- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
popalena byla jen jedna zena, bohuzel moje pribuzna ...
Asi DP koupil nejake nove kvalitni hadicky nebo chladici smes ...
Vcera jsem byl na letisti. Cestou zpet hned za Shellkou stalo auto Dopravnich podniku a neco opravovalo na silnici pod kovovym poklopem. Vite jake znacky byl ten sluzebak ?
Skoda 1202 fakt, nekecam. S logem DP na dverich. Mechanik v cervenozlutem munduru.
Takze se vubec nedivim, ze cela prazska MHD jezdi s vraky......
Pisálkové, již jste viděli nějaký výbuch ? Jděte s tím vaším bulvárem do P..., nebo raději ještě dál!
Tento vůz už se nevyrábí, takže má něco odjeto a mechanici z DP něco zanedbali.Jestliže by z jakéhokoliv důvdu nastal přetlak v systému,musel by řidič ignorovat výstrahu. Kdyby došlo k selhání ve spoji hadice, páru víko do vozu nepustí. Podle mě si líní dopraváci šrouby odstranili a lidi opařila pára, která prošla otvory pro šrouby. Za normálních okolností k této situaci dojít nemůže.
Je to celé nesmysl, včetně nadpisu článku o vybuchlém chladiči. I kdyby to vše o hadici byla pravda, za normálních okolností není možné, aby pára, která má možnost kamkoli po podlahou utéct, vyrazila těžké víko, přichycené čtyřmi šrouby. Asi tak.
iDnes se dalším manipulativním nadpisem snaží trapně nahnat sledovanost. V busu se "jen" uvolnil přívod, hadička, ale zdejší mistři hororu z toho udělají výbuch. Ubožáci.
chladícím systému je přetlakový ventil, který má zabránít explozi systému při jeho přehřátí. Bývá integrován do plnicího víčka. Mechanici patrně tento ventil zaslepili nebo jej jinak znefunkčnili, protože dle jejich názoru dostatečně netěsnil. TÍM OVŠEM EFEKTIVNĚ VYTVOŘILI ČASOVANOU BOMBU! A pak už stačilo, aby se seknul termostat (celkem běžná závada) a PAK UŽ TO PROSTĚ VYBUCHNOUT MUSELO!!!
Žvanile
Pan ředitel Svoboda by se měl věnovat marketingu a ne věcem,kterým nerozumí.Na této nehodě se vzájemně podílely 3 faktory.Nejprve technická závada na chladícím vedení,poté nedbalost řidiče,který se nedostatečně věnoval řízení,nebo ignoroval signalizaci vysoké teploty a na třetím místě je lajdáckost mechaniků DP,kteří záměrně nepřipevňují víka v podlaze autobusů šrouby,jen aby si usnadnili práci.
V chladícím systému je přetlakový ventil, který má zabránít explozi systému při jeho přehřátí. Bývá integrován do plnicího víčka. Mechanici patrně tento ventil zaslepili nebo jej jinak znefunkčnili, protože dle jejich názoru dostatečně netěsnil. TÍM OVŠEM EFEKTIVNĚ VYTVOŘILI ČASOVANOU BOMBU! A pak už stačilo, aby se seknul termostat (celkem běžná závada) a PAK UŽ TO PROSTĚ VYBUCHNOUT MUSELO!!!