Diskuze

OBRAZEM: Jak budou vypadat nové stanice metra

Pražské metro dozná v příštím desetiletí významných změn. Prodloužení trasy A a zbrusu nová trasa D si sice vyžádají 45 miliard korun, Pražany by ale mělo čekat 18 nových stanic. Stavět se začne už v roce 2010.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

parnassius

26. 9. 2007 12:22
X

Jak tak na to čumím, tak si říkám, že to za ty prachy mohlo být i nové..........

0 0
možnosti
D

Dolorez

18. 9. 2007 14:04
Bém je...

Nesmyslná šílená investice do trasy "A", navíc kdesi za obzorem 10.let.

Praha a celej stát potřebuje napojení letiště na železniční síť, ne na metro!

0 0
možnosti
DN

DaveN

26. 9. 2007 12:14
Re: Bém je...

Myslíš jako na trať hostivice - kladno? Nejsem si jistej ze lokálky něco vyřešej, notabene s intervalem 1x za hodinu a bez možnosti přestupu na metro (nejdřív na hradčanský)...

0 0
možnosti
BK

Králík z klobouku

17. 9. 2007 11:50
Nepoučitelní novináři

Člověk by řekl, že když novinář omylem napíše, že o trase D bylo rozhodnuto, že ho bude financovat soukromá firma, a tentýž den musí tuto zprávu dementovat, protože ve skutečnosti se možnost takového financování pouze posuzuje mezi jinými, tak že si příště dá pozor. Ale nedá. Ještě nikdo nerozhodl, kdo bude trasu D financovat! Ještě nikdo nerozhodl, jestli to bude klasické nebo lehké metro! A jestli pojede vyhlídková trasa A v té navržené klikaté trase, to asi taky ještě není jisté.

0 0
možnosti
OK

Vagabond_

15. 9. 2007 15:28
Motol

Ta odbočka na Motol je nesmysl... To už se vyplatí ta nová trasa aby s toho něco měli i Řepy...

0 0
možnosti
OK

Vagabond_

16. 9. 2007 18:53
Re: Motol

Padl tu názor, že když už metro do motola tak to pak vést nahoru né se zastávkou Bílá hora ale Sídliště Řepy kde je daleko víc lidí...R^

0 0
možnosti
TH

corvus frugilegus

11. 9. 2007 9:11
nesmysl

Čím více se zamýšlím nad trasováním prodloužení trasy A, tím více si kladu otázku, kdo za takovým nesmyslem vůbec může stát. Neboť jediný kdo na současné koncepci napojení letiště a obsluhy P6 vydělá bude bude Metrostav, Skanska a další. Cestující na letiště to nejspíš nebudou a obyvatelé Prahy 6 už vůbec ne, přestože si to nejspíš myslí. A nebo jsou přesvědčováni, že na tom vydělají. Některé nesmysly v navržené koncepci jsou přitom do očí bijící. Zejména oklika přes Motol a Bílou horu nedává pražádný smysl. Neustále čtu argumenty o tom, že metro vyřeší obsluhu Motolské nemocnice, ale napadlo vůbec někoho, že většina cest do FNM se uskutečňuje z JZ kvadrantu Prahy (P5) a v souvislosti s tímto je stanice na trase A pro pár cestujících trochu drahým luxusem. O Bílé hoře kde nic není a je otázka zda v budoucnu něco bude ani nemluvě. ...

0 0
možnosti
TH

corvus frugilegus

11. 9. 2007 9:14
Re: nesmysl 2

Pokud přeci jen dojde k realizaci "rychlodráhy" na letiště, která smyl nepochybně má, vznikne nepochopitelný soběh rychlodráhy, metra a částečně i tramvaje v lokalitě, kde pohyb cestujících zase až tak vysoký není.

Prodloužení trasy A za Dejvickou je nepochybně zapotřebí, ale v současné podobě se bude jednat o nesmyslný "žrout" peněz v podobě stavebních a zejména v budoucnu provozních nákladů.

0 0
možnosti
LL

luko5

11. 9. 2007 1:30
Proč budovat metro k letišti, které bude vlastnit nějaký cizák, (viz privatizace letiště letiště Ruzyně dle ODS)!!!

0 0
možnosti
JB

monthy70

11. 9. 2007 8:03
Re: Proč budovat metro k letišti, které bude vlastnit nějaký cizák, (viz privatizace letiště letiště Ruzyně dle ODS)!!!

No a co ? To zakážeme lidem na letiště jezdit ?

0 0
možnosti
MR

TigerM

10. 9. 2007 19:55
Doprava a Navaznosti

Letiste Praha potrebuje kvalitni napojeni na regionalni dopravu, predevsim zeleznicni. Nejlepe obousmernou zel. odbockou z planovane koridorove trasy Beroun-Smichov, v trase priblizne kolem ctvrti (obci) Reporyje-Rudna-Hostivice na Letiste a dale kolem Nebusic a Podbaby na Nadrazi Holesovice. Spojeni Kladna a Centra Prahy je take vyhodnejsi zeleznici v planovane trase.

Co se tyce metra na Letiste nejsem proti, ale v teto trase linky A to neni nejstastnejsi. Linku A bych spise videl v trase Dejvicka-...-Petriny-Bila Hora-Repy-Zlicin. Na letiste se jevi lepe spise nova linka G v trase ...-Andel-Klamovka-Kotlarka-Nemocnice Motol-Bila Hora-Dlouha Mile-Letiste Praha.

Jen zminka o prazskem silnicnim okruhu na severu mesta, take se nejevi zrovna stastne trasa pres Suchdol dvema tunely. Levnejsi a pristupnejsi trasa, jen o par kilometru delsi by byla v trase od krizovatky R7/Letiste kolem obci Tuchomerice, Velke Prilepy, Rez, Klecany, Zdiby/R8.

0 0
možnosti
MM

Muf007

11. 9. 2007 6:38
Re: Doprava a Navaznosti

souhalsím s tím, že "A" na letiště je vyhození peněz nejen za stavbu, lae hlavně za mnohaletý provoz. Letiště by měla obsloužit železniční rychlodráha.

0 0
možnosti

kokrspanel

10. 9. 2007 18:04
a mimochodem
spojení do Řep: největší smysl by dávala nová linka E, která by vedla z Řep přes Motol a Strahov (se stanicí obsluhující koleje a stadiony), pod Vltavou a pak dál buď napojením na Déčko dolu, nebo vést dál na východ na Žižkov. Tím pádem by Áčko mohlo zůstat severněji a obsluhovat celou Evropskou a Dědinu a okolní vesnice. Pak bych možná prodloužení metra na letiště odsouhlasil, ale nikdy s touhle odbočkou na Motol. To už rovnou můžou natáhnout na letiště Béčko ze Zličína...
0 0
možnosti
OK

Vagabond_

15. 9. 2007 15:23
Re: a mimochodem

Ano ta odbočka je nesmysl.

0 0
možnosti

kokrspanel

10. 9. 2007 17:55
hovadina
když už chtějí metro do Motola, tak ho tam ukončit a ne ho táhnout zpět na sever k letišti. Tam prostě musí vést vmetropolitní železnice (nenazývejme to rychlodráhou, netuším, proč tohle jméno zvolili), která bude sdílet koleje se spojením do Kladna, které je nutně potřeba.
0 0
možnosti
JV

Vosta Jindra

10. 9. 2007 17:31
Se divim, že to není plánováno se zajížďkou do Košíř

nebo rovnou k Andělu. Nesmyslná trasa nesmyslného prodloužení metra, ale pan primátor bude mít body. :-(

0 0
možnosti