- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak tak na to čumím, tak si říkám, že to za ty prachy mohlo být i nové..........
Nesmyslná šílená investice do trasy "A", navíc kdesi za obzorem 10.let.
Praha a celej stát potřebuje napojení letiště na železniční síť, ne na metro
Myslíš jako na trať hostivice - kladno? Nejsem si jistej ze lokálky něco vyřešej, notabene s intervalem 1x za hodinu a bez možnosti přestupu na metro (nejdřív na hradčanský)...
Člověk by řekl, že když novinář omylem napíše, že o trase D bylo rozhodnuto, že ho bude financovat soukromá firma, a tentýž den musí tuto zprávu dementovat, protože ve skutečnosti se možnost takového financování pouze posuzuje mezi jinými, tak že si příště dá pozor. Ale nedá. Ještě nikdo nerozhodl, kdo bude trasu D financovat! Ještě nikdo nerozhodl, jestli to bude klasické nebo lehké metro! A jestli pojede vyhlídková trasa A v té navržené klikaté trase, to asi taky ještě není jisté.
Ta odbočka na Motol je nesmysl... To už se vyplatí ta nová trasa aby s toho něco měli i Řepy...
Padl tu názor, že když už metro do motola tak to pak vést nahoru né se zastávkou Bílá hora ale Sídliště Řepy kde je daleko víc lidí...
Čím více se zamýšlím nad trasováním prodloužení trasy A, tím více si kladu otázku, kdo za takovým nesmyslem vůbec může stát. Neboť jediný kdo na současné koncepci napojení letiště a obsluhy P6 vydělá bude bude Metrostav, Skanska a další. Cestující na letiště to nejspíš nebudou a obyvatelé Prahy 6 už vůbec ne, přestože si to nejspíš myslí. A nebo jsou přesvědčováni, že na tom vydělají. Některé nesmysly v navržené koncepci jsou přitom do očí bijící. Zejména oklika přes Motol a Bílou horu nedává pražádný smysl. Neustále čtu argumenty o tom, že metro vyřeší obsluhu Motolské nemocnice, ale napadlo vůbec někoho, že většina cest do FNM se uskutečňuje z JZ kvadrantu Prahy (P5) a v souvislosti s tímto je stanice na trase A pro pár cestujících trochu drahým luxusem. O Bílé hoře kde nic není a je otázka zda v budoucnu něco bude ani nemluvě. ...
Pokud přeci jen dojde k realizaci "rychlodráhy" na letiště, která smyl nepochybně má, vznikne nepochopitelný soběh rychlodráhy, metra a částečně i tramvaje v lokalitě, kde pohyb cestujících zase až tak vysoký není.
Prodloužení trasy A za Dejvickou je nepochybně zapotřebí, ale v současné podobě se bude jednat o nesmyslný "žrout" peněz v podobě stavebních a zejména v budoucnu provozních nákladů.
No a co ? To zakážeme lidem na letiště jezdit ?
Letiste Praha potrebuje kvalitni napojeni na regionalni dopravu, predevsim zeleznicni. Nejlepe obousmernou zel. odbockou z planovane koridorove trasy Beroun-Smichov, v trase priblizne kolem ctvrti (obci) Reporyje-Rudna-Hostivice na Letiste a dale kolem Nebusic a Podbaby na Nadrazi Holesovice. Spojeni Kladna a Centra Prahy je take vyhodnejsi zeleznici v planovane trase.
Co se tyce metra na Letiste nejsem proti, ale v teto trase linky A to neni nejstastnejsi. Linku A bych spise videl v trase Dejvicka-...-Petriny-Bila Hora-Repy-Zlicin. Na letiste se jevi lepe spise nova linka G v trase ...-Andel-Klamovka-Kotlarka-Nemocnice Motol-Bila Hora-Dlouha Mile-Letiste Praha.
Jen zminka o prazskem silnicnim okruhu na severu mesta, take se nejevi zrovna stastne trasa pres Suchdol dvema tunely. Levnejsi a pristupnejsi trasa, jen o par kilometru delsi by byla v trase od krizovatky R7/Letiste kolem obci Tuchomerice, Velke Prilepy, Rez, Klecany, Zdiby/R8.
souhalsím s tím, že "A" na letiště je vyhození peněz nejen za stavbu, lae hlavně za mnohaletý provoz. Letiště by měla obsloužit železniční rychlodráha.
nebo rovnou k Andělu. Nesmyslná trasa nesmyslného prodloužení metra, ale pan primátor bude mít body.