Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autobus MHD zcela zničil požár od unikající nafty

Potíže pražského Dopravního podniku s technikou nekončí. V Praze 8 v Horňátecké ulici shořel linkový autobus. Vůz začal hořet před vjezdem do zastávky. Uvnitř bylo dvacet lidí, kteří ale stihli včas vystoupit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

chladný

Dpp Praha požár bus

Nesmíte zapomenout že autobus jezdí asi 21hodin deně .To dostane zabrat .Na udržbu je círka 3 hod. a jednou za měsíc prohlídka celého autobusu .

0/0
1.10.2007 18:32

chladný

DP Praha požár busu

Tento bus co schořel je asi  dva roky starý .Tato závada je čistě konstrukční chyba . Jezdím s tímto autobusem ,ale s harmonikou. Náhradní díli se vozí z Francie tady se ten bus smontuje a potom se veze zpět do Francie. Je ta montáž tady levná .Tod vše

0/0
1.10.2007 18:25

TigerM

Vypada to jako souhra nahod?

Zajimalo by me, zda tyto busy byly dodany vyrobcem ve stejnou dobu.

0/0
30.9.2007 21:40

Vifon

Re: Vypada to jako souhra nahod?

Ten první byla Karosa, tenhle je Irisbus Citybus;-D;-D;-D

0/0
30.9.2007 21:42

zab2

Re: Re: Vypada to jako souhra nahod?

... kterej byl vyrobenej v Karose, ty chytráku;-D8-o

0/0
1.10.2007 7:03

Cody666

Re: Vypada to jako souhra nahod?

Spíš bych v tom viděl součást kampaně za zdražení jízdného v Praze. Budou argumentovat, kdybyste platili víc, tohle se nestane. Vsadil bych krk, že to tak je. RvRvRv

0/0
1.10.2007 0:09

_Aleister_

Objem dopravy DPP je ohromující, tolik linek a často...

ontervaly 2x castejsi nez v Ostrave, kde jsem vyrustal.. to se obcas musi neco stat, kolik prachu by muselo jit do udrzby...

0/0
30.9.2007 21:05

Deleter

.

Záleží na příčině. Nic se ale nemá přehánět.

0/0
1.10.2007 0:15

Deleter

Re: .

Jakože unikající nafta by měla unikat na čidlo unikající nafty a ne na ignitor unikající nafty, jestli si rozumíme.

0/0
1.10.2007 0:17

zab2

Re: Re: .

Pán bude asi konstruktér;-)

0/0
1.10.2007 7:05

Deleter

Re: Re: Re: .

Jojo, price is our god. Co na tom, že to nefunguje...:-(

0/0
1.10.2007 8:59

chladný

požár busu dp

Tato příhoda se může stát. Jsem řidič autobusu a  únik PHM není vůbec cítit,

a pokud se dostane nafta na rozžhavené turbo je po všem .Jsem řidič z 30 letou praxí. Není  toto  nic  neobvyklého co by se nemohlo stát. Tot vše

0/0
30.9.2007 20:43

Deleter

Re: požár busu dp

Hmm, a neměla by tohle konstrukce vylučovat? Jako netahat naftu poblíž turba a tak? Jinak u busu, co vozí lidi, bych čekal nějaký čidla a samohas, stojí to doslova pár korun.

0/0
1.10.2007 0:14

zab2

Re: Re: požár busu dp

Autobusy se nevyrábí do foroty jako škodovky. Každý vyráběný má svého zákazníka, který si výbavu specifikuje.  Bez "samohasu" je levnější ;-)

0/0
1.10.2007 7:35

Schei8e Katze

No co DP.hl.m. Prahy je evidentně soběstačný.

Ani teroristy nepotřebujou. ;-DR^

Izraelci by mohli závidět.:-)

0/0
30.9.2007 20:14

Majklino

Iveco (Karosa) má co vysvětlovat!

Já myslím, že výrobce těchto autobusů firma Iveco (bývalá Karosa) má co vysvětlovat. Jak je možné, že takový moderní autobus z důvodu technické závady kompletně shoří a jsou tím ohroženy životy cestůjících?!

0/0
30.9.2007 19:40

jarda.h

Re: Iveco (Karosa) má co vysvětlovat!

Protože ho vyrábí lidi, a lidi občas dělaj chyby

0/0
30.9.2007 20:56

zab2

Re: Re: Iveco (Karosa) má co vysvětlovat!

.. a někteří lidé se starají o údržbu. Vzhledem k několikátému problému u jedné dopravní firmy bych to viděl dost jasně.

0/0
1.10.2007 7:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.