Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Debaty o homosexuálech k výuce nepatří, trvá na svém ředitel

Ředitel gymnázia v Horních Počernicích trvá na tom, že některé debaty do školy nepatří. Reagoval proto na článek iDNES.cz o tom, že dětem zakazuje například besedy o homosexuálech. "Netvrdím, že mé názory jsou neomylné. Ale když nemám jistotu, vždy preferuji bezpečí a zájem dětí," napsal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Monstrum Anonymič Anonymov

Heil Teplo !

 ;-D

0/0
8.11.2007 14:21

Blanka z Bejrůtu

Monstrum Anonymič tu napsal vzorovou debatu o homosexuálech ve škole

..a má na 1 hodinu zakázáno psát příspěvky ;-DR^

0/0
8.11.2007 11:31

pinguone

Re: Monstrum Anonymič tu napsal vzorovou debatu o homosexuálech ve škole

..stoji v koute..8-o

0/0
8.11.2007 11:38

Bouše

Vcelku souhlasím s ředitelem,

že škola má právo rozhodovat o tom, koho pustí mezi žáky s nějakou přednáškou. Na druhou stranu by měla samotná výuka tématiku homosexuality obsahovat, samozřejmě v rozsahu, příměřeném věku žáků. Jinak ale, pane řediteli, tu hrubku v poslední větě si za rámeček nedáte. ;-D

0/0
8.11.2007 9:46

pinguone

Re: Vcelku souhlasím s ředitelem,

:-P

Re: No, je poznat, že dopis neprošel žádnou jazykovou úpravou. (pinguone, mail, 06.11.2007 09:33 ) nevhodný příspěvek? | vlákno | reagovat

..jako student se musel ucastnit besed s bojovniky na Dukle , misto studia ceskeho jazyka..:-P

0/0
8.11.2007 10:25

sigenius

o některých věcech nemá smysl přednášet

Lepší než přednáška o homosexualitě je, když je na škole kantor-homosexuál, který je dokonalý odborník ve svém oboru, který má talent a zájem naučit a o kterém se to ví, který má úctu žáků, rodičů i kolegů. Přednášet dětem o tom, že osobnost člověka nehodnotíme podle toho, co dělá doma pod dekou, respektive, zda zasouvá do předního, nebo zadního otvoru, je zhola zbytečné, navíc kontraproduktivní, dojde jen k vyostření rozdílů v názorech.

0/0
6.11.2007 12:38

pinguone

Re: o některých věcech nemá smysl přednášet

..tak takovyho kantora ,bys marne hledal...:-P

0/0
6.11.2007 13:31

_m-

Re: Re: o některých věcech nemá smysl přednášet

No to by ses divil.

0/0
6.11.2007 18:18

pinguone

Re: Re: Re: o některých věcech nemá smysl přednášet

..poreferuj.. ja jsem nic takoveho jeste nezazil..  a to ,ani u lesbickych profesorek na VS..;-)

0/0
8.11.2007 9:22

pinguone

.. kde jsou lobbisti pro normalni rodinu...

?  .. nemaj cas ,staraj se o deti...:-P

0/0
6.11.2007 9:18

pinguone

.. a kde sis vyumelkovala,ze nekoho chci bit..

Re: Re: Přijde mi to jako Jyrka z Buše (_m-, mail, 05.11.2007 16:26 ) nevhodný příspěvek? | vlákno | reagovat

No docela by mě zajímalo jak bys ty a tobě podobní buzerantobijci reagovali, kdyby zjistili, že homosexuál je jejich syn, bratr, bratranec, strejček, nejlepší kamarád.......

Nebo patříš k těm, kteří VĚDÍ, že jim se to stát nemůže?

0/0
6.11.2007 9:14

_m-

Re: .. a kde sis vyumelkovala,ze nekoho chci bit..

Napsal jsi že homosexuálové nejsou plnohodnotní lidé - nemyslím že např. Michelangelo byl neplnohodnotný člověk. Nebo Martina Navrátilová. Paul Newman má údajně problémy s homosexualitou........ Mně na těchhle (i dalších) lidech zajímaly úplně jiné věci. Oprav du by mě zajíimalo, jak by ses stavěl k tomu, kdyby tvůj blízký byl homosexuál. 

0/0
6.11.2007 18:18

pinguone

Re: Re: .. a kde sis vyumelkovala,ze nekoho chci bit..

... to preletneme na diskuzi o smyslu zivota ;-)  a o predavani geneticke informace  a priznam se ,ze sice homosexual muze byt v leccems  dokonce lepsi nez ostatni , ale to z neho chlapa (zenskou)   neudela..:-P

0/0
8.11.2007 9:25

Pako01

Co je přirozené?

Stejně tak jako současná homosexuální lobby tvrdí, že je normální, vyskytují-li se ve společnosti jedinci, kteří se štítí osob různého pohlaví a milují osoby pohlaví stejného, stejně tak já tvrdím, že exituje přirozený odpor k homosexuálům. Mně se prostě hnusí. Mé zkušenosti s osaháváním na záchodech, v autobusech či v jiných situacích ve mne vypěstovaly alergii na homosexuály. Jestli se v této diskusi najde chytrák, který by mi doporučoval léčbu, je zřejmé, že pokud se dá léčit averze k homosexualitě, je pak tedy i možná léčba homosexuality. Nezávidím řediteli gymnázia jeho situaci, kdy musí čelit stále sílící a sebevědomější bukvicové lobby. Obyčejní lidé by si měli uvědomit, že propagováním homosexuality se ničí tradice rodiny jako takové. V podstatě to má znamenat, že je možné souložit s kýmkoli, a když budu chtít dítě, tak mi ho doktoři uplácaj ve zkumavce. Je to neúcta k podstatě lidství a dějinám lidstva. Člověk má být plodem lásky, ne deviace.

0/0
6.11.2007 8:02

pinguone

Re: Co je přirozené?

R^

0/0
6.11.2007 9:04

KecaK

Re: Co je přirozené?

Souhlasím,rozumný komentář.

0/0
6.11.2007 10:05

crook.crook

Re: Co je přirozené?

Ty furk kurna nechapes ze kua nejde o to ze se ti to hnusi nebo ne. Jde o to ze on zakazuje projevit nazor nebo zakaze diskuzi. A to proste nesmi na to nema pravo.

0/0
6.11.2007 11:28

pinguone

Re: Re: Co je přirozené?

.. dyt si klidne zorganisuj treba demostraci.. ve svem mimoskolnim case.. co se deje na skole urcuje reditel , konec koncu nemusis na te skole byt , proc si nenajdes nejakou jinou skolu ,nejlip nejakou klasterni ,jiste se Vas tam sejde vic.. a nebudet tolik na ocich a nebudete drazdit..:-P

0/0
6.11.2007 11:51

Harry_sportsman

Re: Re: Re: Co je přirozené?

Trošku jednoduchý názor ... Rv

0/0
6.11.2007 18:09

pinguone

Re: Re: Re: Re: Co je přirozené?

..jiste muzes poslouzit nejakym kvetnatejsim..;-)

0/0
8.11.2007 9:26

Hufner

Re: Co je přirozené?

Plně s vámi souhlasím.Považovat homosexualitu za "normální" je degradace lidství  a už dnes slýchám stále častěji názory, že i PEDOFILIE, GERONTOFILIE, ZOOFILIE, NEKROFILIE a další sexuální zvrácenosti jsou "normální".

0/0
8.11.2007 9:07

pinguone

Re: Re: Co je přirozené?

.. jsou to uchylky , jsou sice bezne , jsou i pozorovatelne v prirode ,ale priroda je sama take odstranuje.. podle potreby..;-)

0/0
8.11.2007 9:28

Ccecil

A o tom to je

http://neviditelnypes.lidovky.cz/p_zahranici.asp?r=p_zahranici&c=A060313_180135_p_zahranici_wag

0/0
5.11.2007 19:40

CarolinaC

Re: A o tom to je

tak to by si měli všichni přečíst8-o

0/0
6.11.2007 6:30

HarryIKeogh

!!!!!!

...dávat dohromady náboženství a homosexualitu je tak trochu mimo...

0/0
5.11.2007 18:21

Králík z klobouku

Re: !!!!!!

V této diskusi jsem si nevšiml, že by někdo dával dohromady náboženství a homosexualitu.

Ale mnozí lidé, mezi nimi zhusta i náboženští fundamentalisté, jsou tématem homosexuality uhranuti a mají potřebu si svou identitu budovat z toho, že se vůči homosexualitě vymezují. Což se pak některým z nich vrací jako bumerang (viz skandály amerických kněží). Z toho pak vzniká mylný dojem, že homosexualita se nějak víc týká náboženství a církví.  Ve skutečnosti je to přesně naopak: Církve se mimořádně zajímají o homosexualitu a několik dalších chytlavých témat.

0/0
5.11.2007 18:42

X-M

Re: !!!!!!

Tvůj děda je tak trochu mimo

0/0
6.11.2007 7:18

Králík z klobouku

Vyváženost

Tak měl ředitel kromě Hromady zajistit ještě besedu s lidovcem Karasem. Aby žáci poznali, že blbci a omezenci jsou často na obou koncích názorového spektra.

Ale ředitel má zřejmě představu, že školní vzdělání nemá mít nic společného se životem, ale má zahrnovat jen virtuální realitu obsaženou v osnovách. Budiž, taky názor.

0/0
5.11.2007 18:06

Harry_sportsman

Re: Vyváženost

R^ Naprosto trefné.

0/0
6.11.2007 18:05

dr.bolíto

No, je poznat, že dopis neprošel žádnou jazykovou úpravou.

Nicméně ředitel střední školy, natož gymnázia, by asi měl vědět, jaké i se píše ve "rodiče se vyjádřily" :-)

0/0
5.11.2007 17:59

Kleki Petra

Re: No, je poznat, že dopis neprošel žádnou jazykovou úpravou.

Von věděl přesně, že tvrdý!;-D

0/0
5.11.2007 18:07

bubli1fuk

Re: Re: No, je poznat, že dopis neprošel žádnou jazykovou úpravou.

A jaké jiné by se mělo psát v předponě "vy"???

0/0
6.11.2007 9:00

pinguone

Re: Re: Re: No, je poznat, že dopis neprošel žádnou jazykovou úpravou.

:-/

0/0
6.11.2007 9:06

pinguone

Re: No, je poznat, že dopis neprošel žádnou jazykovou úpravou.

..jako student se musel ucastnit besed s bojovniky na Dukle , misto studia ceskeho jazyka..:-P

0/0
6.11.2007 9:33

ELAPHURUS

Jsou závažnější věci

O této malichernosti jsou veškeré debaty zbytečné, není to problém, který by stál za sáhodlouhé rozbory.

0/0
5.11.2007 17:53

pvl1

Re: Jsou závažnější věci

třeba jmelí :-)

0/0
5.11.2007 17:55

ELAPHURUS

Re: Re: Jsou závažnější věci

Jo, je to tak na stejný úrovni.

0/0
5.11.2007 18:06

pvl1

Re: Re: Re: Jsou závažnější věci

Pravda. Mějte se, jdu si pustit Cimrmana.

0/0
5.11.2007 18:07

Karelur

Pan ředitel je velmi odvážný člověk

, který ví , že tímto přístupem riskuje krk. Tím že se staví proti momentální ideologii která za správné považuje toleranci. Homosexuálů , muslimů, a čehokoliv co řve v mediích. Studentům bych doporučil podívat se na film Pupendo. Komedie z času kdy tu byli modlou komanči a Sovětský svaz. Časy se změnily, dnes je doporučeno uctívat muslimy.Všichni dnes naštěstí ví, co jsou muslimové zač, že rozhodně nejsou stejní a my s tím nic neuděláme. A jak dokazují zkušenosti ze západu, nezměníme je ani když na ně budeme hodní, nebo když jim dáme vzdělání. Oni naši svobodu použijí proti nám. Ten ředitel by měl dostat medaili za statečnost.

0/0
5.11.2007 17:44

Kleki Petra

Re: Pan ředitel je velmi odvážný člověk

;-D

0/0
5.11.2007 17:46

pvl1

Re: Pan ředitel je velmi odvážný člověk

Zkušenosti ze západu říkají, že když na ně nebudeme hodní, nebudou ani oni.

0/0
5.11.2007 17:52

habit

Re: Re: Pan ředitel je velmi odvážný člověk

... a historické zkušenosti a tradice nám říkají - buďte hodní, ustupujte... dokud je kam...

0/0
5.11.2007 17:55

pvl1

Re: Re: Re: Pan ředitel je velmi odvážný člověk

Myslíš křižáky?

0/0
5.11.2007 17:58

habit

Re: Re: Re: Re: Pan ředitel je velmi odvážný člověk

... křižáci i militantní islám patří do třináctého století - křižáci tam bohudík zůstali....

0/0
5.11.2007 18:00

pvl1

Re: Re: Re: Re: Re: Pan ředitel je velmi odvážný člověk

Tak historické nebo nehistorické?

0/0
5.11.2007 18:01

habit

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan ředitel je velmi odvážný člověk

... problém je, že islám vtahuje třinácté století do dvacátého - svatá válka proti nevěřícím psům není ten nejlepší příklad tolerance...

0/0
5.11.2007 18:03

pvl1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan ředitel je velmi odvážný člověk

Tak ono se oboustranně nic nezměnilo, jen se tomu jinak říká.

0/0
5.11.2007 18:05

dr.bolíto

Re: Re: Pan ředitel je velmi odvážný člověk

Tyto zkušenosti nám říkají, buďme na ně hodní, oni nebudou.

0/0
5.11.2007 18:00

pvl1

Re: Re: Re: Pan ředitel je velmi odvážný člověk

Mluvíš o čem?

0/0
5.11.2007 18:02

belgian chocolate

pouštět homosexuály do škol je velmi nebezpečné

http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=27431

0/0
5.11.2007 17:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.