- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ja bych se priklonil ke treti variante a to koupit vsechny autobusy na plyn, protoze ty cadici vraky, co tu jezdi, jsou fak strasny. kdyz uz ma byt MHD alternativou k cadicim autum, tak by ji nemeli delat taky cadici.
Který chytrák psal popisek k fotce tramvaje???
"Tramvaj Škoda 14T s vnějším dizajnem Porsche"
Co ten DIZAJN má jako znamenat?
Osobne mi nevadi jezdit ani starsi tramvaji, ani starsimi vozy metra... v tomhle kvalitu opravdu moc nepocituji. Ve starych vozech alespon nejsou calounene sedacky, na ktere se stitim sednout.
Treba ve Vidni jezdi take "skoro historicke" tramvaje, ale narozdil od Prahy jich jezdi vice - clovek dlouho neceka a vuz neni preplneny. V MHD si tam lze vetsinou sednout a sit MHD je jeste hustsi nez v Praze. V tom vidim kvalitu.
To ze se DP Praha nechova jako trzni firma je videt uz v pristupu ke klientum, kteri musi mnohdy travit hodinu ve fronte na kupon do prukazky.
Dobře, tak zrušíme MHD, všichni začnou jezdit autem nebo chodit pěšky a ráno tě budou budit místo autobusů (jak si zmínil(a?) jinde) kolony aut. Tak si to představuješ?
Jen to ne. Tahle "dětská" tramvaj (má tak nízký strop a nízko položená okénka, že snad byla konstruovaná přímo pro děti) mě dokáže každý docela naštvat.
abych nemusel jezdit holotou?
Na to se vykašli. Kup si nový.
V dobe, kdy Praha resi nadmiru aut, kdy Bursik horuje pro alernativni druhy dopravy, kdy se smogem v Praze vsichni dusi, zdrazit zakladni jizdne v MHD muze jen naprosty idiot.
A miliard kolik by stálo nakreslení cyklostezek podél důležitých silnic?
Moc asi ne, takže to není pro pány z radnice zajímavé.
Jak není zakázka za miliardy, ze kterých může kápnout slušné všimné, nikoho to nezajímá. Když cyklostezka, tak musí být nová, krásná asfaltová, s cedulemi každých pět metrů. Cena nesmí klesnout pod 10 milionů, rozpočet přece musí myslet na všechny zainteresované.