Diskuze

Staré zločiny nejsou menší než mladé zločiny

Proces s Brožovou-Polednovou kupodivu běží. Žalobce chce nejnižší možný trest – důvodem je vysoký věk obžalované a velký časový odstup od činu. Nevím, jestli je možné tresty modifikovat podle dnešního věku pachatelů. Trest by patrně měl mít souvislost s činem, nikoliv se stářím souzeného.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RR

rezjir

21. 10. 2007 15:05
Staré zločiny nejsou menší než mladé zločiny

A pane Steigerwalde, to ale platí také pro vás, ne? I když tady jenom špičkuji pod dojmem ostatních příspěvků.

A asi tedy není vhodné připomínat někomu neustále jeho minulost, tedy že spáchal to a to. A neplatí to i komunistech, že pokud hříšník se nedopouští po celou jednu generaci nových přestupků, že by bylo vhodné taktně o těch starých nemluvit a těšit se z napravení hříšníka?

0 0
možnosti
KS

Harry_sportsman

21. 10. 2007 10:36
IDnes by se už pomalu mohl přejmenovat na SteigerwaldDnes

- případně SalzmannDnes. Narážím tím na stále větší četnost zveřejňování Steigerwaldových článků v rubrice Názory. Beru však, že tento poslední článek je na Steigerwaldovy možnosti docela dobrý a dokonce i lepší, než články některých jiných redaktorů v sobotní MF Dnes (především Chuchmův trapný pokus o kritiku ČT či Čásenského hodnocení českého zdravotnictví).

0 0
možnosti
OU

20. 10. 2007 14:38
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
KA

karel60

20. 10. 2007 23:12
Re: ....

Máš stejný názor i na bratry Mašínovi? I Karel se tomu jaksi vyhnul. Ano, vražda zůstane vraždou z hlediska lidského a morálního, z hlediska právního je po 20ti letech promlčená. Bohužel, já ten zákon neschvaloval.

0 0
možnosti
S

Slim1

20. 10. 2007 14:28
Máme nového revolučního prokurátora

Tak už máme dalšího revolučního prokurátora s nulovým právním vědomím a vzděláním - Karla Steigerwalda. Předchozím je bývalý soudruh, nyní pravicový senátor Jaromír Štětina. Už jim jen chybí atmosféra 50. let;-D;-D;-D

0 0
možnosti
M

modryhovnival

20. 10. 2007 12:28
Pokud

se chceme vracet ke zločinůlm 40 - 50 let starým, můžeme se vracet ještě dál: http://vesely.blog.respekt.cz/c/10735/Pozdne-viktoriansky-holocaust.html

0 0
možnosti
H

henrykus

20. 10. 2007 8:54
Konečně normální článek

Konečně jsem se dočkal normálního článkuod K.S. S obsahem souhlasím, zvěrstva zůstanou zvěrstvy a mělo by nás to vést k poučení,že každý extrémismus vede jen a jen k pošlapání lidskosti a plození zločinů.

0 0
možnosti
HM

Hank Moody

20. 10. 2007 9:21
Re: Konečně normální článek

S tim, ze komunisticka zverstva je treba potrestat - s tim lze souhlasit. Co mi ale vadi je skutecnost, ze to, bez uzardeni, napsal stary komundira Steigerwald, ktery je svym clenstvim v KSC a podpisem anticharty za komunisticke svi/narny spoluzodpovedny.

0 0
možnosti
LM

xluke

20. 10. 2007 7:11
Vidim, ze mistni komuniste tise souhlasi

s autorem. Nejsou schopni polemiky, jen osobnich utoku. Souhlasim s vami. Vase soudruzka je vrazedkyne a musi byt potrestana, stejne jako ostatni soudruzi, kteri se provinili. Mel by to byt proces radny a bez ohledu na jejich stari. Oni take nebrali ohledy na stari svych obeti ci jejich rodiny.

0 0
možnosti
RR

rezjir

20. 10. 2007 8:16
Zkuste dneska hlásat a v praxi začít provádět

to co dělala Horáková, tedy odboj. Budete-li podtvracet státní zřízení, tak vás čeká soud. Co už se objevilo názorů, že je třeba zakázat komunisty proto, že podvracejí nebo chtějí podvracet dnešní státní zřízení. A nedej bože, kdyby se k tomu doznali. Tak by měli - zcela správně - na krku celý státní aparát, z kterého mimochodem samozřejmě v případě úspěchu toho podvracení příjde o chlebíček. No ti vám to spočítají ještě emotivněji než ta Brožová. A ty rezoruce nepracujících, těch se také dočkáte.

0 0
možnosti
HM

Hank Moody

20. 10. 2007 6:19
Kdovi, rudy Karle,

jestli by mohli komunisti provadet takova svinstva, pokud se nemohli opirat o ochotnou suitu pomahacu, jako jste byl Vy. Zmetci, jako Vy, kteri se XnestitiliX vstoupit o KSC, verejne hanet lidi, kteri nesouhlasili s komunistickym rezimem a podepsat jakoukoliv formu podpory komunistickeho rezimu. A ted podporujete dalsi svin/stvo - modre protievropske komunisty.

0 0
možnosti
JK

babacek

20. 10. 2007 6:02
Staré zločiny nejsou menší než mladé zločiny.

Zažili jsme časy a dnes nám připadají jako neskutečná sci-fi noční můra.

Proč však není souzen i politický systém, který se opírá o psychicky ujeté, zakomplexované ubožáky ?

Nesuďte jen  ty  jednotlivé pitomce, koukejme zabránit, aby jich  nebyly miliony!

0 0
možnosti
MB

clickman

20. 10. 2007 3:41
Pral bych ji probudit se a byt Horakovej kuzi

by se  po(Y)   ;-€

0 0
možnosti