Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Globální růst teplot je velmi malý, vyhlásil Klaus v OSN

Český prezident Václav Klaus předstoupil před desítky světových státníků, aby jim předestřel své názory na globální oteplování. Lídři, shromáždění v newyorském sídle OSN, si vyslechli, jak ukvapená a neoprávněná je představa o probíhajících klimatických změnách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

milamac

Opisuji Tečku !

Na Klausovi se každej odkope... Lux ho podrazil a jak to dopadlo... Klaus na hradě, Lux v penálu...

0/0
4.10.2007 16:38

Mr_gogo

A to vam s.Klausi

neni divne, ze vas nezvou na ekonomicka fora, ale na ekologicka? ;-D

0/0
3.10.2007 7:23

Glumik1

Dokonalissimus Genialissimus Václav Klaus

je ostudou této země Rv

Stydím se za prezidenta ČRRv

0/0
1.10.2007 13:52

vtech

Ma pravdu myslim

ale na potvrzeni si holt budeme muset par set let pockat, protoze driv se to potvrdit/vyvratit proste neda. Alespon ma spousta vedcu zjednoduseny pristup k financim, protoze staci prijit s natazenou rukou se slovy GLOBAL WARMING a grant je doma. Treba mimochodem prijdou i na neco duleziteho.

0/0
1.10.2007 9:52

celtic

neuvěřitelné......!!!

na druhou stranu je ale dobře, že svět ví, s kým má tu čest a Klause nikdo vážně nebere...:-)

0/0
29.9.2007 20:25

Deleter

.

Na Klausovi se každej odkope... Lux ho podrazil a jak to dopadlo... Klaus na hradě, Lux v penálu...

0/0
1.10.2007 10:03

trojuhelník

Re: .

Klaus se vždy odkope sám, neboj se každý půjde po spacáku, včetně tvé ikonky Klause;-)

0/0
1.10.2007 16:43

morbidni_kreten

:-P

paroubek by byl lepší prezident

0/0
29.9.2007 20:03

o5z5

Re: :-P

opravdu, ale opravdu morbidní nápad

0/0
29.9.2007 20:09

Deleter

.

Rád bych j@ckovi i věřil, ovšem jeho nenávist vůči Klausovi je tak strašlivá, že j@ck by jistě oponoval i kdyby mu Klaus před hodinou řekl "to je ale hezké ráno" tím, že snad každý vidí, že je hnusnej večer.

0/0
29.9.2007 11:54

KocourkovNews

Zpověď novinářského exkrementa

Krásně to řekl český tatíček: »OSN roku 2007 musí podle mého názoru odrážet svět roku 2007, a ne svět v roce 1945.« Nojo, jenže... Asi bych se neudržel a přihlásil se do diskuse. A jak to přijde, slovutný reformátore, položil bych zdvořilý dotaz, že OSN roku 1945 zatouchá a země česká nikoliv? Proč vám Praha nečpí plesnivinou stejně jako New York, když tam před pár lety zposvátněly Benešovy dekrety, z dnešního pohledu stejně pitomé a slušnými lidmi nepřijatelné

Cele:

http://www.geocities.com/gvanek2000/Bohemia.html

0/0
29.9.2007 11:47

chejava

Velký myslitel, státník, diplomat a ekonom.

Velikánů rozměrů Klause se rodí v dějinách velice málo. Myslím si, že od narození Alexandra Velikého je Klaus prvním. V to dějinné mezeře mezi nimi byli všichni pouze průměrní.

0/0
29.9.2007 10:42

celtic

Re: Velký myslitel, státník, diplomat a ekonom.

Jsou stejní....Saša Veliký i náš Šáša Veliký....:-)

0/0
29.9.2007 20:28

frankie51

Měřítko

Kdo stanoví, kdy nárust teplot bude už velký? Klaus?

0/0
29.9.2007 10:30

klokan1978

Klaus

I kdyby uz nemel mit pravdu, presto ze si myslim, ze na tech jeho myslenkach neco je, tak je dobre, ze je zde i protipol k jednostranemu odsouhlaseni neprokazane situace a ze tudiz nekomu tyto nazory pomohou pri dulezitych rozhodovanich otevrit oci nebo ho vratit nohama na zem. To je dobre.

0/0
28.9.2007 10:29

DRJ

dokážeme vytunelovat i počasí, říká Klaus

Papá tunel se snaží vytunelovat i počasí.

Uvědom si papínku, že tam nejsou peníze a globální počasí se nedá upravit zákonama. To je už asi moc na tvoji hlavinku ekonomistickou. Ale neboj, všichni to víme.  

0/0
26.9.2007 19:34

wiki5

Je s podivem

jak vsichni jsou zeleni, ale potencionalni dusledky nechce nikdo videt.

Tohle je jeden zdarilej komentar z neviditelnyho cokla:

Ekologismus je podstatně úspěšnější v protestech proti čemukoli než v pozitivní akci ve prospěch čehokoliv. Snad to není zcela spravedlivý a vyvážený a už vůbec ne politicky korektní bonmot, bohužel mnohá fakta potvrzují jeho platnost.

Ekologisté se kupříkladu začínají radikálně vymezovat vůči větrným elektrárnám – donedávna pro ně byl větrník tím, čím je pro křesťana krucifix. Pomohli vydupat ze země dotace pro „alternativní energii“, průmysl zavětřil peníze a ekologista je nespokojen: zjišťuje, že na jeho milovaném symbolu alternativnosti se dají vydělat peníze!

(pokrac)

0/0
25.9.2007 17:14

wiki5

Re: Je s podivem

Totéž v modrém je příběh biopaliv. Co je víc obnovitelné a alternativní, než to, co roste na poli! Kdo se stavěl proti, byl označen za neokonzervativce. To bylo včera. Dnes se proti biopalivům z kukuřice, řepky a dalších plodin stavějí dobře placení nezávislí odborníci, zatímco včera jiní dobře placení nezávislí odborníci doporučovali dotace.

Takže momentálně to vypadá tak, že máme mít hrůzu z oxidu uhlíku z tradičních paliv, ale taky z dusičnanů, které jsou prý ještě horší. V základním principu ale rozpor mizí. Je totiž jedno, čeho se mají lidé bát, hlavně, když se bojí. On se vždycky někdo najde s doporučením, čeho se mají bát momentálně.

0/0
25.9.2007 17:15

j@ck

Re: Je s podivem

"Ekologismus je podstatně úspěšnější v protestech proti čemukoli než v pozitivní akci ve prospěch čehokoliv"

To stejne lze rict o Klausovi, kritizuje vsechno, strasi ohrozenim imaginarni svobody, ale pozitivni alternativy a reseni nenabizi vubec zadne. Mezi ekology se bohuzel najde taky spousta volu, co delaji ekologii medvedi sluzbu. Napriklad odmitani jadernych elektraren mi prijde absurdni. Naproti tomu si nemyslim, ze by ekologicka dan byla necim a priori spatnym. Proc by nemohla byt drazsi pitna voda, elektrina atd a penize z te dane jit na ekologicke ucely? Ja v tom zadne omezeni svobody ani ekologicky fasismus nevidim, vidim v tom racionalni opatreni, ktere ma podporovat uspory energii, vodou atd. Omezeni rychlosti na silnicich na 90 prece taky neni fasisticke omezeni svobody, ale jen zakon.

0/0
25.9.2007 17:24

wiki5

Re: Re: Je s podivem

uz jsem se jednou ptal jestli jste lekar, protoze predpokladam, ze lekar je vzdelany clovek. Jestli nerozumite co je pluralismus, pak se o to vase vzdelani (a priznanou uminenou zaslepenost) obavam. Z hlasu "zleva" a zprava" by mela vzejit kompromisni, snad, doufam spravna cesta. Ale kdo kritizuje ZASLEPENE at levou ci pravou stranu stava se zaslepenym sam

0/0
25.9.2007 17:28

j@ck

Re: Re: Re: Je s podivem

nechapu co s tim ma co spolecneho to, jestli jsem lekar, jaderny fyzik nebo ridic traktoru a nemyslim ze vam do toho cokoliv je. ja se vas taky neptam co delate a je mi to sumafuk. a dle vasi reakce mam pocit, ze reagujete na nejake strasaky ve sve hlave a ne na muj prispevek

0/0
25.9.2007 17:34

wiki5

Re: Re: Re: Re: Je s podivem

sumafuk to neni, protoze od lidi se vzdelanim cekame neco vic nez od lidi bez nej... a jestli nekdo priznava strasaky pak jste to vy a vase hruza s Klause

0/0
25.9.2007 17:36

j@ck

Re: Re: Re: Re: Re: Je s podivem

Klaus je pro mne skutecne strasak. Je zarnym prikladem toho, jak lze glorifikovat nabubrelou malomestackou prumernost a hloupost, nastrikat ji pozlatkem a vydadavat za uctyhodnost. A predpokladam, ze pro vas pojem "vzdelani" znamena mit nazory, ktere zapadaji do vasi vlastni skatulky toho, co povazujete za vzdelani. Ja mam proste nazory jine a nebudu je menit jen proto, ze vy mne kvuli nim budete povazovat za nevzdelaneho.

0/0
25.9.2007 17:43

wiki5

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je s podivem

prosim vas co to vlastne ted melete za nesmysly? Vzdelani povazuju za prerequisite pro formovani pokud mozno objektivniho nazoru a ne zaslepene nenavistneho. To se skutecne v me predstave o vzdelani neslucuje. Nic si menit nemusite (kvuli me uz vubec ne) ale podle biblickeho rceni dobry strom se pozna podle dobreho ovoce...

(A propos ja  toleruji vedce, kteri jsou presvedceni o GO jako ty kteri nejsou. Do niceho mi zapadat nemusi. Jen se snazim filtrovat ten krik kolem prodejnejsich veci jako jak budeme za 15 let vsichni pod vodou)

0/0
25.9.2007 17:48

j@ck

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je s podivem

Co je to objektivni nazor? Myslite ze neco takoveho v otazkach politiky a svetonazoru vubec existuje? Podle meho je objektivni fakt ohledne GO nasledujici: nikdo nic nevi urcite. Klimaticky system je extremne slozity nelinearni system se spoustou vstupu (CO2, slunecni zareni, jine sklenikove plyny) a pozitivnich a negativnich zpetnych vazeb, ve kterem rozhodne neplati linearni zavislosti, ale zavislosti nelinearni. Pokud vam dava smysl to, co jsem napsal, tak z toho vyplyva, ze v tomto systemu nejsme schopni delat presne predpovedi, nezname ten system dostatecne, nemame k dispozici dost dlouhodobych udaju atd. V tomto davam za pravdu tem, co se ke GO stavi spise skepticky. Ovsem na druhou stranu si myslim, ze je krajne nezodpovedne tvrdit, ze se nic nedeje, ze clovek za to urcite nemuze a ze neni treba nic delat. Ze clovek na prirodu muze mit vliv a ze se s tim da neco delat ukazala treba ozonova dira

0/0
25.9.2007 17:54

wiki5

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je s podivem

nemohu nez souhlasit. To je nejbliz tomu co se da nazvat "objektivni"

Mejte se, povinnosti uz zase rvou jak tuuur :)

0/0
25.9.2007 17:59

L. M.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je s podivem

S tou složitostí klimatického systému máte pravdu. To je taky důvod, proč další vývoj nelze předpovědět deterministicky. Nicméně je zde ještě možnost pravděpodobnostních předpovědí a informací. A to je to, co dělají klimatologové.

I vnitřně složité systémy, jejichž chování nelze popsat a předpvědět v každém bodě a každém okamžiku, se mohou z dlouhodobějšího hlediska a jako celek chovat podstatně jednodušším a snadněji popsatelným způsobem.

0/0
25.9.2007 18:05

wiki5

Re: Re: Je s podivem

mimo jine 90 na silnicich v demokraticke spolecnosti taky vlastne vzejde konsensusem mezi temi, kteri chteji chodit oesky a temi co chteji neomezenou rychlost. Ze se to v Cechach tak nevnima, protoze porad prevlada podvedomi, ze pan cisar naridi a poddani plni je druha vec, ale skutecne demokraticky model takhle pracuje

0/0
25.9.2007 17:30

wiki5

Re: Re: Je s podivem

Ja v tom zadne omezeni svobody ani ekologicky fasismus nevidim VS. Pomohli vydupat ze země dotace pro „alternativní energii“, průmysl zavětřil peníze a ekologista je nespokojen: zjišťuje, že na jeho milovaném symbolu alternativnosti se dají vydělat peníze!

 

Uz jen v tomhle vidim ekoterorismus

0/0
25.9.2007 17:32

j@ck

Re: Re: Re: Je s podivem

To nic nemeni na faktu, ze ekologicky principy jsou spravne a ze bychom meli hledat modely spolecnosti zalozene na principech trvale udrzitelneho rozvoje.

0/0
25.9.2007 17:39

wiki5

Re: Re: Re: Re: Je s podivem

tohle ale vic zni jako pohled ktery se ja snazim predlozit

0/0
25.9.2007 17:41

Deleter

Re: Re: Re: Re: Je s podivem

Trvale udržitelný rozvoj je překonaný mýtus. Myslíš, že to dokážeš pochopit a pokud ano, kdy?

0/0
29.9.2007 11:52

Júlinek šíšal

jojo, tak vašík dopad

se svým přesvědčením, že v přírodě se mu nabízí všechno zadarmo...;-D

0/0
25.9.2007 16:46

vi-tek

Bohužel zjišťuji,

že rozdíl mezi V.K. a Husákem je snad jen ve vadě zraku. Husák se rovněž opíral o svůj vědecký sv. názor a žil s jasnou přesvědčivou myšlenkou ve své neomylné vítězství a vůbec mu nezáleželo na lidech, které zastupoval. Nechme raději hovořit odborníky, vědce a ne politiky s maskou odbornosti.

0/0
25.9.2007 16:11

mayqo

Re: Bohužel zjišťuji,

jedna se o ciste politicky problem, co k nemu maji jako rikat "odbornici"?? 8-o

0/0
25.9.2007 16:15

docent Gejza

S Klausem souhlasim.

Cast tzv. ekologu tvrdi, ze se otepluje, druha cast zase ze se ochlazuje. Vychazeji ale z mereni, ktera nemaji ani 300 letou historii - coz je uplne stupidni. V dnesni dobe neexistuje vseobecne uznavana klimatologicka studie, ktera by nekterou z variant potvrdila. Stupidni je i sam termin GLOBALNI oteplovani nebo ochlazovani. Pokud dochazi ke zmenam, dochazi k nim LOKALNE a jsou na ruznych mistech ruzne! Pokud se podivame na zmeny drevinne a rostlinne skladby (posuny hranic typu drevin) zpusobene zmenou teploty v minulosti, na pylove analyzy, na analyzy letokruhu zjistime, ze se nedeje nic neobvykleho. Stejne tak tzv. sklenikove plyny produkovane clovekem se podili na zmenach asi 1%, pokud nas neco ohrozuje, tak jsou to prirozene zdroje, ktere existovali davno pred tim, nez se clovek na zemi objevil. "Ohrozuje" nas i zemedelstvi, ktere je tu od nepameti. Netvrdim, ze by se nemelo setrit, ze by se nemely pouzivat moderni setrne technologie, ze by se mely drancovat tropicke lesy...atd.

0/0
25.9.2007 14:02

docent Gejza

Re: S Klausem souhlasim.

ale nesmime se stat rukojmimi ideologie ultralevicovych zelenych zajmovych skupin, jejichz cilem je byt ZA KAZDOU CENU PROTI "kapitalismu". Jako priklad nesmyslnosti tzv. zelene politiky bych uvedl recyklaci papiru, ktera je drazsi a nesrovnatelne skodlivejsi vuci zivotnimu prostredi, nez vyroba papiru ze dreva.

Jako priklad nesmyslnosti tzv. zelene politiky bych uvedl recyklaci papiru, ktera je drazsi a nesrovnatelne skodlivejsi vuci zivotnimu prostredi, nez vyroba papiru ze dreva.

0/0
25.9.2007 14:03

j@ck

Re: Re: S Klausem souhlasim.

Ja bych se zas nerad stal obeti ideologu volneho trhu, kteri veri, ze On vyresi vse - nevyresi. Nastesti mame volby, kde se muzeme rozhodnout, jak chceme, aby nase spolecnost dal smerovala. Pokud si lide zvoli zelene, tak se budeme muset podridit zelene dani. Pokud si zvolime ideologii volneho trhu, tak tu budeme mit kapitalistickou dzungli, ve ktere vitezi ten agresivnejsi a bezohlednejsi. Osobne povazuju Klausovo zvatlani o ohrozeni hypoteticke svobody nebezpecim ekologu za paranoidni blud. Nikdo tady zadnou diktaturu ani prevrat nechysta, vse probiha v ramci standartnich demokratickych mechanismu, tak nevim, o cem ten dedek mele.

0/0
25.9.2007 16:02

Generál Ugarte

Re: Re: Re: S Klausem souhlasim.

Ideologie volného trhu...:-©...oén vyřeší...:-©

Na tohle jsi prosimtě přišel jak? Nic jako ideologie volného trhu neexistuje.

0/0
25.9.2007 16:03

j@ck

Re: Re: Re: Re: S Klausem souhlasim.

Ale existuje: je to mylne a realite neodpovidajici presvedceni, ze volny trh bez regulaci sam vsechno vyresi nejlip. Klidne tomu rikej liberalni fundamentalismus :-P

0/0
25.9.2007 16:06

mayqo

Re: Re: Re: Re: Re: S Klausem souhlasim.

Osobne povazuju Klausovo zvatlani o ohrozeni hypoteticke svobody nebezpecim ekologu za paranoidni blud.

To musi bejt sila kdyz nevidis treba ekologicke dane, jinak, u Klause, na rozdil od ruznych "ochrancu prirody" moc demagogie neslysis ;-D

0/0
25.9.2007 16:14

j@ck

Re: Re: Re: Re: Re: Re: S Klausem souhlasim.

U tebe je problem v tom, ze ty demagogii nepoznas, ani kdyby te trefila pesti primo do nosu ;-)

0/0
25.9.2007 16:53

mayqo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: S Klausem souhlasim.

ale to se bat nemusis, staci te chvili poslouchat ;-D;-D;-D

0/0
25.9.2007 16:56

wiki5

Re: Re: Re: Re: Re: S Klausem souhlasim.

ne odborny ekonomicky termin je laissez-faire a neprovozuje ho zadna zeme na svete. Otazka tady neni bud a nebo, ale kolik ceho, ale kde je to jeste unosne a kde uz ne. Tak jako ve vsem v zivote je to otazka hledani equilibria

0/0
25.9.2007 17:25

wiigg

Vašku, jseš prase, jseš prase, jseš hovado

A já se s tebou, zlořečenče, nebudu dnes zlobit ! NEBUDU !!!!!XXX

0/0
25.9.2007 13:09

Ventre__Saint__Gris

Re: Vašku, jseš prase, jseš prase, jseš hovado

Zelený mužíku, tebe to nějak vzalo u srdce. A co jinak, jak je na sekretariátu? Co Kuchta už balí? A co Džemila, plánuje zase plácnout něco čím pobaví národ?

0/0
25.9.2007 13:11

Kleki Petra

Re: Vašku, jseš prase, jseš prase, jseš hovado

Taky vzpomínám občas na Havla. Jen už nevím, kdo ho to tak pěkně oslovil.:-)

0/0
25.9.2007 13:17

Manstein

Re: Re: Vašku, jseš prase, jseš prase, jseš hovado

Jarda Hutka, myslim ...

0/0
25.9.2007 13:28

Montaigne

Re: Re: Re: Vašku, jseš prase, jseš prase, jseš hovado

hounajs, byl to Cibulka:-P

0/0
25.9.2007 14:44

Bouše

Re: Re: Vašku, jseš prase, jseš prase, jseš hovado

;-D Tak to sedlo jak (Y) na hrnec. R^

0/0
25.9.2007 13:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.