Klávesové zkratky na tomto webu - základní­

Diskuse k článku

Vlak má zpoždění? Dráhy zdrží přípoj, či vrátí jízdné

Měl váš vlak zpoždění a bojíte se, že vám ujede přípoj? Podle Českých drah i ČSAD nejsou vaše obavy na místě. "Vlak EuroCity čeká zhruba pět minut, protože jde o rychlý dálkový vlak. Jiné spoje čekají patnáct i více minut, především když se jedná ten den o poslední spoj," ubezpečuje mluvčí drah.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sobak

čd

v posledních 14 dnech nejsou české dráhy dopravcem ale jatkami , každý pátek a neděli se do jejích vlaků nedá dostat a vesele dál prodávají jízdenky  a navíc slováci a už i mi ve velké míře používáme kmb 2000 , takže v pátek není k hnutí už ani v chodbičkách , tento pátek vlak EC Praha - Krakow v praze na hlavním nádraží z nejasných důvodů nabral 25 minut zpoždění v olomouci má být 16:49 a kolem 17:15 odjíždí většina přípojů , zpoždění narostlo stáním v zábřehu kvůli protijedoucímu pendolinu na 35 minut , takže rychlíky a osobáky v olomouci velese ujeli , příjezd EC 17:22 odjezd rychlíku směr břeclav 17:19

16.10.2007 11:19

sobak

Re: čd

, na infocentrum se obrátilo zhruba 200 nespokojených cestujících proč nepočkal rychlík 3 minuty když je na přestup 30 minut , baba se vysmála a dala knihu přání a stížností že oni s tím nemá nic společného za to může dospečer nebo výpravčí , ti se projistotu ve svých kancelářích nevyskytovali , a když dorazili tam se mě akorát vysmáli ať si jedu osobákem , žádné čekací doby 10 minut na EC , prostě žádný zákazník , ale otravující cestující , hlavně že čd jsou pořád státní a platíme je z našich daní a z jízdenek , prodat , pozvyhazovat polovinu nepotřebného personálu a hned se budou chovat jinak a vůbec statistika zpoždění za poslední dobu , žádný vlak na dálkových tratích na čas

16.10.2007 11:19

Nahar

Zdržení posledního spoje

Už nějakých pár let jezdim po trase Jirkov, Plzeň a zpět, s přestupem v Chomutově. Velmi často se mi ale stalo, že přípoj v chomutově nepočkal a já musel jiným do Žatce, kde bohužel přípoj opět nepočkala  já se mohl akorát tak posadit a čekat 4!!!!! hodiny na ranní spoj. A při zpáteční cestě to není jiné!!!

Jediná výhoda v celé té situaci je, že znám veškerý personál z Žatecké železniční stanice, a restauračního zařízení......

14.10.2007 12:38

georgetown

Cestování na trase České Budějovice - Praha - aneb pokus o to dostat se z jihu na sever ?

5 let jsem jezdil na trase ČB - Plzeň, 2 hodinová cesta vlakem bývala v pohodě a zpoždění bylo v řádech minut. Od loňského roku cestuji na trase ČB - Praha a to je horor. Stavba koridoru a schopnost pracovníků ČD se občas podobá vtipu. Na 2,5 hodinové trase jsem zažil zpoždění i 3 hodiny, někdy se stane, že vlak nedojede vůbec. Na snahu o reklamaci pracovníci ČD jen kroutí hlavou - nezbívá si jen stěžovat na nádraží :) Doufám v brzkou konkurenci Student Agency, jinak už mě stát v poli hodinu nebaví - se slovy průvodčího - nevím co se děje ....Autobus sice občas využiju, ale když člověk nemá rezervaci do spoje se čaato nedostane.

14.10.2007 10:15

hlášení nádražního rozhlasu

Také se mi stane, že podávané informace, které jsou hlášeny na nádraží jsou odlišné od reality. Například v Praze se mi stalo (a ne jednou), že vlak měl být, dle hlášení nádražního rozhlasu, disponovat restauračním vozem. Ale na trati Praha - Hradec Králové jsem tuto vymoženost už několik let nespatřil!

Nebo je občas podaná informace o výluce a žádná výluka není...

13.10.2007 23:19

důstojnost cestování

Občas se mi také stane, že v jedničce je to tam otřes a hrůza. Většinou se mi

to stane v rychlících na trati mezi Prahou a Hradcem Králové. Ve

vlacích vyšší třídy (EC/IC/SC) se to sice nestane, ale očekával bych

alespoň nějaký rozdíl. Ono je docela smůla si půl hodiny koupit

jízdenku do jedničky, když nevíte jak to v kupé nakonec bude vypadat.

13.10.2007 23:12

nacpané k prasknutí

Občas se mi stane, že spoje jsou přecpané k prasknutí -

naposled rychlík 11.10. z Brna do Hradce Králové a v sobotu 13.10.

motoráček (jeden vagon) ze Starkoče do Náchoda. V tu sobotu jsem si vzpomněl jednu scénu z filmu Velká filmová loupež, ve které vystupují z polského Fiatu  126  Maluch mimo Heleny a Jiřího Růžičkových vystupují několik herců. Moje sestra, která v Náchodě čekala na náš příjezd, nechtěla uvěřit kolik lidi z tohoto vagonku vystoupilo na peron...!

13.10.2007 23:09

Jirka Pinkava

Re: nacpané k prasknutí

Zdravím rodáka do Náchoda ;o)) Mluvite mi ze srdce, jezdíval jsem stejnou trasu a stejné zážitky ;o) Náchod je kouzelnej a trasa Starkoč přes Václavice do Náchoda ... ten vagonek snad odveze asi 100 lidí ;o)))

15.10.2007 8:31

osobně jsem musel díky ČD přespat na nádraží v Pardubicích

Měl jsem v plánu jet půlnočním rychlíkem z Prahy a v Pardubicích přestoupit na noční víkendový spoj do Hradce Králové. Tento rychlík (Cheb - Košice) byl měl přijíždět na "Wilsoňák" již ve 22:41 hodin a odjíždět až šest minut po půlnoci. Nedávno jsem ale zažil nemilé překvapení: odjezd byl odložen o 60 minut, kvůli přípoji z Německa! Poté jsem absolvoval objížďku Prahy (v půli objížďky to asi najelo na špatnou kolej, protože jsme zastavili někde na mezi a po cca 30 minutách jsme nacouvali několik metrů a poté jsme pokračovali k jízdě). Do Pardubic to nakonec dorazilo s cirka dvouhodinovým zpožděním. Přípoj byl samozřejmě dávno v cílové stanici a tak mně nezbylo nic jiného, než na Pardubickém nádraží na lavičce přečkat další dvě hodinky, abych se prvním ranním spojem dostal konečně domů - do postele...

13.10.2007 22:46

Marsmeloun

tot ak

Celá záležitost měla nepříjemnou dohru- další pátek jsem nastoupil na vlak z Brna domů a byl jsem průvodčím drsně obviněn z podvodu. Vůbec neposlouchal co mu říkám a snažil se mi strhnout body za celou jízdu. Nakonec řekl, že s tím nechce nic mít.

Snažil jsem se tu jízdu zrušit a nikde jsem nepochodil - v naší vesnici nikdo na stanici není a všude mě odmítli.

Měl jsem s tím spoustu problémů a nakonec mi to zrušili až na okrese.

Dobře, nejezdit vlakem se člověk může  rozhodnout a začít jezdit autem, jako já, po téhle zkušenosti. Nemůže si ale bohužel vybrat, aby jeho peníze z daní šly na financování ztrátového podniku neschopných lidí jako jsou ČD.

13.10.2007 20:06

Marsmeloun

To tak

Jel jsem posledním přípojem v neděli večer do Olomouce - vlak měl asi 20 minut zpoždění.

Jezdím na kilometrickou banku, ale ve vlaku nebyl průvodčí a tak mi nikdo KB neodepsal.

Přestupoval jsem z R na R do Brna a vlak ujel. Paní mi a dalším asi 20 naštvaným lidem na informacích řekla, že můžu jet v jednu hodinu ráno a být v Brně ve 4. Šel jsem tedy spát na hotel a byl na ČD pořádně naštvanej.

Co mě ale totálně vytočilo? Paní mi odmítla odepsat kilometrickou banku, z odůvodněním, že to musí udělat v domovské stanici.

Do Brna jsem tedy jel druhý den autobusem. Pokoušel jsem se tedy zrušit jízdu v Brně - tam mě znovu odkázali na domovskou stanici

13.10.2007 20:06

kuzmic

víte jaký je rozdíl

mezi českými a japonskými drahami?když se v Japonsku zpozdí vlak,dráhy se omluví a vracejí jízdné.A u nás vlak třeba nepřijede vůbec,dráhy nevrací nic, a cestující se vrací domů./Šimek a Krampol/;-D

13.10.2007 20:00

Inkvizitor Johny

Není nad to...

...když spěcháte do práce a vlak čeká na zpožděný spoj;-DR^

13.10.2007 18:43

poslední spoj občas nečeká

Jo a když už tady machrujou s tím, že poslední spoj vždy čeká, tak bacha na přestupy! Asi před 3-mi roky jsem jel z Prahy do Nového Jičína s přestupem v Přerově a Suchdole. Vlak do do Přerova dojel z nějakým větším zpožděním 30-45 minut, vlak z Přerova do Suchdola nečekal ani chvíli a prostě odjel (stačilo aby počkal 15-20 minut). Problém byl, že následující přijížděl do Suchdola v době kdy už poslední vlak do NJ odjel. Zašel jsem tedy v Přerově za kompetentími zaměstanci a vysvětli jim, že potřebujeme (byli jsme 2) aby poslední vlak ze Suchdola do NJ počkal asi 20 minut, jelikož nepočkal ten v Přerově. Paní sice aktivně zavolala do Suchdola, ale tam jí zdělili, že vlak nepočká protože blablabla... Nakonec mi vysvětlila, že to je ze Suchdola do NJ jen 10 km, takže buď pro mě někdo přijede, nebo si vezmu taxíka :-) Vlak samozřejmě nepočkal, další jel za 5 hodin a my byli o půlnoci nahraní...

13.10.2007 17:59

místenky

Co mě ale opravdu vytáčí je neschopnost ČD drah zajistit, aby si cestující s platným lístkem mohl taky sednout. Pokud nemá místenku tak je často nahraný! Stačí se podívat jak narvané bývajím IC a EC, plno lidí tam musí stát, mačká se před záchodem, vozíky s občerstvením ani nejezdí, protože nemají šanci projet. Někteří průvodčí to berou s humorem, když se jich člověk zeptá za co platí ten příplatek vyšší kvality když musí několik hodin stát a vyhýbat se ostatním lidem, tak jen krčí rameny... Koupit místenku v IC Jan Perner co jezdívá 16:01 z Ostravy do Prahy se mi nepodařilo ani jednou za celý loňský rok a to jsem to zkoušel i hodinu před odjezdem, ale vždy paní pokladní dlouho něco zkoumala a pak prohlásila, že už to nejde, ale že jěště tam nějaké volné místa určitě budou. No a pak jsme stáli namačkaní v uličkách až do Prahy... Nebo nedávnou jsem jel s EC Hungaria z Brna do Prahy, příjemné několikahodinové stání před záchodkem, kde stále proudili lidé...

13.10.2007 17:45

Jimmy888

opravy nádraží občas dlouho trvají

Např. nádraží v Suchdole nad Odrou se opravuje tipuju už několik let a pořád ne a ne skončit. Začali kdysi dávno, pak to za dost dlouho nějak dodělali a byl chvíli klid. A pak to zas celé rozdělali a zas je tam staveniště...

13.10.2007 17:31

statistiky jsou občas zavádějící

Vždy mě fascinují statistiky, že 99% vlaků ČD nemívá zpoždění ;-D. Ja mám zkušenost přesně opačnou (jezdím zejména na trase Praha - Ostrava). Nevím jak to počítají, já mívám zpoždění téměř vždy, jen výjimečně 0-5 minut. Jezdívám tak minimálně  30x do roka. (Jinak pokud vlak jede ze stanice A a má ve stanicich B-Y x minut zpoždění a mezi stanicí Y a konečnou Z to dožene, těžko lze považovat tento vlak, že neměl zpoždění...)

13.10.2007 17:27

omluvy občas nebývají

Jednou (asi 1-2 roky nazpět) jsem zase jel ze Suchdolu nad Odrou směrem do Prahy, byla zima, čekali jsme na perónu a najednou se ozvalu z rozhlasu suché oznámení, že osobní vlak XY (na který jsem čekal) nepřijede vůbec. Konec tečka. ŽÁDNÁ OMLUVA CESTUJÍCÍM NEZAZNĚLA!!!!! Prostě vlak nepřijel, a muselo se čekat dalších minimálně 30 minut na další vlak, ale že by se někdo omluvil, že nestihneme přípoje to ani náznakem... A stačilo říct jen pár slov.

13.10.2007 17:19

průvodčí někdy kecají...

Před asi 2 týdny jsem jel z Prahy do Nového Jičína, vlak IC 541 Hutník 15:35 měl cca 30 minut zpoždění už při výjezdu. Opravdu jsem nepochopil odkud zpoždění nabral, když z této stanice vyjížděl... Před stanicí Suchdol nad Odrou kde jsem přestupoval měl vlak zpoždění už cca 40-45 minut, nějaká paní průvodčí oznámila nejprve rozhlasem a následně mně osobně, že cestující do Nového Jičína mají přípoj až 21:15 což znamenalo, asi 1,5 hodiny čekání (bylo cca 19:45). Vlak co odjížděl 19:15 tam už tedy údajně nebyl, po té co jsme vystoupili v Suchdole jsme zjistili, že vlak do NJ tam stále čeká, tudíž paní průvodčí nás pěkně mystifikovala...

13.10.2007 17:13

nebývají příliš velká

Zpoždění nebývají příliš velká, tak deset patnáct minut,"  - a kolik byste si prosím, pane průvodčí, představoval?

13.10.2007 16:03

Fatman68

Re: nebývají příliš velká

Tak, tak, deset, patnáct minut není skutečně mnoho, ale kdy člověk (jako já) dojíždí denně a nasčítá se to, tak to dělá za týden již pomalu hodinu, za měsíc skoro den a za rok  12 dní čekání na zpožděné vlaky ;-(

13.10.2007 17:24

KecaK

Ach jo...

Vzpomeňte si jak před dvaceti lety bylo zpoždění třeba 360 minut,některé vlaky byly dokonce zrušeny.X roků se kašlalo na údržbu tratě.Teď mudrujte.

13.10.2007 15:04

Chose03

Stačí říct vlakové četě

V červenci nás jela skupina asi 30 lidí na Vltavu. Jeli jsme z Přerova přes Brno do Vyššího Brodu. V Brně jsme měli přesednout do rychlíku, kde jsme měli rezervované místenky. I přesto že jsme se opakovaně ptali průvodčího jestli vlak stihnem a ten nám tvrdil, že na nás čeká, že tam volal, tak nám tento přípoj přesto ujel a další jel až za 2 hodiny a to nemluvím o tom že ty vlaky na sebe mají čekat a náš vlak měl jen asi 5 minut zpoždění. Nakonec vám na nádraží řeknou: "No tak vám ujel a co s tím mám dělat". Takže zřejmě u ČD mluvčí neví o čem mluví. RvRvRv

13.10.2007 14:55

Re: Stačí říct vlakové četě

Kdybyste si jako skupina 30 lidí najali autobus (na přímou jízdu pouze pro vás), jeli byste poloviční dobu, o něco levněji, o hodně pohodlněji a s klimatizací. Pokud jste masochisté, proč si stěžujete?

13.10.2007 15:52

PIsa.lek

Re: Stačí říct vlakové četě

To skutečně velmi často záleží především na lidech - jestlipak jste alspoň dodatečně podali písemnou stížnost (lze přímo z hlavní stránky webu ČD, na kterou musí příslušný odbor konkrétně reagovat, věc prošetřit a vám do 30 dnů sdělit výsledek?

13.10.2007 17:42

Re: Re: Stačí říct vlakové četě

30 dnů? jednou (cca před rokem) jsem se touto formou dotazoval a i přes urgenci jsem do dnes odpověď nedostal :-(

13.10.2007 23:20

novacek

Re: Stačí říct vlakové četě

Toto se mi stávalo asi tak před měsícem, když jsem jel třikrát do Brna a zpět. Při cestě tam, na nás vždy rychlík v České Třebové čekal, protože náš osobák od Zábřehu na Moravě, měl tak 5-10min zpoždění. Na zpáteční cestě jsem využil spoj EC v domění, že když mám v Č. Třebové na přestup přesně 10minut a EC mělo zpoždění, když budu na minutu přesný, 12minut, že ten osobák ty 2minutky počká, stejně potom vždy stojí cca 6minut v Rudolticích. Má myšlenka byla mylná. Při vjezdu na NÁSTUPIŠTĚ v Č. Třebové jsme se s tím mým osobákem pokaždě minuly, takže my zastavili na nástupišti a z osobáku zbyli jen koncová světla ;-( Kdyby se to stalo jednou, nic neřeknu, ale že to bylo pokaždé....to mě teda hodně dožralo a když jsem se potom zeptal výpravčí, jestli už jel osobák na Zábřeh, odpověděla mi : "To já nevím, se podívejte do podchodu na tabule",

13.10.2007 17:47

Servantr

Re: Stačí říct vlakové četě

Mluvčí u ČD ví o čem mluví ale nezná realitu provozu u ČD.

13.10.2007 21:33

babacek

Vlak.

Jaké odškodné bude vyplaceno těm co jim vlak již ujel navždy.;-);-);-)

13.10.2007 14:05

Fatman68

Jak to vidí ČD

Nedávno jsem jel vlakem se synovcem a průvodčí rozdával dětem ve vlaku papírek nazvaný "Jízdenka pro hodné děti - České dráhy dětem". A na něm byl básnička, jejíž první verš zní:

Jezdíš vlakem pro radost?

Pohoda! A času dost.

brezzinka

;-DR^

13.10.2007 15:04

dislektik-idnes si na mě zasedla

;-D;-D;-DR^

13.10.2007 18:47

Horác Badman

Zrovna od dráhy to platí....

nedávno jsem se přepravoval vlakem a to, že na rychlík z Vídně nepočkala lokálka z Horažďovic do Sušice, si myslim mluví za vše. A těch zhruba 10 lidí včetně mě čekala na další hodinu a čtvrt.

Takže kydy hezký,ale skutečnost je jiná. A všechno je to vo lidech. O vlakový četě, o výpravčím atd. Měli by si uvědomit,jak se zachází s člověkem, kterej jeho zaměstnavateli přináší prachy. Jenže to ve státním podniku nikdo nechápe. Vim, že ČD sou akciovka, ale to je úplně jedno.

13.10.2007 12:41

Karotenovic

Re: Zrovna od dráhy to platí....

Jenže to má i druhou stránku věci - lidé z přípojného vlaku by pro změnu nadávali, proč musí čekat na pár lidí od Budějc.

Bohužel je od Vídně výluka, jezdí se později, takže ujetí přípoje bohužel je nutné občas očekávat.

Nejlepší je jezdit včas, pak není podobné problémy potřeba řešit. Nicméně to za současných podmínek nedokáže nikdo, výluk je mnoho a když ještě občas někdo pod vlak skočí, nebo vjede na přejezdu, či se někde porouchá lokomotiva, je jízdní řád spíše jen takovým pěkným ideálem, od něhož se to vzdaluje.. . ;-€

13.10.2007 13:45

________________________________

Re: Zrovna od dráhy to platí....

Horší by bylo, kdyby na lokálku od Sušice nepočkal rychlík do Vídně.

13.10.2007 15:54

Eso Rimmer

Hned jsem si vzomněl na včerejšek

Hned jsem si vzomněl na včerejšek ;-D.

Ale neskončilo to tak, jak nám oprtimisticky popisuje článek, ale realisticky, tedy že průvodčí cestujícímu řekla, že vlak v přestupní stanici nepočká a cestující začla nadávat ;-D. Vlak měl přitom jen 20 minut zpoždění, což je na trati Praha-Ostrava naprosto běžné.

13.10.2007 12:40

Hanf

Vyhodit jen Duška asi nestačilo....

Možná by u dráhy stačilo méně lidí, ovšem aby se více a rychleji hýbali. Dojížděl jsem svého času 4 roky z Mnich. Hradiště do Liberce s přestupemv Turnově, kde jsem asi půl hodiny čekal na přípoj. Mezi tím přijelo asi pět couráků z různých směrů, ke každému vyšel z malé dílny jeden muž s kladívkem na dlouhé násadě poklepat na kola, pokaždé jiný. Dumal jsem jednak nad tím, jak se do té malé dílny vejdou a co tam vlastně dělají, protože v době, kdy byli vevnitř, se odsud neozval žádný zvuk, který by naznačil , že se tam nědo děje. Sousedi v NSR měli včera stávku strojvůdců, líbily se mi na teletextu n.tv titulky typu "Tisíce vlaků byly zrušeny", myslím že v celém Česku není ani 1000 lokomotiv dohromady. Před časem tam měli debatu o privatizaci malých tratí, jak to, že to je nyní ziskové a DB to měla ve ztrátě. Mluvčí té soukromé firmy mj. podotkl: Víte, na přejezdu, kde DB měla u závor domek, kde se střídali tři lidé, my máme nyní poloautomatický systém řízený počítačem....

13.10.2007 12:25

daviki

Re: Vyhodit jen Duška asi nestačilo....

jejda ty jseš tele.... :-) :-) :-) :-)

13.10.2007 13:14

Kosta262

závidim vám to

Já jak jsem četl tenhle článek, málem jsem si poslintal klávesnici.

Bydlim ve Francii a zrovna řešíme problém, že se vlakem nedostaneme z Besanconu do Ženevy na letiště a zpět. (cca 200km) Možná je jen cesta tam-TGV pro 2 studenty s maximalni slevou 68€. (Snad se prý podle neoficiálního zdroje dá najít i jiný spoj za 55€. Potom ale bude cesta trvat asi 5 hodin.) Cesta zpět je ještě horší. Po 16. hodině ze Ženevy byjste chtěli? Nelze.

A před rokem, když jsme jeli vlakem na letiště do Bazileje přez Mulhouse, vlak do Mulhouse měl 45 min. zpoždění a navazující vlak do Bazileje stávkoval. Další jel až za hodinu. Museli jsme jet za 44€ 30km taxikem, aby nám letadlo neuletělo a myslíte že nám SNCF dali nějakou kompenzaci? Bobek na nás hodili. Asi tak.

Chybí nám tu ČD

13.10.2007 12:13

miman

zprivatizovat ČD

PROČ STÁT PRODÁVÁ FIRMY, KTERÉ PROSPERUJÍ? (ČEZ..atd) Proč neprodat ČD, KDYŽ UŽ HORŠÍ TO BÝT NEMŮŽE!!!!! Cestujete někdo v pátek? vlaky praskají ve švech..proč je neposílí?

13.10.2007 11:34

Re: zprivatizovat ČD

Proč? Protože na to jsou potřeba vozy navíc a to stojí dost peněz navíc. Stejně jako musel kvůli pátečním posilám zdražit "božský Radim" (StudentAgency), musí to dělat i jiní dopravci, vozidlo využitelné dva dny v týdnu je pekelně drahé.

ČD se prodávat budou, nicméně jen nákladní doprava, do které je teď snaha skrze osobní nalejt co nejvíce provoz, aby stát mohl zalepit díry v rozpočtu.

13.10.2007 12:07

Eso Rimmer

Ale oni spoje v pátek posilují

Tedy alespoň na hlavních tratích mjaí rychlíky v pátek či v neděli více vagónů a třeba z Prahy do Ostravy jedou v pátek dva speciální rychlíky navíc.

Ale více vagonů už ČD prostě nemají, v pátečních rychlících jezdí i osobní vagony či staré lehátkové vozy, kde jsou lehátka sklopena a jdou z nich sedačky.

13.10.2007 12:34

Servantr

Re: zprivatizovat ČD

ČD zůstanou v majetku státu.Stát drží takzvanou zlatou akcii,ale od dubna příštího roku bude nová dceřinná společnost CARGO ČD.A tase bude privatizovat v horizontu asi 2 let. No a ten prodělávající zbytek ( ČD) ZŮSTANE STÁTU!!! TAK SE TĚŠTE.

13.10.2007 21:41

JPNB

Busy na sebe čekají?

To by mě zajímalo kdy a kde. Kdy to bude asi v úterý a dubnu a kde to bude v pr....

13.10.2007 11:21

Re: Busy na sebe čekají?

Občas někd jo. Ale jsou to bohužel spíš nahodilé případy, když to někdo vymyslí, systémově se spíše přípoje neřeší. ;-(

13.10.2007 12:03

cyrilek

Zpoždění?

Držím palce ČD, aby zpoždění vlaků nebyla žádná. Tedy, aby se děti mých dětí toho dočkaly.R^

13.10.2007 11:17

Darik H

Re: Zpoždění?

A budou potom jeste drahy ?

13.10.2007 12:35

pankratz

celkom zaujímavé termíny !

Zavolá výpravčímu v  " přepravní "  stanici,

Takúto stanicu sme nemali ani za ČSD, ani teraz !

To by mala byť  " prestupná, alebo odbočná " stanica. ?!

13.10.2007 11:07

Eso Rimmer

Re: celkom zaujímavé termíny !

To víte, asi zase jeden redaktor, který 20 let nejel vlakem, píše článek o vlacích ...