Diskuze

Manifestaci extremistů narušil opilec. Skončil v cele

V Kladně se shromáždily přibližně dvě stovky ultranacionalistů na takzvané Svatováclavské manifestaci. Akce měla poklidný průběh, policie pouze zatkla jednoho účastníka akce, o asistenci ji požádali samotní extrémisté, protože údajně byl silně opilý. Xenofobních projevů se ultranacionalisté nevyvarovali.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Deleter

1. 10. 2007 11:10
.

Oprava: Extrémisté nebyli extrémisté, ale alkoholici, dovolávající se exklusivity své mateřské pivní varny heslem "Nic než Náchod" a protestující proti nevhodnému balení "Multipacky NE NE NE"

0 0
možnosti

sarume

30. 9. 2007 11:22
Spatny

a co je na tom spatneho? Taky nejsem priznivcem multi kulti a zcela s heslama souhlasim, To jsem extremista, když nechci aby zde se mnou zili lidi co se nechteji chovat podle pravidel  naši země?

0 0
možnosti

jyryb

30. 9. 2007 12:16
Re: Spatny

Jasne, a kdo vsechno se nechce chovat podle pravidel teto zeme?  A proto multi-kulti k nam nesmi.

Sam jsi si odpovedel, jsi extremista.

0 0
možnosti

jakalův táta

30. 9. 2007 8:26
kde to žijeme ?

zněla hesla: "Nic než národ, Čechy Čechům, Multi-kulti nechceme!"

Policii ovšem tato hesla nechala klidnou.....

mně zase mrzí, že policii ( a ne jen policii ) nechává klidnou situace, kdy v částech Prahy  vesele prodavájí drogy organizované cizojazyčné skupiny ! Prahu przní ukrajinské prostitutky ! Pro slušné turisty je naše hlavní město postrachem !

To by měla policie řešit !tak a td mně ukamenujte,co jsem napsal je přeci extrémistické a fašistické !

Bůh ochraňuj naše děti !

0 0
možnosti

smotitak

30. 9. 2007 8:30
Re: kde to žijeme ?

Ty si teda přeješ české zboží?

0 0
možnosti

jakalův táta

30. 9. 2007 8:21
co je no tom špatného ? ? ?

zněla hesla: "Nic než národ, Čechy Čechům, Multi-kulti nechceme!"

Policii ovšem tato hesla nechala klidnou.....

heslo "nec než národ" je heslem národovce Františka Paklackého ! bude policie zabavovat bankovky s vyobrazením "extremisty" Palackého ? Dále například za první republiky - T.G.Masaryka se řešil "cikánský problém,platilo domovské právo a evedince cikánu na všech četnických stanicích atd.a bude dnes někdo proto vkládat,že první republika byla "extremistická" a podobné žvásty ! Většina disidentů byla před rokem 89 taky považována za "extemisty a škůdce státu" dnes jsou hrdinové......Proč se každý režim snaží vždy určovat co se může říkat a co ne, kdo je ten "správný a kdo ne " ????

0 0
možnosti

PoiuzTre

30. 9. 2007 0:29
:-) :-(

"Stop demokratické diktatuře... Stop kapitalismu, komunismu..." Není to jenom nějaká svatováclavská parodie?

A dále: v textu je celkem 5krát použit výraz "pravicoví extrémisté". To je taky nějaká parodie, paní Kučerová a pane Eichlere? :-/

0 0
možnosti

josef_spejbl

29. 9. 2007 21:43
manifestaci exkrementalistů

narušil opilec exkrementem.......

0 0
možnosti

trojuhelník

29. 9. 2007 21:37
Manifestaci exrementistů narušil opilec, skončil na iDnes

jménem Singlemalt

0 0
možnosti

Sunny29

30. 9. 2007 8:33
Re: Manifestaci exrementistů narušil opilec, skončil na iDnes

Chudáčku.

0 0
možnosti

Voyager999

29. 9. 2007 20:37
Muze mi nekdo povolany vysvetlit, co znamena

pojem manifestace extremistu a jak se ten extremismus projevuje?? Opakuji vysvetlit, ne tlachani o nicem ve stylu oni vyrvavaji nic nez narod, to neni extremismus, ale pokrik a ten nikomu neublizuje. Taky bych chtel nejake cislo ohledne skod zpusobene extremisty, kdyz se na jejich "manifestace" vynakladaji nemale penize a efekt nulovy, kdyz nepocitam toho ozralu. Oni pouze projdou, parkrat si zarvou a jdou na pivo, nebo domu. V UK jsem videl zlodeje rozbijet zamek u kola, ocividne ukradene, rekli mi, ze to neni zavaznej zlocin a ze na to kaslou, maji jinou praci, tak jsem zvedav, kdy PCR bude pracovat jako Policie v UK. Dokud budou stat kolem demonstraci par zoufalcu, tak se kriminalita nesnizi...Rv

0 0
možnosti

Trent-R

29. 9. 2007 20:42
Re: Muze mi nekdo povolany vysvetlit, co znamena

máš naprostou pravdu, nepoužíval bych slovo extrémisti, napadají mě slova proletariát či hoi polloi...

0 0
možnosti

Trent-R

29. 9. 2007 20:32
...

Kdyby se radši vzdělávali, pracovali, vytvářeli nějaké hodnoty a tím podporovali tuto zem. Místo toho nějací hejsci co mají sotva základku a patrně se stydí za to co dělají, jsou-li maskováni, budou někde na rynku vyřvávat nesmysly, kterým sami nerozumí a ještě se přitom odvolávají na sv. Václava, patrona této země. Každý národ by si měl pečlivě střežit svoji kulturu, hodnoty a normy protože jednotlivé jsou obecně ohroženy především procesem globalizace. Příslušnost k národu, ale nefunguje pouze na bázi pokrevní, jde o jazyk, mravy, zvyky, chování, mentalistu, celkový přístup k životu. Omlouvám se jestli jsem tím míň Čech, ale tito lidé prostě ro mě nejsou vhodnými reprezentanty k šíření vlastenectví a nijak s nimi nesympatizuji.

0 0
možnosti

Trent-R

29. 9. 2007 20:32
Re: ...

lol...mentalitu :-)

0 0
možnosti

65c02

29. 9. 2007 20:15
Nic než národ?

Co si pod tímto heslem mám předravit?

Jak se pozná národ Čechů? Jak se přesně pozná kdo je Čech a kdo Čech není? Jaké jsou přesné určujícíparametry podstatné pro  uvedené rozlišení Čech/ne-Čech? Víte to někdo? Můžete mi to vysvětlit? Předem děkuji.

0 0
možnosti

petr_sleder

29. 9. 2007 20:24
Re: Nic než národ?

Zcela jistě existují definice pojmu národ. Není třeba vymýšlet to co už bylo vymyšleno. ;-)

0 0
možnosti