- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je pravda. Auto se mi na vzduchu kazí, koroduje a tak , ale emise to asi nevyřeší
... auto se Vám mění v prach a my ho musíme dýchat ...
že jedna vykouřená cigareta vyprodukuje zhruba stejné množství škodlivých zplodin, jako 20 minut běhu moderního spalovacího motoru. Čítám, že se u nás vykouří podstatně víc cigaret, než najezdí všechna auta dohromady ...
... můj pes radí ...
... naučte se číst ...
Mluvčí min.dopravy Karel Hanzelka je totální blb.Pro něho STK,emisní stanice a autodílny jsou zřejmě jedno a to samé.
taky možnost. Pak by si koupil diesel zleda blázen a efekt by byl podobný jako při zvýšení spotřební daně z nafty: Dieselů by ubylo a to by bylo jenom dobře.
KDE JE KLAUS
Hovno útok.
to říkám já ale věřím Klausovi že auta neničí přírodu
Měli bychom v autech topit zelenými. První bych pod kotel přiložil Kuchtovou a hne za ní Džamilu s Bursíkem.
stanovit spotřební daň z nafty rozumným a spravedlivým způsobem - pak klesne podíl smrdutých dieselů a vzduch se opět zlepší. Současné dumpingové zdanění nafty příliš nahrává rozšířování smrdutých dieselů. Smrduté diesely jsou rakovinový mor evropských měst!
hezké škoda že celá nákladní doprava je postavena na naftě a co by přišlo po tvém návrhu ti je doufám jasné
zdražit benzín soukromníkům o 300%, podnikatelům o 200% a farmářům o 100%
A všichni budem chodit pěšky a ve tvaru podle velikosti v třístupech a v rukou rudé transparenty o světlých zítřcích a to vše za zpěvu veselých budovatelských písní.
Protože CO2 je přece špatný ááááno? Co na tom, že auta na LPG vydávají méně CO2, ale více páry, takže je to z hlediska skleníku celkem jedno?
Nejméně CO2 vydává auto, které nebylo vyrobeno.