- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
20.09. 10:13 I/9 Děčín: Došlo zde k dopravní nehodě se smrtelným zraněním řidičky osobního vozidla, která nezvládla předjíždějící mánevr a narazila do zadní částí vozidla před sebou.
20.09. 09:36 I/ 9 Česká Lípa: střet kamionu s os. vozidlem, smrtelné zranění jedné osoby.
20.09. 07:25 I/3 České Budějovice: Komunikace: neprůjezdná, Uzavírka: v celé šíři, Výjezd: hasiči, policie, sanitka, smrtelné zranění 1x,, všichni účastníci, řidič OA jel ve směru jízdy od ČB, kdy předjížděl v době, kdy v jeho protisměru jízdy jela nákladní souprava a došlo k následnému čelnímu střetu.
Za dnešek na silnicích už tři smrťáky, a to den ještě zdaleka neskončil. Tak nevím, proč tady řešíte nějakou marginální poruchu na železnici. :-)
Student vyveden policii za "nevhodny" dotaz na diskuzi. Ukaza svobody slova v USA
jsem někde četl, že to měl přesně připravené.
Cituji z ceskenoviny.cz: "Vyšetřovatelé zjistili, že náklad u prvního vlaku byl špatně zajištěn. Případem se zabývá policie, která porověřuje verzi, že upevňovací popruhy někdo odcizil. Vlak převážel smontovaná kolejová pole, připravená k pokládce na koridor."
Jak často bourá kamion a jak často nákladní vlak?
Za naložení a upevnění nákladu odpovídá odesílatel, nikoli dopravce (České dráhy nebo jakýkoli jiný dopravce).
Nicméně i řádně upevněný a zkontrolovaný náklad se může uvolnit v důsledku technické závady, např. prasknutí upevňovacího drátu nebo popruhu.
To je stejné "provozní" riziko, jako když se vlivem větru ulomí větev a spadne na silnici před automobil a ten pak havaruje.
Nevíte někdo, co se stalo v noci mezi Zábřehem a Olomoucí?
Excelsior a Šírava totiž jely směrem na Slovensko odklonem ze Zábřehu do Olomouce přes Šumperk a Uničov - viz http://pis.nfo.sk/mapa/
mezi zábřehem a olomoucí vykolejil nákladní vlak
to je porad neco...kdyz uz ozralej kolben nepoplete dny v tejdnu,jinej nachmelenej svejk blbe upevni naklad na vagon...no co tohle je za podnik"? Bejt to soukroma firma,tak uz maj touhle dobou zakaz provozu
Nejsem železničář a nezpochybňuji nepořádek na dráze, ale: Náklad na vagon zpravidla neupevňují zaměstnanci ČD, ale firmy (zpravidla soukromé) využívající služeb ČD. Na druhou stranu naložený vagon než vjede na koleje musí projít přejímkou. Ta ale nemůže odhalit vše. No bude to asi záležitost pro právníky.
Nechtěl bych být teď v expresu Zlín-Praha. Místo přes Zábřeh jede teď oklikou přes Brno a už má víc jak 2 hodiny zpoždění a určitě nabere další minimálně 2 hodiny než dojede do cíle...