Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Známka kvality je často jen trik obchodníků

Hygienikům i ochráncům spotřebitelů stále více vadí anarchie, která v Česku panuje při udělování "značek kvality" pro různé druhy zboží. Nejsou totiž dány závazné podmínky, které by mělo kvalitní zboží splňovat. Některé ze "známek kvality" tedy mohou být sporné a jiné zase jen reklamní trik.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

levisstrauss

hlavu vzhuru biopesimiste!!

Plác, plác, plác. Vážení biopesimisté, antiglobalizátoři, opozičníci. Právě jste se stali obětí vlastního negativismu, kterému nahrává bezmezná víra v novinové články a statě. To mne, ale velmi překvapuje, chlapci a děvčata. Vy všichni, jistě zkušení a perfektně vzdělaní v oblasti dietetiky, zdravé výživy, biologie a chemie, marketingu a reklamy. Přečtěte si prosím něco o složení všech jogurtů a mléčných výrobků na trhu, porovnávejte , studujte , hledejte a pak zjistíte že ta Dobrá  máma není zas v porovnání vůbec špatná. Jinak Vám radím vážení bojovníci neplkejte a když už tak si objektivně zjistěte informace a to především o zdroji informace, kdopak nám asi tu zprávu pustil? Kdopak si to asi zadal?Nebo že by jsem se plet? Tak hlavně klídek a dejte si na zdravíčko a posilnění třeba slivovici.

0/0
18.9.2007 20:32

BenediktSpinoza

biopotraviny poznate asi takhle

to jedete ke znamym na chatu na Valach, ze ktere mate skvely vyhled na hospodarstvi asi o 100 m nize v udoli. V tom hospodarstvi jsou dvere do chalupy asi 5 metru od hnojiste a 8 metru od dveri do chleva. Kdyz vam rano manzelka zespodu prinese mleko a tvaroh (vas nepusti, protoze hospodar by vas hned zrano opil slivovici) tak s udelate snidani a pres udolikoukate, na strane na kterych se pasou kravy od kterych to mleko je. jen si clovek musi zvyknout, to mleko je tucne jako smetana co se prodava vobchodech, akorat mnohem chutnejsi. A tvaroh je i bez cukru tak "sladky", ze si ho mazete na chleva v tluste vrtstve.... na obed houbova omacka od hospodarovy manzelky....no a k veceru se konecne odvazite dolu za hospodarem na domaci "bioklobasy" a uminujete si, ze dnes uz se nenechate tak priserne ozrat jako vcera a predvcerejskema a predpredvcerejskem;-) tomu rikam agroturistika

0/0
16.9.2007 8:54

frankie51

Reklama

Výrobky dle reklamy kupují jenom idioti. A bohužel musím konstatovat, že jich je stále dost. A největší podvodníci jsou zahraniční firmy, které do hezkých obalů balí šmejdy. A když je na obalu ještě napsáno " nová lepší receptura", tak to přece musí být špička, ne? Máme plno nějakých úřadů a komisí, ale zatím jsem nezaregistroval,  že by někdo z těchto  dobře placených šmejdů podat trestní oznámení pro klamavou reklamu. Ani jsem nevěděl, že naši fotbalisté jsou tak mizerně placeni, když Koler /možná Koller/ musí dělat reklamu AAA na ojetiny. A je prý s nimi velmi spokojen.

0/0
15.9.2007 10:04

makulatura

BIOČÍNA

Když potřebuju pořádný bio, dám si hračky od Matela vyrobený v Číně, to je pravý BIO, to má grády, biočína- divočina

0/0
14.9.2007 16:06

Boguš

.... nejzdravější je ....

....... bioplyn ....................... R^

0/0
14.9.2007 13:57

p.o.p.

Jděte všichni do prdele!

0/0
14.9.2007 12:06

Ric-pic

Re: Jděte všichni do prdele!

Toto je kvalitní názor !!!

0/0
14.9.2007 12:33

maras0909

Re: Re: Jděte všichni do prdele!

AMEN!!:-PR^

0/0
16.9.2007 0:27

Warhead_bia :P

ja kupuju

jenom bio bo treba technopotraviny sou pekne nechutny ;-D a taky treba PVC potraviny nic moc ;-D;-D

0/0
14.9.2007 10:28

Warhead_bia :P

Re: ja kupuju

ale nemusi tam bejt znacka bio ja poznam ze je to bio podle toho ze se to da zrat ;-D

0/0
14.9.2007 10:28

jarda.h

Re: Re: ja kupuju

je to tak, nejlepší kontrolor kvality je vlasní jazyk!:-)

0/0
14.9.2007 14:42

honziik

Danone

Výrobky Danone opravdu nemám rád - hlavně kvůli neustálému reklamnímu vymývání mozků. Jogurty s názvem Dobrá máma považuji za naprostý vrchol drzosti, kterým tlačí na svědomí rodičů a dětí. Stejně jako někteří přede mnou velmi doporučuji si přečíst složení.

Kvůli enormním nákladům na reklamu jsou výrobky Danone výrazně dražší než jiné značky. Vyšší cenu přitom leckdo chápe jako důkaz, že jsou tyto výrobky kvalitnější. Každý si přitom může na balení přečíst, že tato firma je expert na používání těch nejlevnějších prostředků (např. na zahuštění - želatina místo sušeného mléka apod.)

Součástí vymývání mozků jsou obchodní značky typu Bifidus essensis, které nemají absolutně žádný význam.

Zcela evidentní je fakt, že zázračné výrobky tyou Actimel, Dobrá máma nebo Activia jsou běžnými mléčnými výrobky vyrobenými levným způsobem, které mají některé příznivé účinky na zdraví, které však mají i výrobky všech ostatních značek.

Vážené Danone, za vaše zboží nedám ani korunu, což je zřejmě to jedin

0/0
14.9.2007 10:23

cufir-mufir

Re: Danone

Ale jako jejich nejvetsi obchodni uspech beru prodej zredeneho jogurtu vodou, rikaji tomu ACTIMEL, z jednoho jugurtu udelaji 6 lahvicek actimelu a jednu prodavaji za dvojnasobek ceny puvodniho jogurtu ;-DR^ A hlavne, lidi jim to zerou ;-DR^R^ tak si pripijme na elcasei imunitas :-©

0/0
14.9.2007 10:28

pesimista1

Re: Re: Danone

Stylově. Actimelem.

0/0
14.9.2007 10:38

maras0909

Re: Re: Re: Danone

Tak na to si pripiju(jogurtem ve skle,pamatujete?),a nebo super JOVO?

0/0
16.9.2007 0:30

Geralt07

Re: Re: Danone

Ten sajrajt jsem dosud neměl v hubě a ani to nikdy neudělám. Kdyby pro nic jiného, tak proto, že mě neustále obtěžují svojí prašivou reklamou na tohle svinstvo.

0/0
14.9.2007 13:22

jarda.h

Re: Re: Re: Danone

já občas "chlastám" jogurtový nápoj s kulturami, nebo jak se to jmenuje, od Olmy. Je to na chuť dobrý, a nějaký ty lactobacily se v tom prej taky plazej :-)

0/0
14.9.2007 14:46

pesimista1

Známky kvality?

Na to kašlu, když mám hlad či chuť, tak sežeru co je v dosahu a pečetě typu doporučuje 299 z 200 z vysoka kašlu.

0/0
14.9.2007 10:20

kočkaPepík

bio

osobně  kupuji biopotraviny (tedy dle nabídky trhu), hlavně pro malýho syna (1,5 roku), nechci do něj cpát žádný sladký a umělý jogurty, chemickou zeleninou apod. Krásně jí bílý jogurt, kefír, pije mlíko (a další bio mléčné, třeba i kozí výrobky) a když mu chci dát ovocný, tak koupím bioovoce, biojogurt, smíchám a je to.

0/0
14.9.2007 9:55

cufir-mufir

Re: bio

B^2 = BioBlazen ;-DR^ Doufam, ze vis, ze ktere farmy produkty pochazeji a byl jsi se podivat na vyrobe, protoze jestli jen veris napisu BIO, tak si to uzij ;-DR^

0/0
14.9.2007 9:57

datel.gambler

Re: Re: bio

taky mě pobavil ;-D ... ještě zapomněl dodat, že pak se*re BIOhov*na;-D

0/0
14.9.2007 10:09

cufir-mufir

Re: Re: Re: bio

;-D nechci domyslet, co by s nimi delal ;-DR^

0/0
14.9.2007 10:10

kočkaPepík

Re: Re: Re: Re: bio

no vidím že se tu sešli dva "experti" přes stravuR^..ale je každýho věc, že do sebe cpe chemický jogurty, sladkosti, no a nakonec maso od řezníka taky je taky vlastně známka kvality pro vás, co?;-D 

víš vůbec co znamená označení BIO???? Dle reakce nejspíš ne

0/0
14.9.2007 10:18

cufir-mufir

Re: Re: Re: Re: Re: bio

Hele, ja jen rikam, ze samotna znacka bio neznamena vubec nic ! tim si muzes byt jisty.... abys mel jistotu co jis, je nutne se na tu ci onu farmu, ze ktere vyrobky kupujes podivat a treba si tam o vikendu i maknout .... trochu te to provetra, ver mi....

To ze treba v intersparu prodavaji nejake sve bio, ktere pro ne nekdo vyrabi.... a co jako? jestli tomu nekdo veri, ze to neni to same co vedle spar nebio, tak je podle meho naivni ....

0/0
14.9.2007 10:26

Merk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: bio

Ano, prosím, a díky takovým b*bům mám eobchody plné sr*ček. Protože proč kupovat dražší zboží, když je to, Mařko, úplně stejný. Takže hurá na jogurt za 1,90, šunku za 80 kilo a tak dál. Děkuji z plného srdce.

0/0
14.9.2007 10:27

cufir-mufir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bio

Brecis na spatnem hrobe hochu... ja nejsem ten ktereho myslis... ja tohle nepodporuju... naopak, jsem pro drazsi kvalitu.... Ja jen stale rikam, ze samotny napis BIO nic nezarucuje, ty jen nejsi schopen to pochopit.... mas nejakou disfunkci nebo tak?

0/0
14.9.2007 10:29

Merk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bio

A co podle Tebe něco zaručuje? Že si budem jezdit pro mlíko do kravína, pro chleba do pekrány a tak? Tohle je disfunkce, výmastku.

0/0
14.9.2007 10:32

cufir-mufir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bio

je, kupuj si to treba v pekle, vzdyt me je to jedno... ja kupuji veci tam, kde vim, jak se vyrabeji.... to je pro me zaruka kvality a ne kdyz mi pochybny prodejce na krabicku prilipne samolepku BIO ! Ty joudo ceskej ! Z tebe museji mit obhcodaky radost ! ;-DR^

0/0
14.9.2007 10:34

Merk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bio

Jo ty víš, jak se to tam vyrábí... Ty budeš asi hodně tupej, co? :-)))))))))))))

0/0
14.9.2007 10:36

cufir-mufir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bio

ne, nejsem tvuj potomek :-© Proc bych nevedel, jak se to tam vyrabi, kdyz te majitel sam pozve do vyroby, aby se pochlubil, tak je to jednoducheR^

0/0
14.9.2007 10:38

Merk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bio

A ty nepochybně technologii výroby rozumíš a věříš všemu, co Ti majitel nakuká. Tohle už je totální výplach mozků na druhou.....

0/0
14.9.2007 10:39

cufir-mufir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bio

ja vidim co tam dava, nepotrebuji aby mi neco rikal....

Ale je videt, ze ani nevis o cem mluvis a nerozumis beznemu zivotu.... jsi chudak.... Nema cenu se stebou bavit, jsi d*bil a kdyz se s tebou budu hadat, mohl bych vypadat tupe jako ty !:-©X

0/0
14.9.2007 10:42

Merk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bio

Neboj, šance že bys vypadal ještě tupeji už opravdu není. Jak vidno, rozumíš všemu a jsi chytrej jak rádio. Čímpak ty se asi živíš..... No každopádně bych tě nezaměstnal ani jako rohožku, vymatlanče....

0/0
14.9.2007 10:43

V.Poustka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bio

http://www.reflex.cz/Clanek28857.html

přečti si něco k věci a pak se tu vytahuj, odborníku

0/0
14.9.2007 10:49

Merk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bio

Sorry, ale tohle by si měli spíš přečíst ti, co o BIO nic nevědí...

0/0
14.9.2007 10:52

Mittar

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bio

http://www.novinky.cz/ekonomika/inspekce-varuje-pred-ovocnym-napojem--ktery-obsahuje-plisen_122646_ntmf5.html

0/0
14.9.2007 11:38

cheos

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bio

Já si chodím pro mléko do kravína a chleba si peču sám. A připadám si zdráv.

0/0
14.9.2007 10:35

Merk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bio

To ti přeju. Ale tohle není řešení.

0/0
14.9.2007 10:37

cufir-mufir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bio

BIO je reseni R^;-D

0/0
14.9.2007 10:39

Merk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bio

To jsou mi věci....

0/0
14.9.2007 10:40

cufir-mufir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bio

To byla ironie ty joudo, ty jsi fakt degenerovan ;-DR^

0/0
14.9.2007 10:43

Merk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bio

Vopravdu to byla ironie? Tý vado, to už tě doma taky naučili? No dobrý!

0/0
14.9.2007 10:44

cheos

Re: Re: Re: Re: Re: bio

Ty jsi reklama na BIOBLBA ;-D

0/0
14.9.2007 10:26

Mak1

Re: Re: Re: bio

No - biohovna se vozí na biofarmu (autem na biopaliva), kde se s nimi hnojí biorostlinky ze kterých se dělají biopotraviny. Taková recyklace ;-D;-D

0/0
14.9.2007 14:03

nictipotomnení

Re: bio

A seš si tak jistá, že BIO je vždy BIO? Stejně nevíš, co do těch obalů cpou. Na obal napíšou BIO a lidi se z toho můžou po/srat.

0/0
15.9.2007 12:46

cufir-mufir

Ono tady nadavate, ale je to vsechno v "NAS"

Dokud totiz budeme chtit kupovat pulkilovy jogurt s cerstvymi kousky ovoce za 2,9 Kc a kvalitni jogurty se budou prodejcum kazit, bude slozeni levnych sra*ek vice nez jasne uz podle ceny, at jde o jakehokoliv vyrobce....

V ramci tematu jsem to stylizoval do jogurtu, ale jde o salami, parky a kdovi o co jeste....

0/0
14.9.2007 9:51

slatin

Re: Ono tady nadavate, ale je to vsechno v "NAS"

Je to tak.Dokud bude zájem o levné a padělané výrobky,výrobci i obchody se tak budou chovat.

0/0
14.9.2007 9:57

cufir-mufir

Re: Re: Ono tady nadavate, ale je to vsechno v "NAS"

JJ

0/0
14.9.2007 10:00

Dandelineman@

Re: Re: Re: Ono tady nadavate, ale je to vsechno v "NAS"

A na co teda máme všechny ty státní instituce, který to mají kontrolovat ?Mimochodem největší šmejdy přísady se k nám dovážejí z "ekologického"Rakouska a Polska ! Většina výrobků je chemie, včetně těch BIO. Možná by nám tyto firmy měly hradit zdravotnictví za úmyslné poškozování zdraví.

0/0
14.9.2007 10:06

cufir-mufir

Re: Re: Re: Re: Ono tady nadavate, ale je to vsechno v "NAS"

Nojo, to je tezke... ted remcame, ze to neni kvalitni... kdyz to bude a bude zbozi zhruba tretina, ale kvatilni a 10x drazsi, budeme nadavat, ze na to nemame ;-D

0/0
14.9.2007 10:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.