Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Radar musí být pod NATO, míní kongresmanka

Tři američtí kongresmani v čele s demokratkou Ellen Tauscherovou v Praze jednali o umístění radaru v Brdech. Základna musí být začleněna pod NATO a chránit i Evropu, myslí si žena, která má v Kongresu ohledně radaru velké slovo. Do Česka by měl kvůli základnám přijet i ministr obrany Gates.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

wcbaba

Radar musím být pod NATO,

míní kongresmanka. Radar nemusí být vůbec míním já wcbába.

0/0
15.9.2007 19:22

Richard 1. Lví srdce

Radar a raketová základna

Otázka: Může Írán provádět testy svých raket dlouhého doletu?

Odpověď: Nemůže protože by nasrál Rusko.

Otázka: Proč

Odpověď: Protože by výstavba radaru a raketové základny získala větší podporu v Evropě i USA.

0/0
15.9.2007 18:45

Richard 1. Lví srdce

Re: Radar a raketová základna

Otázka: Jsou íránské rakety dlouhého doletu spolehlivé?

Odpověď: Žádné rakety, které nebyly řádně odzkoušeny, nejsou spolehlivé.

Otázka: Je úmysl výstavby radaru a raketové základny geniální tah ze strany USA?

Odpověď: Ano. A je to i v zájmu státu Izrael.

;-D R^

0/0
15.9.2007 18:49

celtic

jelikož NATO je defacto USA....

tak je to jedno, hlavně, když tady bude....:-)

0/0
15.9.2007 16:48

ELAPHURUS

Re: jelikož NATO je defacto USA....

Jestli bydlíš v USA, klidně si ho tam mějte[>-]

0/0
15.9.2007 17:01

freeLook

Re: jelikož NATO je defacto USA....

ty to uz nehul :-)

0/0
15.9.2007 17:41

Master Yoda

Do Iráku jsme šli kvůli ropě, napsal Greenspan

Bývalý předseda Federálního rezervního systému Alan Greenspan, který strávil ve funkci osmnáct let, vydává v pondělí v USA dlouho očekávanou knihu pamětí.

Osmdesátiletý uznávaný finančník, označovaný za "nejvlivnějšího bankéře světa," v knize chválí bývalého prezidenta Billa Clintona. Naopak na adresu současného prezidenta George Bushe nešetří kritikou a tvrdí, že důvodem invaze do Iráku byla ropa.

Válka v Iráku podle něj vypukla hlavně kvůli ropě. "Každý to ví, ale nepovažuje se za  politicky vhodné o tom nahlas hovořit. Je mi z toho smutno."

Greenspan naopak chválil předchozího prezidenta Billa Clintona. Jeho ekonomický program z roku 1993 prý byl "politicky odvážným činem."

http://aktualne.centrum.cz/zahranici/amerika/clanek.phtml?id=505231 8-o

0/0
15.9.2007 15:59

j@ck

Re: Do Iráku jsme šli kvůli ropě, napsal Greenspan

samozrejme ze to uz davno vi vsichni, jen par ceskych troubu to jeste nepochopilo

0/0
15.9.2007 17:20

víťula_

Re: Do Iráku jsme šli kvůli ropě, napsal Greenspan

hájil Clintona, z toho taky nic poctivého nekouká. Ten se svou Madeleine nadělal ve světě i v USA tolik průserů že by to vydalo na knihu. To miluju tyhle antibushovce, který do roztrhání těla hájí demokraty jako ty správné pacifisty. Přitom Clinton se v agresi vůči jiným státům choval stejně jako Bush

0/0
16.9.2007 7:12

celtic

USA jsou nedílnou a nejsilnější částí NATO....

tedy zájem USA je i zájmem NATO....:-)[>-]

0/0
15.9.2007 9:46

freeLook

Re: USA jsou nedílnou a nejsilnější částí NATO....

vazne? byl vzdy zajem sssr stejny jako jeho bratru ve varsavske smlouve?

0/0
15.9.2007 13:28

Hrdý Budžes

Re: Re: USA jsou nedílnou a nejsilnější částí NATO....

Jiste jsi nam schopen dolozit, ze ve Varsavske smlouve se vojenske akce schvalovaly jednoznacnym konsensem vsech clenskych zemi, jako je tomu u NATO.

Jenom mi vrta hlavou kdo za CSSR vyslovil souhlas s okupaci z roku 1968.

0/0
15.9.2007 13:33

ELAPHURUS

Re: Re: Re: USA jsou nedílnou a nejsilnější částí NATO....

To už si nepamatujeme, ale souhlas s pobytem cizích vojsk v roce 2007 prosazují Vondra a ParkanováRv

0/0
15.9.2007 15:30

Vanislav

Re: Re: Re: Re: USA jsou nedílnou a nejsilnější částí NATO....

vojsk? Jakych? Neni to truchu hloupy argument kdyz pocetne mnohem vetsi jednotka vojaku je umistena ve vycvikovem centru NATO na Sumave....proc neprotestujete proti nim

0/0
15.9.2007 15:45

ELAPHURUS

Re: Re: Re: Re: Re: USA jsou nedílnou a nejsilnější částí NATO....

Tak dík, já teda protestuju i proti nim. Zatím v historii nás žádní vojáci preventivně nikdy neochránili, totiž naše republika celkem nikoho po této stránce nezajímá...

0/0
15.9.2007 16:47

parnassius

Re: Re: Re: Re: Re: Re: USA jsou nedílnou a nejsilnější částí NATO....

Což je také naprosto v pořádku, že to nikoho nezajímá. My jsem nebyli ani schopni pozvednout zbraně a ukázat spojencům byť jen náznak obrany, že to myslíme vážně. Jenže když někdo sklopí vocas, tak proč by měl za něj krvácet jiný.

0/0
15.9.2007 17:13

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: USA jsou nedílnou a nejsilnější částí NATO....

Lžeš a lidé, kteří nasazovali životy za ČR by ti měli rozkopat rypák.

0/0
17.9.2007 11:30

mtis

Re: Re: Re: Re: USA jsou nedílnou a nejsilnější částí NATO....

Jasně Čendo! :-):-):-)

0/0
16.9.2007 23:06

vovov

Chameleon Vondra

Z článku: ""Máme maximální zájem na nedělitelnosti atlantické

bezpečnosti, aby Spojené státy a Evropa byly ochraňovány stejným způsobem před raketovými hrozbami," potvrdil Alexandr Vondra".

Ale, ale .... Vždyť ten Alexandr Vondra před tím pořád tvrdil, že radar bude jen pro USA a o žádném začlenění pod NATO a o evropské bezpečnosti tento ministr pro EU nikdy nemluvil. A až to řekne americká kongresmanka, tak se s ní najednou v názorech shoduje.

0/0
15.9.2007 5:59

Hrdý Budžes

Re: Vždyť ten Alexandr Vondra před tím pořád tvrdil, že radar bude jen pro USA

Hodne primitivni a hloupa lez.

0/0
15.9.2007 9:42

-= rEvoluce =-

Radar musí být pod NATO, míní kongresmanka

"Naprosto jasně se shodujeme na tom, že tento obranný štít by neměl sloužit pouze pro Spojené státy, ale měl by prostřednictvím NATO být rozšířen na celou Evropu," uvedla Tauscherová.

srovnejte slovíčka musí a měl by být...už chápete co je v Idnes za hovada?:-©:-©

0/0
15.9.2007 5:08

milanm.

BL

Jan Čulík n;2] (*1952), který žije ve Skotsku a přednáší bohemistiku na University of Glasgow n;3], zůstal šéfredaktorem listu.

Pražským redaktorem je Štěpán Kotrba n;4] (*1963), bývalý člen KSČM, nyní ČSSD, do roku 2007 člen Rady Českého rozhlasu

0/0
15.9.2007 4:16

milanm.

BL

Zrušení diskusí pod příspěvkyOstrou kritiku od některých čtenářů vyvolalo zrušení diskuzí pod příspěvky . Redakce Britských listů se hájí, že nemá finanční prostředky na redigování internetových fór tak, jak to dělají mezinárodní média s dobrou pověstí, jako je například BBC

 

0/0
15.9.2007 4:15

milanm.

BL

Kvalita překladů odborných článkůNěkteré odborné články na technická témata či jejich překlady byly kritizovány jako nepřesné n;49

0/0
15.9.2007 4:14

milanm.

BL

 

20. 9. 2000 byla na základě stížnosti Jana Urbana Janu Čulíkovi udělena důtka Komise pro etiku Syndikátu novinářů České republiky za „poškození dobré pověsti žurnalisty

0/0
15.9.2007 4:14

herodes I.

Co to mele?

Kdyby si slepice radši zabékala s Vlastó a odjela do Was-in-gonu. Kdyby ti přátelé platili víza zbylo by i na úhradu krejčířových a odésáckejch zlodějen....................;-D

0/0
14.9.2007 23:58

fleret1

myslim si,ze az opadne tahle lisacka"novinarska exploze" na tema radar

vlna zajmu opadne,a vse bude nekde skomirat na ubyte - plynule se prejde kuprikladu na tema: extremne stresovani zivocichove na vykrmove "hormonalni" chemii - konec potravinoveho retezce cloveka - temat je hafo,reseni,byt jedinneho problemu v nedohlednu - nekonecny serial.Ja kuprikladu vedu valku s potravinarskym prumyslem,jsa odkazan na nakup v supermarketech uz hodne dlouho.;-D

0/0
14.9.2007 23:29

Cislo 2

Re: myslim si,ze az opadne tahle lisacka"novinarska exploze" na tema radar

To jsou marginální problémy, zásadní je střet o radar, příspěvky Palestině, "rozkradení" majetku v 90. letech.

0/0
14.9.2007 23:38

fleret1

Re: Re: myslim si,ze az opadne tahle lisacka"novinarska exploze" na tema radar

tak,tak - v absurdni splecnosti se absurdni legrace stava beznou realitou - nu a kdyz jsou absurdni zpravy jeste k tomu pretlumoceny nejmenovanymi novinarskymi genii,tak to stoji za to ;-)

0/0
14.9.2007 23:48

fleret1

Re: myslim si,ze az opadne tahle lisacka"novinarska exploze" na tema radar

jinak,radar tady samozrejme bude,jednani o radaru zacali socane,je dobre ze na uzemi CR bude spickova technologie,radar v podstate nikomu nevadi a proto je duvod k blbym kecum - to prejde,oplasteni radaru - ochranna kopule je v kontextu s krajinou ( koule patri mezi  nejestetictejsi prostorove utvary ) - tedy radaru ZDAR a Radarovi z M.A.S.H. obvzlast R^ 

0/0
14.9.2007 23:43

j@ck

Re: Re: myslim si,ze az opadne tahle lisacka"novinarska exploze" na tema radar

pockej jak budou vsem v okruhu 100 km zarit varlatka v dusledku nachytaneho zareni ;-D

0/0
14.9.2007 23:45

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: myslim si,ze az opadne tahle lisacka"novinarska exploze" na tema radar

To je hovadina.

0/0
14.9.2007 23:47

j@ck

Re: Re: Re: Re: myslim si,ze az opadne tahle lisacka"novinarska exploze" na tema radar

ja vim, ale zni to dobre ;-D

0/0
14.9.2007 23:49

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: Re: Re: myslim si,ze az opadne tahle lisacka"novinarska exploze" na tema radar

Jeste lepe by to znelo , kdybys to formuloval tak, ze prime zasazeni paprskem nekde 2 stupne nad obzorem bude mit takove sterilizujici ucinky jako hodinovy pobyt ve vane plne horke vody.

0/0
14.9.2007 23:58

Cislo 2

Re: Re: Re: myslim si,ze az opadne tahle lisacka"novinarska exploze" na tema radar

Doufám, že se to záření bude týkat i obsluhy radaru. Pak to můžeme ověřit anketou u děvčat v okruhu 30 km.

0/0
14.9.2007 23:48

fleret1

Re: Re: Re: Re: myslim si,ze az opadne tahle lisacka"novinarska exploze" na tema radar

;-DR^

0/0
14.9.2007 23:55

fleret1

Re: Re: Re: myslim si,ze az opadne tahle lisacka"novinarska exploze" na tema radar

tak na to si pockam - mozna budou zarit max. starostovi z Trokavce,az mu je namasiruje jeho frau,nebo az si je narazi o nejaky kandelabr,pri navratu z putiky,kde prave probehla debata o radaru ;-D

0/0
14.9.2007 23:51

milanm.

Re: Re: Re: myslim si,ze az opadne tahle lisacka"novinarska exploze" na tema radar

ale ne, ty tomu věříš, argumente...:-©

0/0
15.9.2007 4:00

vovov

Re: Re: myslim si,ze az opadne tahle lisacka"novinarska exploze" na tema radar

... jen se z toho nadšení nepočůrej!

0/0
15.9.2007 6:07

j@ck

-

soudruzi toto se jednou naucim nazpamet a pak si to na vas budu cvicit

http://www.blisty.cz/files/isarc/9901/19990122j.html

zatim cus :-P

0/0
14.9.2007 23:22

Muslym

Re: -

Blisty, tyto oranžové Haló noviny, nečtu už víc jak dva roky...

0/0
14.9.2007 23:24

j@ck

Re: Re: -

tak si tu stranku otevri, a pak se tam rovnou vyhledej ;-D

0/0
14.9.2007 23:26

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: -

Jo vsechny tyhle manipulace jsou jak odpurci radaru tak militantnimi ekologisty houfne pouzivane.

Zajimava informace je ta, ze pry na BL existuje neco jako diskusni formu, coz je pro mne novinka, protoze jsem na debatu na BL jeste nenarazil. Musel bych totiz nektere velmi rozplizle a blabolici clanky strhat tak, ze by se to Culikovi urcite nelibilo. :)

0/0
14.9.2007 23:31

madqwert

Re: Re: Re: Re: -

mohl bys napsat alespon par argumentu sem jako reakce na jacka? ;-D

0/0
14.9.2007 23:38

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: Re: Re: -

Coze? :)))

0/0
14.9.2007 23:40

madqwert

Re: Re: Re: Re: Re: Re: -

jack dal link na jeden clanek z blistu... cekam, ze nyni jako reakci na jeho prispevek napises nejake argumenty proti ;-D

0/0
14.9.2007 23:41

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: -

A proc? Ja souhlasim s temi debatnimi triky, ktere tam jsou popsane a konstatuju, ze je antiradaristi stejne jako ekologisti ci jini nespecifikovani levicvi idioti hojne uzivaji.

Staci to nebo to mam zopakovat jeste vickrat? :)

0/0
14.9.2007 23:46

milanm.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: -

proč nenapíšeš dal jsem?

0/0
15.9.2007 4:01

madqwert

Re: Re: -

argumenty nemas? ;-D

0/0
14.9.2007 23:37

Muslym

Koukám, že se to tu zvrhlo v diskusi mezi příznivci radaru a kryptopříznivci radaru...

0/0
14.9.2007 23:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.