- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je ve všech zemích normální, že vláda a armáda dá přednost domácí značce. Francouzskej prezident nejezdí v Audi nebo BMW a naopak, německá vláda se nevozí v Citroenech. Tatra si zaslouží dostat druhou šanci. Neni to špatný auto, chce to jenom doladit. Je jasný proč by se některejm politikum hodilo nový výběrový řízení. Už se těšej na obálky od lobistů. Problémy u takovejhle zakázek jsou normální viz. Grippeny a nový transportéry.
teď patří kdoví komu. Jestli smlouvu neplní, ať jde do pryč.
teď patří kdoví komu. Jestli smlouvu neplní, ať jde do pryč
Blbe ta Tatra zamestnava cesky lidi a ti se pujdou klouzat s ni. Ty jim potom budes platit podporu. Uvazuj nez vyhodis nejaky blby kid.
Prý Tatra? Spíž žabožroutský pekáč, který ani nemohl jít do výběrového řízení, protože by ho Unimog deklasoval. Navíc totálně předražené. Prostě standardní veřejná zakázka ČR.
Takže to už je vlastně modrý tunel, že???
to jsi vedle jak ta jedle. Víš jak dlouho trvá než někdo podepíše smlouvu? Kolik ministrů, hned při svém nástupu, dříve než se rozkoukali dostalo k podpisu dokumenty, které předchozí ministr podepsat nechtěl a dnes koukají jak vyoraní krtciTomu se říká zodpovědnost