Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Balvín: Digitalizace sebere Nově a Primě polovinu peněz

Předseda Asociace digitálních televizí Jiří Balvín v diskusi se čtenáři iDNES.cz připustil, že Nova s Primou můžou v "digitální budoucnosti" přijít až o polovinu příjmů z reklamy. Přijetí takzvané diginovely ale už nic nezkomplikuje, soudí Balvín, který kromě asociace zároveň šéfuje i televizi Óčko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Voyager999

Digitalizace?? Po roce 2000??

Nemozne, prece analog je uplne dostacujici, akorat na zapade uz ho jaksi nevedou...;-D;-DR^

0/0
17.10.2007 15:04

Pan Navratil

Re: Digitalizace?? Po roce 2000??

No, když jsem seděl v mnichovským sport baru a chlapi čučeli na fotbal, tak tos měl slyšet, co říkali, když čutálista vystřelil, obraz zatuh, kostičky se zatřepaly a chvílu pauza... Moc dobrý...;-D

Jako pořádnej digitál je z principu lepší, než analog, akorát ho nikdo nehodlá zavést.

0/0
17.10.2007 15:20

Voyager999

Re: Re: Digitalizace?? Po roce 2000??

Je fakt, ze digital musi mit silnejsi signal, nez analog, aby obraz byl kvalitni, ale to je otazka technologie, takze porad nema analog opodstaneni do budoucna. Taky jsem to zazil, ale neboj, casem se to vychyta....:-)R^

0/0
17.10.2007 15:23

Pan Navratil

Re: Re: Re: Digitalizace?? Po roce 2000??

Ano, teď už tomu věřím.

0/0
23.11.2007 10:32

tetina

Zase jsme nejlepší v Evropě

To už známe i v komentářích ke zprávám. Nestíhám zprávy na ČT1, ale na Nově mně to připadá jako čtený bulvár. Na rozebírání technologie si netroufnu, ale díky těmto "zprávám" mám přehled a veškerých "senzacích" a borcích ve světě. Moc seriózních zpráv se nedozvím.

0/0
17.10.2007 14:56

oId fashioned Vince III..

...a prd se stane:

krachnou a bude klídek:-)R^

0/0
17.10.2007 10:39

Teleke z Téléké

a co jako?

to mi má trápit? aspoň přestanou vysílat ty kráááávoviny a možná přestanou vysílat vůbec. (Y)

0/0
16.10.2007 17:02

Shumway

Re: a co jako?

spíš budou vysílat už jenom ty "kráááávoviny" a nic jiného. jinak HDTV mě nechává v klidu , je mi úplně jedno jestli bude, nebo ne . pro mě je podstaná nosná myšlenka daného snímku a ne barva ponožek komparzisty ve třetí řadě

0/0
17.10.2007 8:06

Pan Navratil

.

Digitální televize je na houby. Nechápu, proč bych si měl platit za další tech. zařízení proto, abych měl více kanálů s horším obsahem a horší obrazovou kvalitou. :-©:-©:-©

0/0
16.10.2007 17:01

grrrr....

Re: .

Protože tady nemá člověk na výběr.

0/0
16.10.2007 17:03

Shumway

Re: Re: .

protože jde o kšeft , to nechápeš ? s tim, že to neni žádný pokrok, ale technicky krok když ne zpět, tak stranou, souhlasím

0/0
17.10.2007 8:08

grrrr....

Když digitál tak platit.

Jsem pro zpoplatnění Digitální televize ve formě platím dívám se, neplatím nedívám se. A zrušil bych to sponzorování české televize. A pak jsem zvědav jakou budou mít ty jejích bláboly sledovanost.;-€

0/0
16.10.2007 16:58

Delirium Tremens

Re: Když digitál tak platit.

No pokud by se měly kanály platit, tak si zaplatím jenom bláboly na ČT. Ty si klidně čum na fotbal a novácké televizní seriály.

0/0
16.10.2007 18:52

kraxna

Re: Re: Když digitál tak platit.

Novička už nedává skoro ani ten fotbal....:-)

0/0
16.10.2007 19:24

harpyje

-

Nové stanice nemají šanci delší dobu samostatně existovat. Prima nebo Nova sice vysílají hovadiny, ale i výroba hovadin na nějaké úrovni stojí mraky peněz. Samozřejmě lze provozovat třeba zpravodajskou stanici s minimálními náklady, udělat 5 příspěvků za den a pouštět to kolem dokola celý den. Ale nikdo to nebude sledovat. Takže nakonec se z toho stane byznys s licencema a z dnešních majitelů licencí, kteří k nim přišli snadno pod záminkou všelijakých "alternativních projektů" se stanou noví Železní.

0/0
16.10.2007 16:49

krispos

Re: -

Zajimave ze TA3 na Slovensku funguje bez problemu

0/0
16.10.2007 16:57

gumbo

Nejlépe jsou na tom Očko a Z1........

jelikož je vlastní Mafra....tady se asi na idnes objektivita čekat nedá. ;-D

0/0
16.10.2007 16:45

Billik

Diginovela

Diginovela, co to je? To je nějaká telenovela o Digimonech?

0/0
16.10.2007 16:45

oracle29

To je dobře kdo na ně má koukat

a ještě mi každej film přerušej několikrát reklamou. :-©Rv

0/0
16.10.2007 16:40

Todd Berrttuzzi

Re: To je dobře kdo na ně má koukat

Nechci tě zklamat , ale v digitálním vysílání budou jen dva typy programů :

Ty placené a pak ty zdarma , kde bude reklam stejně nebo spíše více jak na Nově ;-)

0/0
16.10.2007 16:42

Todd Berrttuzzi

Koukám , že je tu odborníků jak naseto , že Navrátile

On je digitál a digitál.

Např. krychlová DigiTV ,  průměrná UPC Direct , ale také německé Premiere :-)

0/0
16.10.2007 16:37

1_130_202_135

Re: Koukám , že je tu odborníků jak naseto , že Navrátile

Obávám se, že pleteš dohromady věci, které spolu souvisejí jen velmi okrajově...

0/0
17.10.2007 8:13

Todd Berrttuzzi

Jéžiš

tak to už Nova nebude mít na platy Novotného a Gondíkových ??? 8-o

O kolik "skvostů" příjdeme ? ;-D;-D;-D

0/0
16.10.2007 16:35

Thegrid89

musí snažit vytlačit ostatní.

holt když se některý televize nesnaží nabídnout kvalitní obsah, tak se musí snažit vytlačit ostatní. Smrt takovým televizím, ovšem ČT na tom také není dobře, třeba povinnost platit tel. poplatek i když člověk o to nemá vůbec zájem

0/0
16.10.2007 16:27

iuos

hmm

nejlepší je jetix a jeho třída č. 402 :-P

0/0
16.10.2007 16:24

zeto

Výjimečně

děkuji cenzorovi. ;-) On(a) ví, za co/koho.

0/0
16.10.2007 16:24

HEIL-ige-ODS

.

a druhou vezme stat...

0/0
16.10.2007 16:18

Sagita

Televize ztrácí diváky,

a to je dobře, protže 90% vysílacího času jsou ubohosti kalkulované na nejširší masu prostých diváků, (blbů). To ce předvádí Prima se seriálem Vyvolení, to je demence v přímém přenosu, to že už to téměř nikdo nesleduje mne naplňuje optimismem.

0/0
16.10.2007 16:10

morbidni_kreten

:-P

to je dobře, to je dobře..;-D;-DR^

0/0
16.10.2007 16:08

Sagita

Televize ztrácí diváky,

0/0
16.10.2007 16:08

nalpak73

Balvíne tobě už dlouho nedal nikdo po čuni...

0/0
16.10.2007 15:08

petr77

Re: Balvíne tobě už dlouho nedal nikdo po čuni...

Ale pane Dvořáku, slušně!;-D

0/0
16.10.2007 15:23

nalpak73

Re: Re: Balvíne tobě už dlouho nedal nikdo po čuni...

Špatně,. Já jsem Robík http://www.reflex.cz/Clanek11796.html

0/0
16.10.2007 15:41

semelik

Re: Balvíne tobě už dlouho nedal nikdo po čuni...

Ježiš "po čuni" už jsem dlóho neslyšel - díky, to mi udělalo radost. 

0/0
16.10.2007 16:30

celtic

nejlepší u nás je ČT....

:-)[>-]

0/0
16.10.2007 14:58

utanův stín

Re: nejlepší u nás je ČT....

2

0/0
16.10.2007 14:59

kiliannedory

Re: nejlepší u nás je ČT....

vy z KDU přeci musíte povinně koukat na TV Noe ;-D

0/0
16.10.2007 15:32

poslanec_termit

Re: nejlepší u nás je ČT....

Jako že v Dolní Lhotě má ČT nejlepší signál ????

0/0
16.10.2007 15:39

Tondach

nic nového pod sluncem

Z nových digitálních televizí je tom nejlépe hudební stanice Óčko, která už pátým rokem vysílá na kabelu a internetu.....a ze satelitu snad ne ?   Proč se nikdo nezmíní o tom, že ČT ( a Prima ) vysílá ze satelitu digitálně už dávno, asi tak deset let ? Proč se o digitalizaci pořád píše jako o bůhví jaké novince. Ano, digitalizace pozemního vysílání je ( u nás ) novinka. Jinak nic ! A ti, kteří chtějí vysílat, mohli přes satelit vysílat už dávno ! Jako to dělají u sousedů !

0/0
16.10.2007 14:52

Pan Navratil

.

.... a divákům kvalitní obraz. Už se nemůžu dočkat rozmydlených čtverečkovaných solarizovaných sraček, no a časem dokonce ve vysokém rozlišení. :-©:-©:-©!

0/0
16.10.2007 14:44

montík

Re: .

no jo no, když máš anténu od specializovaného elektro obchodu U ťamana, tak za to může dvb-t, viď?

0/0
16.10.2007 14:49

Pan Navratil

Re: Re: .

Milý montíku, nedělej ze sebe blbečka a nevykládej mi tady, že digitální ztrátově komprimovaný stream je kvalitnější, než jeho analogová předloha.

0/0
16.10.2007 14:54

montík

Re: Re: Re: .

hmmm, na chalupě chytáme analog v příšerné kvalitě. jsme na pokraji pokrytí digitálem z prahy, a když jede, kvalita obrazu je výrazně lepší než analog. a to pomíjím nabídku programů.

0/0
16.10.2007 15:05

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: .

No, a to se mě snažíš urazit "anténou od ťamanů"? ;-)

0/0
16.10.2007 15:07

tnx

Re: Re: Re: .

A ty si jako myslis, ze ten digitalni signal delaji z analogove predlohy? :-)

0/0
16.10.2007 16:22

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: .

Ne, chudáčku. Tobě se asi ty vyblitý kostičky hodně líbí, že?

0/0
16.10.2007 17:00

blekkal

Re: Re: .

Tím to nebude.

Už jen překotný přechod na "hyperdokonalé" LCD odnaučil většinu lidí vědět, jak vypadá černá a bílá.

Osobně je mi to fuk, televize už dávno neposkytuje nic zajímavého a díky těmto lidem se zlevnila technologie, ale o "kvalitě" v porovnání s CRT většinou nelze vůbec mluvit.

S digitálem je to velmi podobné. Ano - teoreticky to může být velmi kvalitní. Jenže v praxi, jakýpak bitrate se bude používat? ;-)

0/0
16.10.2007 14:57

montík

Re: Re: Re: .

jenomže lidi jsou pohodlní, komu dnes stačí 55cm obrazovka? max. jako druhá televize. mám 72cm philipse, je těžkej jako kráva (skoro 50kg) a to je dost hustý. sám si lcd teď kupovta nechci, protože co se mi líbí stojí min. 30 klacků.

ale to jsou stejné stesky, jako když končili LP a začala CD. taky že to není ono, apod. a kde jsou LP? drahé hračky pro fakjnšmekry.

0/0
16.10.2007 15:07

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: .

Však to také není ono, desky jsou lepší, ale protože masám stačí ubohá kvalita, tak holt dnes máme, co máme.

0/0
16.10.2007 15:12

tnx

Re: Re: Re: Re: Re: .

Vtipe vyskoc. Co, krome dynamiky maji desky lepsi nez CD?

0/0
16.10.2007 16:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.