Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Gore a Gross, dvě mazané figury

Gore dostal Nobelovu cenu a Gross hromadu milionů. My, kteří víme, jak souvisí mávnutí motýlích křídel v Brazílii se sněhovou bouří v Grónsku, také chápeme, jak spolu obě tato neblahá G souvisí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Wofina

Steigerwald mě vždycky rozesměje

Bohužel on to ale asi myslí vážně...:-/

;-D

0/0
16.11.2007 1:47

Kuttlirz

Na Steigerwaldovi se bolševici spolehlivě odkopou, jak by řekl klasik diskusí Celtic.

Viz soudruzi Hank Moody a JirkaEsch. Nejvíce bojují s lidmi, kteří si lehce zadali s bolševickou diktaturou, ale dnes se to snaží odčinit poctivým antikomunismem, jako je Karel Steigerwald. Vůbec jim ale nevadí skuteční zločinci organizovaní v KSČM, nebo kreatury, které jsou s nimi jedna ruka a oživují komunistické manýry, jako například Paroubek a Rath. Podle zvrácené logiky: největším nepřítelem jsou kandidáti tajné spolupráce StB jako Nohavica nebo Havel, ne důstojníci a příslušníci StB.

0/0
17.10.2007 10:42

JirkaEsch

Re: Na Steigerwaldovi se bolševici spolehlivě odkopou, jak by řekl klasik diskusí Celtic.

To mohu potvrdit, na Karlovi lze bolševiky rudé i modré poznat na první pohled - že proroku?

Nevím, kde jsi přišel na to, že mně a ostatním kritikům neokomunisty KS nevadí KSČM, či že preferujeme důstojníky StB nad jejich obětmi a podobně. Jedná se o tvé smyšlené fantasmagorie, které jen dokumentují tvou argumentační agónii a to poměrně pregnantně.

Kryptokomunisty typu KS a jemu podobné je nutné naopak odkrývat neustále a co možná nejdůrazněji. Svým modrým maskováním jsou v určitém ohledu mnohem nebezpečnější, než veřejní komunisté typu Grebeníčka či Ransdorfa.

A BTW: ta věta o "poctivém antikomunismu" je nekonečně vtipná. ;-D ;-D ;-D

0/0
17.10.2007 10:56

Kuttlirz

Re: Re: Na Steigerwaldovi se bolševici spolehlivě odkopou, jak by řekl klasik diskusí Celtic.

Jen jsi potvrdil, co už bylo zjevné předtím. Jednoznačně útočíš proti pravicové politice a maskuješ to údajným bojem proti kryptokomunismu. Slovy Lenina: užitečný idiot.

0/0
17.10.2007 11:03

JirkaEsch

Re: Re: Re: Na Steigerwaldovi se bolševici spolehlivě odkopou, jak by řekl klasik diskusí Celtic.

Jestli považuješ Steigerwalda za exponenta pravicové politiky, pak ten Leninův výrok sedí na tebe, nikoliv na mně. A BTW ani slovem jsem se nedotkl pravicové či levicové politiky, zato KS jsem se dotkl slovy mnohými. Ty rozdíl vidíš, ale tápeš, tak se chytáš stébla, stejně jako s těmi absurdními obviněními o upřednostňování KSČM atd.

A BTW: už vůbec na mně nezkoušej něco o účelu světícím prostředky, či poctivém antikomunismu. To jsou záležitosti jako vystřižené z bolševických žurnálů poloviny minulého století. Rv

0/0
17.10.2007 11:12

Kuttlirz

Re: Re: Re: Re: Na Steigerwaldovi se bolševici spolehlivě odkopou, jak by řekl klasik diskusí Celtic.

Dobře sis naběhl - že ses jediným slovem nedotkl pravicové politiky? Já ti ho tedy připomenu: "modrý komunista" Typický estébácký novotvar známý např. z Blistů.

0/0
17.10.2007 11:22

JirkaEsch

Re: Re: Re: Re: Re: Na Steigerwaldovi se bolševici spolehlivě odkopou, jak by řekl klasik diskusí Celtic.

A kde že jsem ho použil?

0/0
17.10.2007 11:26

Kuttlirz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na Steigerwaldovi se bolševici spolehlivě odkopou, jak by řekl klasik diskusí Celtic.

Jen v první reakci dvakrát v různých obměnách, viz výše.

0/0
17.10.2007 12:25

JirkaEsch

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na Steigerwaldovi se bolševici spolehlivě odkopou, jak by řekl klasik diskusí Celtic.

Prosím konkrétní citaci. :-)

0/0
17.10.2007 17:06

ant.

Jak je to s tou husou,Eschi?A šukáte s Moodym?....

:-©:-©;-€(Y)

0/0
17.10.2007 14:46

prorok.pravejj

Gross použil sociálně slabší a duchem prostší voliče ke své kariéře a zbohatnutí......vše si připravil jako ministr vnitra a premiérza ČSSD....

0/0
17.10.2007 10:14

Hank Moody

Re: Gross použil sociálně slabší a duchem prostší voliče ke své kariéře a zbohatnutí......vše si připravil jako ministr vnitra a premiérza ČSSD....

To by musel byt z ODS. ODSku a KSCM voli totalni spodina. Nikdo inteligentni by totiz nemohl dat hlas totalne vypatlanemu Topolankovi!

0/0
17.10.2007 10:39

Kuttlirz

Re: Re: Gross použil sociálně slabší a duchem prostší voliče ke své kariéře a zbohatnutí......vše si připravil jako ministr vnitra a premiérza ČSSD....

Průzkumy o tom, koho převážně volí vzdělaní lidé existují a dávají vždy stejné výsledky. Nahlédni do nich a pouč se o světě! ;-D ;-D ;-D Nápověda: převážná část občanů s VŠ volí ODS.

0/0
17.10.2007 10:50

JirkaEsch

...

Opět se ozývá tento strašlivý remnant minulého režimu, ostrý komunista Steigerwald. Člověk, který ve svém mentálním modelu pouze nahradil (či snad jen doplnil) KSČ -> ODS a dál pokračuje v tom, co mu jde a vždy šlo nejlépe - tvrdě angažovaná, lokajská propaganda.

Snad ani ne tak veřejní a trvale zdiskreditovaní komunisté z KSČM nejsou naší relativně mladé demokracii takovou hrozbou, jako mentální kryptokomunisté typu Karla Steigerwalda. Rv

0/0
17.10.2007 9:11

Hank Moody

Re: ...

Typci jako je Steigerwald maji nutkavou potrebu lezt neustale nekomu do (Y). Nejdrive to predvadel s laskou ke KSC, ted k modrym komunistum z ODS. Dovedu si ho klidne predstavit, jak coby maly kloucek hajluje na Vaclavaku na tryzne za Heydricha, tak jako dalsich 300,000 Prazanu.

0/0
17.10.2007 9:17

Kuttlirz

Re: Re: ...

Já si tam dovedu představit tebe. Tvé psaní připomíná Denglera a Kojzara a další bolševické kreatury, nikoli psaní Steigerwaldovo.

0/0
17.10.2007 10:29

Hank Moody

Re: Re: Re: ...

At te z toho neklepne, modry komunisto! Nesmis to tak prozivat, radeji pouzivej mozek, mas-li nejaky. :-/

Me psani rozhodne nepripomina psani ani jednoho z bolseviku, jako jsou Kojzar nebo Steigerwald. Tak co, uz jsi nasel ty clanky??

0/0
17.10.2007 10:37

Kuttlirz

Re: Re: Re: Re: ...

Ty články si pamatuju, najdi si je ty.

0/0
17.10.2007 10:43

Hank Moody

Jiz podle titulku bych tipoval,

ze clanek napsal rudy Karel Steigerwald, za normalizace clen KSC a Antichartista v jedne osobe.

XAmericaneX jako je Al Gore, kteri navic na rozdil od bolsevika Klause ziskali Nobelovu cenu a Xsocialni demokrateX - to byli vzdy dva uhlavni nepratele pravoverneho bolsevika a poctiveho clena KSC jako je nas rudy Karel. Jen jim to, rudy Karle, nandej. Vzpomen si na clanky, ktere jsi psal do RP behem roku 1989 (Opet vylezli, Kdo je V. Havel?) atd. a bojuj za stranu. Hura, at zije ODS! At zije KSC!

0/0
17.10.2007 7:36

Kuttlirz

Re: Jiz podle titulku bych tipoval,

Babylónské zmatení pojmů je zřejmě posledním obranným prostředkem bolševiků, jako jsi ty. Tou lží z poslední věty však vypadáváš z role, na skutečné autory těch článků si jednak leckdo vzpomene, a jednak se dají dohledat.

0/0
17.10.2007 8:51

JirkaEsch

Re: Re: Jiz podle titulku bych tipoval,

Tak je dohledej. A doporučuji se také podívat na seznam signatářů jistého dokumentu, kterým angažovaní požadovali "klid na práci". Rv

0/0
17.10.2007 9:12

dykl

Re: Re: Re: Jiz podle titulku bych tipoval,

;-O;-O;-O;-O;-O;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
17.10.2007 9:30

Hank Moody

Re: Re: Jiz podle titulku bych tipoval,

Tak schvalne - kdo je autorem hesla: "At zije KSC" (jak jsi napsal Xposledni vetyX)? Ale i kdyz jsi myslel treti vetu od konce (u nevzdelane chat/ry volici ODS prvni nebo treti od konce - zadny rozdil), tak mi vyhledej ty autory. Pravdou je, ze si soudruh Karel Steigerwald zadal s komunisty a ted si zadava s modrymi komunisty.

0/0
17.10.2007 9:14

Kuttlirz

Re: Re: Re: Jiz podle titulku bych tipoval,

Kašlu na tebe, magore. Až si přestaneš plést modrou a rudou, možná začneš i něco chápat. Ale pochybuji, že to dokážeš.

0/0
17.10.2007 10:32

Diskutervas

Sociální demokracie prosadila mimo jiné všeobecné

hlasovací právo, 8 hodinovou pracovní dobu, sociální pojištění. To přece pan Steigerwald nemůže myslet vážně, že sociální demokracie růst životní úrovně brzdila. Nehledě na to, že ten svůj ideální stát, to jest bez přerozdělování, by nenašel nikde na světě.

A to srovnání pana Grosse, který opravdu se neukázal být dobrým státníkem s panem Gorem, který byl úspěšným vicepremiérem Clinotonových vlád, to je absolutní nehoráznost. Jestli si někdo myslí, že pan Gore je populista, tak ono opravdu nebylo populární, když jako vicepremiér tlačil na růst daně z energií a taky to prosadil. MOžná mu to prohrálo volby.   

0/0
16.10.2007 23:03

Kuttlirz

Re: Sociální demokracie prosadila mimo jiné všeobecné

Nemáš pravdu, musel bys napsat "všeobecné hlasovací právo" a přiznat sobecké důvody, z jakých to prosazovala. U ostatního podobně.

Gore je populista a demagog naprosto ukázkový, hodnotíme-li jeho současné aktivity. Co se týče jeho působení v Clintonově administrativě, je dobré ho připomenout - Gore je spoluzodpovědný za nicneřešící bombardování Jugoslávie v roce 1999, což je v souvislosti s Nobelovkou za mír velice pikantní.

0/0
17.10.2007 8:59

Ruger

SKvělý článek

R^R^

0/0
16.10.2007 22:54

Harry_sportsman

Za tři týdny, co se tato Grossova aféra poprvé objevila v novinách,

stihl o Grossovi v MfDnes Karel Steigerwald napsat 5 článků. V jednom ho přirovnával ke Stalinovi, v tomto posledním zase ke Gorovi. Pár primitivů jako prorok.pravejj či janhura nad nimi onanovalo,  řada jiných čtenářů zase kroutila hlavou nad tím, jak něco tak hloupého může vůbec někdo napsat. Ale Karel prostě ve své úporné snaze zvrátit nepříznivé preference ODS neváhá použít sebeoriginálnějších "argumentů". Je jen smůla, že dle dnešních výsledků Stemu ČSSD opět zvýšila před ODS náskok ... Karle, budeš muset přidat, jinak ti tchán sníží kapesné! ;-D;-D

0/0
16.10.2007 21:22

Ruger

Nějak jsi neporozuměl principům kauzality.

Tj . vztah příčin a následků.

Nemyslíš?;-D;-D;-D

0/0
16.10.2007 22:55

sageorg

Kříšťálovej Gross

to myslel vždy upřímně - po Zemanových zádech se prodrat k moci,Špidlíka vyštípat a pak hrabat a hrabat!:-P(Y)

0/0
16.10.2007 17:26

Muslym

A teď si uvědomte, že Gross nebyl už pár let v hierarchii Soca Nostry zdaleka na špici. Přispěl sice trochu k vysvětlení důvodu nárůstu státního dluhu, ale neznáme podíl P., S., R., Š., Z., atd. atd...

0/0
16.10.2007 12:33

prorok.pravejj

Re: A teď si uvědomte, že Gross nebyl už pár let v hierarchii Soca Nostry zdaleka na špici. Přispěl sice trochu k vysvětlení důvodu nárůstu státního dluhu, ale neznáme podíl P., S., R., Š., Z., atd. atd...

Souhlas.

0/0
16.10.2007 12:41

český venkovan

Re: A teď si uvědomte, že Gross nebyl už pár let v hierarchii Soca Nostry zdaleka na špici. Přispěl sice trochu k vysvětlení důvodu nárůstu státního dluhu, ale neznáme podíl P., S., R., Š., Z., atd. atd...

..a kdo to je ten...SRPŠ

0/0
16.10.2007 12:56

Muslym

Re: Re: A teď si uvědomte, že Gross nebyl už pár let v hierarchii Soca Nostry zdaleka na špici. Přispěl sice trochu k vysvětlení důvodu nárůstu státního dluhu, ale neznáme podíl P., S., R., Š., Z., atd. atd...

SRPŠ = (S)obotka, (R)ath, (P)aroubek, (Š)kromach = čtyři papíroví tygři, řekl by Mao Ce Tung...

0/0
16.10.2007 13:04

Kuttlirz

Re: Re: Re: A teď si uvědomte, že Gross nebyl už pár let v hierarchii Soca Nostry zdaleka na špici. Přispěl sice trochu k vysvětlení důvodu nárůstu státního dluhu, ale neznáme podíl P., S., R., Š., Z., atd. atd...

Banda čtyř, řekl by Teng Siao-pching.

0/0
16.10.2007 13:06

Kuttlirz

Re: A teď si uvědomte, že Gross nebyl už pár let v hierarchii Soca Nostry zdaleka na špici. Přispěl sice trochu k vysvětlení důvodu nárůstu státního dluhu, ale neznáme podíl P., S., R., Š., Z., atd. atd...

Soca Nostra - to je hodně povedené! R^

0/0
16.10.2007 13:05

Muslym

Re: Re: A teď si uvědomte, že Gross nebyl už pár let v hierarchii Soca Nostry zdaleka na špici. Přispěl sice trochu k vysvětlení důvodu nárůstu státního dluhu, ale neznáme podíl P., S., R., Š., Z., atd. atd...

Bohužel jsem na to nepřišel já, autor naštěstí neuplatňuje copyright...

0/0
16.10.2007 13:11

Harry_sportsman

Re: A teď si uvědomte, že Gross nebyl už pár let v hierarchii Soca Nostry zdaleka na špici. Přispěl sice trochu k vysvětlení důvodu nárůstu státního dluhu, ale neznáme podíl P., S., R., Š., Z., atd. atd...

No, hlavně že v příštím roce nám díky rozpočtu, sestavenému ODS a jejími dvěma poskoky, vzroste státní dluh o  dalších  70  miliard.  Přestože většina  občanů  na tom  bude  finančně  hůře  než  nyní ...

0/0
16.10.2007 21:37

Heralik2

Re: Re: A teď si uvědomte, že Gross nebyl už pár let v hierarchii Soca Nostry zdaleka na špici. Přispěl sice trochu k vysvětlení důvodu nárůstu státního dluhu, ale neznáme podíl P., S., R., Š., Z., atd. atd...

Aha, a jak jsi na to prisel? Myslis ze pastelkovne, mobilovne a dalsi ...- vne by platili socani z vlastni kapsy?

0/0
17.10.2007 8:53

Harry_sportsman

Re: Re: Re: A teď si uvědomte, že Gross nebyl už pár let v hierarchii Soca Nostry zdaleka na špici. Přispěl sice trochu k vysvětlení důvodu nárůstu státního dluhu, ale neznáme podíl P., S., R., Š., Z., atd. atd...

Výdaje na pastelkovné či mobilovné by byly podstatně menší položky než položka, o kterou bude státní rozpočet ochuzen díky zavedení rovné daně,  výhodné  jen  pro  zhruba  10%  lidí.

0/0
17.10.2007 20:32

Janhura

Navrhuji opětovný výlep plakátů "Myslím to upřímně"

- to abychom patřičně zužitkovali manažerské schopnosti vůdců ČSSD a dále zvýšili preference strany.

0/0
16.10.2007 12:18

Janhura

Re: Navrhuji opětovný výlep plakátů "Myslím to upřímně"

Teprve nyní by byl lid schopen tu ideu do hloubky a do důsledku domyslet.

0/0
16.10.2007 12:21

prorok.pravejj

Oslíky udělal ze svých voličů Sranda Gross.......a bude je z nich dělat dále ČSSD???Gross je odhaleným ksiftem ČSSD....

:-/

0/0
16.10.2007 12:01

cervantes

Re: Oslíky udělal ze svých voličů Sranda Gross.......a bude je z nich dělat dále ČSSD???Gross je odhaleným ksiftem ČSSD....

ano, Gross udělal ze svých voličů osly, ba i voly, ale copak je to za starost o voliče ČSSD? Co jim navrhuješ ty?

0/0
16.10.2007 12:09

prorok.pravejj

Re: Re: Oslíky udělal ze svých voličů Sranda Gross.......a bude je z nich dělat dále ČSSD???Gross je odhaleným ksiftem ČSSD....

Neposlouchat bolševické rovnostářské žvásty ČSSD ,ale chtít konkrétní řešení.....ČSSD opakovaně tvrdí např zdroje jsou...vyhraje volby ...a nááhle zjistí ,že zdroje nejsou....a tak jede na další větší dluh!

0/0
16.10.2007 12:40

Janhura

Re: Oslíky udělal ze svých voličů Sranda Gross.......a bude je z nich dělat dále ČSSD???Gross je odhaleným ksiftem ČSSD....

Naprosto nesouhlasím! Standa ukázal všemu lidu, že ČSSD má schopné manažery, kteří mrknutím oka vyzískají 80 milionů Kč R^ A to se nepodařilo ani pravičákům.

0/0
16.10.2007 12:15

henrykus

Demagogie

Vážený pane Karle S.,

s Vaší demagogií byste obstál ve třetí říši.Urválek je asi Váš vzor. Něco tak hloupého a nesnášenlivého se jen tak nečte.A to se vůbec nezastávám vykutáleného Standy G., který udělal ČSSD medvědí službu. Ale všichni naštěstí nejsou Grossové. A plést do toho problém s  Nobelovou cenou, to už je opravdu na hranici normálního chápání. Zajímavé kolik jedu se do jedné hlavy vejde a jak je to nakažlivé.

0/0
16.10.2007 11:51

Kuttlirz

Re: Demagogie

Mluvíš asi o jedu ve své hlavě. V článku se žádný neprojevuje, ale tvá reakce je typicky goebbelsovská či urválkovská - žádný argument, jenom zášť. Jsi komunista, nebo socan?

0/0
16.10.2007 12:24

henrykus

Re: Re: Demagogie

Jsem liberál narozdíl od Vás.

0/0
16.10.2007 15:08

Kuttlirz

Re: Re: Re: Demagogie

Liberál je od slova libertas = svoboda, Vám jsou ale sympatičtí nepřátelé svobody jako Gore a nenávidíte ty, kteří je demaskují jako Steigerwald.

0/0
16.10.2007 16:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.