Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Praha vylepší MHD za 40 miliard

Čtyřicet miliard, tedy přibližně roční rozpočet na fungování celé metropole, plánuje investovat hlavní město do modernizace městské hromadné dopravy. Nové tramvaje a autobusy a opravené soupravy chce postupně nakupovat dalších deset let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Milenius

Plyn

Ja bych se priklonil ke treti variante a to koupit vsechny autobusy na plyn, protoze ty cadici vraky, co tu jezdi, jsou fak strasny. kdyz uz ma byt MHD alternativou k cadicim autum, tak by ji nemeli delat taky cadici.

0/0
15.10.2007 20:58

Katka.Boskova

teda kdo to psal???

Který chytrák psal popisek k fotce tramvaje???

"Tramvaj Škoda 14T s vnějším dizajnem Porsche"

Co ten DIZAJN má jako znamenat?!!

0/0
27.9.2007 15:28

iRI2

Vidim kvalitu jinde, nez v utraceni penez za nove stroje

Osobne mi nevadi jezdit ani starsi tramvaji, ani starsimi vozy metra... v tomhle kvalitu opravdu moc nepocituji. Ve starych vozech alespon nejsou calounene sedacky, na ktere se stitim sednout.

Treba ve Vidni jezdi take "skoro historicke" tramvaje, ale narozdil od Prahy jich jezdi vice - clovek dlouho neceka a vuz neni preplneny. V MHD si tam lze vetsinou sednout a sit MHD je jeste hustsi nez v Praze. V tom vidim kvalitu.

To ze se DP Praha nechova jako trzni firma je videt uz v pristupu ke klientum, kteri musi mnohdy travit hodinu ve fronte na kupon do prukazky.

0/0
27.9.2007 9:49

Schei8e Katze

z našich peněz Svině Sockám...

:-©:-©Rv

0/0
25.9.2007 19:07

Tombus

Re: z našich peněz Svině Sockám...

Dobře, tak zrušíme MHD, všichni začnou jezdit autem nebo chodit pěšky a ráno tě budou budit místo autobusů (jak si zmínil(a?) jinde) kolony aut. Tak si to představuješ? :-)

0/0
25.9.2007 20:51

petr77

rekonstrukce T3

Jen to ne. Tahle "dětská" tramvaj (má tak nízký strop a nízko položená okénka, že snad byla konstruovaná přímo pro děti) mě dokáže každý docela naštvat. ;-(

0/0
25.9.2007 13:31

vver440

nechtěl by mi Dopravní podnik trochu zrekonstruovat auto

abych nemusel jezdit holotou?;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
25.9.2007 13:20

Grossak

Re: nechtěl by mi Dopravní podnik trochu zrekonstruovat auto

Na to se vykašli. Kup si nový.

0/0
25.9.2007 16:52

regazzi

!!!

V dobe, kdy Praha resi nadmiru aut, kdy Bursik horuje pro alernativni druhy dopravy, kdy se smogem v Praze vsichni dusi, zdrazit zakladni jizdne v MHD muze jen naprosty idiot.:-/

0/0
25.9.2007 13:01

Todd Berrttuzzi

Re: !!!

"Rodina se dusí ...." :-P

0/0
25.9.2007 13:14

Brouk Pytlík654

cyklostezky nejsou zajímavé - nic z toho nekápne

A miliard kolik by stálo nakreslení cyklostezek podél důležitých silnic?

Moc asi ne, takže to není pro pány z radnice zajímavé.

Jak není zakázka za miliardy, ze kterých může kápnout slušné všimné, nikoho to nezajímá. Když cyklostezka, tak musí být nová, krásná asfaltová, s cedulemi každých pět metrů. Cena nesmí klesnout pod 10 milionů, rozpočet přece musí myslet na všechny zainteresované.

0/0
25.9.2007 12:51

Todd Berrttuzzi

To si Praha

nechá pozlatit cikánské kapsáře ? :-P

0/0
25.9.2007 12:29

stepan.machacek

Re: To si Praha

Spíš než nové soupravy by stačilo pro zlepšení dopravy zkrátit intervaly v metru. Zejména na béčku je ráno situace absolutně kritická.

0/0
25.9.2007 12:49

Brouk Pytlík654

Re: Re: To si Praha

Jenže proč nejdou na B zkrátit intervaly? Protože nejsou soupravy. Proč nejsou soupravy? Protože každý trasa má svůj zabezpečovač a soupravy nelze kombinovat. Proč to tak je? Protože je v DP totalitní bordel. Kdo je za to zodpovědný? Nikdo, jako obvykle. Jak se to bude řešit? Zdražením o 50 %. Zdroje jsou, tak co se omezovat.

0/0
25.9.2007 12:54

petr-87

Re: Re: Re: To si Praha

To není pravda. Nevím sice jak myslíš to, že soupravy nejdou kombinovat, ale rekonstruované vlaky jsem zažil na A, B i C, takže tady asi problém nebude, že? Že mají trasy odlišný zabezpečovací zařízení, to je pravda, to se ti musí nechat;-), ale rozhodně to nebrání nasazování různých typů vlaků na jednu linku

0/0
25.9.2007 13:24

javky

Re: Re: Re: Re: To si Praha

Právě že brání. Když jezdily na C ruské soupravy společně s M1, používaly se dva zabezpečovače paralelně a byla s tím kupa problémů, včetně zasekávání, kdy se vlaky zastavily a muselo se to celé zresetovat. Co se týká trasy B, rekonstruované soupravy mají dodatečně přidané staré zabezpečovací zařízení - ta bedna s komínem v prostoru cestujících v prvním a posledním voze (odborně prý zvaná "udírna"). Jedná se tzv. o dočasné řešení, uvidíme, jak dlouho vydrží. Ano, koleje jsou stejné, takže v principu s vlaky jezdit lze všude, ale jen bez zabezpečení, tudíž bez reálné možnosti přepravy cestujících.

0/0
25.9.2007 14:33

petr-87

Re: Re: To si Praha

Já jsem např. dnes po půl desátý jel z Českomoravský na Palmovku ve vagoně úplně sám;-) Takže mně ta situace tak kritická nepřišla;-D No asi věc názoru;-)

0/0
25.9.2007 13:19

Cácorka

Re: Re: Re: To si Praha

půl desátá není raní špička to už potkáš v metru akorát důchodce a záškoláky tady alespoň na periferiích;-)

0/0
25.9.2007 13:52

marzena

Re: Re: Re: To si Praha

nauč se pořádně číst, metrem už jezdit umíš, tak jsi na to určitě dost velký :-P

0/0
25.9.2007 14:08

Dolorez

Re: Re: Re: To si Praha

I Ty kujóne, to jsi ovšem smlčel, že soupravka vyjela z odstavného tunela - prázdná! :-)

0/0
26.9.2007 12:40

doktor_bota

Re: Re: To si Praha

Zkrácení termínů ve špičce brání bezpečnostní předpisy.

0/0
25.9.2007 14:12

demon3

Re: Re: Re: To si Praha

Ale prd, zkrácení intervalů ve špičce na trase B brání nedostatek vozů !!!

0/0
25.9.2007 16:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.