Diskuze

Recept se od Nového roku u stovek léků nevyplatí

Od Nového roku bude levnější koupit si některé léky v lékárně než si je tam vyzvednout na lékařský předpis. Týká se to téměř tisícovky přípravků, na které pojišťovny doplácejí méně než třicet korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

BrumlajiciCmelak

12. 10. 2007 18:48
A proč platí i dětí?

Představte si situaci: Máte doma 4 děti, s každým jdete cca 2-3x za zimu  k doktorovi s nachlazením. Jedna návštěva Vás nyní vyjde na 100Kč, takže dohromady skoro 1000Kč v pytli.

Opravdu věříte tomu, že se to nikoho nedotkne? Respektive tomu, že jistí spoluobčané prostě nepošlou to dítě do školy nemocný, protože si radši koupěj 2 krabičky cigaret? A co se stane? Nakazí hafo dalších. Případně rodiče nepudou s děckem k doktorovi, u něj se nachlazení zkomplikuje a následná léčba v nemocnici bude místo 100Kč za doktora stát 150 000Kč

Všichni podepsaní pod tímto "zlepšovákem" by měly bejt přitlučeni za koule či pysky do průvanu!:-©:-©

0 0
možnosti
PH

MrKoko

12. 10. 2007 12:09
Nechci chodit k doktorovi...

Já chci k doktorovi jen max pro antibiotika a to se me stane jednou za pet let. Proc nejsou vsechna atihystaminika apod. volne prodejna? Stejne si u doktora nadiktuju co chci predepsat. Proc nemuzu jit a rovnou si je koupit. Sem zvedav co vsechno se uvolni, ale urcite zas budu muset drepet dve hodiny v cekarne kvuli receptu.

0 0
možnosti
CG

candy girl

12. 10. 2007 12:01
To je dobre,

souhlasim s poplatky u lekare i za recept.Mam kamarada,kteremu kdyz je blbe z chlastu,jde za doktorkou a ta mu napise neschopenku,objevi u nej zacinajici chripku a napise mu ibalgin,kapky a jine leky a on je potom doma,recepty vyhodi a je rad ze nemusi do prace :-/

0 0
možnosti
AL

avlyslakecod

12. 10. 2007 12:51
Re: To je dobre,

Tak váš kamarád a jemu podobní ať platí. A ne 30 Kč, ale aspoň 10x tolik. Ale proč mají platit lidé, kteří jsou opravdu nemocní?

0 0
možnosti
RS

Vanguard

12. 10. 2007 11:24
SOuhlasím

Je naprosto absurdní, aby se ze zdravotního pojištění hradily volně prodejné léky jako Paralen, Acylpyrin, Ibalgin atd. Tyto léky by si měl každý kupovat za svoje, a to i v případě, že mu je předepíše doktor. 

0 0
možnosti
AL

avlyslakecod

12. 10. 2007 11:26
Re: SOuhlasím

A nestačilo by, aby lékař pacientovi řekl "kupte si Paralen ..." ?

0 0
možnosti
ZP

chrtil

12. 10. 2007 11:16
hmmmm

on se nevyplátí už nyní, navíc mě zaráží ruzné ceny léků na recept v lékárnách. Nechápu, že někde chcou doplatky jako prase a někde nic !

0 0
možnosti
AL

avlyslakecod

12. 10. 2007 11:20
Re: hmmmm

A vyplatí se aspoň umřít?

0 0
možnosti
H

HEIL-ige-ODS

12. 10. 2007 11:03
.

vsechno zprivatizovat - at stat nema zadnou kontrolu (krom smernic a zakonu) na doktorama... jinak to v zkorumpovanym cesku nepude

0 0
možnosti
IN

Júlinek šíšal

12. 10. 2007 10:46
hele,65c02,

nejen zubním, ale i všem zdrvotním potížím bys mohl též předcházet ... stačí, abys dokonale zvádl sebevraždu ... no, i tví rodiče tě jich mohli zbavit, kdyby používali správnou antikoncepci, a dbali o hygienu, zejména po svých radovánkách ... a ne tě plodit skrze plot ...:-P

0 0
možnosti
ŠV

paskudilek

12. 10. 2007 10:44
Paralen nebo Panadol

Panadol 11,-

Paralen 9,-

Panadol se dá lepší polykat:-P

0 0
možnosti
AA

astrix

12. 10. 2007 10:48
Re: Paralen nebo Panadol

Ale no tak jo. Na druhou stranu existují i lékárny, kde platí ceny, které jsem uváděl já. Kdybych to neviděl na vlastní oki, tak bych o tom nepsal. Pak je zase zloděj lékárník.

0 0
možnosti
AA

astrix

12. 10. 2007 10:28
Paralen vs. Panadol

Jiná věc je, že existují léky s různým obchodním označením a stejným chemickým složením účinné látky. Jde samozřejmě o obchodní trik farmaceutických firem, které spoléhají, že drtivá většina lidí nezkoumá chemické složení, ale koupí si Panadol, protože je v hezčí krabičce, a tudíž je určitě lepší. Místo 9 Kč stojí 60,- a přitom obsahuje stejných 500 mg paracetamolu. Takže být pojišťovnou, asi bych se rozmyslel, zda mám na takovouhle zlodějinu přispívat.

0 0
možnosti
ŠV

paskudilek

12. 10. 2007 10:31
Re: Paralen vs. Panadol

Zhruba je to pravda, ale taky ne úplně. Panadol je šetrnější na žaludek a Panadol extra má taky jiné složení. U čípků je to podobné.

0 0
možnosti
6

65c02

12. 10. 2007 10:04
Zbní péče není hrazení ze zdravotního pojištění prakticky nikde na světě.

Všude v celém světě totiž dobře vědí, že zdravotním komplikacím spojeným s chrupe je možné velmi účinně předcházet poctivou ústní hygienou. Naprostá většina lidí, kteří mají problkémy se svými zuby, si tyto problémy způsobila zanedbáváním ústní hygieny.

Neexistuje tedy žádný opravdu racionální důvod proč by těmto nezodpovědným jedincům měli spoluobčané přispívat na nákladné výkony zubních lékařů.

Jen u nás je ta unikátní situace, že zubní péče je z větší části hrazena z veřejného zdravotního pojištění.

0 0
možnosti
AL

avlyslakecod

12. 10. 2007 10:06
Re: Zbní péče není hrazení ze zdravotního pojištění prakticky nikde na světě.

Tak mají zadarmo naučit lidi, jak si čistit zuby. Když to někdo neví. A vyjde to všechny levněji. Třeba ať se to učí ve škole, jako se učí číst, psát a počítat.

0 0
možnosti