Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Američané vyslýchali na letišti britského ministra-muslima

Američané zadrželi na letišti ve Washingtonu britského muslimského ministra Šáhida Malika. Kvůli podezření na výbušniny v příručním zavazadle ho 40 minut vyslýchali a prohledávali, napsal server BBC. Pak ho s omluvou pustili. Malik je "hluboce zklamán", to samé se mu totiž stalo před rokem v New Yorku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pilát

Dalajlama je hostem v Ottawa

kanadsky premier Stephen Harper prijal Dalajlamu ve sve kancelari v parlamentu  ;-D;-D;-D

0/0
30.10.2007 19:44

jack_rupnick

,

muslim 2007 = žid 1939

0/0
30.10.2007 19:16

FLOGYN

Vítej pvapove s hvezd a pvuhu???

Možná, že je těch amerických omylů už dost. Nebo ještě ne?Jednou omylem napadnou Irák, podruhé americká ochranka postřílí omylem 17 civilistů, jednou vyslýchá britského ministra a to ho ani nemučili, jindy omylem někoho vězní.Tak si zazpíváme?"" Vítej pvapove ..."

0/0
30.10.2007 10:41

belgian chocolate

je to muslim

tak jaký omyl?

0/0
30.10.2007 10:51

Voyager999

Dobra prace!!!

R^R^R^;-D

0/0
30.10.2007 1:49

Swooppy

Co je Americká fobie? Celý svět! To je úděl všech hegemonů.

A tím se Amerika samozřejmě cítí být.Hegemonem celého světa.Povolaný z nejpovolanějších vést celý svět do...?No jo,ale kam?Dříve to bylo ku svobodě člověka,ku osobní odpovědnosti...ale kam je to dnes?Dnešní pověst hegemona se skládá z vedení válečných konfliktů,z omezování lidské svobody,z omezování svobody slova,pohybu a atd.Dále z elitářství,korupce,nesvobodných soudů atd..atd.A díky britskému ministrovi vidíme že se u hegemona projevila i paranoia!Parnoia vůči všem cizincům,všem tmavým i světlým,všem z Evropy i Asie - zkrátka paranoi napříč světem.Ale to že je paranoia jen důslekem hegemonových špatných kroků vidí všichni okolo,jen ne on sám.Jak to taky může vidět,když hegemon chce vlastnit,ne se dělit.Chce uchvacovat,ne spolupracovat.Vždyť on je vítěz!Otázka je,proč mu ostatní pomáhají.Čekají na drobty spadlé ze stolu?Věří že se budou moci vyhřívat v jeho stínu?Víme však že budeme vazali vítěze?A my chceme být vazali?I vy chcete být také paranoidní?NE?Tak co s tím?

0/0
29.10.2007 21:20

Isabelle

Re: Co je Americká fobie? Celý svět! To je úděl všech hegemonů.

ano..a dobre vam tak ;-D

0/0
29.10.2007 21:24

Pilát

Re: Re: Co je Americká fobie? Celý svět! To je úděl všech hegemonů.

mel bys nekdy prijet sem do Kanady  ;-)  je tady krasne  ;-)

0/0
30.10.2007 19:20

Krak

Re: Co je Americká fobie? Celý svět! To je úděl všech hegemonů.

My nechceme být paranoidní,  jako ty...

0/0
29.10.2007 23:15

keryx

Re: Co je Americká fobie? Celý svět! To je úděl všech hegemonů.

bude hur 

0/0
30.10.2007 13:50

belgian chocolate

ještě k tomu, jestli je nebo není ministr

je poslanec britského parlamentu a nedávno byl jmenován ministrem v nové vládě Gordona Browna. pokud vím, dopůlomatické pasy mají pouze diplomaté, nikoliv členové vlády.

http://www.shahidmalikmp.org/Constituency/Ministerial-Duties

0/0
29.10.2007 20:12

josef_spejbl

Re: ještě k tomu, jestli je nebo není ministr

teď už asi každý musí mít svou džamilu.......

0/0
29.10.2007 20:33

Júlínek šíšal

Rusko: Šachový zabiják dostal doživotí

http://www.denik.cz/kratce/143160.html  :-©

0/0
29.10.2007 19:50

Pilat

nerozumim prekladu,

"..... byl sklaman ..."  jako ze nic nenasli? :-P

0/0
29.10.2007 19:46

Pilat

Re: nerozumim prekladu,

pardon " byl zklaman"

0/0
29.10.2007 19:47

Chlupaty Knedlik

No a co, je snad nejaka slechta?

s tim musi pocitat kdyz je to musulman. Kdyby ta jeho Allahova zber nedelala takove prasarny, mohl mit i on klid

0/0
29.10.2007 19:44

josef_spejbl

volnost - rovnost - bratrství

muslimové holt už několikrát dokázali, že s tímhle se u nich musí moooooc opatrně.......:-)

0/0
29.10.2007 19:39

belgian chocolate

volnost většinou padne za oběť rovnosti

a o bratrství už se vůbec nedá mluvit

0/0
29.10.2007 20:02

Pilát

v Rusku

unikla radioaktivita a ruske urady to oznamily az za 4 dny  ;-€

0/0
29.10.2007 19:11

modrá šlápota

Na quantanámo s ním!!!

0/0
29.10.2007 19:05

BenediktSpinoza

No rekl bych

ze je predevsim muslim jak poleno a az pak "ministr", takze ta dukladna prohlidka byla na miste:-P

0/0
29.10.2007 19:01

Reinkarnace Obraceče kalendáře

.......

Často vybuchující utěrkáři se musí pečlivě prohledávat ...... R^

0/0
29.10.2007 18:47

fext

vyprávění o náboženství míru a tolerance

Protože vidím, že málokdo tu má tušení o islámu, a jsem ve sdílné náladě, napíšu sem něco podstatného s dodatkem, že upřímně vyzývám všechny, ať se dovzdělají, nejlépe z muslimských pramenů. To jsou především Korán, a pak hadísy, soubor muslimy akceptovaných vyprávění o činech Mohameda.Teď to podstatné:

1. Muslimové považují Korán za text, který Mohamedovi přímo nadiktoval sám Alláh. Co koliv v koránu je pro všechny muslimy bez vyjímky závazné, je to nařízeno samotným Alláhem a má to neměnnou a neomezenou platnost.

V Koránu je přímo přikázáno šířit islám násilím, a zabít a mučit ty, co odmítnou konvertovat nebo přijmout status dhimmi (pouze Židé a křesťané).

2. Mohamed je považován za nejdokonalejšího člověka, co kdy žil a bude žít, a je to nejlepší příklad pro všechny muslimy. Jeho činy jsou hodné následování.

Mohamed zabíjel, znásilňoval, bral do otroctví, a oženil se s 6letým děvčátkem, a když jí bylo 9, měl s ní pohlavní styk. Všechno najdete sepsáno v hadísech.

0/0
29.10.2007 18:30

Si0

Re: vyprávění o náboženství míru a tolerance

To je jen jedna z existujících interpretací islámu, ta extremistická, ale existují i jiné, umírněnější, a ty mají dnes převahu.

0/0
29.10.2007 18:33

jurgen

Re: Re: vyprávění o náboženství míru a tolerance

no a v tom se mylis - tedy koran jsi evidentne v ruce nemel - hned v prvni kapitole stoji, ze kdokoliv se pokusi vykladat koran jinak nez jak je napsan je se protivi vuli Allaha...... takze je pravda, ze jsou umirneni muslimove - ale ti se protivi vuli Allaha uz tim, ze jsou umirneni........ :p

0/0
29.10.2007 18:42

Si0

Re: Re: Re: vyprávění o náboženství míru a tolerance

Korán jsem v ruce měl, ale taky si něco zjisti o literárně kritickém čtení k historických textů. A právě to moderní islamisté uznávají.

0/0
29.10.2007 18:45

fext

Re: Re: Re: Re: vyprávění o náboženství míru a tolerance

Jak by se literárně kritické čtení historických textů dalo aplikovat, například, na Mein kapf? Mimochodem, mám dojem, že se dopouštíš taquiji. Nechceš vysvětlit, co to taquija, je? :-)

Jsi muslim, viď?

0/0
29.10.2007 18:52

Si0

Re: Re: Re: Re: Re: vyprávění o náboženství míru a tolerance

Muslim nejsem, ale to je přece jedno. Mein Kampf nechme stranou, zatím se podívejme třeba na tohle: http://claritatis.cz/?id=2581 Klíčové slovo je tady "hermeneutika", zkus se tím trochu zabývat.

0/0
29.10.2007 18:55

fext

Re: Re: Re: Re: Re: Re: vyprávění o náboženství míru a tolerance

Úplně mimo... vzpomínáš, jak to vypadalo při nástupu fašismu k moci? Taky se snažili Hitlera uchlácholit a uklidnit tím, že vůči jeho zlobě a zášti a "konečnému řešení" budou mírní a tolerantní?Přečti si ten Korán a komentáře, nelži sám sobě, a udělej si vlastní názor. Buď o tom lžeš, nebo to naprosto nechápeš.

A ještě jedna věc, i kdybys dokázal zkroutit Korán tak, aby nebyl násilný (a že by to bylo zkroucení na hranici prasknutí, ale spíš za hranicí prasknutí), vždycky se najde nějaký násilník, který ukáže na ten či onen verš a řekne "ale tady je to jinak, je to tu přece jasně napsané". Wahhábisti a saláfisti, sponzorovaní SA "kradou" dříve umírněné muslimské komunity v západní Evropě, radikalizují je,  a pronásledují ty, co sem utekli před islámem a chtěli začít žít svobodně. V Belgii už funguje v islámských komunitách neoficiální muslimská náboženská policie na způsob Saúdské Arábie.

0/0
29.10.2007 19:09

berunel

Re: Re: Re: Re: vyprávění o náboženství míru a tolerance

A kde se ti moderní Islámisté nacházejí 8-o8-o Byly i nějaké rozhovory s těmi našimi "umírněnými" ale v podstatě hlásají to samé, tedy jednou Vás přehlasujeme, uděláme "demokratický" parlament  a zavedeme naše "demokratické" islámské právo, a to zcela stejné jako je Korán a ten dnešní výklad. Žádný jiný výklad neexistuje.

0/0
29.10.2007 18:55

fext

Re: Re: Re: Re: vyprávění o náboženství míru a tolerance

Ba ne, řeknu to rovnou. Islám NEJDE zreformovat, aniž bys z něj vyrval jeho samotnou podstatu. Mnozí muslimové se snaží nemuslimům lhát (taquija) a předstírat, že islám konfrontační není, že mají špatný překlad Koránu, nebo špatný výklad, protože teď právě se z hlediska malého džihádu nacházíme ve fázi nuceného příměří, protože muslimové nejsou ještě dost silní na to, aby zvítězili. Samozřejmě že pokud se bude otevřeně říkat, jaký islám skutečně je, bude pro muslimy o dost těžší islám šířit. Kdokoli z muslimů tvrdí, že islám lze zreformovat a že islám nejen že nepovoluje, ale nepřikazuje muslimům násilí na nemuslimech, buď lže, nebo odmítl samu podstatu islámu a stal se odpadlíkem (i mnozí "umírnění" muslimové souhlasí s tím, že za odpadlictví je trest smrti).

0/0
29.10.2007 19:00

Si0

Re: Re: Re: Re: Re: vyprávění o náboženství míru a tolerance

Ano, popisuješ islámský fundamentalismus.

0/0
29.10.2007 19:03

fext

Re: Re: Re: Re: Re: Re: vyprávění o náboženství míru a tolerance

Ne. Nevíš o tom vůbec nic.

0/0
29.10.2007 19:10

blastula

Každý ideologický fanatismus je krvelačný

Ať to bylo šíření lásky křesťanské ohněm a mečem,  litím olova do uší nebo jinými bohulibými prostředky, "konečné řešení",volnost -rovnost- bratrství,komunismus,nebo je to šíření  demokracie zbombardováním "nedemokratického státu". Jak se sebeušlechtilejší myšlenky chopí magoři a  fanatici a lidi jim to skočí, je to vždycky prů-er.

0/0
30.10.2007 9:16

berunel

No tak bych řekl

že k nějakému pochybení ze strany úředníků tam došlo, však se také omluvili. To je stejná situace jako u nás když úředníci měli likvidovat hospodářskou drůbež a vnikli ženě do kuchyně a zlikvidovali ji domácího mazlíčka - korelu. Zkrátka někteří úředníci nechápu že není muslim jako muslim zrovna jako není pták a pták. :-(

0/0
29.10.2007 18:29

old_kolacos

Re: No tak bych řekl

nj ale jak toho muslima od toho muslima spatnyho poznas kdyz ho neprohledas?? nijak !!;-DR^ lepsi toto nez ztratit letadlo plne lidi, pak bych chtel videt pozustale jestli by jim stacilo tve vysvetleni ze neni muslim jako muslim a proto zrovna tento muslim prosel kontrolou bez kontroly;-D;-DR^

0/0
29.10.2007 18:34

berunel

Re: Re: No tak bych řekl

Tak na to snad  mohli přijít že to je britský ministr 8-o

I když je potěšující že ta výběrová kontrola ohledně muslimů funguje, lepší něco přehnat než zanedbat. Lepší a efektnější buzerovat vybranou skupinu kde se ti zločinci vyskytují než jako nějaký dement buzerovat a zdržovat bez příčiny všechny. :-)

0/0
29.10.2007 18:48

belgian chocolate

no a co, že je ministr?

vzhledem k nedávným teroristickým útokům provedeným britskými lékaři považuji jejich jednání za zcela oprávněné

0/0
29.10.2007 20:04

belgian chocolate

každej muslim může za to, že je muslim

bijte je ýbršvuňkama!

0/0
29.10.2007 20:05

Amianus

Oni ho nesměli ani zadržet....

v tom je ten největší problém!!!! Určitě má jako ministr vlády VB diplomatický pas. Navíc tam kromě jeho spolupracovníků musel být pověřenec ze státního departamentu, který ROZHODNĚ obsah Vídeňské úmluvy zná nazpaměť. Nemluvím o agentech FBI či dokonce Secret Sevice, kteří muslimské ministra z Velké Británie na území USA chránili!!!

0/0
29.10.2007 18:25

BenediktSpinoza

neni to skutecny ministr

ale jenom urednik, co se tak nechava titulovat:-P

0/0
29.10.2007 19:02

old_kolacos

tak lepsi nez riskovat ze ma pod kabatem pancrfaust

;-D;-DR^

0/0
29.10.2007 18:12

ELAPHURUS

Re: tak lepsi nez riskovat ze ma pod kabatem pancrfaust

Ty víš, co vozí Madlén pod kabátem, když k nám lítá.

0/0
29.10.2007 18:22

old_kolacos

Re: Re: tak lepsi nez riskovat ze ma pod kabatem pancrfaust

prave proto by se mela taky kontrolovat jako kazdy jiny;-D;-DR^

0/0
29.10.2007 18:23

Si0

No, uvidíme.

Třeba taková Klára Samková (Veselá) bude jednou ministryní a poletí do Británie.

0/0
29.10.2007 17:59

belgian chocolate

aby nám ji ti Pákistánci nakonec nepřelanařili

kde bychom vzali náhradu?

0/0
29.10.2007 18:05

Si0

Re: aby nám ji ti Pákistánci nakonec nepřelanařili

Řekl bych, že tak tahle otázka nestojí.:-)

0/0
29.10.2007 18:30

Azarael

klasický příklad

tohle je naprosto demonstrativní příklad americkýho stihomamu:-©

0/0
29.10.2007 17:49

belgian chocolate

ano, taky mi připadá divné, že kontrolují muslimy

když 99% teroristických úroků páchají jeptišky

0/0
29.10.2007 18:07

old_kolacos

Re: ano, taky mi připadá divné, že kontrolují muslimy

;-DR^

0/0
29.10.2007 18:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.