Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Magistrát našel v ohlášce pochodu neonacistů chybu

Pražský magistrát označil oznámení pochodu neonacistů židovskou čtvrtí za neplatné. Žádost prý podalo sdružení, které není registrováno u vnitra.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kolemjdouci1974

zmlatit a poslat za mrize

haj.zlikyRv

0/0
28.10.2007 19:34

Jiřin Kabrhel

Výkvět volů !

Co to tady pořád melete za Goebelsovská svinstva vy d-bilové. Nebo snad nevíte, že 99 procent ruských Židů považuje a vždy považovalo židovské komunisty za zrádce anepřítele ? Vy asi nevíte, že ihned po tzv. revoluci  bolševici zlikvidovali tisíce židovských obcí, stvky synagog a nejvzdělaněší židovské učence a respektované rabíny povraždili nebo nechali pochcípat v gulazích ? Kdo do vašich blbých palic cpe ty nehorázné h-vadiny ? 

0/0
27.10.2007 22:40

prasák

to

To jim to ale trvalo.

0/0
27.10.2007 22:37

Jiřin Kabrhel

Re: to

R^

0/0
27.10.2007 22:40

Jiřin Kabrhel

Já bych mě jiné řešení

nechal bych ty holohlavé darebáky klidně vpochodovat do židovského města a tam bych je nechal zřezat policií a veřejností tak, že by podobné svinstva jednou provždy přešly, ksindly jedny fašistické!  

0/0
27.10.2007 22:35

prasák

Re: Já bych mě jiné řešení

Ty jsi příbuznej Soni Gabrhelové ??

0/0
27.10.2007 22:37

Voyager999

Zidi s komunistama uz nevi, jak zabranit svobode projevu...

at zije lidovedemokraticka republika Ceskoizrael...:-©:-©(Y)Rv

0/0
27.10.2007 13:00

berunel

Re: Zidi s komunistama uz nevi, jak zabranit svobode projevu...

No Židi s komunisty to je vcelku neexistující spojení ale i kdyby bylo existující tak by nebylo tak strašné jako spojení náckové s mohamedány, to je opravdu spojení totálního hlupce s totálním hlupcem. Až zase ti vaší mohamedánští přátelé vyprovokují Židy k nějaké té odvetě tak by snad bylo nejlepší abyste tam rychle odcestovali a rozdali si to s těmi Židy na férovku. Řekl bych že by Vám vyprášili kožich stejně jako to pravidelně zakoušejí mohamedáni. Hlupec nad inteligentem zvítězit nemůže ani náhodou.

0/0
27.10.2007 14:58

Pan Navratil

.

Hehehe, prej neexistující spojení, a co Lenin, Trocký? ;-D

0/0
27.10.2007 15:19

berunel

Re: .

že byli mezi komunistama i Židi to má snad ukazovat na spojení komunistů a Židů ?8-o Pokud moje paměť sahá tak komunisti posledních 50 let stály vždy na straně mohámedánů, proti Židůma a USA. Takže tady spíš vidím pestrobarevné spojení třech extremistů a to jsou komunisti, mohamedáni a nacisti.:-)

0/0
27.10.2007 15:32

starej skaut

Re: .

Proč chodit pořád do Ruslandu? A co ryšavec Rudolf Slánský, bývalý first tajemník Komančů z 50. let, kterého i jeho komoušští kámoši nakonec zhoupli, che?(Y)Rv:-P

0/0
27.10.2007 15:56

Jiřin Kabrhel

Re: Re: .

A co jako měl a má společného jakýsi komunistický kretén s židovskou náboženskou obcí  ??? To seš skutečně tak ujetej nebo to jenom hraješ?

0/0
27.10.2007 22:42

Voyager999

Re: Re: Zidi s komunistama uz nevi, jak zabranit svobode projevu...

Ona je spojuje pouze jedna vec a to, ze se jim obema hodi. Jedni si hraji na ublizovane a druzi jsou zase na koni, ze muzou ukazat prstem na nekoho, kdo nema zrovna cistej stit, jako oni sami, ikdyz se jim nerovnaji ani v nejmensim. Komanc nebude mit nikdy rovneho, takove svine totiz nekde a nikdy clovek nemuze najit, mozna v cirkvi..:-©:-©

0/0
27.10.2007 15:26

Jiřin Kabrhel

Re: Re: Zidi s komunistama uz nevi, jak zabranit svobode projevu...

Co to tady pořád melete za Goebelsovská svinstva vy d-bilové. Nebo snad nevíte, že 99 procent ruských Židů považuje a vždy považovalo židovské komunisty za zrádce anepřítele ? Vy asi nevíte, že ihned po tzv. revoluci  bolševici zlikvidovali tisíce židovských obcí, stvky synagog a nejvzdělaněší židovské učence a respektované rabíny povraždili nebo nechali pochcípat v gulazích ? Kdo do vašich blbých palic cpe ty nehorázné h-vadiny ? 

0/0
27.10.2007 22:39

nonick

Postmoderní přízr(n)aky doby:

Právně neexistující sdružení neonacistů (?!) řádně zaregistrováno Ministerstvem vnitra ČR (!?) chce projít právně neexistující židovskou čtvrtí, přičemž zákaz (?!) shromáždění je jako nezákonný zrušen soudem z procesních důvodů (?!) - přesto není soudní verdikt respektován (?!) a hledají se účelové důvody jak shromáždění zrušit... Židovská komunita svolává právně neexistující domobranu (?!) a vyzývá mladé, zdravé sportovce a vojáky k aktivnímu odporu (?!) ...Nic není jako dřív...nic není jak bejvávalo...

0/0
27.10.2007 12:29

berunel

Re: Postmoderní přízr(n)aky doby:

Nebreč prostě se sejdeš s kamarády a s možností si pořádně zahajlovat někde jinde a někdy jindy. :-)

0/0
27.10.2007 13:19

nonick

Re: Re: Postmoderní přízr(n)aky doby:

?Nikdo tady nebrečí ani nehajluje...místo potrestání prokázaného trestného činu se něco preventivně zakáže, případně se preventivně zaútočí, že...? Něco mi to připomíná...:-©

0/0
27.10.2007 14:49

berunel

Re: Re: Re: Postmoderní přízr(n)aky doby:

No já nevím ale když vám leží v žaludku tak ta válka v Iráku nebylo by lepší jít ve výroční den zahájení té války třeba demonstrovat před USA velvyslanectví??, já myslím že potom by to nevadili nikomu ani VK.

0/0
27.10.2007 15:04

nonick

Re: Re: Re: Re: Postmoderní přízr(n)aky doby:

Máte pravdu, leží a máte pravdu, bylo - i když by to nebylo nic platné...Leží mi v žaludku i lidské zrůdy jako Wolfowitz, jeden ze strůjců konfliktu proti muslimům (!) - odkud asi pocházele jeho milenka Shaha ali Riza (?!) :-P a který coby prezident Světové banky chodí v děravejch fuseklích..:-©... :-© Jiddiš pro to má adekvátní výraz: chucpe...TOHLE mi, vážený pane, vadí mnohem více, než příznivci legální politické strany - Národní strany...

0/0
27.10.2007 18:05

berunel

To dnešní právo to je jen na zvracení

tady už nejde o spravedlnost a pořádek ale o to kdo má lepšího právníka který je schopen najít lepší "procesní pochybení" tak ten vítězí bez ohledu na rozum a spravedlnost. O tom že ty rozsudky by měly být především v souladu s rozumem se vyjádřil už jasně Ústavní soud. Já nechápu proč v těch zákonech není něco ve smyslu, "toto všechno platí" ale rozum a spravedlnost má přednost, takže je možno se v nutných případech i odchýlit.

V tomhle případě by rozumová úvaha měla být zcela jednoduchá: den konání+místo konání+ svolavatel+to že ten deklarovaný důvod je protest proti válce v Iráku, za kterou dle svolavatelů stojí Židé jasně prokazují že se jedná o antisemitistickou provokaci a šíření nenávisti. Šířit nenávist to naše zákony zakazují, tedy bez ohledu na nějaká procesní pochybení je ten zákaz toto konat OK a provokace se konat nesmí.

0/0
27.10.2007 9:10

Estébák

Magistrát

Na magistrátu pracují opravdové kapacity K.ocourkovští byli inteligentnější.RvRvRv(Y)(Y)(Y)[>-]

0/0
27.10.2007 8:59

marmota

Ach jo...

Jak již říkal klasik: "Nešetři mne, věz, že na klystýrech stojí Rakousko...". Oč by bylo jednoduší nechat projít průvod pár stovek exhibicionistů a v případě jejich nepřístojností jim zákonně "dát na budku".To né. Jiní exhibicionisté dělají vlastně totéž, ale s opačnou, prý tou "spravedlivou", orientací. A kohorta magistrátních bafuňářů, místo aby realizovala smysluplnou činnost za peníze daňových poplatníků pro "bono publico", blbne a "nimrá" se ve slovíčkaření. Že mají ve všech agendách neuvěřitelný bordel je nechává chladnými, ale svaté nadšení "jediných spravedlivých" v předjímání dobra a zla, je žhaví přímo do ruda.   

0/0
27.10.2007 8:59

Tomi480

Registrace sdružení

Nevím, z čeho magistrát usuzuje, že sdružení neexistuje. MV má dle zákon 83/1990 10 dní na to, aby registraci odmítlo nebo potvrdilo a do dalších 30 dnů doručilo zmocněnci sdružení toto rozhodnutí. Pokud tak neučiní, vznikne registrace automaticky 41. den po zahájení řízení, tedy po podání žádosti.

Z článku ale nevyplývá, kdy sdružení podalo žádost o registraci. Pokud ji podalo 41 dnů před datem podání oznámení o shromáždění a do dneška se ministerstvo vnitra nevyjádřilo, je sdružení formálně registrováno a tedy i ohlášení shromáždění je platné.

0/0
26.10.2007 22:54

Pilát

neonaciste neprojdou

:-P

0/0
26.10.2007 21:28

SZYslak3

Re: neonaciste neprojdou

ale projdou ty ZIDE !

0/0
26.10.2007 23:26

starej skaut

Re: Re: neonaciste neprojdou

Na richtig, Kriegskamerad. Naprostý souhlas. Když můžou pochodovat staří komoušští geronti, hahahaantifa a smažky, kikáni apod., tak proč by nemohli pochodovat hoši od Mladých národních demokratů?! Proč by měli být hned neonacisté, vy multikultimagořřři a Havloidé?!(Y)Rv:-/

0/0
27.10.2007 12:33

josef_spejbl

Ať pochodují

třeba do prdele......;-D

0/0
26.10.2007 21:24

Monstrum Anonymič Anonymov

Kolik židů je na magistrátě ?

a) 0 %

b) 10%

c)50%

d)100%

Kdo to ví ?:-P

0/0
26.10.2007 21:01

berunel

Re: Kolik židů je na magistrátě ?

A kolik procent lidí má takovéto psychické porblémy

a) 0%

b)10%

c)50%

d)100% Kdo to ví :-P

0/0
26.10.2007 21:06

berunel

Žasnu jenom nad jedním

když tady bylo "procesní pochybení" radnice tak tady hejna nějakých prý "liberálů" včera křičela že zákon je zákon a že nelze nikoho omezovat i kdyby to měla být antisemitistická provokace. Proč tady dneska stejní "liberálové" nekřičí že zákon je zákon a že je samozřejmé že když oznámení o demonstraci dával neexistující subjekt tak je vysoce demokratické tu demonstraci prohlásit za neohlášenou a nelegální a eventuálně ji násilně rozehnat 8-o

0/0
26.10.2007 20:54

berunel

Takže co z toho plyne

demonstrace je neohlášená a přitom se ví že nějaký nacisti chtějí naprosto nelegálně dělat nějakou provokaci v židovské čtvrti. Bych řekl že je jediné řešení - navést tam policejní bijce a autobusy zmlátit je hlava nehlava a odvést na strážnici k výslechu. :-)

0/0
26.10.2007 20:34

Finsternis

Zbatečná propagace

Myslím si, že zakazovat jakoukoliv demonstraci je pro demokratickou společnost nedůstojné, ať si každý demonstruje, jak chce.

0/0
26.10.2007 20:04

Finsternis

Re: Zbatečná propagace

 A s vědomím, že poslanci

jedou do Israele k Mosadu na zkušenou je velmi platný protiargument

nasnadě - protěžování náboženské zájmové skupiny, které si podplácí

politickou representaci, to bude první, co se brzy ozve, každý, kdo se

chce nazývat demokratem, si tak střílí do vlastních řad.

0/0
26.10.2007 20:07

Finsternis

Re: Zbatečná propagace

Ideální

řešení by tak bylo úplné mlčení, prázdné ulice, absence jakékoliv

zmínky v novinách, radiu či televisi, prostě dělat, jako by se nic

nedělo...  

0/0
26.10.2007 20:08

Finsternis

Re: Zbatečná propagace

Reakce má přijít, až když udělá druhá strana naprosto jasný

chybný krok. S první zvedlou pravicí, s prvním řevem Sieg... zatknout a

rozehnat... Takto si mohou výskat, lepší propagace se nemohla dočkat ani žádná etablovaná strana.

0/0
26.10.2007 20:08

berunel

Re: Zbatečná propagace

Ovšem pokud takové oznámení demonstrace podává neexistující subjekt tak je to neohlášená demonstrace a měli by to pendrekáři razantně rozehnat. :-)

0/0
26.10.2007 20:11

berunel

Re: Zbatečná propagace

Myslíš třeba že by se mohlo  demonstrovat "cikáni nebo židi do plynu" ;-D;-D

0/0
26.10.2007 21:00

Pilát

vase armada v Cesku

by mela v krajnim pripade zasahnout proti neonacistum  ;-)

0/0
26.10.2007 19:42

Josefprav

Re: vase armada v Cesku

A přijedeš Pilát?

0/0
26.10.2007 19:50

Pilát

pochod neni

rozejdete se  :-P

0/0
26.10.2007 19:26

berunel

Opravdu dobré

A co teď budou říkat antisemitistické soudružky soudkyně a soudruzi soudci kteří našli v tom rozhodnutí magistrátu to "procesní pochybení", já mám dojem že tam měli najít i toto procesní pochybení, tedy že vlastně nemají o čem rozhodovat protože oznámení právně neexistuje a tudíž je bezpředmětné projednávat nějaký zákaz neexistujícího oznámení8-o8-o

0/0
26.10.2007 18:46

berunel

Re: Opravdu dobré

Osobně jsem se setkal s tím že takto soudní hlupka smetla žalobu na výpověď nájmu z bytu, ona zkonstatovala že žalobu na výpověď z nájmu která obsahovala tu výpověď se nepodařila doručit tomu nezvěstnému žalovanému takže vlastně žádná vypověď dána nebyla a tudíž hlupka nemůže o té výpovědi rozhodovat. 8-o:-©:-© 

0/0
26.10.2007 18:56

Josefprav

Re: Re: Opravdu dobré

Výpověď z nájmu musí být doručena.  

0/0
26.10.2007 19:13

berunel

Re: Re: Re: Opravdu dobré

Jasně, ovšem obdobně oznámení demonstrace musí podávat  právně existující subjekt. :-)

0/0
26.10.2007 19:33

Josefprav

Re: Re: Re: Re: Opravdu dobré

Přečti, co jsem ti napsal a neplácej blbosti.

0/0
26.10.2007 19:42

berunel

Re: Re: Re: Re: Re: Opravdu dobré

A co jsem soudruhu napsal za hloupost, chtělo by to nějak konkretizovat :-)

0/0
26.10.2007 19:56

Josefprav

Re: Opravdu dobré

Měl by jsi se zeptat, co je to procesní pochybení a hmotně právní pochybení. To za 1.a za 2. protože se tím mohl magistrát zabývat znovu, tak to bude ještě jinak a z toho, co je tady napsáno se to nepozná, tak neplácej.

0/0
26.10.2007 19:13

berunel

Re: Re: Opravdu dobré

Ty soudruhu neplácej, soudní hlupka měla přijít na to že neexistuje žádné oznámení demonstrace od neexistujícího subjektu zrovna tak jako iniciativně přišla na to že neexistuje žádná výpověď. :-)

0/0
26.10.2007 19:35

Josefprav

Re: Re: Re: Opravdu dobré

Protože jí žalobce musel předložit a doložit, že bylo doručeno.

0/0
26.10.2007 19:41

berunel

Re: Re: Re: Re: Opravdu dobré

Nechápu co tím chceš říct právní stav je takový že pokud je pravdivé tvrzení magistrátu že to oznámení podával neexistující subjekt tak je trapné že magistrát tohle neexistující oznámení zakázal, ovšem dá se to omluvit jsou to jen úředníci, pokud soud ten právně neexistující zákaz zrušil to není trapné to už je ostudné, protože to nejsou obyčejní úředníci to jsou soudci kteří dostávají cca 50 tisíc měsíčně, ten soud měl určitě toto před vynesením rozsudku ověřit.

Já bych řekl jedno soudní hlupci zase chtěli ukázat jak jsou všichni ostatní hloupí a že oni soudci jim tam ty procesní vady najdou vždycky aby to mohli smést, pokud je toto pravda tak to je opravdu úsměvný důkaz o té zvůli hloupé humanistické soudní mafie proti nám všem občanům.

0/0
26.10.2007 19:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.