Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vláda slibuje Brdům peníze. Prý i když odmítnou radar

Podbrdí už nebude zanedbáváno, tvrdí premiér Mirek Topolánek. Na středečním výjezdu vlády do Spáleného Poříčí na Plzeňsku hodlá místním starostům přislíbit peníze na rozvoj kraje. Odmítá ale, že by si tak "kupoval" jejich souhlas s radarem. Peníze prý budou, ať bude radar stát, nebo ne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hrdý Budžes

Hehehe na Blistech konecne propukl kolektivni amok!

http://www.blisty.cz/2007/8/30/art36043.html

:)))

0/0
4.9.2007 8:43

rene1879

O radaru

Bývalý důstojník PLO: http://www.blisty.cz/art/36086.html

0/0
4.9.2007 5:47

Hrdý Budžes

Re: O radaru

Tak takove blaboly jsem opravdu uz dlouho necetl, to je snad i na Blisty moc ne? Ten clovek musel u PLO delat politruka nebo co. :)

0/0
4.9.2007 8:36

nnattalli

zajimave je, ze dost cechu povazuje cloveka

pisiciho bez hacku a carek za nejakeho blbce odkudsy, ze to ma prameny v dobe kdy to diskuze a chaty nezvladaly to nikoho nenapadne, vetsinou jsou to lidi co v te dobe nevedeli, ze existuje pocitac:-(

0/0
4.9.2007 4:51

Boan

Re: zajimave je, ze dost cechu povazuje cloveka

Hmm, jenže ono se to dá poznat i jinak, že ten dotyčný je z ameriky než jenom podle háčků a čárek. Např. podle toho co ten dotyčný píše. Těch co jako ty zůstaly v době kamený a nepíšou s háčkama je minimum.

0/0
4.9.2007 5:21

Vanislav

Re: Re: zajimave je, ze dost cechu povazuje cloveka

a na to jsi prisel kde?

0/0
4.9.2007 12:46

Vanislav

Re: zajimave je, ze dost cechu povazuje cloveka

jj, naprostej souhlas, nejsem nijak starsiho data, ale jeste pamatuju doby kdy clovek napsal do mejlu háčky a čárky a mejlik byl naprosto k neprecteni

0/0
4.9.2007 12:43

Lubos1390

Peníze ano, referendum ne?

Jistě, co bychom to měli za demokracii, kdyby se občan - tupec měl sám rozhodovat :-)

0/0
4.9.2007 3:33

kritik69

Re: Peníze ano, referendum ne?

Lubosku, copak delas na diskusi v tuto hodinu???  Ze ty uz jsi nemohl dospat, aby sis pripravil projev na nejakou schuzi vasi strany?? Ty jsi ale aktivni;-D Pamatujes si jeste, co se rikalo za casu, kdy vase strana dostavala 100% hlasu???( tim myslim pred '89, kdybys mel delsi vedeni a nepochopil to). Iniciativni blbec je horsi nez tridni nepritel!!!  To je na tebe jak usite..;-D;-D.. Jinak se samozrejme tesim na tvoje prispevky, je to prece jenom o necem jinem nez se bavit s normalnima lidma...Tak s chuti do toho.....;-D

0/0
4.9.2007 6:10

freeLook

Nerika se tomuhle levny populizmus?

ano, toto je soucasti konstruktivni debaty plne argumentu...

0/0
3.9.2007 23:44

mtis

Re: Nerika se tomuhle levny populizmus?

A populista je Topolánek, který o dotacích mluví, nebo Neoral s Řihákem, kteří sotva to slovo zaslechnou, tak natahují ruce, až jim kosti praskají v tahu? ;-D;-D;-D

0/0
4.9.2007 0:44

Odpor

Re: Nerika se tomuhle levny populizmus?

Většina přemýšlivých,moudrých je za hlupáky-hrstka hlupáků je za moudré.To se označuje za demokratické-konstruktivní.Budoucnost není daná...

0/0
4.9.2007 1:58

Odpor

AMI potřebují..

lepší infrastrukturu,aby k nám vůbec to jejich monstrum dostali.Tak se to cvakne za české korunky.Je to přece pro naše dobro,ne?A s těma proti je lepší..nejednat..hm.

0/0
3.9.2007 23:12

mtis

Re: AMI potřebují..

A že se do toho ochránci míru Neoral s Řihákem tak iniciativne cpou? ;-D;-D;-D

0/0
3.9.2007 23:34

Odpor

Re: Re: AMI potřebují..

Třeba se k nim ty pravé informace ještě nedostaly..vše je tak tajné..;-D

0/0
4.9.2007 0:38

mtis

Re: Re: Re: AMI potřebují..

Takže oni protestují proti něčemu, neví proti čemu, ale když se mihne zmínka o dotacích, tak jsou první v řadě, i když jsou to dotace tajné a oni nejsou pozvaní. Bingo! ;-);-);-)

0/0
4.9.2007 0:43

Odpor

Re: Re: Re: Re: AMI potřebují..

Je to poněkud zjednodušené chápání smyslu,ono je v té větě myšleno trochu víc.Úsměv na rtech a jed v šálku..;-D

0/0
4.9.2007 1:30

Boan

...

Já bych zakázal přístup na tyhle stránky dementíkum z ameriky. Místo, aby v americe chodily do práce, tak maj čas tady plácat ty svoje kraviny, tam pracujou pár hodin denně, protože to jsou flákači a tam jim pár hodin na obživu stačí a pak sem choděj a plácaj tady ty svoje rozumy. Tfuj tajb, takovej ksindl socka vedle socky. nemakačenko vedle nemakačenka:-©

0/0
3.9.2007 21:49

navstevak

Re: ...

;-D

0/0
3.9.2007 21:56

mtis

Re: ...

Vidíš, vidíš, kdybys absolvoval úspěšně aspoň pátou třídu obecnou z ČJ, mohl ses taky flákat, ale takhle musíš na diskuzích předvádět svou debilitu stejně tak jako elementární neznalost pravopYsu. :-):-):-)

0/0
3.9.2007 21:57

kritik69

Re: ...

ja jim to vubec nezavidim....Ono delat par hodin v Americe je stejne jako "makat" tejden v Cesku....Mam tam kamose a ten rikal, ze jak se tam musi makat, to jeste nevidel....A prachy taky  taky nic moc....To nefachcenkum je daleko lepe v Cesku, kde aspon berou podporu, maji doktora skoro zadarmo atd...Akorat nevim, jak jsi prisel na to, ze tam pracuji par hodin denne....Muj kamos rikal, ze je to jako v otroctvi, delas od nevidim do nevidim, zadna jistota a kdyz ses nemocnej, firma te muze vyhodit...To je hnus, vysosti!!!....

0/0
4.9.2007 0:08

Pan Navratil

Re: Re: ...

Mno, tak to nevím, co ten tvůj kámoš dělal v ČR, asi nic. Zase tak moc to amíci s prací nepřeháněj, aspoň ti, co mají nějakou hodnotu.

0/0
4.9.2007 0:20

kritik69

Re: Re: Re: ...

a tys tam nekdy byl???? Muj kamos rikal, ze tam by se meli kapitalisti z Ceska jezdit ucit, jak se z cloveka odira kuze....Nesnesitelne podminky, ses tam uplny ho*no....Makas od rana do vecera a ses rad, ze zaplatis najem...Tak bych zit nechtel..To zlatej socialismus tady...R^.

0/0
4.9.2007 0:40

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: ...

Soudíš podle jednoho člověka, to je trochu divný ne?

0/0
4.9.2007 0:56

kritik69

Re: Re: Re: Re: Re: ...

ne, slysel to uz od nekolika lidi....sice na Ameriku nenadavali, ale vsichni rikali, ze se tam maka daleko vic, nez u nas.....A co o tom vis ty???

0/0
4.9.2007 0:59

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Co vím, tak se tam přinejhorším dělají delší šichty, jinak nic. Já nevím, o jaké hokně mluvíš, ale těžko bude baba za kasou dělat tam víc, než tady, že.

A když uvážím, že kér v NYC je tak za $1000, tak nevím o jaké práci mluvíš, když "sotva zaplatí nájem"

Ale nemůžu soudit pracovní morálku v ČR obecně, dělám přece jenom v americké firmě. ;-)

0/0
4.9.2007 1:04

kritik69

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

tak to mas nejake spatne informace...Muj kamos platil za najem v NYC skoro 2 litry, pak se prestehoval do Kalifornie, tam plati kolem 1800 za dvoupokojak, k tomu elektrika, voda, kabel, telefon, internet a prachy sou v riti....A nehlede na to, ze zdravotni pojistka je tam vysoka jak svina...to jestli bude u nas, tak potes pan buh...Jo, a kamos neni zadnej lempl, dela na stavbach a je od fochu, je to borec jak svina, zna to, vis...Bud rad, ze delas pro americkou firmy a nedrou z tebe kuzi....Kamos rikal, ze Amici jsou neco jako novodobi otrokari, vis co myslim, ne???

0/0
4.9.2007 1:53

Boan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Jo kámoš řikal...hehe. Soudě podle toho, že nepíšeš s háčkama, tak ten kámoš budeš ty, viď? No tak to máš blbý, makat na stavbách a mít zato houno. Hold si to musíš umět zařídit, a nebo tam nelez. Takže tak jako tak, je z tebe socka.;-D Tak se vrať, nebuď blbej, držet se tam jenom proto, že je to amerika a dobře to působí na lidi v česku, že si v americe, to neni rozumný...

0/0
4.9.2007 4:15

Vanislav

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

hlavni rozdil je v tom (pracuji v IT) ze kdyz neco nevis, nebo presne nemas pometi jak neco udelat proste reknes ze  prace bude zejtra, nebo kdyz mas pul hodky do konce prace a najednou prijde ukol na tri hodky prace necha se to na zejtra. Takto to funguje v CR uplne bezne a dela to kazdy. V USA to udelas jednou a letis. neexistuje neznam, nevim, nemam cas.

0/0
4.9.2007 12:52

nnattalli

Re: Re: Re: Re: Re: ...

stale stejne bezprehledove odpovedi, jdi uz do boroveho:-/

0/0
4.9.2007 4:41

Vanislav

Re: ...

koukam, pane, ze vy budete svetaznaly clovek ktery svechno vi a vsechno zna :) jen tak mimochodem, v USA jsem byl a pracoval, kdyby se na prumerneho cecha kladli takove naroky jako se kladou v USA tak by jste si stezovali na otrocinu.

0/0
4.9.2007 12:49

navstevak

Soudruzi misto placani jater nad radarem

ktery tu bude tak jako tak stat, by jste si meli najit rychle nejaky ten veldejsak, aby jste v lednu vubec poplatili zvyseny najem, energie a hlavne vubec nejake potraviny - az zaplatite dane, z kterych se bude splacet tech 1100 mld. co vasi bolsevici za 8 let nakradli.

0/0
3.9.2007 21:43

Boan

fajn

Jo, Topolánek si snad myslí, že když dá peníze, i když radar nebude, že mu to někdo žere, že to nemá souvislost s radarem. A to, že se nechce sejít se starostama, který odmítaj radar, to je arogance, která nemá s demokracií nic společnýho. Topolánek=chlap s obříma gulema, ale s malym mozkem;-D

0/0
3.9.2007 21:34

mtis

Re: fajn

To nezkoušej pochopit, to je nad tvou mentální kapacitou. :-):-)

0/0
3.9.2007 21:36

navstevak

Re: fajn

Ale radar bude. ;-D

0/0
3.9.2007 21:38

VláďaK

ZASE MODRÉ LŽI

přesná politika ODS , LŽI a nic jiného

0/0
3.9.2007 21:25

mtis

Re: ZASE MODRÉ LŽI

Zkus příště ve volbách volit politiky ČSSD nebo KSČM - ti nikdy nelžou. ;-D;-D;-D

0/0
3.9.2007 21:34

Teta Bushka

www.mda.mil/mdalink/pdf/covch2.pdf

na oficialnim webu americkeho uradu Missile Defense

Agency je mozno stahnout dokument (pdf) o planovanych cvicenich protiraketoveho

systemu nad tichym oceanem, na nichž se ma podilet radar na marshallovych

ostrovech, který se sem ma stehovat. ve zminenem dokumentu je zakreslene uzemi ohrozene ulomky z raket, do nejz by se ceska republika vesla nejmene dvakrat. v dokumentu se konstatuje, ze cviceni nijak vyznamne neohrozi zivotni prostredi, protože s vetsinou znecisteni se vyporada priroda v podobe masy vod ticheho oceanu. vojaci se jen trochu obavali o dopad na morske savce, protoze by jim mohl ublizit nektery z predpokladanych ulomku (od 1 g drobotiny, ktera vsak jiz muze ohrozit letadlo, az po desetikilove macky, ktere zlikviduji i slona). oblast predpokladaneho dopadu ulomku lezi v neobydlene a malo frekventovane casti ticheho oceanu, ze které ma byt po dobu cviceni odklonena veskera civilni letecka i lodni doprava.

0/0
3.9.2007 21:18

Teta Bushka

pokracovani: www.mda.mil/mdalink/pdf/covch2.pdf

znam dobře amiky a jejich az mizivou znalost zemepisu (není divu, když se nevyucuje na zakladnich skolach), takze by mne neprekvapilo, kdyby si mysleli, ze zijeme nekde uprostred oceanu. prekvapuje mne však, ze naší politici americanum nepripomneli, ze my cesi nejsme zadne ryby, ale lide. ze jsme savci stejne jako ty velryby, o nez měli takovou dojemnou starost. ze jim ti naší osviceni vladci nerekli, ze zijeme v jedne z nejhusteji obydlenych oblasti evropy, coz by ani jim nemelo byt zrovna ukradene, pokud ovšem nemaji v planu se i s rodinami odstehovat do ameriky.zkuste si jen predstavit, jak bychom dopadli, kdyby se amici opravdu trefili a sestrelena raketa nesla jaderne hlavice…

0/0
3.9.2007 21:20

mtis

jak bychom dopadli, kdyby se amici opravdu trefili a sestrelena raketa nesla jaderne hlavice

No tak schválně dopadli bychom hůř nebo lépe, než kdyby ta jaderná hlavice explodovala nepoškozená nějakého 1/2 kilometru nad některým evropským velkoměstem? :-):-):-)

0/0
3.9.2007 21:33

navstevak

Re: jak bychom dopadli, kdyby se amici opravdu trefili a sestrelena raketa nesla jaderne hlavice

Ze vubec na blaboleni nejakeho bolsevickeho zmetka reagujes a namahas se psanim nejakych prispveku. S BOLSEVIKY SE NEMLUVI. (A JEJICH NAZORY SE NEBEROU V POTAZ)

0/0
3.9.2007 21:40

mtis

Re: Re: jak bychom dopadli, kdyby se amici opravdu trefili a sestrelena raketa nesla jaderne hlavice

Nemám zrovna chuť do práce a potřebuju si zvednout tlak, tak debatuju se těmihle omezenými debílky .... tedy zatímco já se pokouším o debatu, tak oni pastují rozumy, které jim schválili jejich řídící orgány. ;-);-);-)

0/0
3.9.2007 21:46

kritik69

Re: Re: Re: jak bychom dopadli, kdyby se amici opravdu trefili a sestrelena raketa nesla jaderne hlavice

jeste jsem nestacil precist vsechno, ale teta pitcha bushka vypada na byvaleho ( a soucasneho) clena zlocinecke KSC..Nerikej mi, ze normalni clovek muze mit takove nazory...

0/0
4.9.2007 1:58

mtis

Re: www.mda.mil/mdalink/pdf/covch2.pdf

Milý komediante,

1. kontrolní otázka: opravdu si myslíš, že sestřelená balistická raketa způsobí větší škody než ta nesestřelená

2. kontrolní otázka: pokud ano, co na to tvůj ošetřující psychiatr? :-):-):-)

0/0
3.9.2007 21:29

Teta Bushka

nezdvorakovi

uprimne receno, vice mne zajima skoda zpusobena sestrelenim rakety urcene usa nad nasim uzemim, nez to, co udela tam. je to logicke, ziju prece v cr a ne v usa. americane maji i jine moznosti, jak si zajistit obranu sve zeme bez nas. staci, ze se angazujeme v nato, kde plnime sve zavazky, nemame zapotrebi nasazovat nase zivoty a zivoty nasich deti za zemi, ktera je v dnesni dobe tim nejvetsim svetovym agresorem. mozna ze kdyby se chovali mene chamtive a vice lidsky, tak by nebyli tolik v ohrozeni. stahnete si ten dokument, prostudujte si ho peclive, zabere vam to par hodin, protoze je dost obsazny, ale snad pak pochopite...

btw - jsem starsi dama pres 5 krizku a pracovala jsem v mezinarodnich institucich, tak si na mne vy nevychovance nevyskakujte!

0/0
3.9.2007 21:39

mtis

Re: nezdvorakovi

Upřímně řečeno tu starší dámu to ti věřím a pokud považuješ za mezinárodní instituci kravín se skotem anglického plemene tak i tu. :-):-):-)

Ale zeptám se tě ještě jednou, když už si myslíš, že útok ka USA pro nás vůbec nic neznamená: zaregistrovalas během svého mezinárodního působení, že jsme stejně jako USA členy NATO a zaregistrovala jsi i to, co znamená, když někdo zaútočí na některý ze států NATO? ;-);-);-)

0/0
3.9.2007 21:49

Teta Bushka

husy jsme spolu nepasli, tak mi laskave vykejte!

mezi instituce, kde a se kterymi jsem pracovala, patri svetova banka, evropska banka pro rozvoj a vystavbu (ebrd), cern, unido, nato, komise eu, evropsky parlament a mnoho dalsich - s kraviny ci jinymi chovatelskymi zarizenimi na rozdil od vas zadne zkusenosti nemam.

pokud si prectete clanek 5 smlouvy nato, tak zjistite, ze napadeni clenskeho statu pro ostatni znamena jen to, ze prijmou takova opatreni na jeho podporu, jaka uznaji za vhodna.

www.nato.cz/dokumenty/natosml.html

no, jestli na tohle byste se chtel spolehnout, tak nevim, myslim, ze byste mel vy sam radeji vyhledat nejakeho dobreho psychiatra!;-D

0/0
3.9.2007 22:00

mtis

Re: husy jsme spolu nepasli, tak mi laskave vykejte!

Milá tetko, já opravdu nevím, kdy všude jsi pucovala kliky, ale článek 5 smlouvy o NATO říká nco krapet jiného, než jsi nastudovala ve svém pokrokovém působení ...

Článek 5

Smluvní strany se dohodly, že ozbrojený útok proti jedné nebo více z nich v Evropě nebo Severní Americe bude považován za útok proti všem, a proto odsouhlasily, že dojde-li k takovému ozbrojenému útoku, každá z nich uplatní právo na individuální nebo kolektivní obranu, uznané článkem 51 Charty Spojených národů, pomůže smluvní straně nebo stranám takto napadeným tím, že neprodleně podnikne sama a v souladu s ostatními takovou akci, jakou bude považovat za nutnou, včetně použití ozbrojené síly, s cílem obnovit a udržet bezpečnost severoatlantické oblasti.

Každý takový útok a všechna opatření učiněná v jeho důsledku budou neprodleně oznámena Radě bezpečnosti. Tato opatření budou ukončena, jakmile Rada bezpečnosti přijme opatření nutná pro obnovení a zachování mezinárodního míru a bezpečnosti.

0/0
3.9.2007 22:08

Teta Bushka

blahoslaveni chudi duchem ...

... neb jim bude patrit kralovstvi nebeske - nebo tak nejak to bylo, ze? v dobe pocatku krestanstvi jeste nebyla vseobecne rozsirena gramotnost jako dnes a v nasi geograficke oblasti. myslim, ze s prihlednutim k vyvoji dosazenemu od tech dob, je mozno vztahnout tento vyrok i na ty, kteri maji problem s pochopenim cteneho textu.

nasledujici citace: "... pomůže smluvní straně nebo stranám takto napadeným tím, že neprodleně

podnikne sama a v souladu s ostatními takovou akci, jakou bude

považovat za nutnou, včetně použití ozbrojené síly, s cílem obnovit a

udržet bezpečnost severoatlantické oblasti." prece znamena presne to, co jsem uvedla. pokud to ani po tomto upresneni nechapete, tak byste si mel zaplatit nejaky dobry kurz, jinak budete cely zivot vypadat jako hnup.

0/0
3.9.2007 22:19

mtis

Re: blahoslaveni chudi duchem ...

Ještě že jsi nedělala poradkyni Chruščovovi a Brežněvovi. ;-);-);-)

Tak mi vysvětli ,roč a na co má tedy NATO vojenské velitelství, vojenské jednotky a tak? Aby v případě útoku na členskou zemi mohly ostatní země tyto jednotky z NATO vyjmout a vystoupit z něj, že blahoslavená? ;-D;-D;-D

0/0
3.9.2007 22:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.