Diskuze

Po brněnských kolejích jezdí nebezpečné tramvaje

Už deset let jezdí Brnem jedenáct tramvají, jejichž řidiči nevidí na cestující nastupující jinými než prvními dveřmi. Zpětné zrcátko na ně prostě nedohlédne.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

demon3

20. 9. 2007 17:41
To jsou věci...

Tady zas někdo po deseti letech objevil Ameriku...

Když pominu fakt, že nic jako T6R neexistuje, tak nezbývá než se těšit na nové 13T, ze kterých pro změnu není vidět pořádně ani dopředu... Rv

0 0
možnosti
MG

Rubik1

20. 9. 2007 6:25
"na základě náročných typových zkoušek"

Fakt hezky argument: "..schváleny do provozu Drážním úřadem na základě náročných typových zkoušek". A nenarocnou zkousku sednutim si za volant a testovanim viditelnosti nastupujicich cestujicich mezi ty narocne zkousky autor testuu nezaradil??? Jak potom vypadaji testy bezpecnosti?

0 0
možnosti
JT

killy

19. 9. 2007 12:59
jen tak technicky....

Celej problém je u konstruktéra, ostatně jako vždycky. Když umístí dveře do sešikmené části boku vozu, tak by měl jinej konstruktér vymyslet takový dveře, který se při otevření "připlácnou" k rovnýmu boku... a nebudou čumět do strany.  Tak jest po pravdě. A mají ji řidiči !

0 0
možnosti
BN

Benzin Petrolejovič Naftěnko

19. 9. 2007 12:51
Tož borci,

jezděte taxálem né. 

0 0
možnosti
BZB

Blanka z Bejrůtu

19. 9. 2007 12:11
Praktické použití

No bóže, tak bude více vykastrovaných pedofilů s pomocí tramvaje no ;-)

0 0
možnosti
JN

jeen

19. 9. 2007 12:05
No bóže!

Stačí přece zakázat nastupování do vozů! 

Navíc by se tím urychlil provoz, lidi by zbytečně nezdržovali nastupováním, příp. i vystupováním.

;-D

0 0
možnosti
N

net.Xtreme

19. 9. 2007 12:07
Re: No bóže!

přesně, nástup jen předními dveřmi a výstup jen na vlastní riziko.

0 0
možnosti
MH

mihor

19. 9. 2007 11:57
A v Praze?

V Praze takové tramvaje nejezdí?

0 0
možnosti
PB

bilajz

19. 9. 2007 12:34
Re: A v Praze?

Ne, tohle je specialni vyrobek pro dalny vychod

0 0
možnosti
J

JayDeeSq

19. 9. 2007 11:37
problém

je v tom že tyhle tramvaje měli původně shrnovací dveře(všichni určitě víme)jenže touto modernizací(nová čela.výzbroj interiér a právě i dveře který tam nepatří) došlo k tomu že pak dveře zastíní výhled v zrcátku..ale podobný to je třeba i u tramvají v praze t6a5..jeden známej řídič takhle táhnul několik metrů mladou holku protože její noha byla moc úzká a v zráctku prostě neměl šanci jí vídět..

0 0
možnosti
EK

Deleter

19. 9. 2007 12:34
.

No já nevím. Na konci článku píšou, že tam nevidí ani když ty přední dvéře zavřou, čili je špatně ještě něco jinýho.

Osobně nechápu, proč nemá šalina s rekonstrukcí za sedm mega nad každejma dveřma kameru a v kokpitu displej.

Sadu 6 kamer nad dveře + 2 jako bonus kam bude kdo chtít + 2x 5" LCD na zobrazení + 2x kvadrátor dám dohromady za 20 tisíc.

0 0
možnosti
BK

Králík z klobouku

19. 9. 2007 11:36
Kecy, kecy...

Mě zajímá, jak dopadne trestní oznámení na ty, kdo za DP i za Drážní  úřad podepsali, že vůz vyhovuje. Aby si taky jednou uvědomili, že za něco odpovídají.

0 0
možnosti
JJ

Sporadany_obcan

19. 9. 2007 10:59
Tohle je fakt snad možné jen v Česku...

Nebezpečné úseky silnic se neopravují, ale jen se tam v krajním případě dá nápis "úsek častých dopravních nehod"...A na tuhle trmavaj nejspíše dají nápis "použití na vlastní nebezpečí"...

Ale vážně - 10let řeší jedno zpětné zrcátko??? ;-D 8-o Rv

0 0
možnosti
N

net.Xtreme

19. 9. 2007 11:21
Re: Tohle je fakt snad možné jen v Česku...

Fakt reklamovat, nebo namantovat nové, to snad musí jít, ne?

0 0
možnosti