Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

2. Vozy, kde už není místo ani na stání

Dopravní prostředek bere lidem intimitu. To je bez diskuse. Asi málokterý pasažér by si mohl dovolit luxus mít ostatní od sebe vzdáleny na společenských 120 centimetrů, které podle psychologů udržujeme s cizími lidmi. Když se tato vzdálenost v dopravní špičce smrskne na nulovou hodnotu, začíná být zle.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

habit

... mě to neva, v tramvaji se mi stejně nepostaví...

0/0
18.9.2007 16:07

Inkvizitor Johny

Namačkané pražské samičky a samečkové...

...fakt to těm sardinkám při rybolovu nezávidím;-D

0/0
18.9.2007 15:50

Deleter

.

Hlavně když je pořád místo na scání, bezďáků na sedačky.

0/0
18.9.2007 15:10

Vosta Jindra

Nejhorší je béčko po ránu

už tím naštěstí nemusím. To se tahalo do polí a teď není dost vlaků na jeho obsluhu. DP je spokojený s vytížeností, když je tam hlava na hlavě, jinak prodlužuje intervaly. Místo šestky se dá jet desítkou nebo čtyřkou, béčku se člověk nevyhne

0/0
18.9.2007 14:23

Deleter

.

;-D

0/0
18.9.2007 14:19

sweety99

autobus 133

zkuste nekdy jet autobusem 133 smerem z malesic na staromestskou. v zastavkach tachovske namesti nebo u pamatniku uz se nemate sanci do busu narvat. takze jedine reseni - jet jinym autobusem na florenc a prestoupit. ale proc sakra????;-€Rv

0/0
18.9.2007 14:15

Insight

Re: autobus 133

133 není autobus, ale dobytčák. Proto navrhuji v něm výrazně snížit jízdné!

0/0
18.9.2007 14:56

V7s

Re: autobus 133

Nastesti se da pockat na celkem v poho bus 207 - ten ale zase strasne dlouho ceka na semTamForu pred stanici Florenc (narozdil od 133, ktera jede doleva bliz ke stanici metra)

0/0
19.9.2007 14:10

Dolorez

Béčko je nejhorší

Tak plný vlaky jako na trase "B", jinde nejsou. Ať pan šiditel nekecá, že se do intervalu 5min.nevejdou další 3!

0/0
18.9.2007 13:49

WebFilozof

Re: Béčko je nejhorší

Podle mě je horší áčko mezi Muzeem a Hradčanskou. Hlavně Můstek - Hradčanská je masakr. Ale zase má kratší intervaly než béčko, takže člověku tak nevadí, že se nevejde.

0/0
18.9.2007 14:11

Jimmy888

Re: Béčko je nejhorší

Souhlas, Becko je fakt sila, jezdil jsem par let ze Zlicina a ted zas par let z Cernaku a je to natriskane porad. Hlavne pres leto to je totalni masakr, diky uzasnym intervalum...

0/0
18.9.2007 14:47

kenx

spojení Kačerov - jih Prahy

Mám dlouhodobý problém s dobytčáky které jezdí z Kačerova na jih Prahy a jak to jen jde, jedu raději vlastním vozem. Navrhuju aby v odpoledních hodinách jezdila nějaká linka s kloubovými busy ve směru Sídliště Lhotka - Modřany. To co se tam poslední roky děje nemá s kulturou cestování nic společného. Sliby ohledně metra D si strčte za klobou, ještě se nekoplo do země a trasování je stejně o ničem.

0/0
18.9.2007 13:44

WebFilozof

Re: spojení Kačerov - jih Prahy

205, ne? No jestli ale myslíte sídliště Modřany, tak to teda masakr je, dvěma autobusy na metro (165+215), 117 jezdí jednou za půl hodiny, nekloubovej a nízkopodlažní!

0/0
18.9.2007 14:14

kenx

Re: Re: spojení Kačerov - jih Prahy

Mám sice ten luxus že mohu oběma trasami busů, ovšem ten je degradován tím jak to v těchto prostředcích vypadá v době kdy se lidé vrací z práce či ze škol. Vy máte zřejmě zkušenosti s 165+215 či 117, já zas mohu přidat se 205 / 139 / 150. Ty přijedou na Kačerov již docela plné, ale co nastane na Kačerově to je přesně ten masakr. Ostré lokty a zabrání si místa někde u tyče je jediný způsob jak přežít, bunda je nutnost, oblek či nažehlená košile holý nesmysl. Notebook do busu už neberu, sice je firemní a dobře se s ním rozráží dav, ale přece jen je to pro mě základní pracovní nástroj a nedělá mu to dobře.

0/0
18.9.2007 19:10

Bibiche

Pan ředitel si trošku vymýšlí

Pamatuji dobu (ještě před smíchovskými tunely), kdy na Laurovou jezdila linka 14 v soupravě 2 vozů.

0/0
18.9.2007 12:42

Antexio

Re: Pan ředitel si trošku vymýšlí

Nemám rád MHD, ale pan ředitel si nevymýšlí. 14 tam jezdila,ale měla jen jeden vůz.Dva vozy má teď když jezdí na Barrandov. Technicky to fakt nejde,znám to tam,neotočila by se.

0/0
18.9.2007 13:02

Králík z klobouku

Re: Re: Pan ředitel si trošku vymýšlí

Pana ředitele do toho nepleť, ten tam vůbec nebyl - ten je ještě víc mimo než ta novinářka, co psala tenhle "test dnes".

Na Laurovou léta jezdily soupravy. Jenže jednak řidiči před couváním museli přebíhat mezi vozy vozovkou, a pak ještě byla výstavbou domu zkrácená kolej pro 3 vozy na délku jednoho vozu. Takže teď už to fakt nejde.

0/0
18.9.2007 14:00

Vosta Jindra

Re: Re: Re: Pan ředitel si trošku vymýšlí

no ale příští rok se to snad prodlouží... po tolika letech plánování.

0/0
18.9.2007 14:25

Dolorez

Re: Pan ředitel si trošku vymýšlí

To já také, to bylo ovšem v době, kdy tramway jela až do parku pod bazén TJ Motorlet:-)  Tam byla smyčka, cca před 20ti rokama...

0/0
18.9.2007 13:46

Králík z klobouku

Re: Re: Pan ředitel si trošku vymýšlí

Přesnějc - do roku 1983. A poslední úsek trati vedl úzkou ulicí jednokolejkou, na kterou se tramvaj musela vtěsnat ještě se všema autama, který jezdily do těch vesnic na kopci. To by byly zácpy, kdyby to takhle zůstalo dodnes...

0/0
18.9.2007 14:02

Fikos

Kecy,kecy,kecy

V 18:00 na trase A jsou soupravy v centru našlapané a to je interval 3:30! Proč nejezdí metro v tuto dobu jako ve špičce?(Y)

0/0
18.9.2007 11:27

b.bombicka

Re: Kecy,kecy,kecy

Protože podle "inteligentů" v DP je špička od tří do pěti tj. jako za doby "kolbenek". Že dnes už se běžně dělá od devíti to šesti jim nevysvětlíte.

0/0
18.9.2007 13:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.