Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čunkovo tajemství

Causa (či spíše poslední causa) Jiřího Čunka vybuchla jako dělostřelecká mina a pan místopředseda vlády dle svých slov příští středu opouští vrcholnou politiku. Bylo načase. Svou nezpůsobilost k výkonu státnické funkce prokázal již dávno svými průpovídkami o opálených spoluobčanech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zylbrsztajn

Cunek někomu stojí na kuřím oku.

Cunek někomu stojí na kuřím oku. Stačí se podívat pod jeho nohy.

0/0
5.11.2007 9:52

malinak

podzim 2006-2007, aneb mediální znásilňovači

Kauza Čunek vstoupí časem do učebnic politologie a mediální výchovy, jako odstrašující příklad hanobení jedince a přesvědčení , v důsledku politické objednávky.

0/0
3.11.2007 1:13

Greybeard

Zeptejte se Kalouska,

možná o tom něco vědět bude.

0/0
2.11.2007 23:35

agnostik1

Re: Zeptejte se Kalouska,

Dobrý tip, také to tak vidím.

0/0
4.11.2007 8:54

Ccecil

Tak teď jsem se pobavil......

novináři označili jednání čunka jako "zneužití sociálních dávek". Pominu-li fakt, že na ně měl nárok, pobavil jsem se jinou věcí. A to o jakou částku a o jaké období se vlastně jedná. Tedy... konkrétně  částku, kterou jeho rodina pobírala po dlouhou dobu 3 měsíců ve výši 50,- Kč... tedy dohromady 150,- korun českých ... Ještě jednou, celá kauza se opírá o slovy stopadesát korun......Teda, musím uznat, že novináři čt se pochlapili. Z reportáže jsem měl dojem že se jedná o statisíce až miliony....  Stando, ty to vidíš!!!!!!;-D;-D

Čunku, jseš hloupý protože tobě neprojde ani poctivě získaných 150 korun. To u Paroubků a u Grossů létají onačejší penízky a rozhodně to zajímá mnohem méně lidí...

0/0
2.11.2007 18:53

Harry_sportsman

Re: Tak teď jsem se pobavil......

Už si totálně trapný ... O jakých 150 Kč to hovoříš - několikrát bylo v tomto týdnu zveřejněno v různých periodikách, že v letech 1994 - 1999 bylo rodině Jiřího Čunka vyplaceno na sociálních dávkách přes 210 000 Kč. Ještě zajímavější ovšem je,  že ačkoliv  v tomto  období  byl celkový příjem šestičlenné Čunkovy  rodiny  1 025 000 Kč (včetně těch dávek), byl Jiří Čunek schopen ušetřit milion Kč a na konci roku 1998 ho uložit do banky!

Ale je mi jasné, že některým jeho příznivcům, jejichž fanatismus je téměř obdobný jako fantismus občanů KLDR k osobě Kim IR Sena, ani takové argumenty stačit nebudou ... :-):-)

0/0
3.11.2007 15:29

Ccecil

Re: Re: Tak teď jsem se pobavil......

To bys hošánku nesměl míchat hrušky s jablkama. Přídavky na děti nejsou to samé, co příspěvek na bydlení, či další dávky. A už vůbec to nejsou sociální dávky v hmotné nouzi. Až si uděláš pořádek v terminologii, rozškatulkuješ celkové sumy, pak přijď a budeme se bavit. Zatím je to hovor s balíkem z kolbenky od pásu o nukleofilní subtituci a jako takový je o prdu. Pilně studuj a pak mluv.

0/0
3.11.2007 18:33

Czechdoodle

Re: Re: Re: Tak teď jsem se pobavil......

Na tvém názoru naštěstí nezáleží,  f a n a t i k u ! ! ! :-/ Rv

0/0
3.11.2007 20:44

Harry_sportsman

Re: Re: Re: Tak teď jsem se pobavil......

S fanatickým blbcem se opravdu se opravdu nemá smysl bavit ...

0/0
3.11.2007 22:50

Ccecil

Re: Re: Re: Re: Tak teď jsem se pobavil......

absence znalostí je nahrazena vulgaritou. :-/

0/0
4.11.2007 7:39

dykl

Re: Re: Re: Re: Tak teď jsem se pobavil......

? proč nazýváčš blbcem člověka, který má pravdu a ta se ti zrovna nehodí,....nemá-li pravdu dokaž to a přines pravdi vé informace, ani jedno jsi nedokázal....tal kdo je zde B....

0/0
4.11.2007 8:46

Harry_sportsman

Re: Re: Re: Re: Re: Tak teď jsem se pobavil......

A na základě čeho ty tvrdíš, že má Ccelil pravdu ? Ty si snad Čunkův finanční poradce ?

Já tu kauzu sice sleduju pouze z pohledu nestranného čtenáře, ale když Čunek v úterý tvrdí, že si nepamatuje, že by bral sociální dávky, ve středu tvrdí, že je bral a nevidí na tom nic divného, v sobotu pak řekne, že to bylo jen těch zmiňovaných 150 Kč - to se ti opravdu zdá důvěryhodné ? O důvěryhodnosti faktu, že ukládal 2,5 milionu na svůj účet jiným lidem, ani nemluvě ...

0/0
4.11.2007 21:05

Jan Daniel

proč zášť

Nejde o nenávist a zášť. Jde o politiku - moc, koryta, kontrola penězovodů.

0/0
2.11.2007 17:16

sir Humprey

to je jak z jídelního lístku

ČUNKOVO TAJEMSTVÍ

- nadívaná kapsa :-P

0/0
2.11.2007 13:45

Josefaprav

Re: to je jak z jídelního lístku

Pššššt, to je Překvapení šéfkuchaře.:-)

0/0
2.11.2007 14:37

Kopa Ivan

Může být něco horšího?

Kolik myslíte procent současných politiků má za celý svůj dospělý život vše úplně v pořádku, nejen žádostí o sociální příspěvky, ale třeba přesné přiznání daní? Jsou snad v této oblasti politici o tolik lepší, než lepší čtvrtina, desetina populace - a nebo naopak?

A i když to připadá málo pravděpodobné, co když opravdu Čunek nic nezpronevěřil, nic nezákonnýho neudělal?

Snad víte, že Nixonův problém nebyl to, že zosnoval spiknutí, ale že se často zamotával do polopravd a obklopil se lidmi, kteří lhali. Pakliže však Čunek v tom podstatném mluví pravdu, tak to znamená více než Nixonova aféra, protože tu Američani přestáli, znamenalo by to že právo a demokracie (výsledky voleb) je zde zmanipulovatelná nějakou mafií a že novinářský stav se takovým lidem může snadno stát mocenským nástrojem. Pak budeme volat po opravdu značných omezeních pro novináře a po finanční odpovědnosti a listy budou uzavírat vysoké pojistky proti škodě způsobené redaktory. Je-li to tak, je to mnohem větší průser!

0/0
2.11.2007 13:39

Josefaprav

Re: Může být něco horšího?

Kdos bez viny, hoď po něm kamenem. Pokud se zamyslíme všichni asi žádný kámen nepřiletí, ale musíme být k sobě opravdu objektivní. Nejsem zastánce Čunka, ale kohokoliv na koho je pořádán hon jako na čarodějnice. Čunek jistě měl nárok na dětské příplatky jako každý jiný (to by musel mít ředitelský plat, když manželka byla na mateřské a doma 4 děti), to je jen zástupný důvod k jeho štvanici. V jeho případě jde o těch 3,5 milionu nezdaněných korun na jeho kontu. To je důvod, proč měl Čunek již dávno odejít z celé politické scény. I když tvrdí, že nebyly jeho (proč mu nevěřit) stejně mohly být použity k podvodu na banku. Vždyť v té době žádala jeho manželka o půjčku na ordinaci a která banka vám půjčí bez záruky? Ty peníze měly sloužit k podvodu na banku, ale ono toho ještě vyjde na povrch více, protože Čunek nebude mít pokoj dokud bude sedět v senátu a na městském zastupitelstvu.

0/0
2.11.2007 14:49

oId fashioned Vince III..

Doležale, ať je to jak chce,

nejdůležitější je, že ten provařenej subjekt Čunek definitivně zmizí v septiku dějin...

0/0
2.11.2007 4:20

_Clayman

Čunek musel jít teď

O prázdninách ho podrželi (akce Salichov apod.), protože potřebovali protlačit Dalíkovský reformy, ale snad i blbýmu musí být už jasný, že ten grázlík čistej není, takže musí jít od válu teď, když o nic důležitýho zrovna nejde, protože jinak by to na něj někdo znovu vytáhl, až se bude lámat chleba.

0/0
2.11.2007 1:51

ladaxxt

Re: Čunek musel jít teď

Meine Sprache.. ;-)

0/0
2.11.2007 4:19

ladaxxt

Abych pravdu řekl,

zrovna tohle je mi celkem jedno.. politika je bohužel špína a pokud do ní jde někdo, kdo má máslo na hlavě.. dřív nebo později se najde někdo, kdo si ho z pozadí parádně vychutná.. :-P Koneckonců jinak bychom se čuníka nikdy nejspíš nezbavili..;-)

0/0
2.11.2007 1:08

Kopa Ivan

Re: Abych pravdu řekl,

Vážený pane, politika není špína. Špinavý je to, v ní někteří dělají. Politika je jako komunikace, nebo jako rozhovor a je taková, jsou ji voliči připustí a chtějí. Existuje hodně těch, kteří si přejí abychom jako občani si mysleli, že politika je špína a že nemá cenou.

IK

0/0
2.11.2007 13:43

ladaxxt

Re: Re: Abych pravdu řekl,

Aha.. trosku pozde jsem si vsimnul reakce a tudiz pravdepodobne zbytecne reaguji.. Co byste tedy doporucil.. Mame tady jenom par stran, ktere se do politiky muzou dostat a prakticky ve vsech se nachazeji zkorumpovany prasatka.. Skoro jako kdyby se u nas reklo.. Nejde ti podnikani a nevis jak prijit k poradnym penezum.. DEJ SE NA POLITIKU !! Nejak si ani u nas neumi m predstavit politika, ktery do toho jde "jakoze slouzit lidem" - co doporucujete (hlavne mi nedoporucte zalozit novou stranu - pracuju a prace me bavi)

0/0
4.11.2007 0:16

leo20

KDO TO UVAŘIL na Čunka

Je to jednoduché, od policistů aktivně a soustavně dokumenty získával a občas se stím chlubil senátor ze šumperk pan Jílek, který nakonec dokumenty ze spisu podstrčil i řediteli Ostravské televize a ten jen vydal pokyn Bartkovi, at koná !!!

Jílek je i ten, co doporučil Línkovi, aby v čase kdy to bouchne, byl mimo ČR a podle výpisu jen pravidelně informuje, že se může vrátit a stát se předsedou, místopředsedou vlady a ministrem ....;-€

0/0
2.11.2007 0:14

honzaf

Re: KDO TO UVAŘIL na Čunka

To je známá věc, že Jílek Čunka nemá rád. Ale že je to až takhle.... No, možné to je.

0/0
2.11.2007 0:43

dykl

..

....."Co se však určitě nedovíme - a to mne jakožto čtenáře novin opravdu mrzí - je, co vlastně Jiří Čunek onomu člověku, který za úniky informací do médií v Čunkových causách stojí, provedl. Proč jej ona osoba tak nenávidí."....hluboce s vámi souhlasím, a kdybyste se něco dozvěděl, dejte vědět......

0/0
1.11.2007 21:50

dykl

Re: ..

a možná bychom se divili... :-)))

0/0
1.11.2007 21:50

Podloženej Paroubek

tohle je bomba!

http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=512805

0/0
1.11.2007 21:35

pája_

Re: tohle je bomba!

No jak pro koho. Na národ odkojený titulními stranami Blesků a šípů je to moc dlouhé, složité a vyžaduje schopnost samostatného myšlení .....;-)

0/0
1.11.2007 21:47

ix.

souhlasím....

kdo z povzdálí přes média  řídí politiku je důležitější než ty jeho dávky.....

0/0
1.11.2007 20:36

070707

Re: souhlasím....

Tak to musí být Topolánkův nadřízený.Že by Dalík?

0/0
1.11.2007 21:11

karel60

Re: Re: souhlasím....

myslíš, že by riskoval rozpad koalice? Tato situace vyhovuje především opozici.

0/0
1.11.2007 21:39

baluspk

Je to jasné

Jyrka P. mu to spočítal :-)

0/0
1.11.2007 20:35

donald007

Re: Je to jasné

Jsi blbej jak troky, co by s toho měl. 8-o:-© Autor naznačuje někoho, kdo ho dobře zná, nejspíš spolustraník - možná ten koho vystřídal !

0/0
1.11.2007 21:00

disp

Re: Re: Je to jasné

nejčastěji, a pravděpodobně sekretářka, ta bývalá...

0/0
1.11.2007 21:04

Vratar

Re: Re: Re: Je to jasné

co k tomu říct? už půl roku jsem přesvědčen, že za útoky na Mistra Čunka stojí jeho kolega / spolustraník, který byl právě Čunkem nahrazen v předsednickém křesle ... je to vnitrostranickej boj, alespon já si to myslím ... a zrovna Kalousek je přesně ten typ, co bude kázat vodu a pít archivní víno - ostatně dokazujeme nám to už pěkných pár let 8-o

0/0
1.11.2007 21:24

karel60

Re: Re: Je to jasné

tento autor je stejně věrohodný jako Čunek.Rv

0/0
1.11.2007 21:41

nnattalli

Re: Re: Re: Je to jasné

;-DR^

0/0
2.11.2007 0:29

Harry_sportsman

Re: Re: Re: Je to jasné

R^ Souhlas.

0/0
3.11.2007 15:32

freak2

...

Třeba někomu jako malej rozšlapal bábovičky na pískovišti a teď se mu to vrací.;-D;-D;-D

0/0
1.11.2007 20:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.