- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
co dělala dopravní policie že nedokázala zabránit střetu dvky se zemí
Jak se může v 16 letech srát na padák. ta byla ale blbá jako troky !
že vlastně konstatuje jen smrt.
Já jsem ořed prvnímseskokem musel absolvovat výcvik téměř jeden rok včetně seskoků na trenažéru (kdepak ještě jsou?), lékařské prohlídky (museli jsme absolvovat snad všechna oddělení nemocnice Jaroměř) a pak teprve nástup do L60. Balení padáku dokonale nacvičené, balí se ve dvou, ten, komu se balí je balič, ten druhý pomocník. První seskok (a řada dalších) na trhačku. Tento způsob otvírání umožňoval třeba shodit pytel brambor, takže chyby parašutisty jej prakticky nemohly ohrozit. Pozemní příprava + toto otvírání = maximální bezpečnost. Výcvik mi šel dobře, takže již 15 (patnáctý) seskok jsem měl na ruční otvírání. Stále padák PD47. Odhodit se nedal. Zajištění přístrojem KAP3, záložní padák se musel otvírat s ohledem na stav hlavního padáku, během výcviku se to dělalo jednou. Taková dvojice se však prakticky nedala řídit.
Současné časté nehody přisuzuji příliš rychlému a nekvalitnímu výcviku, samotná dokonalá technika nestačí.
jo jo,
ale s kvalitním výcvikem, to by nebyl ten správný adrenalin - a ten dnes každý druhý mladý blbec potřebuje k životu, jinak zemře, když ne pádem na zem z letadla, tak nudou - takže je to vlastně jedno.
no hlavne ze tys spasil svet a mas plnou ... rozumu... uz to mas vysetrene kdo za to teda muze??? no jo pan chytrackej rejpal.... uvidime co nam na to reknou experti pokud to vysetri.
ale pokud se zjistí, že záložní byl v pořádku, tak čí vina to asi bude, hádejte
Pak hraje roli to, jakou měla úroveň, pokud Ž,A,B, tak musí skákat pod přímým dohledem instruktora, pokud měla C a víc (což je minimálně 200 seskoků volným pádem, s celkovou dobou ve volném pádu min 60min), směla skákat bez dohledu instruktora. U kategorií Ž,A a B je povinné používat AAD, v tom případě, pokud AAD nebylo, pak ho zřejmě instruktor nezkontroloval a bude mít problém. Další varianty jsou, že AAD selhalo, že došlo k Two out (aktivován zálažák, aniž by byl odhozen hlavní padák, většinou se zapletou a nefunguje dobře ani jeden), že selhal hlavní padák a nebyl aktivován záložák, Double malfunction (dvojité selhání hlavního i záložního padáku) je málo pravděpodobné, nicméně vyloučeno také není. Uvidíme holt, co se zjistí..
... padák není američan, nemůže zradit ...
Tohle je moc hezký!
V tom případě rodiče velmi přísně potrestat!Už se neví, co by dělali roupama!
katastrfy.com: ERPUŽICE: "JEDNADVACETILETÁ dívka zemřela v sobotu kolem poledne po té,
co se jí při seskoku neotevřel padák. Parašutistka spadla z několika
kilometrů a utrpěla zranění neslučitelná se životem."
Tak pokud je to takhle, neskákala UV. Může se stát i to, že když má parašutista perfektní polohu, vytvoří se mu za zády vpodstatě turbulence, která přitiskne padák na záda. Stačí polohu narušit a padák odletí a otevře se. Tohle ale asi nebude ten případ, nedovedu si to dost dobře představit, že by to někdo dokázal takhle až na zem. Spíš je možné bezvědomí a bez AAD je to v háji.. No uvidíme, co přinese šetření..
Blue sky!
Zajímalo by mě, zda na padáky platí záruční doba od výrobce a jak dlouhá - pokud se padák neotevřel, tak je to jasná nefukčnost výrobku a uplatnění vady v záruční době - otázkou je, zda se v civilním procesu dá pak na výrobci padáku vysoudit z titulu nefunkčnosti výrobku v záruční době a za následky vysoudit nějaké milionové odškodné .....
platí zde totiž zákon tzv. " odpovědnost za výrobek " a škodu způsobenou třetí osobě - já bych se soudil jako pozůstalý o maximum - a výrobce se má proti takovým událostem třeba pojisitit - není možno také vyloučit konstruční vadu - už tady taková série hrozných padáků byla - dost se o ní psalo .....