Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rebranding

Pokud politici na kameru přiznávají, že neznají slovo "rebranding", není to nutně ostuda. Nenachází se ani v Akademickém slovníku cizích slov (2001) . Patří do hantýrky lidí od reklamy, marketingu a public relations a politického "píár".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bouše

Rebranding v pojetí ČSSD

by také mohl znamenat návrat od becherovky k brandy. :-P

0/0
11.9.2007 13:58

blue_velvet

Rebranding.

To je jako neco vod Rembrandta? Jako namalovat, premalovat ;-) to by taky vlastne mohlo byt jako prevleceni kabatu R^;-D[>-]

0/0
10.9.2007 15:40

Bouše

Tak jak je to tedy?
1) "Pokud jde o změnu imidže politické strany, jak se na ní čerstvě usnesla ČSSD, přísně vzato se o rebranding (výměnu značky u produktu, který zůstává prakticky stejný) nejedná."
 
2) "To, že odmítli užívat termínu rebranding ovšem samo neznamená, že zatím odhlasovali něco víc, než pouhý rebranding." 
0/0
10.9.2007 12:40

cervantes

Ivane, Ivane

jako ty tvoje ranní ničemu neškodící ale ani prospívající příhovory na ČR 1

0/0
10.9.2007 12:22

Helena1

UŽ NIKDY NECHCI ČÍST ANI SLYŠET TO ZHOVADILÉ SLOVO

Rebranding.

0/0
9.9.2007 22:25

Sporadany_obcan

Re: UŽ NIKDY NECHCI ČÍST ANI SLYŠET TO ZHOVADILÉ SLOVO

Ale copak? V SPT Telecom, ehm, pardon, nyní 00?

0/0
9.9.2007 23:46

mpscz

Re: UŽ NIKDY NECHCI ČÍST ANI SLYŠET TO ZHOVADILÉ SLOVO

To slovo je správně. Změnit logo a volební strategii (ještě více lži, víc barviček, v reklamě se objeví "ještě socialističtější než kdykoli předtím").

Obsah ale zůstane stejný.

0/0
10.9.2007 9:43

vmvanjan

Re: UŽ NIKDY NECHCI ČÍST ANI SLYŠET TO ZHOVADILÉ SLOVO

já zase nechci vidět a poslouchat to zhovadilé hovado megablba-pablba:-/

0/0
10.9.2007 11:36

Bouše

Re: Re: UŽ NIKDY NECHCI ČÍST ANI SLYŠET TO ZHOVADILÉ SLOVO

R^R^R^

0/0
10.9.2007 12:41

Muslym

Málokdy s Paroubkem souhlasím, ale v tomto případě také nechápu, proč z komunistů dělat kryptokomunisty...

0/0
9.9.2007 22:18

Sporadany_obcan

Re: Málokdy s Paroubkem souhlasím, ale v tomto případě také nechápu, proč z komunistů dělat kryptokomunisty...

No, oni jsou komouši, ale stydí se to v socdem  přiznat, takže jsou to vskutku kryptokomouši.

0/0
9.9.2007 22:43

Sporadany_obcan

ČSSD prý vadí jí nálepka kryptokomunismu, řekl její velký vůdce....

Ví on, co to je vůbec KRYPTOKOMUNISMUS?

n;z výkladového slovníku]: KRYPTOKOMUNISTA = ten, kdo je přesvědčením komunista, ale nehlásí se k tomu otevřeně, veřejně...

Takže jinými slovy: ČSSD včera potvrdila, že se stanou ještě zatvrzelejšími kryptokomunisty..:-P

0/0
9.9.2007 21:43

Aveva

Re: ČSSD prý vadí jí nálepka kryptokomunismu, řekl její velký vůdce....

zajímavé, smutné a děsivé.

Je to jasný signál kam to povede:

http://www.mise.cz/program/picture.php?id=781

0/0
9.9.2007 21:49

Sporadany_obcan

Re: Re: ČSSD prý vadí jí nálepka kryptokomunismu, řekl její velký vůdce....

Hezky tady tím tapetuješ diskuse :-), proč ne, ale tohle těm troubům socanským nedojde....

A mimochodem, ten obrázek přece není jen o tom, kam to povede, ten je přece o tom, kde už socdem dávno byla a je.... 

0/0
9.9.2007 22:17

Sporadany_obcan

Pane Hoffmane, jako obvykle slabé...

Proč vy musíte vždycky za každou cenu vyrábět rádoby líbivou bramboračku nesouvisejících témat (jistě, vše souvisí se vším, ale to vykládejte náctkám, které jedině na tohle snad chcete balit?), která musí snad chutnat už jen vám samotnému?

A tak bych si vaši lopotnou snahu o jekési sdělení přeložil do jednoduššího závěru - a věřím, že se v něm shodneme - viz můj příspěvek nad tímto.

 

0/0
9.9.2007 21:38

dykl

Re: Pane Hoffmane, jako obvykle slabé...

naprostý souhlas, lépe bych to nevyjádřil.....

0/0
10.9.2007 12:09

Aveva

Kam vede rebranding dle ČSSD ?

http://www.mise.cz/program/picture.php?id=781

0/0
9.9.2007 21:26

Pravá Míra

rád překládám "cizí" hantýrku do češtiny

slovo rembranding neboli přeznačkování, přeznačení, změna značky, by se mělo spíše v dané souvislosti překládat jako "přehovnění", protože z lejna změnou názvu kosmetický krém nevyrobíš.. Je zhola jedno, jak se skupina kolem pana Paroubka nazve. Stejně tak O2 nevylepšilo služby ani o fous, spíš naopak. Žijeme ve věku klipů a virtuální reality. Za domácí úkol, přátelé, podívejte se na pravý význam slova virtuální....

0/0
9.9.2007 19:12

uplnej_debil

Re: rád překládám "cizí" hantýrku do češtiny

Není to reMbranding (možná myslíš jako přemalovat po jednom dost známém malíři :-/ )... a konkrétně třeba 02 svoje služby vylepšilo dost hodně. Viděl jsi třeba jejich poslední (od 3. září) nabídku CDMA za necelý 4 kila? S PCMCIA kartou do nouťásku absolutně dokonalý, víc nepotřebuju a chodí to jak z praku, sbohem GPRS :-)

0/0
9.9.2007 20:30

oslik75

pane redaktore,

zústaňte si u svých trefných glos, ale nazajíždějte do odvětví, která Vás zcela minula. Motáte tam páté přes deváté, ano, rebranding SPT a Eurotelu na O2 je dobrý příklad, jako ilustrační fotka mohla být telefonní budka. Ale potom ta sparta a usama a spekulace o rebrandingu klubu a terorismu, když se jedná o pouhé perception, to už je úlet. Lidi z branže se Vám akorát vysmějou...Rv

0/0
9.9.2007 13:00

Herr_Herr

Re: pane redaktore,

ty budeš z drahé reklamky,.....dělat z prdu vědu. Potrpět si na pojmoslovích a pitomých zkratkách, hlavně nehledat cestu jak se domluvit... Hofman, chválím R^

0/0
9.9.2007 14:17

Jerry Dammers

Re: Re: pane redaktore,

No sorry, ale redaktor zjevně natrefil na nové slovíčko a chce ho předvést světu... ale to se dá tak někde v hospodě. Takový článek může napsat fakt kdokoliv... opravdu blitek...

0/0
9.9.2007 18:01

Wes Parmalee

!

Ivane Hoffmane, vy jste napsal pouhý rebranding!

:-©

0/0
9.9.2007 12:52

singlemalt

Paroubek je přece mladík. Může přizvat vrstevníky

:-)

0/0
9.9.2007 12:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.