Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Topolánek chce trestat země, kterým pomáháme

Dosud jsme jim pomáhali, teď je naopak začneme trestat. Takový osud možná čeká země, kterým Česko posílá stovky milionů korun. Premiér Topolánek totiž mluví o přehodnocení pomoci pro státy, které údajně hlasovaly minulý týden v OSN proti ČR. A je možné, že jeho slova budou vyslyšena.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tessien

No...

jedniný kdo by měl dostat nasrat a ve sračkách utopit je sám Topolánek....

0/0
24.10.2007 10:18

eBalkan

Re: No...

A jeje, zase jeden trouba co nadsene tleska rozhazovani penez kamsi do Tramtarie... 8-o

0/0
24.10.2007 12:04

Korien

Tajne hlasovani vs tajne sluzby :)

A k cemu si platime tajne sluzby, aby se pak nevedelo kdo nas nepodporil :)

Snad to neni pohadka, ale nase tajne sluzby jsou snad dostatecne schopne dodat tyto dulezite informace vlade.

A pokud neco plati stat tak se proste zavre kohotek (a potece to jinam).

0/0
24.10.2007 4:15

Usmolená štětina

Objektivita podle idnes...

Otázka pro idnes.cz a pana Kábeleho? Když jste takoví profesionálové, tak proč jste k článku nezařadili nějakou směšnou fotku Topolánka, stejně jako k článku o Paroubkovi, který visí už druhý den v liště upoutávek? Diplomatický nonsens pana premiéra k tomu přece přímo nahrává? Že byste opravdu neměřili stejným metrem?

0/0
24.10.2007 0:00

OldFaker

Hm...jemu nestačí....

...že vypadáme jako idioti, on potřebuje, aby to všichni věděli s jistotou... Inu, národ služtiček a kočích musí mít za PrimeMinistra slouhu a poskoka....

0/0
23.10.2007 22:10

eBalkan

Re: Hm...jemu nestačí....

cece, to mas blby. Odkud jsi? Neboj, tady dostanes vzdelani a povede se ti lip, livrej nech doma ;-D

0/0
24.10.2007 12:05

berunel

Topolánek má pravdu

Pokud nás podrazili tak nasjat jó nasjat, to je normální výchovné co se používá i u 5 letých dětí. :-)

0/0
23.10.2007 21:39

1_130_202_135

Zastavit nebo omezovat pomoc je asociální,

ale jestli jsou to země nepřzpůsobivé a pomoci si neváží, tak by ji mohly dostávat ve stravenkách....

0/0
23.10.2007 21:20

Velho

Re: Zastavit nebo omezovat pomoc je asociální,

pane, Vaše argumenty o nepřizpůsobivých zemích jsou směšné.To se o zemích říkat nemůže, leda tak o jejich vedení (to ještě ano), ale národy v těch zemích mají stejně jako my bohatou kulturní tradici. Přizpůsobily se dokonce možná i lépe svým prostředím, je vidět, že o nich nic nevíte.

0/0
23.10.2007 21:28

1_130_202_135

Re: Re: Zastavit nebo omezovat pomoc je asociální,

;-D Tak to je báječné. Já jsem sice vůbec žádné argumenty nepředložil, ale i tak jsou tyto neexistující argumenty označeny jako směšné...  Už tady je jeden, který dokázal na dosud nezveřejněný článek reagovat tím, že za to může Julínek - nejste příbuzní? :-P

0/0
23.10.2007 21:34

Velho

Re: Re: Re: Zastavit nebo omezovat pomoc je asociální,

beru zpět (s omluvou) argumenty a nahrazuji nevhodné neopodstatněné podmiňování

0/0
23.10.2007 21:40

Velho

když to vezmu devět

ze 4mlrd věděl bych jak docela dobře a užitečně dokázal využít 400mio.

0/0
23.10.2007 21:11

1_130_202_135

Re: když to vezmu devět

A není to mále, Antone Pavloviči?

0/0
23.10.2007 21:14

Velho

Re: Re: když to vezmu devět

Nikoli, je to velké, Pope Popiči!

0/0
23.10.2007 21:19

Velho

Re: když to vezmu devět

v jedné z nich. Problém je v tom, že jim tam nedáváme ani peníze, ani potraviny jak si některé skopové hlavy myslí, ale zbraně. To nás vůbec nectí, lepší by bylo postavit např. cihelnu kterou jsem tam měl rozpracovanou za tehdy 9mio USD = cca 200mio Kč. Na to nikde háky nebyly, na kvéry které dělají jen zlo ano.

0/0
23.10.2007 21:15

kouc

Kolik z těchto zemí potřebuje naši pomoc?

Angola, Zambie, Vietnam, Bosna a Hercegovina, Jemen, Moldavsko, Mongolsko, Srbsko, Černá Hora.

0/0
23.10.2007 20:35

=Raswan=

Re: Kolik z těchto zemí potřebuje naši pomoc?

Hlasoval bych pro Mongoly,ti aspoň ve své historii něco dokázali ;-D

0/0
23.10.2007 20:38

Sámer Hnissa

Re: Re: Kolik z těchto zemí potřebuje naši pomoc?

jo, neuspat, nezabít a nesežrat olgoje chorchoje;-D;-D

0/0
23.10.2007 20:41

=Raswan=

Re: Re: Re: Kolik z těchto zemí potřebuje naši pomoc?

Houby - Velemongol Čingischán ne? ;-D

0/0
23.10.2007 20:46

Sámer Hnissa

Re: Re: Re: Re: Kolik z těchto zemí potřebuje naši pomoc?

to asi opravdu ne;-D;-D

0/0
23.10.2007 20:49

1_130_202_135

Re: Kolik z těchto zemí potřebuje naši pomoc?

Vietnam

0/0
23.10.2007 21:10

=Raswan=

Pragmatický postoj

R^:-)...Humanitární pomoc rozvojovým zemím by neměla být bez určitých podmínek,či vzájemné reciprocity...

0/0
23.10.2007 20:32

madqwert

Re: Pragmatický postoj

topol ale rika neco jineho ;-D

0/0
23.10.2007 20:36

=Raswan=

Re: Re: Pragmatický postoj

Jo,že jim nasere ;-D

0/0
23.10.2007 20:36

kouc

Naprostý souhlas s Topolánkem.

My vám 4 mld.Vy nám po čuni.

0/0
23.10.2007 20:31

madqwert

Re: Naprostý souhlas s Topolánkem.

vzdyt melcak s pohankou hlasujou poslusne ;-D

0/0
23.10.2007 20:35

agnostik1

Zabili jste nám strejčka,

tady máte přes držku! Jen by to potřebovalo daleko víc víz pro Vietnamce, aby nám pomohli zkvalitnit ekonomiku, zejména v oblasti obchodu a služeb. Typická ilustrace přísloví, že levá (Zamini, MPSV, vnitro) neví co dělá ruka pravá (Topolánek).;-(

0/0
23.10.2007 20:30

kouc

Re: Zabili jste nám strejčka,

Jo chce to více tržnic,víc pašování

0/0
23.10.2007 20:32

=Raswan=

Re: Re: Zabili jste nám strejčka,

Přesně tak,víc daňových úniků a víc  českých střeních  firem ničených pašováním ;-D

0/0
23.10.2007 20:34

=Raswan=

Re: Zabili jste nám strejčka,

Vietnamci nám zkvalitňují ekonomiku? ;-D

0/0
23.10.2007 20:33

kouc

Re: Re: Zabili jste nám strejčka,

Někdo si to asi myslí 8-o8-o8-o

0/0
23.10.2007 20:36

=Raswan=

Re: Re: Re: Zabili jste nám strejčka,

Nejspíš nějaká socka co tam kupuje laciný silonový fusky,nebo aušusový trička ;-D

0/0
23.10.2007 20:38

agnostik1

Re: Re: Zabili jste nám strejčka,

Určitě, jinak by je naše tupá a chamtivá vrchnost nepouštěla v takových kvantech do země. Jinak, pane kolego, poznámka speciálně pro Vás: byl to trapný pokus o čecháčkovskou satiru v podmínkách reálného dickensovského kapitalismu v Čechách, na Moravě i ve Slezsku ke konci první dekády 21. století.

0/0
23.10.2007 20:45

=Raswan=

Re: Re: Re: Zabili jste nám strejčka,

Tak to jo,sorry.V žumpě jako jsou diskuze Idnes jsem si nějak odvykl na jemné nuance značící ironii či satiru ;-D

0/0
23.10.2007 20:51

agnostik1

Re: Re: Re: Re: Zabili jste nám strejčka,

:-):-):-)

0/0
23.10.2007 20:59

Sámer Hnissa

Re: Zabili jste nám strejčka,

Vietkong;-D;-D

0/0
23.10.2007 20:34

liboad

Nas premier je proste

buran Rv

0/0
23.10.2007 20:27

5alfa

No nevím...

Prostě Valašskej folklór ;-D

Ať tedy zastaví humanitární pomoc do zemí, o kterých ví (nebo si myslí), že nás nepodpořily... Bude to naše skvělá vizitka ... :-P

0/0
23.10.2007 20:11

Pilad

Re: No nevím...

Máme vládu která s tím počítala a tak v června 2007 odsouhlasila snížení prostředků na zahraniční rozvojovou spolupráci asi třetinu.

0/0
23.10.2007 20:34

5alfa

Re: Re: No nevím...

Takže třeba to bylo naopak. Oni se dověděli, že už nedostanou tolik, tak nás nepodpořili. :-)

A předseda vlády si pak buransky natřásá játra, aby se neřeklo, že jim to odpustíme... ;-D;-D

0/0
23.10.2007 20:38

Karelur

HUmnitární pomoc tímto stylem je samozřejmě nesmysl.

Nechápu jak může země s nejnižší porodností na světě podporovat země ve kterých se zaostalé obyvatelstvo množí jak vši a následně logicky trpí hladem. U nás jsou lidé mořeni vysokými daněmi, nemohou si dovolit ani vlastní děti, protože by je neuživili. Ale na to aby živili přes státní rozpočet malé černochy kupodivu peníze jsou. navíc tato podpora je obrovským byznysem pro různé "neziskovky" a ne ně pak nabalené různé mafie, které si peníze strkají do vlastních kapes. HUMANITÁRNÍ POMOC POTŘEBUJÍ MLADÉ ČESKÉ RODINY !!!

0/0
23.10.2007 19:59

Pilad

Re: HUmnitární pomoc tímto stylem je samozřejmě nesmysl.

Hraješ dost na populistickou notu.Že bychom byli mořeni vysokými daněmi je věc názoru,v EU máme mírně podprůměrné zdanění.Naše podpora a pomoc rozvojovým zemím je 0,12% z hrubého národního důchodu a podle plánů vlády se má ještě zmenšovat.

0/0
23.10.2007 20:27

[eT]

Re: Re: HUmnitární pomoc tímto stylem je samozřejmě nesmysl.

pilát? konstatování pravdy není populismus a s Karelurem musím souhlasit... Pokud pomoc, tak jedine je neco ucit, postavit fabriku atd - jidlo a pod jedine nez se neco nauci a nez se neco postavi - pokud nebudou mit zajem ... (Y)

0/0
23.10.2007 20:31

Pilad

Re: Re: Re: HUmnitární pomoc tímto stylem je samozřejmě nesmysl.

Nejsem pilát!Do rozvojových zemí nejdou přímo peníze.

0/0
23.10.2007 20:38

[eT]

Re: Re: Re: Re: HUmnitární pomoc tímto stylem je samozřejmě nesmysl.

tak sry :) ale to je jedno zda tam jdou potraviny (mouka, chleba) nebo peníze ... podstatbe je, ze to neni know how, znalosti, uceni ... ale neco hotoveho co staci zkonzumovat :(

0/0
23.10.2007 22:24

Velho

Re: Re: Re: HUmnitární pomoc tímto stylem je samozřejmě nesmysl.

Je pravda, že bych minimálně v jedné zemi kde jsem tři roky působil věděl jak využít ty miliony.

0/0
23.10.2007 21:09

imax

OT

Omlouvám se, ale jak to dole pročítám, já neznám větší <I> než je madqwert...;-D. Argumenty nemám;-D

0/0
23.10.2007 19:05

imax

Re: OT

...údajně s největší pravděpodobností....dle Reuters;-D

0/0
23.10.2007 19:20

Ahaman

Proč jim to kdy vůbec posílali ?

8-o

0/0
23.10.2007 18:48

Pilad

Re: Proč jim to kdy vůbec posílali ?

Jestli jim posíláme pomoc jako Amerikáni,potraviny s prošlou zárukou tak nás to moc nestojí.Stejně by se to vyhodilo.

0/0
23.10.2007 18:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.