- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pražané bojte se máme ve vedení nového žlověka tento pán je prodloužená ruka P Béma který se snaží všemi prostředky dostat Dp autobusy do takoého stavu,aby se nechaly prodat komukoli za hubičku. Jsou propoustěni hlavně lide dělnických profesí,nikoli THP jak se očekávalo.Platy řidičů jsou na urovni skladnků v Kauflandu a z toho důvodu není a nebude dostatek řiodčů autobusů. Přeji hezký den
To doopravdy vlaky nemají minimální zálohu v podobě malinkého dieselagregátu, který by je v případě selhání "samospádu" dotlačil šnečí rychlostí do stanice? To mi chcete tvrdit, že ve vlaku zhasnou světla a cestující tam zůstanou po tmě?
Jinak výpadek je asi jasný, UPSky se tak dlouho přepínaly, až se vybily a díky !pouze! špatné konfiguraci nezůstal nahozený dieselagregát, takže další výpadek už UPSky neustály a agregát se nestihl nahodit, přitom by stačilo, kdyby od určité úrovně nabití jel agregát pořád...
ze driv bylo mozne klasicke mesicni a ctvrtletni kupony koupit na poste (nikoliv vsak pro studenty a zaky), tak nevim, jestli toto zustalo zachovane..
a dalsi vec, ktera by mi prisla smysluplna by bylo zavest rocni kupon i pro studenty, akorat by to asi chtelo, aby byly vydavany jenom na zacatku skolniho roku (rekneme jenom v zari a rijnu) na zaklade aktualniho potvrzeni o studiu.
roční kupon není kvůli prázdninám, prodejnost by asi nebyla taková
... kdy konečně skutečně posílí počet souprav na trase B. Ten letní humbuk s dvěma soupravami, které nasadili navíc mezi Florencí a Smíchovským nádražím opravdu celou špičku nevytrhne, zvlášť by starší mozky v DP mohlo již konečně napadnout, že špička dnes není jen kolem šesté hodiny, ale trvá až alespoň do devíti.
Cestovat mezi půl devátou a devátou hodinou Béčkem mezi Smíchovským nádražím a Florencí (navíc jako na jediné trase ve starých špinavých Mitiščínských) je chuťovka.
Odpověď: Těžko. Vlaků víc jezdit nemůže, protože to neumožňuje zabezpečovací zařízení. A o prázdninách zase nejsou lidi. A pokud jde o špičku...no, tam to DP jen tak nepochopí...
Jak dlouho bude ještě dopravní podnik zanedbávat obslužnost jihovýchodní části Prahy? Busy z Modřan na Kačerov se stávají dobytčáky již na Lhotce a tento stav je dlouhodobý!
Jak dlouho bude MHD porusovat (svuj vlastni) prepravni rad tim, ze bude ve svych spojich tolerovat cestujici, kteri ostatni obtezuji svym spinavym oblecenim a zapachem?
Nechápu, proč nelze platit kartou všude. Do budoucna to bude stejně nezbytností. Stačí mít k dispozici rychlé terminály a je po problému s čekáním.
A kde takový terminály sebereš ?
Proč je tedy nemají ani obchody, benzinky apod.
To by mě zajímalo, jak je to myšleno s tím dojezdem sampospádem. Nedokážu si představit, že by např. takový vlak mezi Holešovicemi a Kobylisy dojel samospádem do Kobylis, je to pěkný krpál nahoru. Možná tak zpátky do Holešovic, pokud by nezůstal stát v dolíku pod Vltavou a pokud by při tom nenarzail do jiného vlaku jedoucího směr Ládví. Přijde mi to poněkud nesmyslné.