Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Trabant nové generace? Žádný vtip, blízká realita

Trabanty, dřívější symbol komunistického východního Německa a terč výsměchu toho západního, zahlédnete už jen sporadicky. Všem jejich milovníkům ale svitla naděje: německá automobilka ohlásila znovuobnovení jejich výroby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

natvrdlý

Trabi???

8-oTo si ze mne nějakej č*rák snad dělá p*del? Trabi za 50 tis Eur? Ježišmarjá jak ta kára bude vypadat? Jestli to nějaký zm*d zku*ví tak ho asi j*bnu trabi heverem aby se mu v jeho zas*aný hlavě rozsvítilo. Zku*vit tak skvělé autíčko nějakou novou přetechnizovanou m*dkou a ještě za to chtít takovej balík - to je na kriminál!!!;-O(Y):-©

0/0
10.9.2007 16:17

medick

cena?

dalsi hracicka pro milionarske deticky? netusi, co to trabant byl, paka pod volantem jim nic nerika, nebot znaji jen tiptronic, zarovku si nevymeni, protoze by si uspinili mikinu od Hugo Bosse... achjo, a pak ze nejsou prachy na zdravotnictvi, socialni peci, zlepseni ekologie a ovzdusi...

0/0
8.9.2007 18:44

iuos

hmm

jak souvisí to, že někdo chce vyrobit auto (byť drahý jak svině) s tím, že nejsou prachy na zdravotnictví, sociální péči.... ???  Za to můžou výrobci aut? Za to můžou úspěšní podnikatelé (no, ti částečně možná jo ;-D)... nebo by každý "bohatý" měl přispívat na chudý? A neměli by bohatí mít zákaz být bohatí?...

0/0
9.9.2007 8:16

barbudo

Můj pes říká ...

... že Golf je Trabant ...

0/0
7.9.2007 20:10

Manstein

Re: Můj pes říká ...

Golf ( prvni generace ) vznikl jako nastupce Brouka, takze jde o podobnou kategorii vozidla. Ovsem Trabant vznikl jako nastupce vysavace.

0/0
9.9.2007 10:48

barbudo

Re: Re: Můj pes říká ...

... Golf neměl s broukem nic společného ...

... vymysleli ho konstruktéři Trabanta ...

0/0
9.9.2007 15:35

libienski

Se asi sekli

myslím, že museli myslet 5 tis. EUR, jenže právě tolik by mohl stát ten motor BMW....taky netuším jaký agregát tam zabudovat...

0/0
7.9.2007 19:23

pětiprdelní_opice

super cena

zatím ještě nepronikla na veřejnost utajená skutečnost, že nový trabant bude ve skutečnosti transformer, z modu "car" jedním tlačítkem přepnete do modu "battle walker", čímž každý majitel hravě přemachruje leckterej lexus nebo mercík apod... proto cena 50.000 € je vskutku lidová Rv

0/0
7.9.2007 14:00

CarolusIV

padesáti tisíc eur.?

Který vůl si to koupÍ ?  Víte co můžete za tu cenu dostat ?

0/0
7.9.2007 10:11

Warhead_bia :P

Re: padesáti tisíc eur.?

Mercedes CDI 320 v plny palbe ;-D

0/0
7.9.2007 10:14

dewils

Re: padesáti tisíc eur.?

pořádnou porci kurev;-D

0/0
7.9.2007 11:54

Arth-

Re: padesáti tisíc eur.?

Já myslím, že došlo k politováníhodnému nedorozumění...  uvedená cena je za VŠECHNA vozidla z první série - takže to představuje částku 1.000,- euro na kus. Bude tak oživena výroba lidových vozítek...  ;-)

0/0
7.9.2007 15:12

loginname_

Trabant za 1 500 000,- ???

;-D;-D;-D

0/0
7.9.2007 9:16

dewils

Re: Trabant za 1 500 000,- ???

ne jen 50 000 ojro

0/0
7.9.2007 11:53

Vaclav Hanus

50 tisic eur?

Nekdo v automobilce je asi ujety kdyz tuto predrazenou fikci srovnava s klasickym trabantem (ktery byl urcen pro lid)  ...a nebo nekdo neumi po sobe korigovat texty...

0/0
7.9.2007 6:10

spartaman

Re: 50 tisic eur?

Myslím, že se o nulu sekli. Tipoval bych to na 5tisíc.

0/0
7.9.2007 9:20

erben3

Re: Re: 50 tisic eur?

Včera v rádiu říkali, že v přepočtu 300 000,- Kč, takže cca 10 000,- €.

0/0
7.9.2007 10:20

kraxna

Re: Re: Re: 50 tisic eur?

rozpětí je podle výbavy 10-50 táců

0/0
7.9.2007 11:03

InstinkTT

Re: Re: Re: Re: 50 tisic eur?

Největší připlatek se bude za bakelitovo-carbonovou karosérii. ;-)

0/0
7.9.2007 12:01

Si0

Trabanta vidíme jen sporadicky?

Co blbnete, v ČR má 10 000 registrací a po venkově toho jezdí plno. Redaktorstvo zase neráčí vyzout papuče a vytáhnout paty z města. Já sám s tím taky občas jezdívám (i když sám mám novější auto) a nedělám s tím žádné ciráty, jezdí to tak, jak to je a je to pro mě úplně normální.

0/0
6.9.2007 20:45

irij

Re: Trabanta vidíme jen sporadicky?

Uvědomte si už konečně, že pro pražáky končí svět červeně přeškrtnutou cedulí s nápisem PRAHA u výjezdu z jejich světa. Za touto cedulí už podle nich není civilizace. [>-]

0/0
6.9.2007 21:02

danny44

Re: Trabanta vidíme jen sporadicky?

Sporadicky ? ? ? A viděl pan redakůrek vůbec někdy nějakýho toho "pryskyřníka padivého" naživo nebo ho zná jen z obrázků ??? Chtělo by to taky občas opustit redakční bar !:-© 

0/0
7.9.2007 6:22

VLDX

Ano bude stát 50 000 EUR!!!

Nevím čemu se všichni tak diví, bude prošpikován nejmodernější technikou osazen motorem BMW 3.0 V6. Jen pro informaci, staré Trabanty se na eBay pohybují kolem 10 000 EUR http://www.reuters.com/article/lifestyleMolt/idUSL0678633320070906

0/0
6.9.2007 18:57

VLDX

Re: Ano bude stát 50 000 EUR!!!

Jinak za ty prachy věřím, že to bude votuněná kára určitě kastle komplet z karbonuR^

0/0
6.9.2007 19:05

me2di

Neni tam 5000Eu?

0/0
6.9.2007 17:08

DanP_SETY.cz

50 tisíc euro?

Ja myslím že se v redakci iDNES nekdo uklepl (nebylo by to nic neobvyjleho) a má to být 5 tisíc euro... to by odpovídlo 140 tis Kč a to je reálná cena za takové vozítko...

protoze myslím že mega a půl za 4 místné miniauto i když retro asi nikdy nikdo nedá 8-o

0/0
6.9.2007 16:57

pinguone

Do automobilů by měly být použity motory BMW, výsledná cena vozidla se bude pohybovat kolem padesáti tisíc eur.

;-D

0/0
6.9.2007 16:52

VLDX

Re: Do automobilů by měly být použity motory BMW, výsledná cena vozidla se bude pohybovat kolem padesáti tisíc eur.

Konkrétně BMW 3.0 V6, takže bych se moc nesmál :-P

0/0
6.9.2007 19:06

petyo

...

50tis ojro za Trabanta8-o...Ufff.

0/0
6.9.2007 16:48

petyo

Re: ...

Mimochodem by to bylo s přehledem nejdražší retro na trhu.

0/0
6.9.2007 16:49

tmf

za pade

euro do toho jdu, kde je pořadník :-)

0/0
6.9.2007 16:19

Warhead_bia :P

eh

;-D;-D;-DR^;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
6.9.2007 16:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.