- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ať jsou to strojvedoucí, výpravčí ale i učitelé apod. Vybrečí si kratší dobu, že je toho na ně moc a pak má každý vedlejšák nebo podniká(to většinou na černo)
když životy cestujících závisí jen na tom, zda si strojvůdci pamatují, který je den v týdnu.
Strojvedoucí si spletl dny, nicméně brutálně porušil i předpis a nenahlásil v Bavorově dispečerovi, že už tam s vlakem dorazil a co dál. Dispečer by mu přikázal vyčkat na křižování a nic by se nestalo. Otázka je, zda to byla jen momentální svévole (či fatální omyl) fíry nebo zda se to na trati praktikovalo tak nějak běžně ("v sobotu proti nic nejede, tak se mi ani z Bavorova nehlaš...").
a všichni se váleli po zemi. Chtěl bych vidět toho fíru, jak použije rychlobrzdu a pak probíhá vagonem a řve na lidi. To si dělaj kozy, ne?
Ja si myslim, ze v tyhle zemi uz ma huleni zalozenou docela slusnou tradici
Asi by se meli propustit nadbytecny lidi a investovat ty usetreny miliony (neli miliardy) do bezpecnosti. Onehda jsem jel vlakem po trati 110 z Kralup do Loun a na ten megaprovoz (pet vlaku za den) je tam asi 30 lidi na trati. Jen v Podlesine jsem videl krome vypravciho tri dve hradlarky (jestli se tak rika tem co sedi na hradle). To mi pride jako docela dobrej luxus. Listky by stacilo prodavat ve vlaku. Ty motoracky rady 810 jsou taky hrozne. Priserne hazi.
V podstate souhlas. Jenze ČD mají i státem chráněnou jakousi funkci sociálního zaměstnavatele, takže to nejde tak dobře. Ale také myslím, že by to bylo potřeba.
Kdyby vlaky jezdily po silnicích,tak nedojede ani jeden do cílové stanice.Nic jednoduššího ,než řídit vlak, již neexistuje.Jízdu mají napsanou,jakou rychlostí se má je určitý úsek a pod.Co mají říkat řidiči autobusů!Ten se musí ještě k tomu vypořádat s nervozitou cestujících!
Já myslel, že po těch všech nehodách, kdy vlak na lokální jednokolejku vyjel i když vyjet neměl už mají všude nějaké pojišťovací mechanismy!!! Kdyby mafián Dušek nebránil ČD v racionalizaci, možná už mohl být na dráze rozšířenější nějaký zabezpečovací systém