Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Charita Zuzany Paroubkové skrývá dárce i výdaje

Zuzana Paroubková vybírá na děti v dětských domovech miliony korun a její bývalý manžel jí v tom pomáhá. Kdo jim přispěl a kde peníze skončily, ví jen oni dva. Občanské sdružení Pomoc pro budoucnost našim dětem nad sebou nemá žádnou kontrolu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

prenda

AHA!!

Tak tohle je ta díra v zákonech, kterou prouděj zpětně politikovi peníze od vděčných "podnikatelů". Ó, jak jednoduché. :-©:-©:-©:-©:-©

0/0
25.10.2007 17:27

prenda

kolik politiků mělo pletichy ze zákonem?

Krásná ukázka chování pro naše děti. A žse mě jednou mé dítě zeptá, proč chodit do školy, když si mohu maturitu i diplom koupit? Proč chodit do běžné práce a vydělávat peníze legálním způsobem, když si mohu nakrást a oblafnout stát a ostatní? Nevím, co mu na to odpovím :(. Bohužel tohle chování se velice snadno přenáší na ostatní. Jestliže to před 15 lety dělali jen někteří z politiků, dnes už jsou to téměř všichni. Docela by mě zajímalo: Kolik z politiků, keří zde byli od revoluce až do teďka, mělo nějaké pletichy ze zákonem. DOKÁŽE TO NĚKDO SPOČÍTAT? Podle mě to budou desítky  procent, protože jsou tam pořás stejní lidé.

0/0
25.10.2007 17:24

prenda

OVAROVÁ HLAVA

OVAROVÁ HLAVA nám zase plive do xichtu. Politici se schovávají za děti, aby mohli prát své špinavé peníze. Horší už to nemůže být. Pak mám v sobě najít chuť někomu přispět. Už asi nikdy nepřispěju. v DNEŠNÍM SVĚTĚ už nevěřím mikomu, kromě své rodiny. :((( je mi s toho smutno...

0/0
25.10.2007 17:19

hisaak

Občanské sdružení Pomoc pro budoucnost našim dětem

Vzdyt tam pisou jasne: "našim dětem".

0/0
18.10.2007 18:29

Barry Goldwater

Jak to je

Jak to je ....

Víte jak to je doopravdy? Paroubek potřeboval nějakou novou fintou zlegalizovat peníze z politiky. Se Zuzanou se domluvili, že se rozvedou a sponzoři budou lít peníze do jejího občanského sdružení na pomoc dětem. Ona už není jeho manželka, tudíž je soukromá osoba, která má soukromé občanské sdružení. Nikomu nemusí říkat kolik si dává peněz a kolik dostává. Jen svým sponzorům, ale ti samozřejmě vědí o co jde, tedy se nezajímají, kolik peněz šlo pro děti a kolik si berou Paroubkovi. Petre jen dobře zaplatili, aby byl nějaký reálný důvod pro rozvod, jinak by to neslo uhrát když to Paroubkovym předtim klapalo. Je to vše logické, proč by byl někdo premiérem za 100tis. a dosazoval přitom lidi do dozorčích rad a představenstev, kde se berou miliony na odměnách a prémiích a platy jsou mnohonásobne vyšší. Proto se to takto vrací "sponzorskými příspěvky na děti" .. tak to je v cele politice, jen Paroubek to zahrál se Zuzanou úplně novým a neotřelým způsobem ...Autor: Miki

0/0
18.10.2007 13:57

PetroleumLampoIdorablo

S ohledem na hon souhlasím i s těmi prdy, protože dál už jsou jemom pomyje

Jak krásná ideologická moralistická čistota rozhněvaných čestných mužů. Jednomu se chce blít nad tím pokrytectvím.

0/0
18.10.2007 13:29

Leeba

Re: S ohledem na hon souhlasím i s těmi prdy, protože dál už jsou jemom pomyje

Ty jsi asi taky jeden takovej ten komunistickej vychcánek co se z a komančů vezl a teď dělá machry že jsou všichni pokrytci jako on a tváří se že je to v pořádku. :-©

0/0
18.10.2007 13:35

Arth-

Re: S ohledem na hon souhlasím i s těmi prdy, protože dál už jsou jemom pomyje

LamPičko - ty ještě nemáš dost? Stejně nic nenaděláš...  ty série jsou čím dál delší... a čím dál míň se dají okecat. A teď je už i Spyra venku...  a naxranej = bude pěkně povídat...  mám o něj, o kluka, trochu strach. Měl by být na sebe hódně opatrnej... 8-o

0/0
18.10.2007 18:47

redback

Jak velký prd by to měl být?

Stačí přes 400 hektarů? :-)

0/0
17.10.2007 22:30

Vladim49

Občanské združení.

To asi může každý založit Občanské združení a vybírat peníze a nechat si je.  Co na to finanční a daňové úřady? Asi je jim to jedno.Už se nedivím, když chodí vybírat na charitu, tak dostanou kulový. U nás v ČR je všechno možné.:-©(Y)Rv

0/0
17.10.2007 21:42

Leeba

Re: Občanské združení.

založit můžeš ale musíš taky něco nabídnout případným dárcům. Třeba že se někde přimluvíš nebo dohodíš nějaké to info. ;-)

0/0
18.10.2007 13:37

dj giovanni

Její vyjadřovací schopnosti jsou o prdu

a tak trochu připomíná prdelatou Martu od Klémy. Takže jsme vlastně zase tam kde jsme už byli.

0/0
17.10.2007 21:29

Kleki Petra

Charismatická charmantní charitativní...

Co víc si přát?;-D

0/0
17.10.2007 18:01

opportunity

Re: Charismatická charmantní charitativní...

To ses spletl - tady se diskutuje o Zuzaně Paroubkové :-)

0/0
18.10.2007 13:32

pleoner

Pradlena jako pradlena

Když mohla prát Jyrkovi trenýrky, tak zvládne i prachy SocaNostry.

0/0
17.10.2007 17:54

slavek13

,,,

ta socanská pakáž nemá obdoby.Cosa Nostra je proti nim dětský koutek pro předškoláky.

0/0
17.10.2007 16:57

Kleki Petra

Re: ,,,

Není, to zas neblbni. Je to jejich regulérní místní organizace.

0/0
17.10.2007 17:35

motherwit

Když se dva perou...

Tahle diskuze  je přesně obraz naší společnosti. Paroubek a jeho přáteličkové si perou peníze přes společnost "bývalky", paní Zuzana má zajištěné dobré bydlo, a ještě vypadá jako dobrodějka, a vy se hádáte o blbostech. ;-€

0/0
17.10.2007 16:11

Voyager999

Petroleum, preloguj se prosim na svuj obvykly nick

edik2, nebo VladaK, mates tady lidi..;-D;-D

0/0
17.10.2007 15:16

PetroleumLampoIdorablo

Re: Petroleum, preloguj se prosim na svuj obvykly nick

dík za kadrování, udržuje mne už od komančů ve střehu

0/0
17.10.2007 15:18

sageorg

Re: Re: Petroleum, preloguj se prosim na svuj obvykly nick

ty vohráblo,odtrhni si skořápku od řiti,utři bradu od sunaru a začni se učit pěkně zvolna dýchat!:-P

0/0
17.10.2007 15:20

PetroleumLampoIdorablo

Re: Re: Re: Petroleum, preloguj se prosim na svuj obvykly nick

další fáze?

0/0
17.10.2007 15:22

karelvesely

Re: Petroleum, preloguj se prosim na svuj obvykly nick

;-D;-D;-D aha!!!! Díky....;-DR^

0/0
17.10.2007 15:19

karelvesely

-

Co to je za člověka, tenhle PetroleumLampoIdorablo? 8-o8-o8-o

0/0
17.10.2007 15:10

PetroleumLampoIdorablo

Re: -

no, všim jsem si, že jsou tady i dobří kádrováci, tak je popros, třeba ti něco napráskají

překvapuje mne, že to přišlo později, než jsem čekal

0/0
17.10.2007 15:14

Voyager999

Re: -

Cloveka??? Mu teda fandis..;-D;-D;-DR^

0/0
17.10.2007 15:15

karelvesely

Re: Re: -

Člověk to asi je, ale obávám se, že není při smyslech....;-D;-D

0/0
17.10.2007 15:18

SeeM

Re: Re: Re: -

asi to člověk nebude, bude to duševní stav jak sám říká

0/0
17.10.2007 15:20

SeeM

Re: -

všechno to má dovčl, tohle jen zaskakuje

0/0
17.10.2007 15:16

SeeM

může mi někdo vysvětlit

proč  leviciví příznivci používají pro nadávku slovo bolševik, to jako nadávají sami sebou??? nějak mi to není jasné

0/0
17.10.2007 15:06

MarkusM

Re: může mi někdo vysvětlit

To je jejich strategie. myslí si, že když budou všem kolem nadávat do bolševiků, že se sami v "tom množství bolševiků" ztratí.

0/0
17.10.2007 15:10

PetroleumLampoIdorablo

Re: Re: může mi někdo vysvětlit

přece jen to je tema pro jinou uroveň, tahle laťka není tvoje

0/0
17.10.2007 15:13

PetroleumLampoIdorablo

Re: může mi někdo vysvětlit

bolševictví totiž je stav duše, způsob myšlení a jen okrajově souvisí s tím, že ho jeden čas používala tzv. levice, když byla u moci. Teď je vidět na pravici.

0/0
17.10.2007 15:12

Voyager999

Re: Re: může mi někdo vysvětlit

Bolsevictvi je stav duse?? Tak proc teda bolsevici mucili lidi fyzicky, kdyz je to dusevni stav??? Jsi magor, jak jsem psal a argumenty nejsou potreba, jsou to totiz ty sracky ktere pises..:-©:-©

0/0
17.10.2007 15:15

PetroleumLampoIdorablo

Re: Re: Re: může mi někdo vysvětlit

každý má nějaký stav duše, který řídí i jeho fyzické projevy, ja v tom nevidím nic nelogické, ale pro tebe je logika luxusem, i když by jsi měl vědět, že to je přidaná hodnota, ale přesně správně, bolševici nepotřebovali argumenty, stačilo usnesení UV

0/0
17.10.2007 15:22

SeeM

Re: Re: Re: Re: může mi někdo vysvětlit

ty jsi fakt trubka chlape, pokud by jsi to čím se tady oháníš používal, tak bys ze sebe nedělal takového vola

0/0
17.10.2007 15:24

SeeM

Re: Re: může mi někdo vysvětlit

cože??? pokud se nepletu tak to byla socanská frakce, jaký duševní stav, říká ti něco bolšinstvo???

0/0
17.10.2007 15:15

PetroleumLampoIdorablo

Re: Re: Re: může mi někdo vysvětlit

pokud vím, tak směrodatnější pro definici bolševizmu jsou následné teoretické statě Lenina, Dzeržinského ale i oponentůry Čapka, Kalandry,europske levice 60 let, Masarykovy téze i současné práce třeba Koháka, Bondyho, a dalších, kde je poukázáno na systémové i osobnostní vady nositelu jistých politických stylů zahrnovaných jako bolševizmus, jehož části je arogance moci, jediná pravda a jediná správna ideologie, což jsou atributy zhusta se vyskytující jak v politice tak v diskusi, jeli to možno nazvat diskusi

0/0
17.10.2007 17:12

SeeM

Re: Re: Re: Re: může mi někdo vysvětlit

nevím nevím:

je původně politická skupina v ruské sociální demokracii, která přijala Leninovu představu uspořádání strany. Protože šlo o většinu vedení (bolšinstvo). Leninovým přívržencům se začalo říkat bolševici. Bolševismus následně označuje leninovu představu revoluční centralizované politické strany s pevnou ideologií, která principiálně nesouhlasí s jinými názory, ani se vznikem frakcí. Bolševismus později zásadně odmítal vznik politické či názorové menšiny a přeměnil se na ideový diktát vedení strany. Různými prostředky si vynucoval názorovou a politickou jednotu. (zdroj wiki)

ale nebavíme se o bolševismu jako takovém (původně zněl dotaz proč používáte označení socialistů jako urážku), což s přimhouřením oka lze považovat za byť zvrhlou idealogii, nebo také utopii

0/0
17.10.2007 17:28

SeeM

Re: Re: Re: Re: Re: může mi někdo vysvětlit

ale dobře přistoupím teda na tento směr a pak z toho tedy plyne, že bolševik nebo také socialista prakticky je pouze demagog a je to tedy oboje utopie a k ničemu

0/0
17.10.2007 17:34

ant.

Nejvyšší čas zavést pro občanská sdružení stejně průhledná pravidla jako pro nadace...

...ani se nedivím,že si parouback své finance vyřešil - s takovými zdroji..;-);-O:-©

0/0
17.10.2007 14:29

PetroleumLampoIdorablo

Re: Nejvyšší čas zavést pro občanská sdružení stejně průhledná pravidla jako pro nadace...

ja souhlasím s první části. Jinač to byla ODS, kdo tohle v 1997 spískal v zákoně

o druhé větě si myslím, že to je ulitba tvým bohům a soukmenovcům. Mne se nelíbí být členem davu, ale někomu to vyhovuje.

0/0
17.10.2007 15:17

sageorg

Zlegalizovaná korupce!!!!!!!!!!!!!

To má být charita?:-P(Y)(Y)(Y)

0/0
17.10.2007 14:27

PetroleumLampoIdorablo

Re: Zlegalizovaná korupce!!!!!!!!!!!!!

ještě o tom nic nevíš a už máš rozsudek: nepřítel státu. Tí vaši bolšánští rodiče vás spíše měli vyčurat na kopřivu než někam jinam a nechci být stejně sprostý jako vy

0/0
17.10.2007 14:32

Kleki Petra

Re: Re: Zlegalizovaná korupce!!!!!!!!!!!!!

Čeče, máš děti? Asi ne, viď? Protože už jsem slyšel, že je nosí čáp s vránou, ale pokud ty při jejich výrobě čůráš na kopřivy... Že by pravý pionýr slepých uliček? Nevím, nevím, jak tohle dopadne.

0/0
17.10.2007 14:36

MarkusM

Re: Re: Zlegalizovaná korupce!!!!!!!!!!!!!

Jaký bolšánští rodiče, ty potrefený výmastku ?

Vadí mu Paroubkovská korupce, tak to dává na jevo.

0/0
17.10.2007 14:40

PetroleumLampoIdorablo

Re: Re: Re: Zlegalizovaná korupce!!!!!!!!!!!!!

co dává najevo? Je nějaké podezření z trestného činu? Není. Zato ty už jsi odsoudil na základě politického a třídního původu. A to je bolševizmus jak vyšitý.

0/0
17.10.2007 14:43

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Zlegalizovaná korupce!!!!!!!!!!!!!

Nejsi nějaký zmatený?;-D

0/0
17.10.2007 14:45

MarkusM

Re: Re: Re: Re: Zlegalizovaná korupce!!!!!!!!!!!!!

Koukám bolševik jak vyšitý jseš ty. Celým myšlením, výrazivem, reakcemi.

Jde o normální zašívání peněz. Pyšní se s tím osoba, která by nejradši vedla vládu. To jsou ty rudé, či socdemácké HODNOTY, že.

A není pravda, že nejde o podezření z trestného činu. Peníze na charitu musí být použity na charitu.

0/0
17.10.2007 14:49

PetroleumLampoIdorablo

Re: Re: Re: Re: Re: Zlegalizovaná korupce!!!!!!!!!!!!!

Ne, bolševik jsi ty. Ty odsuzuješ bez důkazů.

Nikdo se nepyšní, zřejmě byla Paroubkova přinucena odpovídat novináři, jináč by z ní udělal ještě větší hyenu, což jste hravě za něj dokončili. Co ty víš o mém myšlení? Pravda, zapomněl jsem- bolševikovi stačí myslet si, co si jiný myslí a to stačí i na proces.

A řekni, kde je zmínka, že jde o podezření z tr. činu?

0/0
17.10.2007 14:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.