Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Starosty rozdělil na jednání o radaru spor o novináře

Starostové z Brd jednají ve Strašicích na Rokycansku s odborníky na téma radar. Začátek setkání narušil odchod asi dvou desítek komunálních politiků. Těm vadilo, že se diskuse nemohou zúčastnit novináři. Asi po hodině byli do sálu vpuštěni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

imax

soudruh Neoral si tak nějak zvykl na přítomnost kamer

:-/:-©

0/0
14.9.2007 10:06

Fidel Castro v plne sile

Novináři měli být přítomni proto,

aby si MO nepsalo do svého vyjádření lži jako obvykle. MO přítommnost novinářů zakázala, tudíž se část starostů zvedla a odešla.:-)

0/0
14.9.2007 10:01

imax

Re: Novináři měli být přítomni proto,

jestli není specialista-absolvent radarové průmyslovky ty údajné lži schopen vyvrátit, měl by se raděj věnovat počítáním skotu ve své rodné visce

0/0
14.9.2007 10:08

dr.Dvojka

vyměním všechny české policejní radary za jeden

americký !!!!! 8-o jsem1 cz

0/0
13.9.2007 21:07

o5z5

Slyšel jsem to zdůvodnění Parkanové v TV ....

.... novináři tam nemohou proto, protože by se před nimi starostové předváděli a jednání by nebylo pouze na věcné úrovni .............. hloupá, namyšlená a arogantní husa, co sežrala Šalamounovo hov*o   :-/ RvRvRv

0/0
13.9.2007 21:00

Hrdý Budžes

Re: Slyšel jsem to zdůvodnění Parkanové v TV ....

Prave jsi svym prispevkem dokazal, ze mela naprostou pravdu. :))))

0/0
13.9.2007 21:51

o5z5

Re: Re: Slyšel jsem to zdůvodnění Parkanové v TV ....

To, že se ti můj příspěvek nelíbí a chceš mě za něj pokárat, to ti neberu. Ale to,že jsi ho dal do souvislosti, která žádnou souvislostí není ....... to se ti tedy moc nepovedlo    :-P:-)

0/0
13.9.2007 22:12

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: Slyšel jsem to zdůvodnění Parkanové v TV ....

Mne je umelecka kvalita tveho prispevku zcela volna, jenom ti davam najevo ze jsi svym prispevkem presne splnil kriterium "...tam nemohou proto, protože by se před nimi starostové předváděli a jednání by nebylo pouze na věcné úrovni..."

0/0
13.9.2007 22:21

o5z5

Re: Re: Re: Re: Slyšel jsem to zdůvodnění Parkanové v TV ....

ty o voze a já o koze ...... čím jsem dokázal, že měla pravdu? .... nejsem ani starosta, ani novinář

A nesnáším chytráky, kteří o skupině 150 lidí, které neznají, předem  deklarují, jak se budou chovat a činí protiopatření.

Kdyby část starostů nebyli poserové a hlupáci a z jednání odešli všichni, tak by Parkanová utřela rypák a politicky by to měla nahnutý Rv

0/0
13.9.2007 22:34

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: Re: Re: Slyšel jsem to zdůvodnění Parkanové v TV ....

To mozna nejsi ani starosta ani novinar, ale nic to nemeni na tom, ze misto racionalni debaty nebo duvodu jsi vyblinkal ideologicky emotivni text, ktery ma radoby dehonestovat Parkanovou. To je naprosto presne ten duvod, ktery vedl k omezeni vstupu novinaru. Tecka.

Co se tyka skupiyn 150 lidi a jejich neznameho chovani, tak to snad ani nemuzes myslet vazne, vetsina z nich jsou starostove, kteri se podobnych jednani jiz x krat ucastnili a vysledkem bylo naprosto nevecne jednani a cista propaganda antiradaristu.

A nasledne to co ty nazyvas poserstvim a hlupactvim to je presne to cemu vsichni normalni rikaji vecne jednani, coz mi pripomina ze mezi vasnivymi antiradaristy je "normalnich lidi" velmi omezene mnozstvi.

0/0
13.9.2007 22:50

Dr. Fe1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slyšel jsem to zdůvodnění Parkanové v TV ....

Co je "ideologicky emotivního" na tom, když někdo označí Parknovou za krávu ? Připadá mi že spíš hledáte chybu u oponenta za každou cenu. Na tom že je Parkánová kráva nejvyššího stupně se myslím shodne většina lidí napříč názory na radar. Ostatně je to ona kdo příznivce radaru nejvíc ponížila .....

0/0
14.9.2007 0:46

armyshop

Re: Re: Re: Re: Re: Slyšel jsem to zdůvodnění Parkanové v TV ....

Protože se se starosty sešli už vícekrát, určitě o některých z nich přesně vědí, jak se budou chovat, viz Neoral a spol. Ti potřebují ne informace, ale prostor pro své zviditelnění a tak hrají své oblíbené představeníRv 

0/0
14.9.2007 9:54

ani.levy.ani.pravy2

Chytrý

Dobře to má ta zrzavá ježibaba vymyšlený, nepustí dovnitř novináře a starosty prošacuje, aby neměli náhodou diktafon, pak jim může nalhat co chce a když se ozvou, nic jí nemůžou dokázat.

0/0
13.9.2007 20:37

Hrdý Budžes

Re: Chytrý

Spis maji na takovem jednani problem nezavisli znalci mezinarodni politiky a radarove techniky, kdyz jim nemuzou jejich zahranicni experti do ouska septat ta spravna hesla o poctu jadernych reaktoru nutnych pro provoz radaru.

0/0
13.9.2007 21:49

Hrdý Budžes

Re: Chytrý

I kdyz je pravda ze ani pamet neni rozhodne silna stranka odpurcu. :)))

0/0
13.9.2007 21:50

astrix

A jak to jednání dopadlo,

se nedozvíme. Informační hodnota článku se rovná nule, doporučuji ji do příště minimálně zdvojnásobit!;-D

0/0
13.9.2007 20:15

wolfram

A proč by u toho novináři nemohli být?

Parkanová zalez ! (Y)

0/0
13.9.2007 19:33

freeLook

jak ten nadpis ale bije do oci

:-)

0/0
13.9.2007 16:20

gocu

Re: jak ten nadpis ale bije do oci

ale snaží se hezky, kluci Mf heuťácký. Starostové jsou již tedy rozděleni, bude to asi tak 50 na 50, ne?;-D

No a někdy v zimě očekávám, že vyjde výzkum veřejného mínění, ze kterého vyplyne, že díky skvělé práci koordinátora Klvani a jeho spřátelených PR agentur se poměr odpůrců a příznivců vyrovnává a koalice s M+P tak budou moci s klidným svědomím moci zvednout ruku pro radar.

0/0
13.9.2007 16:28

freeLook

Re: Re: jak ten nadpis ale bije do oci

presne tak :-)

0/0
13.9.2007 16:28

Hrdý Budžes

Re: Re: jak ten nadpis ale bije do oci

Samozrejme, ale vam zbyva velka utecha, ze pokud mate pravdu tak v pristich volbach dostanou strany dnesni vladni koalice dohromady 30% hlasu kdezto protiradarove sily v cele s ČSSD a KSČM 70%.

Vsechny pruzkumy preferenci to zcela jasne prokazuji. :)))

http://zpravy.idnes.cz/ods-triumfuje-nad-cssd-potvrdil-dalsi-pruzkum-f49-/domaci.asp?c=A070910_135548_domaci_anv

0/0
13.9.2007 21:53

jardahorak

Re: jak ten nadpis ale bije do oci

Nadpis je od toho aby vyvolal pozornost, pritahl oko ctenare, vzbudil zvedavost a prinutil ctenare clanek precist. Muze byt i zavadejici, pripadne vubec nesouviset s clankem. Kazdy normalni clovek to vi, ostatni se divi...

0/0
13.9.2007 16:37

freeLook

Re: Re: jak ten nadpis ale bije do oci

ale az takhle bulvarne? na to ze jsou nejctenejsim denikem, si nejsem jisty jestli je to adekvatni.

0/0
13.9.2007 16:46

jardahorak

Re: Re: Re: jak ten nadpis ale bije do oci

Dle tve reakce je nadpis dobry. Vyprovokoval tvou pozornost...

0/0
13.9.2007 16:48

freeLook

Re: Re: Re: Re: jak ten nadpis ale bije do oci

neco na tom bude. az na to ze se zde neobjevi stejne bulvarniho razu napr: "jak topolanek lhal ve snemovne"

0/0
13.9.2007 16:53

gocu

Re: Re: Re: Re: Re: jak ten nadpis ale bije do oci

ten veselý upřímný přímý chlapík z Valašska, rozdávající čokoládičky, ten trošičku ostřeji vyjadřující se Mirek Dušín české politiky, že by lhal?

Nemáš náhodou na mysli zlého odporného diktátora, arogantního a hulvátského Paroubka?;-D

0/0
13.9.2007 17:00

freeLook

Re: Re: Re: Re: Re: Re: jak ten nadpis ale bije do oci

paroubka jsi vystihl, nicmene ho na mysli nemam, takove clanky idnes uz publikuje.

0/0
13.9.2007 17:03

Lubos1390

Komedie

"Původně jsme mysleli, že novináři budou mít na jednání vstup povolen, ale na doporučení ministerstva obrany jsme se rozhodli ho uskutečnit jako uzavření," ... Samozřejmě, že Parkanová nevydala zákaz, jenom doporučení :-):-©

0/0
13.9.2007 16:19

jardahorak

Hmmmmmm

Muze mi nekdo vysvetlit proc odpurci radaru tak upenlive volaji po informacich a pak, kdyz jsou organizovana setkani s odborniky, jez by jim mohli zodpovedet otazky a prinest kyzene informace, se tato setkani zvrhnou jen v manifestaci hlucheho nesouhlasu kdy odborniky nikdo neposloucha a zni jen dokola omilana bezducha hesla? 8-o

0/0
13.9.2007 16:10

freeLook

Re: Hmmmmmm

...tak ted jsme si trosku zaprehaneli ;-). klvana to je panecku odbornik...!

0/0
13.9.2007 16:28

jardahorak

Re: Re: Hmmmmmm

Netusil jsem ze setkani se poradaji vzdy a pouze s Klvanou... Sis taky zaprehanel, co?

0/0
13.9.2007 16:31

freeLook

Re: Re: Re: Hmmmmmm

parkanovou mas na mysli?

0/0
13.9.2007 16:40

jardahorak

Re: Re: Re: Re: Hmmmmmm

Opet vedle... Zkousej dal...

0/0
13.9.2007 16:43

freeLook

Re: Re: Re: Re: Re: Hmmmmmm

tak mi prosim napovez kde komunikovali nezavisli odbornici se starosty bez doprovodu jakehokoli z "odborniku" s plnou pusou vyplachovacich frazi?

0/0
13.9.2007 16:51

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmmmmm

Samozrejme chapu: nezavisli odbornici jsou ti, ktere Neoral a Rihak oznaci za nezavisle a nezalezi na tom jake maji informace, vzdelani a nebo zkusenosti. To se pak nejak uhulaka pres spratelenou skupinku s transparentem.

0/0
13.9.2007 17:20

divokocka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmmmmm

Nezávislý odborník je ten,který není placený vládou!Souhlasím s tím,že odešli!Vláda podává jen takové informace,které se jí hodi!Novináři by mohli napsat něco jiného!Je to horší jak za komunistů![>-]

0/0
13.9.2007 18:39

armyshop

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmmmmm

Nezávislý odborník je podle Neorala ten, kterého vybere on. A jestliže chtěli slyšet informace, nepotřebují k tomu novináře, ale právě někoho, kdo jim ty informace dodá, nebo jim ty informace měli dát novináři. Šlo pouze o to, aby někteří starostové mohli exhibovat před novináři ne o to, aby se něco dozvěděli, když jim ty informace chybí. Novináři by přeci mohli nebo měli psát jen to, co sami slyší a vidí, takže by tam klidně být mohli. Jenže pár starostů se chová přesně tak, jako někteří poslanci, když je ve sněmovně zabírá TV, také hrají divadýlko.Rv

0/0
14.9.2007 9:52

strycek_Pompo

Re: Hmmmmmm

Nemaj informace, ale už maj jasno, že jsou proti :-©

0/0
13.9.2007 16:37

freeLook

Re: Re: Hmmmmmm

Nemeli informace, ale uz meli jasno, ze jsou pro. :-©

0/0
13.9.2007 16:43

strycek_Pompo

Re: Re: Re: Hmmmmmm

po nedostatku informací volají hlavně ti, co nejvíc křičí: Radar nechceme! :-©

0/0
13.9.2007 16:51

freeLook

Re: Re: Re: Re: Hmmmmmm

druzi maji od zacatku jasno :-© ... neni to trochu divne?

0/0
13.9.2007 16:55

divokocka

Re: Re: Hmmmmmm

Mám radost,jak si tady píšeš sám a sám na sebe reaguješ!Aspoň je vidět,že ti nejde o dialog,ale jen o kydání hnoje![>-]

0/0
13.9.2007 18:49

Josefprav

je tady někdo odborník

na momentální politickou situaci, na obranu naší země a nebo někdo kdo rozumí raketám a radarům? Tady není žádný starosta z Brd?

0/0
13.9.2007 15:50

Archont

Re: je tady někdo odborník

A Parkanova je odbornice na co, krome lezeni do (Y)?

0/0
13.9.2007 15:52

Josefprav

(Viktor N.,

Já jsem svobodně volil a z těchto voleb vzešla vláda, která má dost prostředků a dost rozumu (než nějaká pitomá parta přivožralech starostů), aby udělala to, co je dobré tento národ.  

ty si myslíš, že jsi chytřješí než lidé, kteří se tím zabývají?

0/0
13.9.2007 15:45

freeLook

Re: (Viktor N.,

"...z těchto voleb vzešla vláda, která má dost prostředků a dost rozumu, aby udělala to, co je dobré tento národ..."

TO MYSLIS VAZNE?;-D

0/0
13.9.2007 16:22

divokocka

Re: Re: (Viktor N.,

Já si myslím,že jste naivní!Jestli tomu,co naše vláda předvádí říkáte,že je rozumné![>-]

0/0
13.9.2007 18:47

Yaroukh

Re: (Viktor N.,

R^

0/0
13.9.2007 17:39

Josefprav

Starostové z Brd

jednají o radaru a vědí prd.

0/0
13.9.2007 15:35

Viktor N.

Re: Starostové z Brd

jednají o radaru, o kterém bylo vládou USA a naší vládou již dopředu rozhodnuto a na názor a vůli občanů zde nikdo nehledí, stejně jako za komunismu…

0/0
13.9.2007 15:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.