Diskuze

Na plánovanou trasu A chce Praha přidat další zastávku

V plánech nové trasy metra A, která povede z Dejvické na letiště v Ruzyni, bylo původně zakresleno osm stanic. Teď však jedna přibyla. Radní Radovan Šteiner vytáhl druhou variantu s devíti stanicemi, tou devátou je Staré letiště – jedna zastávka před konečnou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Víťa Jakoubek

17. 10. 2007 15:29
s-bahn

Proč to musí jít pod zemí? To stojí šílený peníze. Stejný účel by splnil s-bahn na povrchu za daleko nižší náklady. radním ale jde zřejmě o to proinvestovat co nejvíc peněz. Na jedné straně se budou chvástat kolik uštří na zaměstnancích a druhou rukou peníze rozhází na blbostech jako OH nebo podzemní trasa metra.

0 0
možnosti

Vosta Jindra

17. 10. 2007 15:44
Re: s-bahn

no protože to není tak populární a protože se na tom skutečně nelze dostatečně přiživit. Je to stejně efektivní, ale stojí jen 70 mio na kilometr, zatímco metro miliardu. Ostatně S-bahn na letiště povede, takže je metro zbytečné, ale ta miliarda za kilometr..... :-( 

0 0
možnosti

looki25

17. 10. 2007 14:47
to zas bude Pražskej unikát.....

..takhle klikatou trasu nemaj nikde na světě...nastoupíte na Ruzyni do metra a do BUSu..no a BUSem budete na Dejvický o 10min rychleji..to opravdu postrádá logiku!! ;-€

Podle mě by prodloužení mělo vypadat takto:

1.ETAPA: Bořislavka (vestibul v místě smyčky autobusů) - Červený Vrch (1. vestibul určitě před obchodním domem-dnes Delvita a případně i 2.vestibul u symčky tramvaje) - Veleslavín (vestibul u vlakového nádraží s přímým napojením na budoucí rychlodráhu)

2.ETAPA: A1 - Dědina (před kulturákem) - Dlouhá míle (autobusový terminál s parkovišti P+R) - Letiště Ruzyně (Terminál Sever..tam už je vše připraveno)

3.ETAPA: A2 - Petřiny (2 vestibuly, přičemž střed stanice by měl být přesně pod křížením tramvajové trati) - Vypich - Nemocnice Motol - Řepy1 ("před Slánskou") - Řepy2 ("za Slánskou") - Zličín

0 0
možnosti

Starej Zázvorka-bijec modrejch

17. 10. 2007 17:10
Re: to zas bude Pražskej unikát.....

škoda, že už je trasa naplánovaná a nikdo nebyl tak osvícený jako ty.

0 0
možnosti

Vosta Jindra

17. 10. 2007 14:28
Dlaší pomník Bémovy blbosti

stačí se podívat na plán toho prodloužení. Ale on slíbil, kolik se rozkope stanic, tak se rozkopou. Že jsou mnohem důležitější věci, nikoho nezajímá a v příštích volbách obdrží 65%.

0 0
možnosti

Starej Zázvorka-bijec modrejch

17. 10. 2007 17:11
Re: Dlaší pomník Bémovy blbosti

prosím, co je důležitější než přímé spojení letiště s centrem?

0 0
možnosti

AmalkaVila

17. 10. 2007 13:23
Trasa D

A kdy někdo postaví trasu D do Písnice? Joo před volbami to slibovali do pár let, klasika.. ;-O

0 0
možnosti

Hanyz01

17. 10. 2007 13:29
Re: Trasa D

Před volbami toho všichni naslibovali ;-)

Ale stejně mě překvapuje, že nedali prioritu trase D - už jen z toho důvodu, aby byla na nejfrekventovanější trase C alternativa k jízdě přes Nuselský most a zvýšila se obslužnost jižní části města+snížil počet nutných busů a tram. linek. Ale asi si propočítali, že prodloužením trasy A obslouží víc lidí, i když mi to i při započítání návštěvníků Ruzyně přijde divný. Ale nejsem dopravní odborník, snad vědí, co dělají.

0 0
možnosti

Mirco1

17. 10. 2007 13:16
Jediné co se mi na prodloužení trasy A nelíbí...

... je ta zajížďka obloukem přes Motol a  Bílou Horu. Dost to zdrží dopravu z letiště. Vím že je to nesmysl, ale hezké by bylo mít mezi Veleslavínem a Dlouhou Mílí druhou větev, jako jakousi "zkratku". S tím že vlaky by byly nějak odlišeny, zda jezdí přes Motol nebo tímto kratším úsekem :)

0 0
možnosti

Hanyz01

17. 10. 2007 13:31
Re: Jediné co se mi na prodloužení trasy A nelíbí...

To by se dalo ošefovat propojením konečné B Zličín a budoucí konečné A v Ruzyni - vlastně by to byla část velkého okruhu, který by postupně propojil všechny konečné trasy metra dokola. Ale to je asi dost scifi.;-(

0 0
možnosti

War13

17. 10. 2007 13:16
Vice stanic - menši rychlost

Myslim že počet stanic by se měl u všech MHD spiše ubírat... chapu že dostupnost je na prvním mistě ale s tim klesá i rychlost přepravy... Metro by měla byt doprava na velke vzdalenosti a nasledně by měli lide přestoupit na BUS, šalinu nebo jit pěšky

0 0
možnosti

regazzi

17. 10. 2007 13:12
a jeeee

.....to tady zase budou vesnicani ricet, ze vsechny prachy z EU jdou do Prahy a ze oni chtej novou studnu na namesti a novej plot kolem kaplicky....;-D;-D;-D

0 0
možnosti