- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na jeho webu je spousta skoro neuvertielnych informaci. Pokud jedete autobusem a dojde k bocnimu narazu, nebo k prevraceni - je to tutove o mrtvych. Normy pro bezpecnost autobusu jakoby vubec nerespektovaly dnesni provoz a dnesni bezpecnosti pozadavky na bezpecnost cestujicich.
Nastudujte si pozadavky pro osobni vozy a pro autobusy - rozdil cca 50 let.
Zajímalo by mě, jestli se v praxi řeší konkrétní obsazenost obou podlaží takových autobusů. Jak znám trubky lidi, tak se všichni pochopitelně nahrnou do toho patra. Pokud dole pak skoro nikdo nesedí, tak jde těžiště do háje. Pak stačí skutečně prudší boční vítr, či větší rychlost do zatáčky a už se to kutálí...
Hlavní problém není v crash testech ale ve financích.Žadný autobus který se převrátí ze silnice v 90km na střechu nemá střešní konstrukci tak mohutnou aby se nedeformovala protože pod plastem nejsou žádné traverzy nebo silné nosníky protožě by se zvedlo těžiště.Výrobci prostě počítají,že autobus bude řídit profesionál s praxí a ne člověk který nemá praxi a dostane za to,že veze 45-70 lidí 60-75kč.Řeči o tom jak jsou autobusy nekvalitní,staré,neudržované apod.jsou k ničemu dokud se bude jezdit za 20Kč za kilometr tak se nic nezmění.Stát svým dotováním jenom ničí ceny na trhu a pak se není co divit když,se v důsledku dopravní politiky statů stávají takové hrozné nehody jako u Nažidel.
Ale kecy, naposled se obrátil bus u Rožmberka a problém nebyl, tak co jako furt.
Jakej kok,,, to zase psal
Jakej rozumbrada to zase psal. Standartni autokar ma 3.6m na vysku a 12.5m na delku. To ze Svycari zakazuji na nekterych silnicih bus nad delku 15m chapu. Ale i tak po Svycarsku 15m busu jezdi dost. Rakusaci a Italove casto omezuji delku nad 12m. Ale s 12,5m Setrama se tam vpohode jezdi.
Ale kdo vymyslel, ze na nasich silnicih zakazema 99% luxusnich autobusu, to by mne docela zajimalo. Proste zae nejakej rozumbrada, co o tom vubec nic nevi a nekde neco slysel. Jinak 4m vysky ma i velmi male mnozsti obycejnych jednopatrovych busu. Vetsinou maji ty luxusnejsi pouze 3,8m.
ehm, použít slovo "luxusní" v souvislosti s autobusem a o pár řádek dál psát o tom, že někdo o něčem "vůbec nic neví", to jste myslel vážně?:)
Nedavno sem jel dvoupatrakem, ale takovou rezavou pastikou MAN, ze jsem se fakt bal. Kdyby se tenhle autobus prevratil, tak horni cast se rozmacka jako z papiru.
pokud mi dopravce přistaví takový autobus, tak do něj nenastoupím... Při nákupu zájezdu se zajímám i o to, jakým autobusem se pojede a chci to mít uvedeno i v cestovním smlouvě. Pokud je typ jiný, např. dvoupatrový, je to důvod k odstoupení od smlouvy. Pokud takto budou postupovat všichni, tak je úplně jedno, jestli EU akceptuje či neakceptuje tyto autobusy, protože i trh může razantně říci ne. Takévé autobusy Ne! Nejsme sebevrazi! Jinak bych byl pro plošný zákaz používat tyto autobusy..., jak je v článku uvedeno, pokud by se měly stát bezpečnými, tak jízdenka bude tak drahá, že si ji nikdo nekoupí. Tím je řečeno vše, že tento druh dopravy (autobusu) nemá budoucnost. Daleko lepší je jednopatrový, se dvěma nápravami vzadu, takže je delší a uveze skoro stejné množství lidí jak ten dvoupatrový a nebezpečný autobus. Kdo investuje do nákupu dvoupatrového autobusu, je blázen, snad se to bude hodit jednou do muzea dopravy..., jinak vyhozené peníze!
Ty si ale velikej Velikej Učitel Lidstva viď....
tak to nebudu vyrábět. Je to smutné a chápu, že se to výrobcům těch autobusů nelíbí, ale prostě by to tak mělo být.
...u Nažidel by žádná střecha nepomohla...cestující se zabili o stromy, které střechu zkosily, když se nakloněný sunul po svodidlech, to by vydržel leda tank...a pokud mě pamět neklame , když se někdy předloni převrátil na Slovensku Neoplan Megaliner, tak to ta střecha vydržela...neobhajuju patrový busy, jen aby se zas neplácaly nesmysly...
Některé zabily stromy, jiné autobus, který je zamáčkl jako hmyz. Megaliner je jiný typ. Každopádně od autobusu očekávám, že cestující ochrání i při převrácení, což se u Nažidel nepovedlo.