Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ujíždějícího řidiče zastavila až kulka z policejní pistole

Zraněním břicha skončila nedělní honička policistů s jednadvacetiletým řidičem, který chtěl ujet hlídce na silnici u Rožnova pod Radhoštěm. Inspekce vnitra nyní prověřuje, zda policisté nepochybili, uvedla Česká televize.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

oId fashioned Vince III..

...

Ujíždějící řidič se zastavil až levou kulkou o plot...

0/0
12.9.2007 11:49

ZyklonB

Dobře mu tak.

R^

0/0
12.9.2007 9:48

kestrik

Je to naprd. Kdyby meli policajti lepsi bouchacky, nemuseli by jsme ted platit leceni toho s.mej.da

Ty jejich strikaci pistolky s malou razi a malym projektilem, ktery proleti telem aniz neco "podrti", jsou na nic.....

Jo Magnum. Nebo klasicka devitka....

To jsou jine strely....

0/0
12.9.2007 9:00

barumkoudopatniku

Re: Je to naprd. Kdyby meli policajti lepsi bouchacky, nemuseli by jsme ted platit leceni toho s.mej.da

To asi nebylo průrazností. Spíš nechápu jednu věc. Projektil musel proletět nějakými pevnými částmi auta, což ho určitě zdeformovalo. Tak jakto, že ten smrad ještě žije? 

0/0
12.9.2007 9:14

Phantom2005

Re: Re: Je to naprd. Kdyby meli policajti lepsi bouchacky, nemuseli by jsme ted platit leceni toho s.mej.da

Celoplášťová střela 9mm Para o hmotnosti 7,5g, kterou musí používat naše policie, je konstrukčně tak tuhá, že se významně deformuje až při nárazu do opravdu tvrdé překážky (v autě nejspíš náprava nebo blok motoru). Plech ve dveřích nebo sklo ji ani nezpomalí a s největší pravděpodobností projde bez větší deformace i skrz mechaniku zámku, stahování okna nebo bezpečnostní výztuhu.

0/0
12.9.2007 9:50

DanyVonFreiland

Re: Je to naprd. Kdyby meli policajti lepsi bouchacky, nemuseli by jsme ted platit leceni toho s.mej.da

A, vidím, že jsme narazili na odborníka. Zaprvé, my už "devítky" používáme delší dobu, zadruhé, žádný pistolový či revolverový náboj nemá 100% účinnost.

0/0
12.9.2007 11:24

zephyrr

Re: Je to naprd. Kdyby meli policajti lepsi bouchacky, nemuseli by jsme ted platit leceni toho s.mej.da

No 9mm luger v pistoli CZ 75D compact bych nenazval strikaci pistolkou. Problem je v celoplastovych strelach presne jak psal(predpokladam) kolega. Expanzni strelivo je podle meho nazoru vhodnejsi, i kdyz ma take sve nevyhody. Jinak co se trefovani tyce, jsem myslim dobry strelec, ale je neco naprosto jineho strilet na strelnici a nebo pouzivat pistoli na ostro v casovem stresu a podobne. tunelove videni, zvednuty adrenalin atd. Jsou veci na ktere se proste nepripravis, nevim v kolika krizovkach jsi byl a kolik nasili jsi v zivote videl(ne v TV), ale po prvnim ostrem zakroku, jsem si 20 minut cucal palec v aute. Proste je to neco co se neda sdelit, musis to zazit. Navic neni problem se z pistole na 5 metru o metr minout. Pravni duvod ke strelbe vyplyva ze zakona 283 a pokud nekdo ohrozuje ostatni lidi, proste reagovat musime. Jinak bys nebyl policajt ale jenom typek v policejni uniforme. Ze na nas za to budou plivat? No to uz patri k veci

0/0
12.9.2007 20:44

Phantom2005

Re: Re: Je to naprd. Kdyby meli policajti lepsi bouchacky, nemuseli by jsme ted platit leceni toho s.mej.da

Stres, tunelové vidění atd. - byl jsem před měsícem na svých prvních závodech IPSC (nic extra, klubovka I.třídy). Pamatuju si jaké bylo počasí, o čem jsme kecali mezi střelbami, pamatuju si jak stříleli kamarádi, ale ze svých vlastních výkonů si nevybavuju NIC. Střílelo se 6 situací a já mám v paměti 6 oken 8-o:-(

0/0
13.9.2007 9:12

Mak1

Nevím jak vy,

ale já bych se hodně rozmýšlel zastavit ve 2  ráno policajtům někde mezi polema. A asi bych se jim taky spíš snažil ujet a zastavil až někde ve městě ( pokud možno u policejní stanice)

Případů kdy v nociu staví auto ne-policajti zas tak málo není :-(

0/0
12.9.2007 7:44

Hagrid23

Re: Nevím jak vy,

Tak falešné policejní auto to má dnes kadžej druhej že? :))

0/0
12.9.2007 8:07

Mak1

Re: Re: Nevím jak vy,

No - když mě budou v noci stavět na magistrále, tak no problem. Ale třeba v lesích u Kostelce - tak tam bych se sakra rozmýšlel. ...

0/0
12.9.2007 8:09

hojakar

Re: Nevím jak vy,

Ano, možná máš pravdu taky bych se asi rozmýšlel. Nicméně pokud mně začnou pronásledovat s majáky, výstražně střílet do vzduchu tak to asi budou určitě pravý policajti. A také na toho "řidiče" policajty zavolali ostatní řidiči, protože evidentně byl ožralý a ohrožoval ostatní řidiče. Takže si myslím, že by spíše měli ti policajti dostat pochvalu a neměla by je vyšetřovat inspekce jako nějaké kriminalníkyRv

0/0
12.9.2007 8:28

Lumen Co-morous

žurnalistovy kulky

Proboha, co se na té fakultě žurnalistiky učíte?

Kulky může mít maximálně v trenýrkách, ale to co lítá ze zbraně kulka není, je to střela, nebo projektil.

Dementi. :-©

0/0
12.9.2007 7:13

36903690

Re: žurnalistovy kulky

Z hlediska odbornosti souhlasím, ale v každem westernu "sviští kulky" a ne projektily.:-) Pro bulvární tisk typu idnes tedy plně vyhovující.

0/0
12.9.2007 7:19

Bouše

Re: Re: žurnalistovy kulky

I z hlediska neodbornosti je kulka naprosto regulérní výraz.

0/0
12.9.2007 9:07

jalad

Re: žurnalistovy kulky

Projektily se tak nanejvýš podávají na získání peněz z různých garantů nebo strukturistických fondue. Tady po sobě stříláme kulkami. Kdybyste měl místo kulek koule, nehřešil byste kravíny.

0/0
12.9.2007 10:58

36903690

Zřejmě potrvá ještě dost dlouhou dobu

než v tomto státě bude pochopeno,že zákony je nutno dodržovat. Až za závažné porušování zákonů bude potrestáno více arogantních pachatelů, tímto spůsobem, nastane zlom a zločinci to možná pochopí.    Policii děkuji a blahopřeji k oprávněnému zásahu.

0/0
12.9.2007 7:03

Mak1

Re: Zřejmě potrvá ještě dost dlouhou dobu

Ty seš ale vůl, co ?

0/0
12.9.2007 7:42

damianx

Re: Re: Zřejmě potrvá ještě dost dlouhou dobu

Až se vás bude někdo pokoušet přejet,tak mu domluvíte?

0/0
12.9.2007 8:04

OldFaker

100% souhlas

Trochu me udivuje, kolika 'liberalum' vadi adekvatni policejni zasah

0/0
12.9.2007 14:45

fantomas III

Ujíždějícího řidiče zastavila až nepřesná kulka

Zase se netrefili,od čeho mají střelnice.;-(

0/0
12.9.2007 6:39

Kacenkin1

Re: Ujíždějícího řidiče zastavila až nepřesná kulka

Taky nechápu, proč se "netrefili" ?

0/0
12.9.2007 7:12

SZYslak3

no comment

Muze bejt rad, ze prezil. V USA by ho sejmuli a policajt by jeste dostal pochvalu R^R^R^

0/0
12.9.2007 2:34

hovnoval-

Re: no comment

kdyby to byl cernoch, tak by se do toho opet vlozil al sharpton

0/0
12.9.2007 6:09

Pilat

tak vam vyrostla generace blbu

kteri jsou na obou stranach barikady;-D

co si pletou demokracii s anarchii a akcni filmy s zivotni realitou ;-D

0/0
12.9.2007 0:46

seppikub

Re: tak vam vyrostla generace blbu

A kdyz jsem jim tu uz pred lety tvrdil, malem mne zlyncovali. :-/ ;-D

0/0
12.9.2007 5:27

mom

Fůůůj cajti

Kdo souhlasí s tim, když arogantní agresivní psychopati střílí na kohokoliv, když jim ujíždí, a to protože chtěj u lidí vyvolat strach, tak si pak ještě na obhajobu vymyslí, že dotyčný jel "velmi riskantně", přitom se jim třeba akorát bál zastavit, kvůli špatnym zkušenostem s dotyčnýma. Tuto sou podle mě prostě náznaky policejního státu..:-©:-©:-©

0/0
12.9.2007 0:38

petr150

Re: Fůůůj cajti

Jaképak Fůůůj ? Vždyť poldy na něho zavolali jiní lidé, které svou riskantní jízdou ohrožoval ! To jako měli toho zřejmě opilého a pravděpodobně i zfetovaného grázla bez řidičáku nechat jet, aby ohrožoval i nadále ? No tomu snad může fandit jenom člověk se stejným chováním jako měl ten grázl ;-€ .

0/0
12.9.2007 0:51

Hanns1111

Re: Fůůůj cajti

rybízku - už se jednou smiř s tím, že se cajtům NEujíždí ....... ;-)

0/0
12.9.2007 5:48

Destroyer7

Re: Fůůůj cajti

Když tě vyzvou k zastavení, tak máš zastavit. Pokud se rozhodneš nerespektovat policii, měl bys být připraven nést následky. Život není groteska v níž si někdo hraje na četníka a někdo na policajta.

0/0
12.9.2007 6:23

Mak1

Re: Re: Fůůůj cajti

Takže ten policajt, co v Plzni střílel po tom chodci, který přecházel na červenou a odmítl se zastavit ho vlastně střelil právem, že ?:-©

0/0
12.9.2007 7:46

blumblum

Re: Re: Re: Fůůůj cajti

Jednou někdo šlápne vedle a hned se to přenese na ostatní. Taky dobrý..... Až Ti nějaký opilec rozdrtí kolama syna  nebo dceru, budeš první, kdo bude řvát na policii proč ho nesejmuli...

0/0
12.9.2007 8:00

65c02

Tak já tomu dám závěr se kterým jistě souhlasíte všichni:

Se střelbou na parchanta, který ohrožuje ostatní lidi, souhlasím. Jen doufám, že vždycky střílí ten, kdo to opravdu dobře umí a je si naprosto jistý, že ví kam střílí a je také schopen  chladnokrevně posoudit míru rizika  té své střelby. Policie by se vždy měla chovat jako jednotka profesionálů a dbát na to, aby  případné náhodné nezúčastněné osoby nebyly vystaveny riziku, že slíznou střelu... policejní střelu by vždy měl slíznout grázl po kterému je dotyčná střela určena - střílející policajt by měl také předvídat rizika vyplývající z toho, když se grázlovo auto změní v neovladatelný tunový kus hmoty......

Uznávám, že tohle všechno chladnokrevně promyslet jistě není jednoduché, ale od toho jsou policajti profíci, ne?!

0/0
11.9.2007 22:15

roddie

Re: Tak já tomu dám závěr se kterým jistě souhlasíte všichni:

Slušné shrnutí.

0/0
11.9.2007 22:17

brnakk

Re: Tak já tomu dám závěr se kterým jistě souhlasíte všichni:

R^

0/0
11.9.2007 22:57

Mitchell

Re: Tak já tomu dám závěr se kterým jistě souhlasíte všichni:

Souhlas R^

0/0
11.9.2007 23:23

dominus_et_deus

Játra a slinivka. To má už asi vystaráno. No, hlavně, že hajzl nezmrzačil někoho jiného.

0/0
11.9.2007 22:04

český venkovan

..jen houšť...a větší kapky....

...a určitě ubyde smrtelných nehod....

0/0
11.9.2007 21:58

JÁNSKÝ

Proč podporuji policisty zakročující proti potenciálním vrahům na silnici

!!  Řidič vozidla který ohrožuje svým protiprávním jednáním životy jiným účastníků silničního provozu a přitom se odmítá podřídit představitelům zákona a často na ně zbraní - vozidlem útočí - je potenciální vrah a jako s potenciálním vrahem je nutno s ním jednat. Proto veškeré zákroky policistů směřující k eliminaci těchto potenciální vrahů - řidičů - podporuji bez výhrady, nechci se totiž stát obětí těchto řidičů - gaunerů. !!

0/0
11.9.2007 21:57

65c02

barbudo! vy jste jistě pamětník!

Stříleli za totáče po ujíždějících autech dopraváci nebo ne? Co když někdo ignoroval jejich pokyn k zastavení? Co dělali?

0/0
11.9.2007 21:55

JTR1

Re: barbudo! vy jste jistě pamětník!

jsem také docela pamětník, nebyla Nova a tak opravdu takový případ neznám. V případě že se střílelo, tak to byl vždy protistátní živel a imperialistický agent! ;-)

0/0
11.9.2007 21:58

barbudo

Re: barbudo! vy jste jistě pamětník!

... skoro nestříleli ... jejich žigulíky byly nejrychlejší ...

... a kvůli takové kravině, jako dopravní přestupek nikdo neujížděl ...

0/0
11.9.2007 21:59

65c02

Re: Re: barbudo! vy jste jistě pamětník!

Je fakt, že v těch dobách se policajtům moc neujíždělo, opravdu nejspíš i z toho důvodu, že jejich auta byla v té době nejrychlejší a těch pár lidí, kteří měli nějaké ty Mercedesy, BMW, atd..... by si policajti velmi rychle dohledali....

Doba opravdu přitvrzuje a tak i policie musí používat tvrdší postupy.... chápu to, souhlasím s tím, radost z toho ale žádnou nemám.

0/0
11.9.2007 22:03

JTR1

Re: Re: Re: barbudo! vy jste jistě pamětník!

hochu za komančů kdyby si ujel policajtům a oni by tě chytli, tak to by nebyla žádná osoba blízká, žádnej advokát, schytal by si to natvrdo ani by si nepípl!! :-P

0/0
11.9.2007 22:05

blumblum

Re: Re: Re: Re: barbudo! vy jste jistě pamětník!

Ještě bi ti rozbili držku na služebně

0/0
12.9.2007 8:03

hovnoval-

Re: barbudo! vy jste jistě pamětník!

nejsem sice barbuduv pes, ale neco si pamatuju. dopravni policie tak casto nestrilela. ovsem take by si vetsina lidi nedovolila nezastavit.

ovsem strelba se ozyvala pomerne casto na hranicich.

0/0
11.9.2007 22:02

65c02

Re: Re: barbudo! vy jste jistě pamětník!

To jo, na hranicích to šili do kde koho..... já měl ale na mysli pouze případ - dopravní přestupek a úprk před dopraváky.... jinak je mi jasné, že komoušům na nějakém tom občanově životě nezáleželo....

0/0
11.9.2007 22:04

hovnoval-

Re: Re: Re: barbudo! vy jste jistě pamětník!

to asi ne, nebot kvuli dopravnimu prestupku by si nedovolili ujizdet. a kdyby ujizdeli, tak to jiste byli nepratele rise, tedy vlastne nepratele socialisticke spolecnosti8-o

0/0
11.9.2007 22:06

barbudo

Re: Re: barbudo! vy jste jistě pamětník!

... nejen na hranicích ...

... pamatuju půlhodinovou přestřelku v lesích kolem Ralska ...

... ruský vojáček chtěl domů ...

... mimochodem, samopal dělá o hodně větší kravál, než znáte z kina ...

0/0
11.9.2007 22:05

hovnoval-

Re: Re: Re: barbudo! vy jste jistě pamětník!

to vim velice dobre;-D

0/0
11.9.2007 22:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.