Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chudinské dávky bohatého Čunka

Dění kolem Jiřího Čunka je temné, jako by je sepsal autor Šifry mistra Leonarada Dan Brown. Shrňme tedy jen fakta o poslední a aktuální kapitole této kauzy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

chroustík

Nevím jak Vás ostatní,

ale mě jímá hrůza z toho, že žijeme ve státě, kde lze za úplatu prolomit bankovní tajemství. Čekám, že se třeba zítra o sobě dočtu, kolik máme s manželkou na účtu. Zrovna tak mě jímá hrůza, že se pozítří dočtu, kolik jsem kdy pobral sociálních dávek. Protože někdo ze sociálky opět za úplatek tyto údaje vykecá. Takže bych doporučoval, aby nejdřív byli nalezeni a po zásluze do tepláků posláni tito bonzáci. A potom, ať je šetřen p. Čunek, ovšem bez účasti veřejnosti, neboť bankovní operace a výplaty sociálních dávek jsou předmětem utajení, nebo snad ne ?

0/0
1.11.2007 15:54

Harry_sportsman

Re: Nevím jak Vás ostatní,

Mě spíše jímá hrůza z lidí jako ty, kterým zřejmě vůbec nevadí, že místopředseda vlády přijímá úplatky, lže jako když tiskne a svou popularitu si získává tím, že se prohlašuje za nesmiřitelného bojovníka proti zneužívání sociálních dávek, přičemž je mnoho let sám zneužíval také.

 Ty si snad také vysoce postavený politik, když tě jímá hrůza, že někdo zveřejní stav tvého bankovního účtu? :-):-)

0/0
1.11.2007 18:57

nictipotomnení

Re: Nevím jak Vás ostatní,

myslíš, že tvé chabé finance by někoho zajímaly?????;-D;-D;-D;-D

0/0
2.11.2007 16:43

Bouše

0/0
1.11.2007 8:24

Frantisek Koudelka

To: JiHik

Už sem radši nic nepiš, děláš ze sebe stejného vola jako Čunek ze sebe na včerejší tiskovce - to bylo jak pohádka a večerníček dohromady, jen o trochu v dřívějším čase.

0/0
1.11.2007 8:15

Duck Donald

Cunek ktery se navezl do cikanu a tim se stal popularnim je asi pekny zmetek!

Ukazuje to jaci lide se drzi politickych koryt!:-© Rv

0/0
31.10.2007 15:11

JiHik

Kdo je pitomec

Autor článku se zmiňuje o pitomcích. Já myslím, že pitomce dělá autor ze čtenářů. Vytáhnout někde pochybně okopírovaný screenshot umí opravdu každý pitomec. To by ještě ale nebylo to nejhorší. Sepsat ve veřejném médiu které si neoprávněně dává přívlastek "nejdůvěryhodnější" na základě takových "důkazů" slohovou práci plnou arogantních a ironických blábolů může opravdu jen někdo, kdo chce lidmi manipulovat. Jinak bychom bez trapných a ironických narážek v klidu počkali, co na vytažená "zjištění" řekne Čunek. Ale jak vidím, místo "spravedlnosti" a rozumu pomalu ale jistě nahrazuje nejdůvěryhodnější bulvár idnes a MF Dnes.

0/0
31.10.2007 13:39

JiHik

Re: Kdo je pitomec

Ještě dodávám, že neříkám, že Čunek je čistý. Ale takovéhle nesmyslné vesměs negativní konstrukce, kde ani jedna není normální a pozitovní - peníze zdědil, prodal obraz, dům, pozemek který měl napůl s tchýní, prodal rodinnou sbírku něčeho, melouchařil jako automechanik (což třeba úplně čisté není, ale kdo nemelouchaří/l), atd., rovnou Čunka odsuzuje. Myslím, že důvěryhodné médium by mělo dát prostor čtenáři, aby si udělal obrázek sám a ne vymyslet 5 nesmyslnách ironických poškozujících blábolů a cpát je čtenáři. Ale ono je potřeba podpořit své "důkazy" a domněnky, že? I za cenu dělání pitomců ze čtenářů.

0/0
31.10.2007 13:45

sfera

Re: Re: Kdo je pitomec

Kdyby získal 3,5 milionů legální cestou, tak to bude mít zaneseno v příjmech (s takovým příjmem snad není možno dosáhnout na přídavky, nebo jo???), finanční úřad o tom bude vědět, protože vše bude řádně zdaněno. Jak sociálka, tak FÚ o ničem neví, že? :-/

0/0
31.10.2007 15:01

mtis

Re: Re: Re: Kdo je pitomec

Tak nevím, pokud někdo spoluvlastní nemovitost a smění ji za peníze, tak to je jeho příjem pouze ve velmi specifickém výkladu zákona, protože žádný majetek nepřibyl, pouze se změnila jeho forma. Ostatně v tom případě poměrně jistě byla zaplacena daň z převodu nemovitosti ...

0/0
31.10.2007 19:21

5alfa

Re: Re: Re: Re: Kdo je pitomec

Takže pokud má kde bydlet (třeba má jinou nemovitost) a prodá byt či dům, tak je to zralej sociální případ na sociální dávky? :-/

0/0
31.10.2007 23:25

zab2

Re: Kdo je pitomec

Nesouhlasím s vámi, jako pitomec se předvádíte vy. Navíc - toto je rubrika názorů, ne úvodník, jak by se slušelo na "bulvár". Pan Komárek zcela vyjímečně okomentoval nám všem známá fakta. Závěr jste vyloženě vyšperkoval, jestliže toužíte čekat na vyjádření Čunka. K tomu již možnost měl a dokonce byl i vyzván. Buď se bavit odmítl, nebo si na nic nepamatuje. Takže mi přijde, že vy jste taky takový zastánce bobříka mlčení a úsloví "vydržať", proto vás ten článek tak nadzvedl. V tom případě se vám nedivím, zároveň ale hrubě nesouhlasím.

0/0
31.10.2007 13:51

Albert Nerom

Re: Re: Kdo je pitomec

R^!!!

0/0
31.10.2007 20:37

JiHik

Re: Kdo je pitomec

Fakta? Já viděl ušmudlanou kopii screenshotu, navíc pochybně získanou. Zamyslete se nad tím, co obhajujete a řiďte se svým úsudkem. Seriózní médium má informovat a ne dělat cirkus a ironická smyšlená představení.

0/0
31.10.2007 13:58

zab2

Re: Re: Kdo je pitomec

Pane, jestli Čunek řekne, že si nepamatuje a zároveň prohlásí, že ty údaje jsou ze spisu a podá trestní oznámení, tak je větší debil on, já a nebo vy?

0/0
31.10.2007 14:00

karel60

Re: Re: Re: Kdo je pitomec

K tomu není co dodat, snad jen to, že v tomto příspěvku jsou zde debilové dva, JiHik a Čunek.R^

0/0
31.10.2007 14:07

Harry_sportsman

Re: Re: Re: Re: Kdo je pitomec

R^ Naprostý souhlas.

0/0
31.10.2007 18:46

5alfa

Re: Re: Re: Re: Kdo je pitomec

R^R^

0/0
31.10.2007 23:24

Frantisek Koudelka

Re: Re: Re: Re: Re: Kdo je pitomec

R^R^R^

0/0
1.11.2007 8:11

briza

Re: Kdo je pitomec

At je Cunek cisty nebo ne nema s timhle pristupem co delat ve vlade, ktera jako jeden ze svych cilu deklaruje omezeni zneuzivani socialnich davek tak aby je vyuzivali POUZE ti, kteri je opravdu potrebuji.

0/0
31.10.2007 17:20

kasavaros

Důvod pro diskvalifikaci politika

Čunek by neměl být ve vládě, protože má Alzhaimra. Jinak si nedovedu vysvětlit, že si nepamatuje, zda bral sociální dávky.

0/0
31.10.2007 12:23

Ccecil

Re: Důvod pro diskvalifikaci politika

co jsi dělal ty 25.2.1998 v 17:54 ???

Prosím hned a přesně odpovědět. Sklerotiku.

0/0
31.10.2007 22:36

kasavaros

Re: Re: Důvod pro diskvalifikaci politika

Nebral jsem sociální dávky.

0/0
31.10.2007 22:45

TrueRobos

Třeba mu ty prachy tam dával Ježíš

vždyť přece šéfa své strany miluje, ne???

0/0
31.10.2007 10:14

karel60

Re: Třeba mu ty prachy tam dával Ježíš

Máš pravdu. Sám Čunek trvá na tom, že Čunek-politik se narodil až po roce 1999, to před rokem 1999 nebyl on a také samozřejmě nemůže za to, že mu sudičky do politické kolébky daly 3,5 milionu Kč. Někdo se prostě umí narodit.;-D

0/0
31.10.2007 10:20

Michal007

Šedá eminence, která informace ze spisu vypustila:

"To byl šrapnel, Hlaváčku!"

Zřejmě se opět nikdo nezjistí. Stále jsme v podstatě policejní stát do značné míry závislý na tom, jak někdo dávkuje vypouštění třaskavých informací ze zřejmě přeplněného skladiště. Civilizované mechanizmy k tomu nemáme. Kdyby se sklad vypustil najednou celý, zřejmě by to smetlo velkou část politické scény.

0/0
31.10.2007 8:46

karel60

Re: Šedá eminence, která informace ze spisu vypustila:

To, že se jedná o informace z neveřejného spisu tvrdí Čunek, ČT to nepotvrdila. Pak je zde podezření, že informace pocházejí z nezveřejněných stránek Kubiceho zprávy, nebo je to nová "Kubiceho" zpráva jenž má být pomstou jeho a spolupracovníků za nepovýšení po excelentní akci před volbami. Proto policie nezkoumá správnost obsahu informace zveřejněné v ČT, ale kde jí ČT získala. Poněkud zvláštní chování naší policie, která tak ráda šetří i anonymní udání.

0/0
31.10.2007 10:17

karel60

Re: Šedá eminence, která informace ze spisu vypustila:

Dokumenty, které ČT ukázala nemusí být nutně z vyšetřovacího spisu. Primárně je vlastní sociální odbor MÚ, který je vyplácel, tak proč hned spis. Protože jsou policie a soudy zkorumpované? A na MÚ jsou všude jen andílkové jako pan Čunek.

0/0
31.10.2007 11:49

barbudo

Není tu nějaký odborník na dávky?

Opravdu mohl starosta se zubařkou a čtyřmi dětmi brát na dávkách 290 000 ročně (v roce 1998)?

Mám nepříjemný pocit, že jsem okradl rodinu o miliony neb jsem nikdy o nic takového nepožádal ...

0/0
31.10.2007 7:41

5alfa

Re: Není tu nějaký odborník na dávky?

Nebrali 290 ročně na dávkách, ale rodina měla roční deklarovaný příjmy 200-230 tisíc a na dávkách dostávali 40-60. Takže je to jen součet.

Pokud někdo má 4 děti a žena je doma, může i 20 tisíc měsíčně být zralých na sociální dávky - POKUD NEMAJÍ DALŠÍ majetek...

0/0
31.10.2007 23:18

kartan

Přijde mě divné,že jiní kradou jak straky a media si vybrali jen Čunka

Jiní elegantně připravují nás všechny o miliardy aje to jako v rámci regulí?Směšné .Krást se nemá, ale toplatí pro všechny!Rv

0/0
31.10.2007 7:10

opportunity

Re: Přijde mě divné,že jiní kradou jak straky a media si vybrali jen Čunka

Až budeš na něco mít důkazy, přijď do televize, rádi to natočí. :-)

0/0
31.10.2007 7:13

5alfa

Re: Přijde mě divné,že jiní kradou jak straky a media si vybrali jen Čunka

Nevybrali jen Čunka. ;-D;-D

Vybrali všechny současné ministry a místopředsedy vlády, co fasovali sociální dávky a měli údajně velké peníze na účtech... :-(

0/0
31.10.2007 23:21

hasmen

Já mu už pomalu ani nevěřím,že se jmenuje Jiří Čunek...

Ale udělal si to sám ...

0/0
31.10.2007 6:14

opportunity

Re: Já mu už pomalu ani nevěřím,že se jmenuje Jiří Čunek...

Jo, dokonce před svojí sekretářkou ;-D

0/0
31.10.2007 7:14

hasmen

Re: Re: Já mu už pomalu ani nevěřím,že se jmenuje Jiří Čunek...

Dobrej postřeh,ale to jsem opravdu nemyslel ;-DR^

0/0
31.10.2007 7:16

1_130_202_135

Re: Já mu už pomalu ani nevěřím,že se jmenuje Jiří Čunek...

Tak to jsi se pěkně odkopal, soudruhu!

0/0
31.10.2007 7:48

babacek

Má snad tento rozruch něco zakrýt ?!

Nepochybně pondělní Reportéři ČT vzbudily v mnoha lidech pochybnosti o Jiřím Čunkovi. Mě osobně zaráží ta jednostrannost a prostor, jaký dostali politici ČSSD. Slovní agresivita reportéra Daniela Bártka, majícího kontakty na BIS, byla až zarážející. Pro tajné služby není dnes žádný problém vyhotovit „hodnověrné“ dokumenty či pozměnit a podvrhnout originály a usvědčit nevinného či zkombinovat legální skutečnosti do protizákonných. Bylo zákonné získání těchto dokumentů?

Bylo zákonné jejich uveřejnění v ČT?

Zkuste si zajít do banky a požádat o bankovní výpisy vašeho souseda?:-)

0/0
31.10.2007 5:33

pacers

Re: Má snad tento rozruch něco zakrýt ?!

;-DKdyby Čunek neměl co zatajovat tak už dávno uved věci na pravou míru,ale jeho koktání a stále nové výmluvy jen dokazují,že socoální systém opravdu využíval.Odstoupit už měl dávno.8-o

0/0
31.10.2007 5:52

pacers

Re: Re: Má snad tento rozruch něco zakrýt ?!

;-€sociální;-)

0/0
31.10.2007 5:53

babacek

Re: Re: Má snad tento rozruch něco zakrýt ?!

Předním měli odstoupit jiní, kteří sice mluvili plynule, ale svinstva na svědomí mají daleko víc.:-)

0/0
31.10.2007 6:08

hasmen

Re: Re: Re: Má snad tento rozruch něco zakrýt ?!

Myslíš Topolánka s Kalouskem?:-)

0/0
31.10.2007 6:10

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Má snad tento rozruch něco zakrýt ?!

To je sice pravda, ale pravda je , že Čunek by měl mrsknout šunkama. Že ostatní mají ještě o něco více hroší kůži než on je sice smutné leč pro Čunka nijak ospravedlňující, alespoň já bych od křesťana očekával jistou dávku etiky.

0/0
31.10.2007 6:11

pacers

Re: Re: Re: Re: Má snad tento rozruch něco zakrýt ?!

Tak to se načekáš.;-)

0/0
31.10.2007 6:14

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Re: Re: Má snad tento rozruch něco zakrýt ?!

No mě to už došlo dost dlouho zpět, ale prostě jsem si chtěl trošku do Čuníka rýpnout.

0/0
31.10.2007 6:16

babacek

Re: Re: Re: Re: Má snad tento rozruch něco zakrýt ?!

Politická etika odešla s T.G.M.

0/0
31.10.2007 6:16

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Re: Re: Má snad tento rozruch něco zakrýt ?!

A s tím se jako mám smířit a nechat ty pazdráty dělat si co chtěj. To teda ani náhodou.

0/0
31.10.2007 6:18

pacers

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Má snad tento rozruch něco zakrýt ?!

Svěží vítr v politice zavál s příchodem Jyrky a Myrka tak si tak nezoufej.;-)

0/0
31.10.2007 6:21

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Má snad tento rozruch něco zakrýt ?!

Já si nezoufám, lepší se to, před takovýma 8 lety by to v pohodě ustál a před 20 lety by novinář skončil v lochu a cenzor by to na veřejnost nepustil. Nevěřím v revoluce a evoluce pomalu, ale jistě postupuje.

0/0
31.10.2007 6:24

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Má snad tento rozruch něco zakrýt ?!

To co se kazilo po 40 let tak se těžko napravuje, je to v lidech.Rv

0/0
31.10.2007 6:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.