- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bláboly !
Českých jachet registrovaných na slovensku jsou stovky. Je to cesta, jak obejít naši zk-rve-nou legistativu.
Nejde jen o flotilu obchodních lodí ,ale o vodní dopravu vůbec a tak máme denně na silnicích vysoké procento havarií kamionů,těžce raněných,atd.ekohavarie,lidé kteří se připletli pod kola této smrtící dopravy,ač dobří řidiči a k tomu stačí slovo předsedy Zelených Bursíka,že vodní doprava je pomalá.A je vymalováno.
za 1000$ prodám jakoukoliv vlajku i více vlajek (možná množstevní sleva) qvalitní materiál. Vhodné i do bouřky nebo orkánu a hurikánu.Na rybolov v poklidných vodách jakbysmet.
Jsou sice popupulisticky líbivé primitivovi, ale i tak nadále zoufale hloupé a ilustrující intelektuální výkonnost autora.
jestli spis neni primitiv nekdo, kdo ve slovni hricce musi za kazdou cenu hledat bolseviky ci jine iky.
od nasi privatizace:)
ach boze...
a to si predstav ze v 1. sv. valce byli Cesi v C.K. lodstvu vyhlaseni namornici.
Zajímavé by bylo vědět, kdo, za jakých podmínek a okolností mu ji prodal a kde ty peníze za prodej lodí skončily. Ten prodávající byl pirát a zloděj přinejmenším stejný jako sám velký Viky, Piráte of Prague.
Šla do kupónovky, co mu později chyběla, to vykoupil od tehdejších akcionářů... Takže mu ji prodali všichni ti, co si sáhli na jistotu desetinásobku...
Bylo by taky zajímavé vědět, proč existuje google...
a co na to BSA, OSA apodobní - nebo spíš jejich slovenské equivalenty??