- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
.. já hodnotím, že Š.100,105,120 byly pro majitele vždy nebezpečné rakve a že starý jsou nebezpečný i pro ostatní lidi a zapšklý socky to tady nechápou....
Nehodnotím přece řidiče ale auta včetně těch přivezených šrotů ze západu v podobě Golfů,Toled,Passatů,Sierr, a dalších 15-30 let starých křápů...
tvůj problém bude asi v tom že nevlastníš ani motokolo
když dokázala u Větřní vytlačit ze silnice německej autobus
.. oznacenej podle predpisuch...
co je předpisuch??
Jak se dá jen tak narazit do něčeho stojícího?
Pořád je to ale o tom samém. Představ si, že můj 15 let starý Pažout má nové gumy, brzdy, čepy, utažený stabilizátory, tlumiče v poho. Pokud vyjede na silnici řidič, který nemá auto v takovém pořádku, aby bezpečně jízdu absolvoval, porušuje zákon. A je úplně jedno, jestli je auto staré či nové, protože to zdaleka není měřítko technického stavu. Je sice pravda, že starší auta jsou poruchovější, ale dnes se dá na káře vyměnit snad cokoli a stejně tak se i u nového auta vymlátí čepy, ojedou gumy. Je to vina ŘIDIČE, pokud auto nemá v dobrém technickém stavu, nikoli "stáří" auta.
stejně starý pažout je mnohem lepší auto, pokud je mu věnovaná dostatečná péče... to snad ani nejde srovnávat
Jestli je tam 50 tak touhle rychlostí těžko jel, porušil tedy předpisy a (viz. předchozí diskuze) je vinen řidič. Nikoli stáří vozidla.