- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nesmíte zapomenout že autobus jezdí asi 21hodin deně .To dostane zabrat .Na udržbu je círka 3 hod. a jednou za měsíc prohlídka celého autobusu .
Tento bus co schořel je asi dva roky starý .Tato závada je čistě konstrukční chyba . Jezdím s tímto autobusem ,ale s harmonikou. Náhradní díli se vozí z Francie tady se ten bus smontuje a potom se veze zpět do Francie. Je ta montáž tady levná .Tod vše
Zajimalo by me, zda tyto busy byly dodany vyrobcem ve stejnou dobu.
Ten první byla Karosa, tenhle je Irisbus Citybus
ontervaly 2x castejsi nez v Ostrave, kde jsem vyrustal.. to se obcas musi neco stat, kolik prachu by muselo jit do udrzby...
Tato příhoda se může stát. Jsem řidič autobusu a únik PHM není vůbec cítit,
a pokud se dostane nafta na rozžhavené turbo je po všem .Jsem řidič z 30 letou praxí. Není toto nic neobvyklého co by se nemohlo stát. Tot vše
Hmm, a neměla by tohle konstrukce vylučovat? Jako netahat naftu poblíž turba a tak? Jinak u busu, co vozí lidi, bych čekal nějaký čidla a samohas, stojí to doslova pár korun.
Ani teroristy nepotřebujou.
Izraelci by mohli závidět.
Já myslím, že výrobce těchto autobusů firma Iveco (bývalá Karosa) má co vysvětlovat. Jak je možné, že takový moderní autobus z důvodu technické závady kompletně shoří a jsou tím ohroženy životy cestůjících?!