Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nebezpečné brněnské tramvaje upraví technici

Vedení brněnského dopravního podniku po třech týdnech uznalo, že tramvaje T3R nejsou v pořádku. Na problém v polovině září upozornila MF DNES. Vozy T3R jsou nebezpečné proto, že řidič, když má otevřené dveře, nevidí ve zpětném zrcátku na nastupující a vystupující.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Agent-přisluhovač

4. možnost

Zapoměli na čtvrtou možnost - že by se zrcátka o kus vyklopily při otevírání dveří - to by šlo i mechanicky a levně.

0/0
10.10.2007 16:10

Deleter

Re: 4. možnost

Třeba že by byla (zrcátka) na těch dveřích přidělaná. Jenomže to by popíralo jednu obrovskou feature u T3R a to možnost zrcátko sklopit dopředu z místa řidiče ;-D

0/0
10.10.2007 16:33

Deleter

.

Nechci mfdnes upírat nějaký extra objev, ale řidiči v Brně používají metodu "napřed zavřu přední" už nejméně 5 let.

Přičemž kamery jsou poměrně levné řešení, jedna stojí cca 1000 Kč, pak záleží na zpracování signálu, LCD stojí cca 2500Kč, a to jsou maloobchodní ceny. Jedny dvéře stály před dlouhou dobou 80 tisíc, tak si to spočítejte.

0/0
10.10.2007 14:19

Kleki Petra

...jen aby to nebyli PYROTECHNICI!

;-D;-D;-D

0/0
10.10.2007 14:14

str222

?

"Mně se zdá být nejlepší zabudování kamer. Bude to levnější než namontování původních dveří zpátky,"

a urcite levnejsi nez prodlouzeni ramena zrcatka... nebo kdo z rodiny prodava kamery?

0/0
10.10.2007 13:45

(gbd)

Re: ?

Při dnešní ceně kamerek to bude opravdu nejvhodnější řešení.

Posunovat zrcátka dál nelze - hrozilo by, že na zastávce "sejmou" člověka, který prostě jen jde po chodníku. A výměna dveří je zásah do konstrukce, což bude dozajista dražší než ta kamera.

0/0
10.10.2007 14:09

Hugo Ventil

Re: Re: ?

Asi by se ty drzaky mohly protahnout dopredu a nahoru

0/0
10.10.2007 14:19

(gbd)

Re: Re: Re: ?

Nahoru to moc nejde: nebylo by na ně vidět - ani když je posunete o pěknej kus dopředu.

0/0
10.10.2007 14:28

str222

Re: Re: ?

No vzhledem ke vzdalenostem zrcatek na jinejch brnenskejch tramvajich, by to tak nevadilo.

0/0
10.10.2007 14:36

AnSON

Zbytečný!!!

Zbytečně vyhozený peníze za pseudoproblém vytvořený MF DNES. Řidiči se stejně do zrcátek nekoukají.(Y)

0/0
10.10.2007 13:44

AnSON

Re: Zbytečný!!!

Zajímalo by mě, jaký investigativní super mega hyper reportér na tento závažný společenký problém přišel. Měl by dostat velké prémie. ?

0/0
10.10.2007 13:46

Monstrum Anonymič Anonymov

Na šaliny nám nešahejte

Ty jsou naše...moravské :-PR^

0/0
10.10.2007 13:39

Generál Ugarte

Re: Na šaliny nám nešahejte

R^

0/0
10.10.2007 13:46

theKing

Re: Na šaliny nám nešahejte

vsude po svete jezdi tramvaje, jenom v brne saliny. cim to asi je?

0/0
10.10.2007 13:52

str222

Re: Re: Na šaliny nám nešahejte

Drive se taky rikalo tramvaji "elektrika". Coz je jeden z vykladu, protoze se slovem salina pry v brnenske mluve oznacuje i elektricky proud. (elektri)sche Linie

mozna

0/0
10.10.2007 14:08

Generál Ugarte

Re: Re: Re: Na šaliny nám nešahejte

Ano, označuje.

0/0
10.10.2007 14:12

Hanns1111

ve vedení DP byli vždycky zmrrrdi !

;-€

0/0
10.10.2007 13:34

robsn

peníze...

Tak kterápak firma dá větší sponzorský dar... Ta co vyrábí kamerový systém nebo shrnovací dveře? :)

0/0
10.10.2007 13:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.