- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nějakou dobu budou červíčci na silnicích a pak se to utřepe do normálu. Musím si zkontrolovat lékárnu. Oni ti blbouni kontrolují i náhradní žárovky a při tom u moderních automobilů žárovky v hlavních světlometech se na cestě nedají bez speciálního nářadí vyměnit. U nás máme místní oddělení policie, ale policajta uvidíte jen když měří rychlost anebo když si jedou na oběd. Myslím si, že i kdyby jejich šéf byl červotoč, tak se mnoho nezmění. Šišlavý Ivánek jmenoval do vedoucích funkcí bývalé estébáky a najednou mu to nevadí. Je to zmrd.
by to chtělo změnit způsob značení. Omezení jsou větší, než je potřeba, protože se dopředu počítá s tím, že to nikdo nebude dodržovat. A tak to i dopadá. Každý ví, že v 30-ce se dá jet v pohodě 60, v 80-ce 110.
Třeba v Německu omezení zhruba odpovídají stavu silnice a člověk se omezením necítí být omezován.
Policejní hlídky, které stojí u silnice a namátkově kontrolují řidiče, případně měří rychlost na přehledném úseku silnice jsou stejně k ničemu a jen vedou k odporu řádných řidičů proti policii. Pokud chcete něco řešit Červíčci, tak musíte změnit styl práce od systematického vydělávání do státního rozpočtu na namáhavou a rizikovou práci, kdy se hlídky budou pohybovat v provozu a stíhat agresívní piráty, kteří jezdí jako zvěř v nepřehledných úsecích, zběsile na silnicích manévrují a ohrožují ostatní - a že jsem jich jen v sobotu potkal na cestě z Jižních Čech na Moravu dost a dost. Takové nikdy stacionární hlídka nemůže postihnout, ani následně stíhat. Tak si to Červíčci zapište za uši !!! Čest Vaší odpovědné práci
Vážení redaktoři, co je to za blábol; proč bych měl mít denně strach z jízdy autem. Ti, kterých by se to mělo týkat ho stejně nemají. Normální slušný řidič, který překročí padesátku, protože stále nečučí na tachometr se má bát? Nějak tomu nerozumím. A co takhle stavět nové dálnice za poloviční cenu, neomezovat rychlost...zkrátka vzít si vzor v Německu?
... z postihu za špatnou jízdu.... Z toho by řdiči strach mít měli. Otázka je, co je špatná jízda... Třeba za jízdu na červenou, to beru...
Já bych řekl, že 13 hlídek na 1900 km je až dost. Otázka spíš je, co tam dělají. Včera jsem na trase zhruba 250 km viděl tři hlídky, ale nejspíš šlo pouze o kontrolu dálničních známek + světla a podobně.
Za včerejší den, 2.9.2007 jsem najezdila cca 150 km a potkala jsem jednu hlídku v 19:00. To opravdu čekali, že se lidi budou vracet z dovolené až takhle pozdě?
tak nejde o to aby policie byla na kazdem kroku , ale o to aby stala na vyhlasenych usecich smrt ( coz teda se taky nedelo)
Já mám řidičák přes 2 roky, najezdil jsem něco přes 10 000km, ale policajty jsem za tu dobu potkal jen 2x. A to jsem už projel dost velkou část Čech. Takže 13 hlídek na 1900km je ještě docela úspěch
na jednu tzranu bud rad , protoze s policii neco resit to je opravdu zazitek ! dostanes pokutu ze mas v lekarnicce obvaz se 14 proslym datumem
"Ve čtvrtek jsme například dvě hlídky měli na dálnici u Olomouce. Kontrolovaly zapnuté pásy, povinnou výbavu a to, jestli lidé nejezdí pod vlivem alkoholu"
Jako vždycky: místo hlídání rychlosti, kde by "nikoho nechytili" (když o nich budou vědět, zpomalí), kontrolovali lékárničky, rezervní kola a nevyměnitelné žárovičky...!
proste ko//kotiny ! ale pirates nechavaji v klidku
Opravdu kroutím hlavu nad vaším přáním být na každém rohu kontrolován a sledován a trestán??
Jenže v případě efektivní kontroly na silnicích by skutečně zachraňovali životy. Doslova. A trestáni by byli jen ti, co ohrožují ostatní... Proti tomu nemám jedinou výhradu.
....... neznamená, že tam nejsou. Mě třeba zastavují celkem často. Na dálnici například jezdí v normálním civilním autě bez majáků s nálepkou POLICIE jen na pravé straně.
A naopak to, že je vidíte neznamená, že něco dělají.