- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč to musí jít pod zemí? To stojí šílený peníze. Stejný účel by splnil s-bahn na povrchu za daleko nižší náklady. radním ale jde zřejmě o to proinvestovat co nejvíc peněz. Na jedné straně se budou chvástat kolik uštří na zaměstnancích a druhou rukou peníze rozhází na blbostech jako OH nebo podzemní trasa metra.
no protože to není tak populární a protože se na tom skutečně nelze dostatečně přiživit. Je to stejně efektivní, ale stojí jen 70 mio na kilometr, zatímco metro miliardu. Ostatně S-bahn na letiště povede, takže je metro zbytečné, ale ta miliarda za kilometr.....
..takhle klikatou trasu nemaj nikde na světě...nastoupíte na Ruzyni do metra a do BUSu..no a BUSem budete na Dejvický o 10min rychleji..to opravdu postrádá logiku!!
Podle mě by prodloužení mělo vypadat takto:
1.ETAPA: Bořislavka (vestibul v místě smyčky autobusů) - Červený Vrch (1. vestibul určitě před obchodním domem-dnes Delvita a případně i 2.vestibul u symčky tramvaje) - Veleslavín (vestibul u vlakového nádraží s přímým napojením na budoucí rychlodráhu)
2.ETAPA: A1 - Dědina (před kulturákem) - Dlouhá míle (autobusový terminál s parkovišti P+R) - Letiště Ruzyně (Terminál Sever..tam už je vše připraveno)
3.ETAPA: A2 - Petřiny (2 vestibuly, přičemž střed stanice by měl být přesně pod křížením tramvajové trati) - Vypich - Nemocnice Motol - Řepy1 ("před Slánskou") - Řepy2 ("za Slánskou") - Zličín
škoda, že už je trasa naplánovaná a nikdo nebyl tak osvícený jako ty.
stačí se podívat na plán toho prodloužení. Ale on slíbil, kolik se rozkope stanic, tak se rozkopou. Že jsou mnohem důležitější věci, nikoho nezajímá a v příštích volbách obdrží 65%.
prosím, co je důležitější než přímé spojení letiště s centrem?
A kdy někdo postaví trasu D do Písnice? Joo před volbami to slibovali do pár let, klasika..
Před volbami toho všichni naslibovali ;-)
Ale stejně mě překvapuje, že nedali prioritu trase D - už jen z toho důvodu, aby byla na nejfrekventovanější trase C alternativa k jízdě přes Nuselský most a zvýšila se obslužnost jižní části města+snížil počet nutných busů a tram. linek. Ale asi si propočítali, že prodloužením trasy A obslouží víc lidí, i když mi to i při započítání návštěvníků Ruzyně přijde divný. Ale nejsem dopravní odborník, snad vědí, co dělají.
... je ta zajížďka obloukem přes Motol a Bílou Horu. Dost to zdrží dopravu z letiště. Vím že je to nesmysl, ale hezké by bylo mít mezi Veleslavínem a Dlouhou Mílí druhou větev, jako jakousi "zkratku". S tím že vlaky by byly nějak odlišeny, zda jezdí přes Motol nebo tímto kratším úsekem :)
To by se dalo ošefovat propojením konečné B Zličín a budoucí konečné A v Ruzyni - vlastně by to byla část velkého okruhu, který by postupně propojil všechny konečné trasy metra dokola. Ale to je asi dost scifi.
Myslim že počet stanic by se měl u všech MHD spiše ubírat... chapu že dostupnost je na prvním mistě ale s tim klesá i rychlost přepravy... Metro by měla byt doprava na velke vzdalenosti a nasledně by měli lide přestoupit na BUS, šalinu nebo jit pěšky
.....to tady zase budou vesnicani ricet, ze vsechny prachy z EU jdou do Prahy a ze oni chtej novou studnu na namesti a novej plot kolem kaplicky....