Diskuze

Pochvala nacismu připravila o místo moderátorku NDR

Německá veřejnoprávní televize NDR na hodinu propustila jednu z nejoblíbenějších moderátorek stanice. Eva Hermanová veřejně pochválila rodinnou politiku nacistického Německa. Ódu na Hitlerův přístup k rodině pěla u příležitosti vydání své nové knihy na téma výchova.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
E

EWCZ+

2. 11. 2007 14:13
Rodinna politika?

S temi rodinami a detmi si Evropa fakt nevidi do huby.

Na jednu stranu ted napriklad v Britanii kvakaji media, ze by Britove meli pri planovani rodiny zohlednit jeji eko-skodlivost a mit jen jedno dite, nebo jeste lepe zadne, protoze euro-americky svet ma mooooc velkou ekologickou stopu.

Na stranu druhou, ekonomicke rubriky tychz medii kvakaji o tom, ze jelikoz se domaci populace nemnozi a starne, je vysostne treba  dovezt dalsi tisice a miliony imigrantu z Afriky...

Takze dohromady se mi to sklada v zaver, jakoby nekdo chtel v Evrope vymenit obyvatelstvo...

0 0
možnosti
JC

Naked and petrified

2. 11. 2007 14:38
Re: Rodinna politika?

Ne ze by to melo cokoliv spolecneho s timto tematem, zeano...

0 0
možnosti
D

duhastrecht

15. 9. 2007 19:39
Hloupá moderátorka:

Pochválit nacismus se nesmí.

Má chválit komunismus a islamofašismus, to se smí.

Ba dokonce musí.

0 0
možnosti
DB

doktor_bota

2. 11. 2007 14:17
Re: Hloupá moderátorka:

Jo, nebo křesťanské církve. Je to hnus.Rv

0 0
možnosti
RB

erben3

11. 9. 2007 9:27
.

Hm... a kdybych řekl, že za bolševika taky nebylo všechno úplně černé a  např. v Praze se vybudovalo metro, které slouží dodnes, taky propaguju komunismus? 8-o Tenhle svět je čím dál tím víc postavený na hlavu... ale někomu ku prospěchu, samozřejmě. Rv

0 0
možnosti
E

EWCZ+

2. 11. 2007 14:15
Re: .

Mne to pripomina, jak po Rijnove revoluci nekteri horlivci v Sovetskem svazu navrhovali vytrhat koleje carske, a polozit nove, komunisticke...

0 0
možnosti
MAA

Monstrum Anonymič Anonymov

10. 9. 2007 20:09
Ideozločiny

V Česku stačí říct na demonstraci slovo .."málo" a máte 2 roky natvrdo:-©

0 0
možnosti
LH

zdeseny obcan

11. 9. 2007 1:52
Re: Ideozločiny

Soucastna vladnouci ideologie vyuziva Treti risi coby symbol dokonaleho zla. Na symbol je treba neustale ritualne plivat a za ziveho boha se o nem nesmi rici neco pozitivniho, bez ohledu na historickou realitu.

Takovyto obraz zla se perfektne hodi propagande k oblbovani lidi. Namisto mysleni se pouzije par frazi a je vystarano a zase se da sroub o trochu pritahnout.

Krome Treti rise se k ritualu da take pouzit bolsevismus a nebo nejaka muslimska zeme s dostatkem ropy.

0 0
možnosti
JB

Leto_Atreides

10. 9. 2007 18:47
Rozhodně nepatřím k obdivovatelům nacistického režimu, ale i "za Hitlera" se nepochybně udělalo pár pozitivních věcí

Např. německá věda jako první v té době opravdu systematicky prozkoumala vztah mezi kouřením a rakovinou plic. Nebo např. byly postaveny dálnice. To samozřejmě neopravedlňuje režim jako celek. S názorem paní redaktorky se sice neztotožňuji, ale vyhazov si nezasloužila. Němci to už dost přehánějí (byť v tomto případě asi z pochopitelných důvodů) s politickou korekností.

:-/

0 0
možnosti
JS

belgian chocolate

10. 9. 2007 20:24
ano, německá medicina udělala velké pokroky

též díky možnosti dělat pokusy na živých lidech. to se to panečku staví dálnice, když má někdo otroky z celé Evropy - nebyl tam náhodou totálně nasazený tvůj děda?

0 0
možnosti
JS

belgian chocolate

10. 9. 2007 17:53
je to v nich

s tím nic nenaděláme

0 0
možnosti
VB

ouagadougou

10. 9. 2007 17:54
Re: je to v nich

U nás taky najdeš spoustu lidí, kteří fňukají po sociálních jistotách. Totéž v temně rudém.

0 0
možnosti

petr_sleder

10. 9. 2007 17:24
Zatím je ideozločin jen ve fázi verbální,

i když už začíná přituhovat. Pohneš blbě rukou, použiješ nějakej nekorektní symbol a jdeš.

Takhle se přichází pomalu a jistě o svobodu.:-P

0 0
možnosti
VB

ouagadougou

10. 9. 2007 17:50
Re: Zatím je ideozločin jen ve fázi verbální,

Mávání rukou a symboly by nebyly nekorektní, kdyby svého času neprovázely zotročení celé Evropy. S nimi se o svobodu přicházelo mnohem jistěji a rychleji. Znepokojuje mne neustálá snaha nácků legitimovat svoje pochybné hnutí poukazováním na omezování svobodného vyjádření, přitom první, co náckové při nástupu k moci udělali, bylo tvrdé zúčování s opozicí. Totéž komanči.

0 0
možnosti
BB

Beldor

10. 9. 2007 17:20
nacismus..

Nechapu co je ta evropa furt fixovana na nacismus a podobny davno zapomenuty ideologie.Ale vlastne kecam chapu to.Evropa je neschopna chovat se ve vztahu k svetu normalne tak dela aspon to na co ma...:-©:-©Rv tzn.hrabe se v ho**ech

0 0
možnosti
VB

ouagadougou

10. 9. 2007 17:51
Re: nacismus..

Dávno zapomenutá ideologie? Že by návštěva z budoucnosti? Z jaké doby přicházíš, cizinče?

0 0
možnosti
JB

johny blunt

10. 9. 2007 16:42
Zajímavé

Poslední dobou často slyším jak němci v dobrém vzpomínají na dobu kdy pan áda proslavil němeko....je mi z nich na blití :-©

0 0
možnosti
MP

Slaine55

10. 9. 2007 16:23
To je malinko na hlavu

Stejně jako nejsem komunista, líbilo by se mi, aby všichni měli stejně a mohli si dovolit to ferrari. To, co se odehrávalo v pozadí je věc jiná. Ale opravdu komouš nejsem. Jestli pan šéf není světější, než papež.

0 0
možnosti
LD

strycek_Pompo

10. 9. 2007 16:30
Re: To je malinko na hlavu

to jsi blbě pochopil, to není tak, že všichni budou mít ferari, ale že všichni budou mít ho/vno

0 0
možnosti