Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bývalý poslanec doplatil v televizi na prášky a alkohol

Ekolog a bývalý politik Ivan Rynda obveselil svým neformálním projevem diváky v pořadu Interview ČT24. Záznam rozhovoru nyní baví i uživatele internetu. "Zkolaboval jsem a divákům se omlouvám," uvedl Rynda. Přiznal, že před vysíláním vypil pár deci vína a dal si kvůli horečce prášky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ntw

ntw

Jeden nejrozumnějších projevů poslední doby co se obsahu týče.

0/0
9.10.2007 12:57

alfx

Re: ntw

R^ přesně tak, proto taky tolik vadí....

0/0
9.10.2007 13:54

heechee

Re: ntw

pro ty, kdo nemají čas si to poslechnout celé, pan "dochtor" sociální vědec zřejmě nikdy v životě neslyšel slovo oponentura a vědeckou práci si tak trochu plete s náboženstvím: …ta komise je vědecká…

…to, co je smutné na Václavu Klausovi, je ideologie, to, že smutně pojatá lidská svoboda…je uměle postavena na první místo…

…my nepotřebujeme žádnou další komisi, my potřebujeme věřit té mezivládní komisi…

tohle řekne vědec?? tenhle "vědec" by měl vrátit diplom a následujících deset let se plazit kanálama.

0/0
9.10.2007 15:32

yan007

Re: Re: ntw

a mohol by si mi povedať prečo? ja s tým všetkým plne súhlasím. Napriek tomu v akom bol stave hovoril argumentačne perfektne.

0/0
9.10.2007 21:29

heechee

Re: ntw

Protože takhle sice může mluvit lopata v hospodě, ale vědec musí vždy a za všech okolností pochybovat. Bez pochybností není zkoumání, bez zkoumání není pokrok. Kdyby všichni uvažovali jako Vy a Rynda, žili bychom teď stále ještě ve středověku, protože všechno je přece napsáno v bibli. Vědec, který veřejně prohlásí, že oponentura není třeba, „musíme věřit té mezivládní komisi“ není vědec, ale věřící.

A mimochodem, pokud tvrdíte, že „hovoril argumentačne perfektne,“ pak to o Vaší schopnosti nestranně hodnotit něčí argumenty vypovídá mnohé, ale bohužel nic pozitivního. Rynda za celou dobu neuvedl jediný argument. Pokud se mýlím, tak ho citujte. Jediné, co pořád opakoval, bylo, že je vědec, sociální vědec a poněkud nudně hodnotil osobu Václava Klause, aniž by se jakkoli dotkl Klausovy argumentace. Útočí-li diskutující na osobu svého protivníka, dělá to obvykle proto, že nemá argumenty, které by mu umožnily polemizovat s argumenty protistrany, a nemá dost cti na to, aby uznal svou porážku.

0/0
9.10.2007 23:40

Chlupaty Knedlik

Re: ntw

to same si take myslim

0/0
9.10.2007 23:46

Slaine55

Je to kapacita

... jelikož mluvit takhle a ještě k tomu nalitej a pod práškama, klobouk dolů.

0/0
9.10.2007 10:29

Sarka-3

Byl ožralý, je to tak.

Ale : mluvil k věci, mělo to hlavu a patu, reagoval dobře a v problému se orientoval také dobře. Obsah rozhovoru je bez chyby, forma poněkud pokulhává na obě nohy, ale o to více lidí si ho poslechne. Za mých časů byl na fakultě matematiky profesor, který učil statistiku a pravděpodobnost. Měl sice pleš, ale jinak se vyjadřoval skoro stejným stylem, v docela střízlivém stavu. Na jedné straně to byla figurka katedry a na druhé straně uznávaná kapacita v oboru.

0/0
9.10.2007 8:05

heechee

Re: Byl ožralý, je to tak.

díky té ožralosti si nedával pozor a odkopal se víc, než mu asi je milé. nejen, že neřekl jediný rozumný argument, kterým by reagoval na Klausovo vystoupení, jediné, co vlastně řekl je, že "musíme věřit" a nemáme právo oponovat. jak komunistické. tenhle "vědec" by potřeboval strávit pár týdnů v severokorejském koncentráku, aby pochopil, že lidská svoboda se na první místo neklade "uměle".

0/0
9.10.2007 15:39

yan007

Re: Re: Byl ožralý, je to tak.

je to veľmi smutne pojatá a umelo dávaná na prvé miesto "sloboda", ktorá hovorí, že je normálne zhuntovať planétu, ktorá vznikala miliardy rokov za niekoľko desiatok rokov preto lebo sme "SLOBODNÍ!"......

0/0
9.10.2007 21:33

useknutahlava

Re: Re: Re: Byl ožralý, je to tak.

rád bych upozornil, že zkušenost ukazuje, že s bohatstvím se společnost stává citlivější na kvalitu přírody. a nejlepší způsob, jak učinit společnost bohatou, je dát ji svobodu.

to vysvětluje, proč se po pádu bolševika zlepšilo ovzduší.

0/0
6.11.2007 22:56

sir Humprey

Re: Re: Re: Re: Byl ožralý, je to tak.

rád bych podotkl, že převážná většina zelených diskutujících

jsou naprostí debilové

0/0
6.11.2007 23:01

wildge

Ocenuju,

ze na rovinu rekl, ze je socialni vedec (ano, to neni nadavka - byt serioznim socialnim vedcem neni nic spatneho) a nehodlal se michat prirodovedcum do remesla. Kdyby tolik sebereflexe mela aspon ve strizlivem stavu vetsina politiku, zilo by se podstatne lepe.

0/0
8.10.2007 11:21

Bonelord

Re: Ocenuju,

Kazdy, kdo o sobe prohlasuje, ze je vedec, natoz socialni by zaslouzil pres hubu.:-P

0/0
8.10.2007 15:25

wildge

Re: Re: Ocenuju,

Chapu, ze se toho clovek muze zbavovat jen horko tezko, ale uz bys tu komunistickou propagandu mohl pustit k vode.

0/0
9.10.2007 8:49

Bouše

Nevím, co v té chvíli dělal režisér pořadu.

Hned z první reakce hosta pořadu bylo evidentní, že něco není v pořádku. Stačilo zařadit nějaký šum, zdůvodnit to poruchou na trase, a mezitím zjistit skutečný stav věci. Pan Rynda se příliš profesionálně nezachoval, ale ČT taky ne. Ledaže by to pojala jako zábavný pořad. :-P

0/0
8.10.2007 8:29

Dominica

Nač se omlouvat?

Na to, že byl pan poslanec "mírně indisponován", měly jeho odpovědi hlavu a patu a byly zajímavé. Na rozdíl od jiných současných poslanců, kteří toho nejsou schopni ani ve střízlivém stavu , neb jim to jejich IQ nedovoluje. Omluva je v tomto případě podle mého zbytečná, souhlasím s itu.

0/0
8.10.2007 8:14

heechee

Re: Nač se omlouvat?

zajímavé byly jeho odpovědi určitě. například z nich zajímavě vyplynulo, že lidskou svobodu pan "doktor" nepovažuje za důležitou, že není možné oponovat vědecké komisi, protože té "musíme věřit" a sice tomu nerozumí, ale určitě tomu rozumí lépe než Václav Klaus.

Tak já tedy nerozumím sociálním vědám, ale rozumím jim určitě lépe, než pan Rynda, protože i když jsem jen obyčejný laik, vím, že kvalitní oponentura je pro vědeckou práci nutná a potlačování nebo zesměšňování oponentů je praxí zejména komunistickou a nacistickou. Je pro mě rozhodně zajímavé vědět, že "doktor" Rynda je nadšeným zastáncem komunistickonacistického přístupu k vědecké práci. Rozhodně to bude užitečné vědět, až se mé děti budou rozhodovat, kde mají studovat – a na škole, kde mohou učit takovíhle "experti" to určitě nebude.

0/0
9.10.2007 15:49

yan007

Re: Re: Nač se omlouvat?

e to veľmi smutne pojatá a umelo dávaná na prvé miesto "sloboda", ktorá

hovorí, že je normálne zhuntovať planétu, ktorá vznikala miliardy rokov

za niekoľko desiatok rokov preto lebo sme "SLOBODNÍ!"......

0/0
9.10.2007 21:34

itu

Důležitá jsou fakta

i "unavený" ivan Rynda byl schopen logicky vysvětlovat svůj postoj k prezidentským názorům na klimatické změny. Ve společnosti v jaké žijeme (parlamentních opilců jsou mraky) není důvod mu něco vyčítat. Osobně si myslím, že ani nebylo třeba, aby se omlouval.:-)

0/0
7.10.2007 15:36

krabi

Re: Důležitá jsou fakta

soudruh "společenský vědec" Rynda se projevil jako bolševik. "nenadřazovat nějakou svobodu" a "komisi musíme věřit, (soudruzi) ! " :-©

0/0
7.10.2007 20:43

Schei8e Katze

Re: Re: Důležitá jsou fakta

on říkal , že není vědec - ale, že  musíme věřit spíš většině vědců než několika ideologům - to je krapítek rozdíl než soudruzi... :-)

0/0
7.10.2007 22:10

Sámer Hnissa

Re: Re: Re: Důležitá jsou fakta

tak si to přehraj ještě jednou, označil se za společenského vědce;-)

0/0
7.10.2007 22:11

Schei8e Katze

Re: Re: Re: Re: Důležitá jsou fakta

vžyť jo, nikoliv za ekologa, takže si to přehraj sám, taky řekl ,že tomu sice nerozumí, ale pořád tomu rozumí víc než Klaus, což je evidentní, já tomu taky zcela nerozumím, ale taky jsem si jist ,že tomu rozumím víc než Klaus nebo můj pes :-)

0/0
7.10.2007 22:16

Sámer Hnissa

Re: Re: Re: Re: Re: Důležitá jsou fakta

;-D;-D;-D

0/0
7.10.2007 22:18

Schei8e Katze

Re: Re: Re: Důležitá jsou fakta

btw To byli právě bolševici kdo jednal jako Klaus ,lhal nám a zatajoval stav životního prostředí a dopady jejich špinavého zaostalého průmyslu i když jsme se dusili na ulicích v dýmu a prachu přes který nebylo vidět na metr a v řekách tekla mrtvá hnědá  kyselina místo vody...Rv

0/0
7.10.2007 22:13

wildge

Re: Re: Důležitá jsou fakta

A nadrazovani lidske svobody ideologie neni?

0/0
8.10.2007 11:18

Bouše

Komické číslo

;-D R^

0/0
7.10.2007 14:45

soudruh.dolezel

hmm

Nevim co na tom bylo tak hroznyho:-) Placal jako ostatni politici

0/0
7.10.2007 14:18

dislektik-idnes si na mě zasedla

chránit přírodu je dobré si myslím

vzpomente na akce brontosaurus za komunistů jedni házely odpadky do přírody a druzí chodily a uklízely co tak zkusit to do té přírody neházet ten náš bordel !

0/0
7.10.2007 12:19

Johny_S

Re: chránit přírodu je dobré si myslím

Ukaž mi nějakého profesionálního zeleného aktivistu typu Greenpiss nebo Strana zelených, který právě toto dělá...

0/0
7.10.2007 13:39

krabi

Re: Re: chránit přírodu je dobré si myslím

zelení ekoteroristé se hlavně soustředí na lobbování - aby projektanti mohli dělat nespočet "alternativních projektů" a aby stavbaři i dodavatelé vydělali mnohonásobně více nežli je nutno. Zaplatí daňoví poplatníci...

0/0
7.10.2007 20:45

Dominica

Re: Re: chránit přírodu je dobré si myslím

Hnutí Brontosaurus nepatřilo mezi ekoteroristy - čistilo přírodu, vysazovalo nové stromky, psalo petice na vládu a vyvíjelo společenskou, ne politickou činnost na ozdravení a ochranu přírody. Prostě více pracovalo než kecalo. Bylo to hnutí sdružující nejdříve děti, později se připojovali i dospělí, kterým vadil komunistický arogantní přístup k přírodě. Se zelenými ani Greenpeace nemělo nic společného. Proto také už neexistuje...

0/0
8.10.2007 8:27

Dominica

Re: chránit přírodu je dobré si myslím

I přes disleksii, jedni je koncovka životná, všechna "i" v příslušném přísudku by tedy měla být měkká...

A k příspěvku - asi tak poslední rok se zase hází do přírody víc, než dříve, proč ne, když ve městech především děti do 14, 15 let (nic proti nim, ale ty vidím nejvíc), hodí na zem všechno, i když koš je kousek vedle. Prostě nastupuje  nová, nezatížená generace, která předpokládá, že ti starší jsou tu od toho, aby jim posluhovali... Ale chyba v tomto případě bude asi v rodičích. Ne ve špatném příkladu, ale ve špatné výchově... A neuklízí nikdo...

0/0
8.10.2007 8:19

Bonelord

Re: Re: chránit přírodu je dobré si myslím

"koncovka životná"8-o

0/0
8.10.2007 15:28

zdevy

no

:-©

0/0
7.10.2007 10:58

Dowjones

vivat klaus

sociální ekolog. jak si někdo takhle začne říkat, tak to smrdí... (Y)

vivat Klaus.

0/0
7.10.2007 10:48

Labruna

Mluvil svérázně, ale víc než srozumitelně a výstižně

Navzdory prášku a vínu mluvil Ivan Rynda víc než srozumitelně a chytře. Díky jeho svéráznému projevu si ho možná vyslechne víc lidí, než kdyby to proběhlo zcela "hladce". Navíc oceňuju, že se stručně a výstižně omluvil. Je to sympaťák a přeju mu všechno dobré.;-)

0/0
7.10.2007 9:07

LIKL

Re: Mluvil svérázně, ale víc než srozumitelně a výstižně

A to jste si nevšim, že neodpovídal a otázky redaktora?

0/0
7.10.2007 9:48

Dominica

Re: Re: Mluvil svérázně, ale víc než srozumitelně a výstižně

Ne vždy jsou otázky důležité, zvlášť když jsou úplně nebo částečně hloupé. Redaktor se neumí ptát, měl připravené otázky a nereagoval na to, co ten člověk říká. tak pracují cviočené opice, ne dobří redaktoři. Připravené otázky by měly být pouze vodítkem. Ale to už dnes nikoho nezajímá, takhle je to pohodlnější...

0/0
8.10.2007 8:22

Johny_S

Re: Mluvil svérázně, ale víc než srozumitelně a výstižně

Sice to byly bláboly, ale aspoň srozumitelné bláboly... ;-)

0/0
7.10.2007 13:40

morbidni_kreten

:-P

a co čekal, dva prášky a vínko?Na párty dobrý ale do TV?;-D;-D;-D

0/0
6.10.2007 22:12

Bůh Nejvyšší (8)

Na prášky že se doplácí, to vím, ale na alkohol?

0/0
6.10.2007 21:50

Bůh Nejvyšší (8)

Sociální ekolog, co je to za klauni?

Taková Mr. Dka může mít maximálně jednocifermé IQ, což se potvrdilo.

0/0
6.10.2007 21:12

yaack

nic tak hroznýho

Nic tak hroznýho to nebylo. Spíš ho obdivuju, že to vůbec v tomhle stavu zvládl - odpovídat tak, že to ještě pořád dávalo hlavu a patu. R^

0/0
6.10.2007 20:49

sir Humprey

Re: nic tak hroznýho

patu snad

hlavu ani za střízliva, papoušek

0/0
6.10.2007 20:53

mpes

Re: nic tak hroznýho

stopro souhlas! Podle mě to byl docela normální projev, myšlenku to mělo větší než mají kolikrát naši politici i za střízliva...

0/0
7.10.2007 2:14

da Vinci

Re: nic tak hroznýho

R^ Souhlas. Koukám na to těch devět minut a čekám co teda bude a vono nic. Normální rozhovor, nechápu proč to ten zbabělej moderátor utnul

0/0
7.10.2007 2:36

sir Humprey

je SQVOSTNEJ

;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
6.10.2007 20:25

Tramp_007

Pobavilo mě, že

opakování slov je v článku posuzováno jako porucha řeči.... Není-li to nějaká drzá narážka na pana prezidenta?

0/0
6.10.2007 18:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.