Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chybějí řidiči autobusů, dopravci lákají ženy

Středočeským dopravcům chybějí desítky řidičů autobusů. Dopravci musejí jednat, a tak nahazují reklamní udičky i mezi ženy. Berounský Proto Trans dokonce otvírá 13. října své dveře a nabídl ženám, aby si zkusily sednout za volant autobusu pod dozorem učitele autoškoly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hranostajek

Vážení mentálně retardovaní redaktoři nejdůvěryhodnějšího serveru

zjistěte si příště, prosím vás pěkně, alespoň správné jméno berounské firmy. Není PROTO Trans ale Probo Trans..vím malá chybka a taky poměrně málo hrubek v tomto článku. Pomalu se lepšíte, už jste gramaticky na úrovni druhé třídy ZŠ (kromě stylistiky). Děkuji za opravení.

0/0
15.9.2007 1:00

loginname_

No toto.........

".....Podle něj je problém i v tom, že školy už nevyučují obor automechanik-řidič........"

Tím firmy jasně ukazují, v jakém stavu ty autobusy mají ;-DRv

0/0
14.9.2007 13:16

killy

No ale inzeráty "Přijmeme řidičky autobusů" v kladenských busech....jsou...

....protizákonně diskriminační ! Ne ?

0/0
14.9.2007 13:02

loginname_

Re: No ale inzeráty "Přijmeme řidičky autobusů" v kladenských busech....jsou...

Ty sis ještě nezvykl(a)? Cikáni, ženský.........samá diskriminace ;-D

0/0
14.9.2007 13:17

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: No ale inzeráty "Přijmeme řidičky autobusů" v kladenských busech....jsou...

jistě diskriminace mužů !

0/0
14.9.2007 18:56

Picolik

Asi poslechli Topolánka

No asi všichni řidiči poslechli topolánka a rekvalifikovali se na nějaká lépe placená místa. Problém je samozřejmě v poměru náročnost/mzda. Za málo peněz vám nikdo řídit nepujde...

0/0
14.9.2007 12:34

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Asi poslechli Topolánka

a ke všemu autobus plný trusu!

0/0
14.9.2007 18:56

Geralt07

Plat, zodpovědnost, cena výcviku

Problém bude asi v určitém nepoměru výše platu k velké zodpovědnosti, kterou řidič autobusu má. Dalším faktorem může být poměrně vysoká cena výcviku na oprávnění sk. D - 25 - 30 tisíc. Za komančů mělo ČSAD vlastní autoškolu a zaměstnanec, který podepsal úvazek, tuším na dva roky, měl výcvik zdarma. Dnes chtějí už hotové řidiče, nejlépe s praxí. Když se k tomu připočítá nevalné mzdové ohodnocení, není divu, že se tam lidi moc nehrnou - na kamionu se vydělá víc. V případě nehody - poškozený náklad zaplatí pojišťovna, ale za zraněné nebo mrtvé cestující jde řidič obvykle sedět.

0/0
14.9.2007 12:00

Geralt07

Re: Plat, zodpovědnost, cena výcviku

Jenomže naši dopravci, než by přidali na platě a poskytli zaměstnancům nějaké slušné podmínky, raději zaměstnají nějaké hovado z východu, které bude rádo i za těch pár korun. Že s tím vozem jezdí jako prase a je nebezpečné pro všechny, to už je jim fuk.

0/0
14.9.2007 12:03

Muf007

Re: Plat, zodpovědnost, cena výcviku

řada podniků už dneska zase výcvik platí, ono co jim zbývá, když "D" zatím nikdo na louce nenatrhal. U nás jsou inzeráty pořád DP přijme.... a stačí "C "nebo "B". Nevím, ale jak dlouhý mají úpis, že tam budeš jezdit. Počítám dva roky min. Jinak by jim asi každej druhej pláchnul. Navíc je jasný, že pak odvrkáš úplně všechno.pátky, svátky.

0/0
14.9.2007 12:14

Milicenta

leda zoufalci..

..tak těžkou práci- za minimální plat a maximální zodpovědnost můžou dělat jen zoufalci nebo fandové na tohle povolání. Mají můj neskonalý obdiv..Jezdím i s tou paní řidičkou s ČSA Slaný a je  to řidička skvělá!!! Mohla by chlapy učit!

0/0
14.9.2007 11:24

Pepa Nos 6

Re: leda zoufalci..

R^R^R^Plně souhlasím. Ostatně, ženy řídí mnohem, mnohem bezpečněji než chlapi. Kdo má oči, vidí to.R^

0/0
14.9.2007 11:47

Neumětel

Re: Re: leda zoufalci..

Jak které...

0/0
14.9.2007 12:30

tvrdá a malá a šikovná

Re: Re: Re: leda zoufalci..

přesně tak, já jsem ženská a řídím fakt blbě

0/0
14.9.2007 12:58

Warhead_bia :P

Re: Re: leda zoufalci..

ale to proto ze neumi ridit R^

0/0
14.9.2007 13:03

net.Xtreme

Re: Re: leda zoufalci..

nesouhlas, záleží na tom kterém chlapovi nebo ženě. kdo má oči, tak to vidí.

0/0
14.9.2007 15:08

HugoWomaacka

esli on nebude problém spíš v platu...

Dokud nenabídnou slušnej plat tak se jim tam nikdo nepohrne to by měl pochopit i tak kvalitní kruťvolant jakým je Štěpán Ševčík. Jináč přesto že ženská za volantem je auto(bus) bez řidiče tak v civilizovaných zemích je na busech pomalu víc ženskejch jak chlapů - jenomže tam neexistuje překračování rychlosti ani porušování jinejch předpisů a zřejmě tam taky moc neplatí, proto jich je tam tolik. Když tady vidim ty starý střepy karosy, co jezděj např. praha - příbram, jak to kalej po strakonický silně přes kilo až z nich padá rez, lidi sou tam namačkaný i na sklech jak je to přeplněný, za volantem úkáčko co si sem přišlo zazávodit a vzadu na budu nálepka s max. rychlostí 80 tak se mi chce :-©

0/0
14.9.2007 11:23

Pepa Nos 6

Re: esli on nebude problém spíš v platu...

Žena za volantem je mnohem bezpečnější varianta, než chlap za volantem. Obzvlášť floutek do 30 let. Kapišto? Tečka. :-©

0/0
14.9.2007 11:49

Levá holínka

Re: Re: esli on nebude problém spíš v platu...

To je možná pravda, ale pak by měli změnit veškeré doby příjezdů a odjezdů, protože jsou ženy vesměs velmi opatrné, nerozhodné, tím pádem se cesta z bodu A do bodu B rapidně zpomalí. A to neberu raději v potaz to, že místo do bodu B dojede řidička do bodu Z. Navíc, aby se na každé zastávce neptala pasažérů na cestu... No ale uvidíme, řekl slepý... Hezký víkend všem. [>-]

0/0
14.9.2007 13:23

65c02

A jaké platy se v tomto oboru nabízejí?

0/0
14.9.2007 11:20

Vlastask

Re: A jaké platy se v tomto oboru nabízejí?

Mě zvýšili mzdu těsně před odchodem do invalidního důchodu 65.- Kč na hodinu a to jsem měl odjeto 1 250 000 km bez nehody.To ať se potom nikdo nediví, že nejsou lidi.Rv

0/0
14.9.2007 13:37

kuafo

kolik

mi dáte peněz, dopravci, když k vám půjdu? za minimální mzdu se blbě pracuje!

0/0
14.9.2007 11:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.