se mi moc nelíbí. Reakce ŽLU apod. též ne.

0/0
6.11.2007 13:46

prezident de Curval

Re: Re: žaloba

¨Pokud takové právo mají komunisté, nevidím důvod proč by ho nemohli mít neonacisté. Je to stejná pakáž ale oběma je třeba měřit stejným metrem. Buď oba, nebo nikdo!!!!!

0/0
6.11.2007 13:58

traveler

Re: Re: Re: žaloba

přesně tak.. přikláním se ale k tomu, aby nikdo (z těchto dvou skupin)

0/0
6.11.2007 14:20

Akela Dlouhán

Re: žaloba

  Já ne.Židovská liberální unie používá legální možnost,aby zabránila neonacitickým provkacím v místě,kde jsou budovy spojené s jejich náboženstvím.Osobně si myslím,že by měl být změněn shromažďovací zákon tak,aby příslušný úřad mohl různým extremitickým organizacím,nebo organizacím šířícím nenávist veřejné akce zakázat.Při současném zákoně zůstáv černý Petr na policii a to považuji za špatné.Obvykle totiž dochází k trestání nikoliv xtremistů,  ale lidí,kteří s nimi nesouhlasí.Tím samozřejmě nechci,aby byly zakazovány veřejné akce menšinových organizací,ale akce neonacionalistických organisací.   Upřímně řečeno v SRN by asi taky nepovolili pochod neonacistů.[>-]! 

 

0/0
7.11.2007 12:06

Pan Navratil

Re: Re: žaloba

Bránění řádně ohlášenému shromáždění zcela jistě NENÍ legální.

0/0
7.11.2007 12:25

zdeman

Tak co náckové?

Letos nácky stíhá jedna pohroma za druhou.

Nejdříve se ukáže, že mezi těmahle homofobama je v čele homosexuál http://www.reflex.cz/Clanek29009.html, pak že zase jinej jejich führer je potomek žida http://tyden.cz/rubriky/domaci/predaka-neonacistu-dostihl-jeho-spatny-puvod_24530.html :-)

Teď jim zakážou průvod, někdy je mi těch troubů až líto, jak to maj v tom svým naciživotě složitý :-)

0/0
6.11.2007 13:16

hcportos

Re: Tak co náckové?

Nejlepší na tom je že 95% nácků si ani v té své hlavičce nedokáží přebrat za co to vlastně demonstrujou ;-). Hlavně že tam bude banda lidí a možná si i dají do držky. Znám pár nácků, ale dohromady nemají ani IQ houpacího koně ;-D

0/0
6.11.2007 13:20

PetroleumLampoIdorablo

Re: Tak co náckové?

myslím, že přání je otcem myšlenky a blbost jeho rodičkou, což je stejně nebezpečné jako přeceňování nebezpečí ústící v zákazy

0/0
6.11.2007 13:21

suntikous

Re: Tak co náckové?

tak to jsem tu zazil pred desti lety sneku, kdy tu bylo "narodni hnuti odporu"> ti hlavne demonstrovali proti asiatum ze jim berou praci! vsichni jako vzdy bez kvalifikace a makonec ctu pod rezoluci hnuti jmeno john Sadlo! Taky radost vid?

0/0
6.11.2007 13:25

traveler

Re: Tak co náckové?

jj.. jak si to mají chudáci v těch holých (a dutých) hlavách přebrat....

0/0
6.11.2007 14:25

Coldstone

Když demokracie, tak pro všechny

židy, komunisty, fašisty - kvůli tomu jsme zvonili klíčema ;-D

0/0
6.11.2007 12:47

spalovac

Re: Když demokracie, tak pro všechny

co maji komundíry a fašouni společnýho s demokracií je mi záhadou. Jenom to že se ji snaží zničit

0/0
6.11.2007 12:54

Coldstone

Re: Re: Když demokracie, tak pro všechny

když komouš  může schvalovat zákony, tak fašista může demonstrovat. Když komouši půjdou z parlamentu pryč a jejich strana se zruší dle již známého paragrafu, který se vztahuje i na fašisty, tak jo. A hlavně, jejich špičky zavřít do lochu, že podporují hnutí ....atd.

0/0
6.11.2007 12:57

hcportos

Re: Re: Re: Když demokracie, tak pro všechny

Já bych to spíše obrátil...zakázat fašouny i komanče. [>-]

0/0
6.11.2007 12:59

Flat Vamp A.V.T.

Re: Re: Re: Když demokracie, tak pro všechny

http://www.lidovky.cz/dvanact-statecnych-zen-psalo-do-osn-d6a-/ln_noviny.asp?c=A071106_000055_ln_noviny_sko&klic=222303&mes=071106_0

0/0
6.11.2007 13:12

Flat Vamp A.V.T.

Re: Re: Re: Když demokracie, tak pro všechny

http://www.lidovky.cz/otrockou-praci-ke-svobode-0y9-/ln_noviny.asp?c=A071106_000052_ln_noviny_sko&klic=222303&mes=071106_0

0/0
6.11.2007 13:12

Flat Vamp A.V.T.

Re: Re: Re: Když demokracie, tak pro všechny

http://www.lidovky.cz/vezen-a-vysetrovatel-jenz-ztratil-pamet-ffe-/ln_noviny.asp?c=A071105_000047_ln_noviny_sko&klic=222283&mes=071105_0

0/0
6.11.2007 13:13

hcportos

Re: Re: Re: Re: Když demokracie, tak pro všechny

Supr články. Jak říkám, zakázat jakýkoliv projev extremismu :-©

0/0
6.11.2007 13:17

PetroleumLampoIdorablo

Re: Re: Re: Re: Re: Když demokracie, tak pro všechny

včetně sportu

0/0
6.11.2007 13:26

Voyager999

Re: Re: Re: Re: Re: Když demokracie, tak pro všechny

No, tady bych si dovolil nesouhlasit. Projev a provozovani extremismu jsou 2 rozdilne veci. Takze napred potrestat na hrdle vsechny rude prasata a pak se teprve muze zakazat ten projev, vcetne komancu, teda tech co by prezili..R^R^

0/0
6.11.2007 13:44

Voyager999

Re: Re: Re: Re: Když demokracie, tak pro všechny

:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©

0/0
6.11.2007 13:40

traveler

Re: Re: Když demokracie, tak pro všechny

On to myslel jako vtip. Copak komunismus a fašismus byly demokracie?

0/0
6.11.2007 12:58

hcportos

Re: Když demokracie, tak pro všechny

(Y):-©:-©

0/0
6.11.2007 12:58

pakoss

Radikálové - jakkoli s nimi nesouhlasím - mají na podání žalob plné právo....

....protože žijeme v právním státě a svolavatelé domonstrace /na kterou nepůjdu!/ jsou řádně registrovaným subjektem.

Nesnáším násilí a extrémismus levý či naci- , ale demokracie je tolerance k odlišným názorům, jakkoli s nimi lidé nesouhlasí....., pokud jsou podávány nenásilnou formou a v souladu se zákonem.

0/0
6.11.2007 12:28

František Koudelka 4.Kyju

Re: Radikálové - jakkoli s nimi nesouhlasím - mají na podání žalob plné právo....

To je pravda, podaj žalobu soud rozhodne jestli jejich pochod ničím neporušuje zákon a rozhodne. V případě, že zákon bude porušen pochod povolen nebude, kde je problém.

0/0
6.11.2007 12:38

hcportos

Re: Re: Radikálové - jakkoli s nimi nesouhlasím - mají na podání žalob plné právo....

Já bych řekl že i samotný pochod je propagace (neo)fašismu

0/0
6.11.2007 13:00

PetroleumLampoIdorablo

Re: Re: Re: Radikálové - jakkoli s nimi nesouhlasím - mají na podání žalob plné právo....

už samotná existence čehokoliv je důvod k zákazu, tak nějak to brali i stalinisté a nacisté

nic nového, dokonce ani slovník

0/0
6.11.2007 13:13

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Re: Radikálové - jakkoli s nimi nesouhlasím - mají na podání žalob plné právo....

Jestliže budou ronit slzy nad tím, že druhá světová špatně dopadla doma, tak tím žádný zákon neporuší. Jestliže veřejně oslavují režim, který udělal to co udělal, tak to už je propagace a tedy porušení zákona.

0/0
6.11.2007 13:22

Flat Vamp A.V.T.

Re: Re: Re: Radikálové - jakkoli s nimi nesouhlasím - mají na podání žalob plné právo....

...taky si myslím. Zvlášť jestli ponesou pochodně, vlajky Schwarz-Weiss-Rot a další nazi-proprietky...

0/0
6.11.2007 13:16

Akela Dlouhán

Re: Re: Re: Radikálové - jakkoli s nimi nesouhlasím - mají na podání žalob plné právo....

 Souhlas.[>-]

0/0
7.11.2007 12:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.