Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Svaz mužů chce hlavu Stehlíkové. Za diskriminaci

Český svaz mužů vyzval premiéra, aby odvolal Džamilu Stehlíkovou. Ministryni pro lidská práva a národnostní menšiny viní z diskriminace organizací hájících práva mužů a otců. Sama tak prý nedodržuje principy rovnosti, které veřejně hlásá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sid2007

Fundamentální (a stále neřešený) problém české justice: PROČ je (ze 72%) 3 až 4x více feminizovaná než na Západě?

Někteří (nepochybně dobře to myslící) spoluobčané se i zde domnívají, že mám něco proti ženám, že - coby jedno ze smutných DĚDICTVÍ KOMUNISMU - asi 3 až 4-krát vyšší FEMINIZACE naší justice neznamená, že soudkyně jsou obecně horší než soudci, pokud se výkonu úřadu a plnění očekávání demokratické společnosti týká.

Nehodlám pouštět se do gendrové problematiky, konstatování obecných pravd (kdy zevšeobecnění není něco špatného, atd., protože bez potřebné míry zevšeobecnění bychom se nemohli v životě orientovat, rozhodvat, byla by to paralýza), ale to, že (stále) to, že na Západě je soudkyň 3 až 4x méně, že naopak opravářů aut je tam i u nás drtivá většina mužů, atd. něčemu napovídá. Tipnul bych si třeba, že mít o něco více mužů "zdravotních sester" (bratrů) povede i u nás (jako na Západě) k DISPROPORČNÍMU nárustu trestné činnosti jako je znásilnění pacientů, vražd injekcemi, atd. Stran justice: Nezávislé, LOGICKÉ, neemociální, komplexní myšlení není u žen lepší nebo stejné než u mužů.

0/0
6.10.2007 21:20

Sid2007

Porozvodová diskriminace otců (a babiček, dědů atd z otcovy strany) oproti Západu 3 ař 4-krát více feminizovanou justicí je daleko nejrozsáhlejší druh diskriminace v zemi

Tato míra feminizace je také přímým důskedkem komunismu, kdy režim "svěřoval výkon socialistické spravedlnosti" spolehlivým, defakto jen lepším úřednicím,. kdy samostatné, logické, komplexní myšlení nebylo ani požadováno, ani dovolováno. Proto bylo povolání soudkyně tak atraktivní, navíc s pohodovým odkládáním kauz, štědrým vybíráním si nemocenské a jiné dovolené, osobního volna atd. "Ideální" pro ženy a matky.

Toto dvojí neblahé dědictví komunismu a komunistické justice:

a) oproti civilizovaným zemím 3 až 4-krát více soudkyň a

b) návyky, praktiky, stranická spolehlivost, ochota zaprodat duši výměnou za pohodovou kariéru a jistou moc, stereotypy o tom jak má třeba porozvodové uspořádání "přirozeně" vypadat, lenost atd., kvůli kterým byli soudci (tedy ze 72% vlastně soudkyně) byli stranou a vládou za komunismu vybíráni a které je charakterizovaly, jsou obecně zcela nežádoucími kvalitami pro justici demokratické země, kde justice, jako jedna ze tří státních mocí je stále více důležitá.

0/0
6.10.2007 21:31

a.gate

Hele a můžou sem vůbec ženský

jako do fóra? ;-D

0/0
2.10.2007 20:50

captain cook

Re: Hele a můžou sem vůbec ženský

Dobra otazka!;-D jestli se ptas Sida 2007, hadam, ze jeho odpoved kladna nebude:-P;-D ten ma na zensky pifku;-D

0/0
3.10.2007 3:24

Sid2007

Ale, ale ... jen ne stereotypy:)

Znovu tedy:

1) To, že je česká justice feminizovaná 3 až 4-krát více než typická západní by mělo být důvodem k zamyšlení.

- proč tomu tak je (protože za komunistické justice byl soude defakto lepší úředník, nevyžadovala se po něm logika, samostatné, komplexní myšlení. Naopak, práce byla pohodová, proto absoloventky PF se disproporčně stávaly přednicemi, sorry, soudkyněmi. Návyk vybírat si nemocenskou na sebe, rodinu, babču, mají dodnes, spolu odkládáním kauz

- soudružky soudkyně, navíc bybírané, coby spolehlivé, měly a stále mají jasno, jak "přirozeně" mají věci po rozvodu vypadat. S dětsou psychologií se soudružky nikdy nenamáhaly, a tu posametovou, buržoázní, tu už si osvojovat nebudou. memí jim to potřeba, mají definitivu.

Prioritou partají (zvl pravostředných) byměla být co nejrychlejší, nejrozsáhlejší výměna soudcovského sboru. Justice nemůže být /stejně jako exekutiva a legislativa dávno nejsou) z 80% lidé, kteří tam seděli a rozhodovali už za komunismu. Toť vše:)

0/0
4.10.2007 7:02

captain cook

Re: Ale, ale ... jen ne stereotypy:)

"Prioritou partají (zvl pravostředných) byměla být co nejrychlejší,

nejrozsáhlejší výměna soudcovského sboru. Justice nemůže být /stejně

jako exekutiva a legislativa dávno nejsou) z 80% lidé, kteří tam seděli

a rozhodovali už za komunismu."

S timhle odstavcem souhlasim. Ne ale kvuli zastoupeni zen v justicnim systemu a ze by muzi "jaksi byli kvalitnejsimi soudci". To samo o sobe je kardinalni blbost. Soudcovsky sbor mel byt vymenen uz davno, protoze je neslucitelne se zapadni demokracii mit justicni system obsazeny lidmi, kteri vystudovali za totality pod zkurwenou ideologii a v systemu neexistijicich zakladnich lidskych prav. Byli totalitou do techto prominentnich mist dosazeni a jejich setrvavani v pozicich 17 let po padu komunizmu je ostudou nejen narodni, ale mezinarodni. Za to dobu bylo dost prilezitosti dosadit na mista nove absolventy a preorientovat ty z drivejsich, kdo se k tomu prokazali jako vhodni.

0/0
4.10.2007 7:48

eBalkan

No konecne

nevim proc mam byt neustele znevyhodnovan jen proto, ze jsem bily, zdravy, vysokoskolsky vzdelany chlap ...

0/0
1.10.2007 17:06

Iommy

protivaha feministkam

Presne tak. Panove prestanme brecet a zacneme neco delat. Feministky musi mit svoji protivahu. Pojdme aktivne podporovat tohle sdruzeni. R^R^R^

0/0
1.10.2007 18:14

Sid2007

(nejen) Svaz muzu, ale i odstraneni plosne porozvodova DISKRIMINACE statisicu deti, otcu, babicek a dedu z otcovy strany z 80% stale ex-kom, oproti Zapadu 3-4x vice FEMINIZOVANOU justici si zaslouzi AKTIVNI podporu

Elektronicke vedeni soudnich spisu, jistota definitivy znacne nadprumernych platu (vcetne 14, a plno priplatku na osaceni, skolne, cestovne atd.) soudkyne (ano, ne soudci, nebot coby SMUTNE DEDICTVI komunismu, oproti Zapadu neuveritelne feminizovana exkomunistika justice, celkove ze 72%, v pripade opatrovnickych senatu 1. stupne, ktere vetsinou NATRVALO rozhoduji o zivotech deti, jejich otcu, babicek a dedu z otcovy strany pak defakto ze 100% jde o zeny v TALARU) nic z tohoto neprinuti.

Obcane a volici by meli systematicky zadat, hlavne pak politicke strany (zejmena pravostredne), aby jako prioritu svych volebnich programu mely co NEJRYCHLEJSI a NEJROZSAHLEJSI obmenu soudcovskeho stavu. Kdyby ostatni dve statni moci (exekutiva, tedy vlada a ustredni organy a legislativa, tedy obe komory PSP CR) byly, navic 18 let po padu komunismu, obsazene lidmi,m kteri tam sedeli a o nasich zivotech ROZHODOVALI,jiz pred rokem 1989, byla by znovu revoluce, nebyl by to udrzitelny stav.   

0/0
2.10.2007 17:29

captain cook

Re: (nejen) Svaz muzu, ale i odstraneni plosne porozvodova DISKRIMINACE statisicu deti, otcu, babicek a dedu z otcovy strany z 80% stale ex-kom, oproti Zapadu 3-4x vice FEMINIZOVANOU justici si zaslouzi AKTIVNI podporu

smarja tobe se ale rozjela drska jakmile ti dali podnet.....hadal bych to na to, ze se na tebe tva stara jednoho dne nas*ala, vyhodila te z domu, rozvedla se s tebou a ty ted davas vinu vsemu moznemu jen ne sobe

0/0
2.10.2007 20:52

Sid2007

Ejhle, "kuchař": další vyspělý občan! A jakou to předvádí schopnost debaty!

A ta úroveň, která z jeho úst (matka jí říkala "drška", tak synek to po ní lovingy opakuje) vychází!

Mimochodem, 18 let po Sametu stále Z 80% ex/kom, celkově z neuvěřitelných 72% feminizovaná (v opatrovnických senátech soudů defakto ze 100%), což je 3 až 4-krát víc než v západních zemích, hlavní problém není, jak ženy v taláru rozhodují o ex.manželovi nebo ex.manželce, ale hlavně a přdevším, že dětem odpírají otce.

To, jak soudci (většinou tedy soudkyně), které si najmul komunistický režim a kteří (-é) se vůbec nehodí, svojí kvalitou, myšlením, návyky aby rozhodovali o lidských životech (a právních subjektech) za demokratického režimu, ale přesto je takto obsazená justice tolerována je nejen skandál, ale žába na oremeni.

Jak uvedeno v předešlém: Kdyby ostatní dvě státní moci (exekutiva, tedy vláda a ústčední orgány) nebo legislativa (obě komory parlamentu) byly z 80% lidé, kteří tam sešděli a rozhodovali za , tak by byla znovu revoluce. Justici to ale z nějakých důvodů stále prochází.

0/0
4.10.2007 6:52

nevericitoomas

Kluci i holky buďte v klidu

Džamila tam sedí jenom proto, že je evidentně lidsky i odborně kvalitnější než Paroubek a jeho parta. V tomto případě na pohlaví zas až tolik nezáleží. A její vliv na českou justici je tak minimální, že bych to neřešil.

0/0
1.10.2007 16:40

Iommy

Re: Kluci i holky buďte v klidu

Hm, bohuzel mas pravdu. to uz lepsi ta k*ava Jamila nez to p*ase Parouback!!! :-©:-©:-©

0/0
1.10.2007 18:12

Sid2007

Svaz mužů se ozval správně, ministryně udělala chybu PLUS masivní porozvodové diskriminace dětí, jejich otců (a babičk, dědů z otcovy strany) volá po energickém řešení

Věnují se tomu (dostatečně) nějaké politické strany? Někdo jiný? 

Stejně tak (z 80% % stále exkomunistiká) justice (navíc, oproti Západu se svojí skandální 72% feminizací, dalším dědictvím komunismu, asi 3 až 4-krát více feminizovaná, v opatrovnických senátech zvl. 1. stupně, které jsou obecně rozhodující, tak defakto ze 100%), kdy nejenže tyto soudkyně, které si vybrala strana a vláda, aby, ne jako samostatně, LOGICKY, nezávisle myslící lidé, ale jako defakto lepší úřednice vykonávaly "socialistickou spravedlnost", rozhodují o osudech statisíců dětí, jejich otců (a babiček a dědů, atd. z otcovy strany), pokud se svěřování dítěte do péče týká, rozhodování o umožňování kontaktů, styků, pěstování syndromu zavrženého rodiče, atd., je potřeba k ODSTRANĚNÍ této z komunismu přežívající nejrozšířenější diskriminace extra pozornosti, včetně zájmové organizace jakou Svaz mužů je. 

0/0
1.10.2007 15:16

český venkovan

Re: Svaz mužů se ozval správně, ministryně udělala chybu PLUS masivní porozvodové diskriminace dětí, jejich otců (a babičk, dědů z otcovy strany) volá po energickém řešení

...HE...????

0/0
1.10.2007 15:17

Sid2007

skoda, ze se (zjevne) nezmuzete na vic nez jedno heknuti

Anebo jste jako obcan uz tak daleko vyspely, tak vysoko nad vetsinou, ze Vas ani vecny, slusny komentar, navic k zasadne vaznemu problemu jakym je nalehava potreba odstraneni prezivajici diskriminace statisicu deti, jejich otcu, babicek, dedu z otcovy strany nechava ve Vasem nadhledu v pohode.

Nebo je Vase mlceni, resp. heknuti indikaci, ze nemate nebo nejste schopen neco vecneho, slusneho, nejlepe pak konstruktivniho dodat? Tak nevim.

0/0
2.10.2007 17:17

captain cook

Re: skoda, ze se (zjevne) nezmuzete na vic nez jedno heknuti

zapomnel jsi vyjmenovat prababicky a pradedecky, tety a strejdy, bratrance a sestrenice, pratety a prastrejdy..... z tatovy strany8-o

0/0
2.10.2007 20:48

Sid2007

Hele, kapitáne Kuchaři, soráč (anglicky vidno panimáješ): Pokud ...

... si myslíš, že není problém, když třeba babička a děda z otcovy strany díky tomu, jak exsoudružky v taláru české justice (znovu, oproti Záppadu je feminizace české justice, coby další neblahé dědictví kununismu, 3 až 4-krát vyšší, v opatrovnických senátech defakto 100%) v drtivé většině případů nejenže dítě po rozvodu dávají matkám, navíc nejsou ani schopní ani ochotné účinně zajišťovat, aby dírě mělo kontakt, styk, pobyt s otcem a s nimi samotnámi. když děti ztratí babičku i dědu (a oni pak vnouče) ....tal musíš být hodně vtipný, hodně nad věcí, ab jsi tak "relevantně" do didkuse přispíval.

0/0
4.10.2007 7:10

sageorg

Zas samá

dyškryminácija!:-P

0/0
1.10.2007 15:15

roddie

co čekat

od takového primitiva, teda pardon, abych nediskriminoval - primitivky.

0/0
1.10.2007 14:06

NCS

Džamila

rozhodně je to nejhloupější ministr ve vládě, je bez pochyb dost primitiv a co se týče česka tak nerozumí ničemu;-€

0/0
1.10.2007 13:50

český venkovan

Re: Džamila

...to vystihuje většinu členů strany zelených

0/0
1.10.2007 14:14

NT05

Džamilo

připrav si křidýlka, bude letecký den ;-D. Již jsi svojí blbostí a tupostí nadělala dost škody !

0/0
1.10.2007 13:33

Voyager999

Jen tak dale...

;-D;-D;-D;-DR^R^

0/0
1.10.2007 12:33

Bouše

Já považuju ty různé svazy žen a mužů

za úplnou hovadinu. :-P

0/0
1.10.2007 11:02

36903690

Re: Já považuju ty různé svazy žen a mužů

Já taky a věřím,že je nás dost.

0/0
1.10.2007 12:45

Sid2007

OK: Jaká organizace tedy potřebným způsobem a zaměřením pracuje na odstranění všeobecné diskriminace mužl žejména otcl) v opatrovnickém sektoru naší justice?

Věnují se tomu (dostatečně) nějaké politické strany? Někdo jiný? Pokud ano, dejte mi vědět.

Stejně tak, pokud si myslíte, že (z 80% % stále exkomunistiká) justice (navíc, oproti Západu se svojí skandální 72% feminizací, dalším dědictvím komunismu, asi 3 až 4-krát více feminizovaná, v opatrovnických senátech zvl. 1. stupně, které jsou obecně rozhodující, tak defakto ze 100%), kdy nejenže tyto soudkyně, které si vybrala strana a vláda, aby, ne jako samostatně, LOGICKY, nezávisle myslící lidé, ale jako defakto lepší úřednice vykonávaly "socialistickou spravedlnost", rozhodují o osudech statisíců dětí, jejich otců (a babiček a dědů, atd. z otcovy strany), pokud se svěřování dítěte do péče týká, pokud se týká rozhodování o umožňování kontaktů, styků, pěstování syndromu zavrženého rodiče, atd., pak s vámi budu souhlasit, že není potřeba k ODSTANĚNÍ této z komunismu přežívající nejrozšířenější diskriminace žádné extra pozornosti, žádné zájmové organizace. Hezký den.

0/0
1.10.2007 15:05

gagaryn

***

hlava je málo, i bez hlavu je schopná tu funkci vykonávat v nezměněné kvalitě.

0/0
1.10.2007 7:41

houff

Re: ***

;-DR^R^

0/0
1.10.2007 9:06

miila

Re: ***

;-D;-D;-D

0/0
1.10.2007 9:36

wcbaba

Džamila má schopnost,

svými výlevy nasrat širokou veřejnost v celém politickém spektru od leva doprava.

0/0
1.10.2007 7:40

mosulský machredž

oo

její hlavu mi postavte na značku pokutového kopu - nebudu zkoušet jemný dloubák ala Panenka - vezmu tu duto hlavu bodlem :-©

0/0
1.10.2007 1:21

Chlupaty Knedlik

Kazdy s IQ vetsim nez bublajici blato

musi chtit to same...a to jiz jen z duvodu hlouposti teto velbloudi pizdy

0/0
1.10.2007 0:39

ciankal

A kurna ! Kdo z tech stezovatelu

volil zelene (Y)  (pokud nikdo tak je stiznost opravnena) pokud nekdo vubec nevolil tak si nema vubec co stezovat

0/0
30.9.2007 23:18

DDTn1

Re: A kurna ! Kdo z tech stezovatelu

Ja volil ODS a nevim jestli jsem udelal lepe..ono totiz je uplne jedno koho volis, jsou to prasata vsichni. Nasemu statu pomuze jen kdyz padneme na hubu podobne jako Argentina, teprve pak se zacnou dit veci..chjo.

0/0
1.10.2007 6:19

gaDzin

Re: Re: A kurna ! Kdo z tech stezovatelu

tomu never, na tyhle mista se vzdycky  hrnou stejny svine, at je jakakoliv doba. Slusny clovek na to nema naturu ani nervy. Zdaleka by neunesl tolik, co tyhle bezpaterni vycuranci Rv:-©

0/0
1.10.2007 10:58

roddie

Re: A kurna ! Kdo z tech stezovatelu

Já zelené volil, protože mrknu vlevo :-© mrknu vpravo :-©, zvolil jsem potenciální alternativu. Jaké hňupy ale strana nakonec nace do parlamentu a na ministerstva, to už neovlivním. V jedné straně jsou zkorumpovaní, v druhé také, ve třetí sice nejsou, ale nemají tam nikoho schoného, čtvrtí čekají, kam se korouhev otočí, pátí komouši, to je výběr.

0/0
1.10.2007 14:54

Ahaman

Džamila vyniká jen jedním-

-vyjímečnou neschopností. Ovšem vzhledem k tomu, co má ve vládě na starosti, by bylo skoro lepší, kdyby ve funkci zůstala.;-D

0/0
30.9.2007 23:15

kolacos

dzamilo dzamilo

tys tam ani nemela sedet , cokoliv se da prekousnout jenom ne tva nominace a dosazeni ! zelenaci :-©

0/0
30.9.2007 22:58

Prubojny___kapitalista

Zelení jsou sekta plná vypatlaných blbů!!!

:-)

0/0
30.9.2007 22:57

NT05

Re: Zelení jsou sekta plná vypatlaných blbů!!!

Bohužel o tot více jsou nebezpeční a nadělají větší škody :-(

0/0
1.10.2007 13:30

herodes I.

Džamilo,Džamilo,ty vypatlaná huso!

I kdybys byla jediná ženská na světě tak ode mě teda nedostaneš - ode mě tedy ne !!!!

R^

R^

(Y) Přidá se někdo ? (Y)

0/0
30.9.2007 22:52

Prubojny___kapitalista

Re: Džamilo,Džamilo,ty vypatlaná huso!

:-)R^

0/0
30.9.2007 22:57

Bůh Nejvyšší (8)

Tobě by dala jenom mrtvola a ani to neni jistý...

Ale o Džamile platí to samý.

0/0
1.10.2007 1:56

Isabelle

Re: Džamilo,Džamilo,ty vypatlaná huso!

ani Džamila,Te nechce;-D;-D;-D

0/0
1.10.2007 2:01

DDTn1

Re: Re: Džamilo,Džamilo,ty vypatlaná huso!

;-D;-D;-D Trefne...ovsem to neznamena, ze neni stupidni, bohuzel me pripada, ze se lide do podobnych funkci nejmenuji dle odbornosti, ale politicke prislusnosti..pak to tak vypada:-©

0/0
1.10.2007 6:21

habit

... možná to myslela dobře...

... asi se jí doneslo, že muži myslí jen na jedno - a v Radě pro rovné příležitosti žen a mužů přece nejde o fotbal, ne?

0/0
30.9.2007 21:59

Vifon

Džamilo

Běž radši pást domů velbloudy!!!!!;-D

0/0
30.9.2007 21:50

mosulský machredž

oo

Nejsou žádné odlišné rasy, jenom země plné lidí, které Chuck Norris zbil do různých odstínů černé, modré a žluté

0/0
30.9.2007 21:49

herodes I.

Re: oo

;-DR^

0/0
30.9.2007 22:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.